Guest Louise22

Hvem skal jeg lytte til?

42 indlæg i dette emne

Jeg blev til morges ringet op af OUH om at min blodprøve var fin.og at der 100% var en god graviditet i mig.. Hun ville gerne se mig så ca kl. 10 i formiddags lå jeg og kiggede på den lille my inde i min mave.. Meget lille men alligevel kunne man se hjertet der bankede og der slog det mig.. JEG SKAL VÆRE MOR og jeg BEHOLDER barnet <3 åh det var et fantastisk syn og da jeg sagde det til min egen faf stod han lidt og så sagde hN jamen så tillykke da :)

Så dr det bare op til bebs om den vil have mig som mor :D

Del dette indlæg

:loveshower Tillykke :loveshower De er så søde ude på OUH :) Går til kontrol der ofte, så kan jo være vi ses ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med beslutningen! Og med din lille My i maven :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak :D Er også bare glad.. De gange jeg nu har snakket i tlf med dem og været der ude har de været så rare.. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med beslutningen :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med beslutningen! :balloons :goodluck :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med det hele.. Det er så stort og jeg forstår godt at du beholder barnet.. :loveshower :loveshower

Jeg krydser for at din kæreste har tænkt sig at være med, men ellers tror jeg på, at du nok skal kunne klare det selv. Du virker stærk og har opbakning (eller får - din mor skal nok bare lige over chokket, at hun skal være mormor) fra familie :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med din beslutning! Er sikker på det hele nok skal komme til at gå fint! :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med beslutningen, jeg har aldrig hørt om nogen der har fortrudt at beholde barnet, så jeg er sikker på du bliver lykkelig for din beslutning.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak alle sammen :)

At have fundet denne side hvor der er så mange fantastiske kvinder har virkelig hjulpet mig og er sikker på at jeg kommer til at bruge denne side meget.. :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det dejligt for dig, tillykke med graviditeten :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med din beslutning - det må virkelig have været svært for dig.

Men nu kan du vende det hele til glæde og forhåbentlig vender det også for din kæreste.

Mine forældre følte sig slet heller ikke klar til at blive morforældre, men efter 10 dage ringede min mor grædende og sagde: jeg skal være mormor :loveshower De har ikke været til at skyde igennem siden. :biglove

Med det i mente håber jeg din mor ændre holdning og vil glæde sig på dine vegne. Som du selv beskriver det, så er den lille bitte plet på skærmen ved en skanning bare LYKKEN :7himmel

Pøj pøj og :goodluck med graviditeten. Det bliver spændende at følge dig og din lille my.

:balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har slettet mit oprindelige svar, da jeg kan se at du har truffet din beslutning :)

Så vil jeg bare ønske tillykke og held og lykke! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke :-)

Har du brug for at snakke, skriver du selvfølgelig bare.

Håber situationen vender sig til det bedre - Men husk at bevare troen på alt det gode :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med Beslutningen, den skal du nok blive glad forballoons.gif og tillykke med den lille fine spire i din maveloveshower.gif

Jeg håber alt det bedste for jeres fremtid00000858.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med beslutningen! Det kommer du ikke til at fortryde :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med beslutningen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER