Besvaret May 1, 2012 Jeg tror bare at jeg skal ned til blomsterhandleren og købe en smuk buket blomster til hende. Hun ønsker sig ikke noget, andet end noget hammer dyrt Georg Jensen, så det bliver det ikke. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2012 Herhjemme har vi bestilt blomster og chokolade fra Interflora til min mor og svigermor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Min mor lider af psoreasis, så derfor har jeg købt et gavekort til en behandling med Garra Rufa/Doktorfisk..... Det skulle være helt vildt godt, så håber hun bliver glad, og at det virker :) Svigermor får en fin blomst, for det elsker hun :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Min søster og jeg giver hende blomster hvert år, hun eeeeeelsker blomster, så det er fint med os! Jeg ville selv elske at få en fin buket af sønnike :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Min mor er ikke hjemme på mors dag :( Så planen om at sende blomster, er lige gået i vasken.. Nu ved jeg ikke helt hvad jeg skal.. Overvejer at sende blomsterne til hende på hendes arbejde om mandagen i stedet for! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Min mor får en pæn blomst og lidt chokolade. Vi plejer at spise sammen på både mor og fars dag, det er som regel rigtigt hyggeligt :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2012 Jeg bager en kage til min mor :) skal bare lige finde ud af hvad det skal være :) Bager også til min svigermor som elsker jordbærtærte :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2012 Jeg har købt en æske med forskellige cremet fra body shop. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2012 Jeg er bare på bar bund og vil så gerne give min mor det helt rigtige pga hun har hjulpet os så meget det sidste års tid. Er der nogle forslag modtager jeg utrolig gerne og det må koste fra 100 kr til et par tusinde. Hun er ikke til wellness Jeg har selv lidt Peit Hein vase i tankerne hun er mere sådan en person Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2012 Nåe min bror og jeg endte ud med noget helt andet end jeg havde regnet med :D så min mor får sådan en her : Så håber vi bare vi har ramt hendes smag :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2012 Jeg ender med det absolut uoriginale men alligevel helt sikkert rammende: En buket blomster og chokolade :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2012 Min mor får en dag sammen med mig, hvor vi skal have fodbehandling med Garra Rufa fisk og ellers hygge, måske med en tur i zoo til dyrebørn og frokost :) (Så får jeg hende også lokket til KBH - hun kommer ikke så tit, for ofte tager hun til Århus til min søster og de to børnebørn <_< ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2012 så har vi fået først opkald fra min søde bonus svigermor, hun var så glad for den buket blomster, som vi har sendt hende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2012 Ej, hvor er jeg smågroggy på min mor! Har med vilje ikke sendt blomster, fordi hun sagde hun først kom hjem engang i aften, og der ikke var nogen hjemme hele dagen (=ingen til at tage i mod blomsterne). Nu har hun lige skrevet hun er kommet hjem <_< Føler mig pludselig som en dårlig datter!!! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2012 Ej, hvor er jeg smågroggy på min mor! Har med vilje ikke sendt blomster, fordi hun sagde hun først kom hjem engang i aften, og der ikke var nogen hjemme hele dagen (=ingen til at tage i mod blomsterne). Nu har hun lige skrevet hun er kommet hjem <_< Føler mig pludselig som en dårlig datter!!! <_< så skynd dig ind på interfloras hjemmeside og bestil en buket :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2012 så skynd dig ind på interfloras hjemmeside og bestil en buket :) De tager ikke i mod flere bestillinger står der. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites