Guest

mors dag 2012

41 indlæg i dette emne

nåh kære bk-piger, så har vi snart mors dag. Har i tænkt på, om i vil give noget til jeres mor? og i såfald hvad??

Vi har valgt den kedelige løsning, og bestilt blomster ved interflora. Denne løsning er nem og hurtig. Og så ved jeg det er et sikkert hit. De sidste par år har det været et sikkert hit

Del dette indlæg

Tror også jeg bestiller en buket til min mor ;)

Til min svigermor, har min kæreste og hans bror, fået taget billeder ved en fotograf :) Hun har i flere år ønsket sig et billede af dem, så nu får hun en masse ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her står den også på blomster og måske et barnebarn..

Del dette indlæg

Annonce ♥

men hold fast jeg glæder mig til, at jeg selv er mor på mors dag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sender altid en lille ting eller blomster til både min mor og stedmor på morsdag :)

I år har jeg købt et tørklæde til dem i deres yndlingsfarver pink til min stedmor og orange til min mor.

Og så skal de ha en anden lille ting ved siden af... Måske en lækker håndcreme.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sender altid en lille ting eller blomster til både min mor og stedmor på morsdag :)

I år har jeg købt et tørklæde til dem i deres yndlingsfarver pink til min stedmor og orange til min mor.

Og så skal de ha en anden lille ting ved siden af... Måske en lækker håndcreme.

ej du er jo herre kreativ, og overskudsmenneske, når du sådan har fundet særlige gaver til dem :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

ej du er jo herre kreativ, og overskudsmenneske, når du sådan har fundet særlige gaver til dem :)

Haha det er kun fordi jeg synes de har fået buketter i så mange år.

Sidste år købte jeg et fodplejesæt med diverse ting fra Matas og det fik både svigermor og mine egne mødre. Jeg gør det lidt nemmere for mig selv ved at købe ens ting til dem alle :)

Jeg tror dog svigermor får en buket i år for der var ikke lige noget tørklæde som passede hendes stil.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor får en god bodylotion fra The Bodyshop med japanske kirsebærblomster-duft og min sviger mor får en håndcreme med Hybenblomstduft også fra The Bodyshop :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor skal have året juleuro fra Georg Jensen, svigermor plejer at få en orkide, så må ikke manden køber det igen i år.

Del dette indlæg

Annonce ♥

min mor får i hvert fald blomster, jeg fik et vink med en vognstang igår da jeg sendte hende et billede af den rose jeg havde købt til min søsters konfirmation :) ved ikke lige hvad hun ellers skal ha, mig og min lillebror plejer at finde på en gave sammen :)

sidste år fik hun nogle hjertelysestager hun havde kigget på :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor har allerede fået :) Isaac og jeg købte to klatreplanter, hun gerne ville have..

Svigermor får et krus med "Verdens bedste farmor" og derudover må kæresten klare det..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min søster, svoger, mand og jeg giver min mor en Palme (en af de der kæmpe nogle) også en potte- hun har talt så meget om dem, men hun synes de er for dyre ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til min mor tror jeg det bliver noget lækkert creme, til min svigermor kommer det an på om svigerinden skal være med.

mie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker også noget ud i lækkert creme til både mor og svigermor.. og ja hvem ved.. et barnebarn måske ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en mor der synes det er spild af penge - hun har jo hvad hun har brug for (mindes dog at hun blev glad da jeg som barn tegnede en tegning til hende, men efter jeg er blevet voksen synes hun ikke om mine forsøg, så nu er jeg holdt op).

Min mand gider ikke den slags 'pjat' så hans mor har aldrig fået noget fra ham - og derfor får jeg heller ikke noget fra mine børn, da det jo er ham der skal opdrage dem til denne tradition og ikke mig (se her børn, jeg er jeres mor så nu skal i give mig en gave.. nah vel?! ;))

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal lige have fundet ud af om jeg skal arbejde den dag der er grøn koncert, for hvis jeg har fri tror jeg hun skal have sådan en billet :biglove

Ellers bliver det nok en blomst :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

min mor har ønsket sig en speciel hyacint som kan fåes i Bilka, så den får hun :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi går ikke op i den slags "højtider" i min familie, så min mor får ikke - og har heller ikke noget ønske om at få - noget på den dag.

I min verden kan enhver dag være mors dag, og både min bror og jeg kan godt finde på at give små gaver til vores forældre, når vi falder over eller kommer i tanke om noget der vil passe til dem, uanset dagen. Jeg fortæller i øvrigt jævnligt min mor hvor meget hun betyder for mig og hvor stor pris jeg sætter på hende. Det passer sig meget bedre til min generelle personlighed end det gør at afholde dage som f.eks. Mors Dag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har heller aldrig her fejret hverken mors dag eller fars dag.

Jeg giver ikke min mor noget, og jeg får heller ikke noget fra Leo.

:balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg kommer faktisk fra en familie, som heller aldrig har gjort i det, men jeg har selv startet det op for nogle år siden, hvor jeg sendte blomster til både mor, svigermor og bonussvigermor. Og så har det holdt ved lige siden...

Så jeg tror de ville blive skuffet, hvis der ikke kom noget...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi fejrer det heller ikke. Min mor har aldrig ville fejre det og det samme for min far på fars dag.

Min mand og jeg gør heller intet for det og jeg tænker slet ikke rigtig over dagen og bliver lige overrasket hvert år over den nu kommer igen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes det er en hyggelig tradition, mine søstre og jeg går ofte sammen og køber noget lidt større eller noget sjovt. Andre gange bliver det bare en lille ting fra os hver.

I år tror jeg vi er hver for sig, køber nok en blomst til hende og svigermor - de får jo trods alt et barnebarn i år så de forstår udmærket godt at pengene ikke er så store.

Jeg glæder mig også til næste år - det er ikke så meget fordi jeg vil have en gave, det er mere det at man bliver lidt forkælet og dem man elsker mest tænker på en. Det gør de selvfølgelig også i hverdagen, men det er bare dejligt at der er en lille lejlighed til at gøre noget ekstra.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor får en buket blomster. Min svigermor får det samme, men det er mandens opgave. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pas... Vil helst give hende en buket blomster. Hun siger altid, at vi ikke skal gøre så meget ud af det og jeg vil egentlig også gerne holde det simpelt. Og hun elsker blomster.

MEN jeg går og spekulerer på, hvad katten jeg skal give min far i fars dags gave... Og jeg har en mistanke om at det bliver lidt dyrere end blomster (fordi han er lidt svær at finde gave til --> Hvis jeg endelig får en idé, så orker jeg næsten ikke at den skal bremses af økonomi), og så ville jeg jo synes at min mor skulle have tilsvarende :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor får 3 stk sølvarmbånd, og en pakke chokolade :) Håber hun bliver glad for det :)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER