Besvaret May 6, 2012 Håber og krydser fingre for jer denne gang :) Kan helt sikkert følge dig i det med ikke at have lyst til at have så høje forventninger. Men det er nærmest umuligt. Mine forventninger / forhåbninger ryger op og ned, mange gange i løbet af en dag. Det er til at blive skør af. Men det er også fordi jeg ikke har lyst til at blive skuffet hvis mens kommer torsdag. Fornemmelsen af at den er der denne gang er der dog stadig. Kvalmen er der stadig, hvilket holder stik med min sidste graviditet. De ømme bryster er kommet i dag. Og har været rigtig tung og øm i underlivet siden torsdag. Så alle tegn er der og dem plejer jeg altså ikke at have, selvom jeg ønsker graviditet meget. Og noget der også gør det svært at tro på at den er der, er at med den første tog det 8 måned for jeg blev gravid, ved nr. 2 tog det 10 måneder. Og denne gang, det er så med en ny mand, prøvede vi 6 måneder inden vi satte det på pause sidste år, og vi går sådan set først helt rigtigt i gang i næste måned. Har kun haft ubeskyttet sex en gang og ikke vanvittig tæt ved (formodet) æl tidspunkt. Men ja, nu må vi se. Pga. min fornemmelse og alle tegnene, bliver jeg rigtig skuffet hvis mens kommer torsdag, på den anden side giver det god mening hvis den gør. Man har lov at håbe at vi ikke skal bruge lang tid denne gang Lyder meget som jeg har det.. Bortset fra jeg vist ikke har nogle symptomer rigtigt. Har halsbrand, men det kan lige så godt være søndags-sukkerchok! ;) Og mine bryster gør ondt, men det gør de mere eller mindre altid mellem ÆL og mens. Synes de er mere ømme end ellers, men det kan lige så godt være ønsketænkning. Må bare se tiden an! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2012 Jeg har snydetestet :ba :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2012 Jeg har snydetestet :ba :whistling Er det godt? :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2012 Er det godt? :whistling Det finder i jo ud af på fredag. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2012 Det finder i jo ud af på fredag. :) Snyyyyyd!! Sig det sig det SIG DET!!! :glad <- hopper af forventning! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2012 Jeg hører egentligt til denne testgruppe, da jeg har forventet mens-dag i morgen, men har kunnet teste positiv i mange dage allerede, så nu håber jeg bare at blop bliver der :) Håber I joiner mig i januar-tg :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2012 Jeg hører egentligt til denne testgruppe, da jeg har forventet mens-dag i morgen, men har kunnet teste positiv i mange dage allerede, så nu håber jeg bare at blop bliver der :) Håber I joiner mig i januar-tg :balloons Jubiiii!! :glad Tillykke med :gravid !!! Håber vi er mange der følger dig til TG! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2012 Det finder i jo ud af på fredag. :) Så skal man jo ikke sige man har testet ;) Jeg tror den er der :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2012 Så skal man jo ikke sige man har testet ;) Jeg tror den er der :loveshower Tror jeg også... ;) Men jeg vil jo VIDE det!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2012 Jubiiii!! :glad Tillykke med :gravid !!! Håber vi er mange der følger dig til TG! :) Tak :) Håber da I alle danner trop :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2012 Tak :) Håber da I alle danner trop :loveshower Helst hver og en! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Hmmm, ingen symptomer og ingen mens... Det eneste er at min temp er faldet hvilket tyder på at ny cyklus begynder snart. Så mon ikke bare det er et spørgsmål om tid. Tester i hvert fald lørdag hvis mens ikke er kommet da jeg skal i byen med pigerne der og gerne vil vide om jeg kan drikke lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Hmmm, ingen symptomer og ingen mens... Det eneste er at min temp er faldet hvilket tyder på at ny cyklus begynder snart. Så mon ikke bare det er et spørgsmål om tid. Tester i hvert fald lørdag hvis mens ikke er kommet da jeg skal i byen med pigerne der og gerne vil vide om jeg kan drikke lidt :) Håber da at mens holdet sig væk! :bd Jeg svinget stadig mellem at være 99% sikker på den er der og 100% på at den IKKE er der.. Det murrer lidt, men så vidt jeg har forstået kan det betyde både det ene og det andet. Og så kan jeg sove 12 timer i døgnet, men det er vist bare mig.. ;) Tålmodighed er en dyd jeg pt ikke besidder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Har vores torsdags-tester nogle nyheder? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Jeg kan berette om noget meget mærkeligt (for mig). Søndag aften får jeg rigtig ondt i maven i en halv times tid. Mandag morgen er der mørkt blod i trusseindlægget. Tirsdag aften får jeg mens - et par dage for tidligt. Sker aldrig!! Og i dag torsdag, hvor mens er forventet skulle dukke op, er mens nærmest ikke eksisterende. Efter jeg har fået fjernet min hormonspiral for halvandet år siden bløder jeg 6 dage og rigtig kraftigt de tre af dagene. Så intet er som det plejer lige nu. Men er hvert fald ikke gravid. Tænker bare min krop ter sig underligt. Men nu kan vi helt "ægte" begynde på PB. Vi tager hul på første cyklus nu. Pøjpøj til jer andre, lyder som om I er heldige. Det er da fantastisk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Jeg kan berette om noget meget mærkeligt (for mig). Søndag aften får jeg rigtig ondt i maven i en halv times tid. Mandag morgen er der mørkt blod i trusseindlægget. Tirsdag aften får jeg mens - et par dage for tidligt. Sker aldrig!! Og i dag torsdag, hvor mens er forventet skulle dukke op, er mens nærmest ikke eksisterende. Efter jeg har fået fjernet min hormonspiral for halvandet år siden bløder jeg 6 dage og rigtig kraftigt de tre af dagene. Så intet er som det plejer lige nu. Men er hvert fald ikke gravid. Tænker bare min krop ter sig underligt. Men nu kan vi helt "ægte" begynde på PB. Vi tager hul på første cyklus nu. Pøjpøj til jer andre, lyder som om I er heldige. Det er da fantastisk :) Hrmpf.. Ville ellers rigtig gerne i TG med dig, men det kan jeg selvfølgelig nå endnu! :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Jeg testede i morges og jeg røber og fortæller INTET :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Jeg testede i morges og jeg røber og fortæller INTET :whistling Jamen så opdigter vi bare selv en historie . jeg tror den er positiv :yiepie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Jeg testede i morges og jeg røber og fortæller INTET :whistling Skal du rykkes fra fredag til lørdag/søndag så? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 FruLR: Håber for jer at der er en lille spire derinde som ligger og putter godt. Ellers vil jeg super gerne dele TG med dig i næste runde :) Hvad er din fornemmelse nu? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Jeg testede i morges og jeg røber og fortæller INTET :whistling Hvorfor så være i en testgruppe, hvis man alligevel ikke gider opdatere? :) Jeg tror nu også den er der, ellers havde man nok været ked af det jo. Ikke så fedt at lave spænding over et.. "haha, fik mens fredag" :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Jeg hverken be-eller afkræfter det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites