Besvaret August 28, 2012 Er man desperat når man begynder at tolke det som et tegn på at der må foregå et eller andet, når man skal lave stort på toilettet 4-5 gange om dagen i stedet for de normale 1-2 :whistling Spunken er dens normale hyper aktive selv og der sker ellers nada med min krop. Ikke med mindre det er diarré tror jeg,, havde også sådan en dag i går men det var nærmere hård mave, and nothing happened soooo... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Så er det i dag jeg starter igangsætning. Har bedt manden om at tage på arbejde. Ingen grund til at spilde én eller flere barseldage, med at sidde og kigge på mig. Er ret spændt på hvor godt og hurtigt jeg responerer på medicinen. Har forberedt mig på både at skunne have 2. dosis senere i dag og også den dobbelte i morgen. Gider ikke flere skuffelser. Wish me goode luck girlies :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Så er det i dag jeg starter igangsætning. Har bedt manden om at tage på arbejde. Ingen grund til at spilde én eller flere barseldage, med at sidde og kigge på mig. Er ret spændt på hvor godt og hurtigt jeg responerer på medicinen. Har forberedt mig på både at skunne have 2. dosis senere i dag og også den dobbelte i morgen. Gider ikke flere skuffelser. Wish me goode luck girlies :) Held og lykke med det hele og masser af til dig.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Så er det i dag jeg starter igangsætning. Har bedt manden om at tage på arbejde. Ingen grund til at spilde én eller flere barseldage, med at sidde og kigge på mig. Er ret spændt på hvor godt og hurtigt jeg responerer på medicinen. Har forberedt mig på både at skunne have 2. dosis senere i dag og også den dobbelte i morgen. Gider ikke flere skuffelser. Wish me goode luck girlies :) Rigtig meget held og lykke! :goodluck :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Så er det i dag jeg starter igangsætning. Har bedt manden om at tage på arbejde. Ingen grund til at spilde én eller flere barseldage, med at sidde og kigge på mig. Er ret spændt på hvor godt og hurtigt jeg responerer på medicinen. Har forberedt mig på både at skunne have 2. dosis senere i dag og også den dobbelte i morgen. Gider ikke flere skuffelser. Wish me goode luck girlies :) Hvor er det spændende. Jeg krydser alt hvad det krydses kan og håber på en virkbar igangsættelse. Pøj pøj Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Rigtig meget held og lykke. Håber hurtigt der kommer god gang i sagerne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Så er det i dag jeg starter igangsætning. Har bedt manden om at tage på arbejde. Ingen grund til at spilde én eller flere barseldage, med at sidde og kigge på mig. Er ret spændt på hvor godt og hurtigt jeg responerer på medicinen. Har forberedt mig på både at skunne have 2. dosis senere i dag og også den dobbelte i morgen. Gider ikke flere skuffelser. Wish me goode luck girlies :) Held og lykke med det hele... krydser fingre for at det hele forløber nemt og hurtigt :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Jeg har lige bestilt tid til kontrol på fredag... egentligt skulle jeg først om lørdagen, men der har de jo ikke åben i jordemoderkonsultationen, så det bliver på fredag. Så må vi se om hvad der skal ske der. Håber da lidt at baby måske synes den skal ud inden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Så er det i dag jeg starter igangsætning. Har bedt manden om at tage på arbejde. Ingen grund til at spilde én eller flere barseldage, med at sidde og kigge på mig. Er ret spændt på hvor godt og hurtigt jeg responerer på medicinen. Har forberedt mig på både at skunne have 2. dosis senere i dag og også den dobbelte i morgen. Gider ikke flere skuffelser. Wish me goode luck girlies :) WOOP WOOP kom så ud den lille tryghedsbandit!.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Så er det i dag jeg starter igangsætning. Har bedt manden om at tage på arbejde. Ingen grund til at spilde én eller flere barseldage, med at sidde og kigge på mig. Er ret spændt på hvor godt og hurtigt jeg responerer på medicinen. Har forberedt mig på både at skunne have 2. dosis senere i dag og også den dobbelte i morgen. Gider ikke flere skuffelser. Wish me goode luck girlies :) Held og lykke! Jeg håber virkelig for dig at det kommer til at gå hurtigt, så du snart har din baby i armene! :) :goodluck :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 :blink :huh Sad lige og læste lidt omkring i gangsættelse og kan læse flere steder at kvinder med BMI over 35 allerede bliver tilbudt igangsættelse 41+0... Det er da ingen da har fortalt mig, min jordemoder i Haderslev sagde 41+3... Nu er jeg meget spændt på hvad jeg får at vide på fredag, for hvis det er tilfældet, så vil jeg jo skulle sættes i gang i weekenden :huh :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Så er jeg tilbage. Der var 1 cm livmoderhals tilbage og livmodermunden var 1 1/2 cm åben. Har fået første pille og har nogle gode plukkeveer. Nu vil jeg hvile mig og få udhvilet mig inden jeg skal tage den næste ved tre-tiden :) Tusind tak for al jeres støtte. Det er så dejligt at komme hjem til :) :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 :blink :huh Sad lige og læste lidt omkring i gangsættelse og kan læse flere steder at kvinder med BMI over 35 allerede bliver tilbudt igangsættelse 41+0... Det er da ingen da har fortalt mig, min jordemoder i Haderslev sagde 41+3... Nu er jeg meget spændt på hvad jeg får at vide på fredag, for hvis det er tilfældet, så vil jeg jo skulle sættes i gang i weekenden :huh :o Hvis jeg ikke var blevet sat igang før tid og var gået over tid ville jeg være blevet sat i gang 41+0 pga mit bmi. Det var helt klart for lægerne, men min jordemoder sagde 41+3 da jeg spurgte også selvom jeg gjorde opmærksom på mit bmi. Sååå det er spændende hvad de siger. Tror måske lidt en læge skal indover hvis man skal sættes igang før tid. Men det kan være de 41+0 er standard og det derfor ikke er tilfældet. Jeg har født på Hvidovre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Så er jeg tilbage. Der var 1 cm livmoderhals tilbage og livmodermunden var 1 1/2 cm åben. Har fået første pille og har nogle gode plukkeveer. Nu vil jeg hvile mig og få udhvilet mig inden jeg skal tage den næste ved tre-tiden :) Tusind tak for al jeres støtte. Det er så dejligt at komme hjem til :) :biglove Hep hep håber din krop er klar og der snart sker noget. :glad Sørg for at få hvilet og væben dig med lidt tålmodighed. Der kan godt gå noget tid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Hvis jeg ikke var blevet sat igang før tid og var gået over tid ville jeg være blevet sat i gang 41+0 pga mit bmi. Det var helt klart for lægerne, men min jordemoder sagde 41+3 da jeg spurgte også selvom jeg gjorde opmærksom på mit bmi. Sååå det er spændende hvad de siger. Tror måske lidt en læge skal indover hvis man skal sættes igang før tid. Men det kan være de 41+0 er standard og det derfor ikke er tilfældet. Jeg har født på Hvidovre. På jordemoderforeningens hjemmeside står der at det er retningslinjerne, at kvinder med BMI over 35 bliver tilbudt igangsættelse 41+0, men spørgsmålet er jo om de vil gøre det hvis jeg og baby har det fint Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Både jeg og baby havde det fint, og der sagde lægen 41+0 som i sådan var det med mit bmi. Og når jeg har læst om det lyder det også som om det er retningslinierne. (har læst på lægernes instruks + fra det videnskabelige selskab). Blev kun sat igang før tid fordi de skønnede hende meget stor. Den er så dejligt at have vores prinsesse ude, men det var virkelig ikke fedt at prøve at få min totalt uklare krop til at føde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Hep hep håber din krop er klar og der snart sker noget. :glad Sørg for at få hvilet og væben dig med lidt tålmodighed. Der kan godt gå noget tid. Det har jeg også. Men havde drukket appelsinjuice, så fik sure opstød hver gang jeg lagde mig ned. Så har ikke fået sovet rigtig. Men har haft flere gode plukveer Venter nu på at jeg må tage næste pille :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Både jeg og baby havde det fint, og der sagde lægen 41+0 som i sådan var det med mit bmi. Og når jeg har læst om det lyder det også som om det er retningslinierne. (har læst på lægernes instruks + fra det videnskabelige selskab). Blev kun sat igang før tid fordi de skønnede hende meget stor. Den er så dejligt at have vores prinsesse ude, men det var virkelig ikke fedt at prøve at få min totalt uklare krop til at føde. Min krop var heller ikke klar til at blive provokeret igang.. Synes det har været træls begge gange ifht igangsætning.. Blev den her gang sat igang på min termin pga stort barn, og det var min krop overhovedet ikke klar til.. Så hvis han ikke havde været sÅ stor, ville jeg nok have valgt at gå tiden ud.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Min krop var heller ikke klar til at blive provokeret igang.. Synes det har været træls begge gange ifht igangsætning.. Blev den her gang sat igang på min termin pga stort barn, og det var min krop overhovedet ikke klar til.. Så hvis han ikke havde været sÅ stor, ville jeg nok have valgt at gå tiden ud.. Hvis jeg og sygehuset ikke havde været bekymret for størrelsen som jo godt kunne have været over de 4700g som er grænsen for hvornår de anbefaler man føder i Hvidovre, ville jeg hellere have ventet. Mindst til 41+0 og hvis de havde vurderet det forsvarligt også til 41+3. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Min krop var heller ikke klar til at blive provokeret igang.. Synes det har været træls begge gange ifht igangsætning.. Blev den her gang sat igang på min termin pga stort barn, og det var min krop overhovedet ikke klar til.. Så hvis han ikke havde været sÅ stor, ville jeg nok have valgt at gå tiden ud.. Hvis jeg og sygehuset ikke havde været bekymret for størrelsen som jo godt kunne have været over de 4700g som er grænsen for hvornår de anbefaler man føder i Hvidovre, ville jeg hellere have ventet. Mindst til 41+0 og hvis de havde vurderet det forsvarligt også til 41+3. Jeg ved på nuværende tidspunkt ikke om min krop er klar til at blive provokeret i gang... det må vi se på fredag, hvis der ikke sker noget inden da. Men nu når jeg har gået her og tænkt over det et par timer, så føler jeg, at jeg er klar til evt. igangsættelse i weekenden. Jeg har så ondt alle steder, at tanken om at det kan være overstået indenfor et par dage tiltaler mig. Men nu må jeg se hvad jeg bliver rådet til hos jordemoderen på fredag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2012 Tager til et tjek på sygehuset kl.9, efter at Spunken har været sær stille siden i går aftes. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2012 Tager til et tjek på sygehuset kl.9, efter at Spunken har været sær stille siden i går aftes. Håber den bare samler kræfter til en snarlig fødsel. Men fint at blive tjekket hvis man ikke synes det er som det skal være. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2012 Håber den bare samler kræfter til en snarlig fødsel. Men fint at blive tjekket hvis man ikke synes det er som det skal være. Den havde det heldigvis fint, men dejligt lige at blive tjekket.... Den lå også så underligt at min mand måtte sidde og holde måleren de 30 min strimlen kørte. Men fik spurgt ind til et par ting og jeg bliver i hvert fald ikke sat igang 41+0. Men jeg får nok løsnet hinder i morgen hvis det er muligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2012 Tager til et tjek på sygehuset kl.9, efter at Spunken har været sær stille siden i går aftes. Karla var ret stille de sidste dage inden fødslen. Jeg mærkede hende stadig, men det var lige som om hun samlede energi og ikke ville bruge for meget inde i maven :) Håber det betyder, at en fødsel er lige i nærheden :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2012 Tager til et tjek på sygehuset kl.9, efter at Spunken har været sær stille siden i går aftes. Lucas var også meget stille det meste af dagen inden jeg gik i fødsel. Var faktisk helt bekymret, og var meget tæt på at ringe til fg, bare for at tjekke om alt var okay, men så fik jeg et par små puf, og tænkte det var okay. Om natten gik vandet, så jeg krydser fingre for at din bebs bare samler energi til fødslen :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites