Mettemor

Er 14+3 og er begyndt at bløde.. :o(

20 indlæg i dette emne

I morges ved halv 9 tiden, fik jeg lidt ondt nederst i maven, men tæmkte ikke videre over det, da jeg har prøvet det før. Ved 9.30 tiden, ville jeg lige tisse, inden vi skulle ud og lege( er dagplejemor) Tjekker altid papiret, og der var blod på!! Blev bare så ked af det. Det er min treide graviditet, og har ikke blødt i de andre. Ringede til min mand, der sagde at jeg jo skulle ringe til lægen. Fik fat i lægen, og skulle komme kl 12.40. Måtte ringe til alle mine forældre, og heldigvis var de rigtig søde til hurtigt at få hentet deres børn. :) Jeg skulle så lægge mig ind i sengen.

Vi kom til lægen, og hun henviste selvfølgelig til sygehuset. Der kunne vi komme ud ved 14 tiden, og så forberede os på ventetid. Vi kom ind ved 14.45. Lægen undersøgte mig, og kunne se at blodet kom fra livmoderen, men ikke hvofra og hvorfor jeg blødte. Hun scannede mig så, og der kom muslingen frem, og lå helt stille!! :o Men efter 2 sekunder gav den et lille hop. :loveshower Var rigtig, rigtig lettet. Men hun sagde så, at der er en øget risiko for abort, og at vi kun kan vente tiden an. Så det er med lidt blandede følelser. Håber bare det bedste.

jeg skal sygemelde mig på mandag, og må ikke lave noget. Det er ikke så let for mig, især ikke fordi vi har 2 små drenge, men vi må jo bare finde ud af det. For nu gælder det babyen og mig.

Men sikken en forskrækkelse og træls dag.

Del dette indlæg

åhhja sikke en dårlig dag, men husk at passe på dig selv og baby og tag den med ro. En sygemelding er det helt rette, så kan du fåro og det overskud du så har kan du bruge på dine drenge.

Lad far lave de vilde lege og du det mere stille. kig på og hep når de leger lidt vildt, så er du stadig lidt en del af det.

Håber det bedste for jer.

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

åhhja sikke en dårlig dag, men husk at passe på dig selv og baby og tag den med ro. En sygemelding er det helt rette, så kan du fåro og det overskud du så har kan du bruge på dine drenge.

Lad far lave de vilde lege og du det mere stille. kig på og hep når de leger lidt vildt, så er du stadig lidt en del af det.

Håber det bedste for jer.

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Mange tak skal du ha. :kram2 Ja en sygemelding må der til. Men er allerede ved at blive lidt træt af at ligge her. :rolleyes Må have fat i nogle bøger.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh sikke en dag, og kan da godt forstå du blev forskrækket!

Håber ikke du oplever mere blod, og den lille bliver hvor den skal :kram

Kan så meget sætte mig ind i din frygt, håber det bedste for dig søde :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber på hurtig forbedring.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stakkels dig! Skal du til ekstra scanning igen i løbet af den næste tid?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal til kontrol på torsdag, og skulle komme hvis jeg begyndte at bløde i større mængder, eller fik ondt, eller blev dårlig.

Var så glad igår aftes, for da var der næsten ingen blod, men det er der idag igen. :( Uvisheden er det værste, og så at ligge her på sofaen dagen lang! :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv torsdag kan godt føles langt væk.

Jeg skal også til kontrol der (md)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv torsdag kan godt føles langt væk.

Jeg skal også til kontrol der (md)

Så satser vi på at torsdag er glædens dag. :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg vil sende jer begge de bedste tankerpåå torsdag og håer selfølgelig på lykkelig udgang for jer begge.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg vil sende jer begge de bedste tankerpåå torsdag og håer selfølgelig på lykkelig udgang for jer begge.

Mange tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak. :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange kram og tanker, det må være hårdt!!! Håber på en positiv opdatering torsdag!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skal jeg til kontrol imorgen. Er meget spændt, og en smule nervøs.

Jeg har godt nok ikke blødt siden søndag aften, det håber jeg er et godt tegn, men er selvfølgelig stadig nervøs.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selvfølgelig er det gode tegn :yiepie

Jeg e rogså spændt og nervøs for i morgen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er så nysgerrig efter hvordan det gik - min mor har altid sagt: intet nyt er godt nyt - håber også det er tilfældet her, men lad os endelig høre hvordan det går.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gik heldigvis rigtig godt. :) Baby har det fint og jeg må så småt gå igang igen. Men det var en helt grøn læge jeg var inde ved, og hun anede ingenting. Det var lidt irriterende. Men vil tage en snak med min jordemoder, hun ved sikkert mere.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puhaaaaa en forskrækkelse, jeg håber sandelig de holder et skrapt øje med dig kære ven!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

en lille trøster

jeg begyndte at bløde i denne gravidtet og gjorder det fra 600 uge og frem til knap 12 uge...

nu er jeg 18 uger henne og bløder ikke mere,,,

jeg blev sygemeldt for truende abort ligesom du nu gør.

tag den med ro hold dig i ro, ingen tunge løft på hverken ting eller børn, og som en af de andre sagde, lad far klare de vilde lege...

du skl bare sørge or at hvile...

go vind søde

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER