Besvaret December 10, 2010 husk nu vægten! :ba :ba Det jo weekend :mam Men okay så venter jeg med at spise dem til lørdag hvor de er smurt med chokoladmouse og overtrukket med hvid chokolade og så putter jeg en af pistaciemuffins ovenpå :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 :ba :ba Det jo weekend :mam Men okay så venter jeg med at spise dem til lørdag hvor de er smurt med chokoladmouse og overtrukket med hvid chokolade og så putter jeg en af pistaciemuffins ovenpå :mam :o Deeeeet var unfair og gøre mig lækker sulten!! Sidder på kontoret UDEN mad :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 :o Deeeeet var unfair og gøre mig lækker sulten!! Sidder på kontoret UDEN mad :( Her er der kommet chokolademuffins, stor kage og wienerstang ind på arbejdet... :) kan det hjælpe din sult :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 Her er der kommet chokolademuffins, stor kage og wienerstang ind på arbejdet... :) kan det hjælpe din sult :lol :klap SKAM dig... her må jeg nøjedes med et bolsje... Del dette indlæg Link to post Share on other sites