Oprettet December 9, 2010 Hvis 1½ nisse kan spise 1½ kage på 1½ minut, hvor mange nisser skal der så til for at spise tres kager på tredive minutter? :jul13: :jul13: :jul13: :jul13: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Arrrrrggg hader sådan nogen. Det er mit hoved slet ikke til lige nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Pas kan bedre regne med chokolader ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 1000 :balloons :jul7: :jul7: det er helt galt. Men den er ellers let Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 :balloon :balloon nej piger det er heller ikke svaret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Ingen - jeg har nemlig spist alle kagerne før Nisserne får regnet det ud ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Nej vent... 3 nisser JAAAAAHHHHH MIA - ENDELIG EN PIGE DER ER EN NISSEPIGE VÆRDIG FLOOOOOTTTTTTTT :balloons :balloons :balloons :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 da kagerne tager 1,5 minutter pr stk. Tager det 1 nisse 90 minutter for at spise 60 kager. Men da der kun må bruges 30 minutter, kræver det 3 nisser :P :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 JAAAAAHHHHH MIA - ENDELIG EN PIGE DER ER EN NISSEPIGE VÆRDIG FLOOOOOTTTTTTTT :balloons :balloons :balloons :balloons Hurraaaaaaaaaa :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Svaret er 1 nisse, og det er Sandie pigen :sandie :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Svaret er 1 nisse, og det er Sandie pigen :sandie :toot :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 Svaret er 1 nisse, og det er Sandie pigen :sandie :toot :P :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 Svaret er 1 nisse, og det er Sandie pigen :sandie :toot :lol hahaha Ki altså hvad skal jeg blandes ind i det for... Nu går jeg bare hjem og spiser de to kæmpe chokoladekager der står og venter på mig :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 :lol hahaha Ki altså hvad skal jeg blandes ind i det for... Nu går jeg bare hjem og spiser de to kæmpe chokoladekager der står og venter på mig :sandie husk nu vægten! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 husk nu vægten! Det feder først i morgen ;) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 Det feder først i morgen ;) :D heheh ja det er også rigtigt og der er lang tid til tirsdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 heheh ja det er også rigtigt og der er lang tid til tirsdag :) Det er der nemlig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites