Oprettet April 26, 2012 Navn til lillebror Nu hvor vi ved at det er en lillebror som gemmer sig inde i min mave, så kan jeg ikke lade være med at tænke i navne. Men hvilke drengenavne passer til Frederik? Det må meget gerne være på tre stavelser eller mere ligesom Frederik :help Hvad tænker I? Kom MEGET gerne med forslag :glad Opsummering af de forslag, som kunne være en mulighed: Alexander (hedder vores nabos søn) Sebastian (hedder min fætter) Valdemar (hedder min fætters søn) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2012 Ihh...... :loveshower Jamen jeg synes fx. Frederik kunne passe godt med: Mathias Nicolaj William Alexander Elias Oliver Daniel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2012 Gustav, Alexander eller Kristoffer.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2012 Sebastian William Theodor Tobias :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2012 Valdemar Sebastian Alexander Andreas Christoffer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2012 Villads Gustav der er godt nok ikke så mange stavelser, men synes de ville passe godt til Frederik :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2012 Nogle forslag til hvad jeg synes passer til Frederik :) Nikolaj Mathias Christian/Kristian Anders André Villads Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2012 Valentin Marius Benjamin Bertram Emanuel Gabriel Jonathan Johannes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2012 Jeg har et par fætre, som er brødre og hedder Frederik og Christian. Ellers vil jeg foreslå William? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2012 Joackim :D (bare for sjov - synes egentlig ikke særlig godt om det ;)) Oliver Alexander Christian Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2012 Christian Valdemar Christoffer Jonathan Alexander Sebastian Mathias Oliver Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2012 Har I fundet på nogle navne? Kan jo huske hvor længe I var om at komme frem til Frederik ;) Kan også huske at I længe talte om at han skulle have heddet August, så det synes jeg passer rigtig godt til jer og faktisk også til Frederik :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites