Oprettet April 25, 2012 Da mit sidste IVF-forsøg er gået i vasken, og jeg ikke har de store chancer for at blive gravid, kan jeg ligeså godt sælge de tests, som jeg har købt... Der er to af de små strips og en original Clear Blue. Pris fra Billige-teste: 70 kr (clear blue) og 10 kr pr styk for de to andre. Jeg vil gerne sælge dem for samlet 60 kr (jeg betaler forsendelsen). Mvh Marlene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2012 Jeg er ked af at det er gået i vasken. :( Hvis du er sikker, vil jeg gerne købe dem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2012 Jeg er ked af at det er gået i vasken. :( Hvis du er sikker, vil jeg gerne købe dem. Jeg er helt sikker... Har haft 5 forsøg nu i privat regi. Tre ægoplægninger uden success... Og nu holder krop og sjæl ikke til mere. Jeg sender dig lige en PM. Marlene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2012 FruLR - er du stadig interesseret? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2012 Undskyld det sene svar! Det kan du tro jeg er, overfører her i formiddag. Jeg skal lige have fat i min mands computer (kan vist ikke netbank fra telefonen.. :)). Del dette indlæg Link to post Share on other sites