Besvaret December 9, 2010 :lolhit :lolhit Det ville da ellers have været verdenshistorie :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 :lol :lol :lol Herligt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Tror i det er Martin med den terminsdato han nu har??? :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 :lol_hitting: Sådan noget kan jeg kun se det sjove i. Til gengæld synes jeg det var ganske forfærdeligt sidste år da forældre til døde og handicappede børn fik brev om at deres barn nu havde alderen til at starte i skole og skulle skrives op. Sådan noget må bare ikke ske!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Tror i det er Martin med den terminsdato han nu har??? :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Tror i det er Martin med den terminsdato han nu har??? :lol :D :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Jeg har oplevet noget lignede For 8-9 år siden var jeg single og nød livet med job og renden i byen... Så en dag kommer jeg hjem fra job og kan se at der er en besked på telefonsvareren (havde fastnet dengang).. Det var så fra sundhedsplejersken der ville ønske mig tillykke med min datter og om jeg ville ringe tilbage så vi kunne aftale hvornår hun skulle og besøge os første gang.. Prøv og spørg og jeg har set forkert ud da jeg hørte den besked.. Et øjeblik nåede jeg at overveje om der mon var noget jeg havde glemt der. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Synes tråden gik i stå.. Var mit indlæg for sært?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Jeg har oplevet noget lignede For 8-9 år siden var jeg single og nød livet med job og renden i byen... Så en dag kommer jeg hjem fra job og kan se at der er en besked på telefonsvareren (havde fastnet dengang).. Det var så fra sundhedsplejersken der ville ønske mig tillykke med min datter og om jeg ville ringe tilbage så vi kunne aftale hvornår hun skulle og besøge os første gang.. Prøv og spørg og jeg har set forkert ud da jeg hørte den besked.. Et øjeblik nåede jeg at overveje om der mon var noget jeg havde glemt der. hahaahh hvor godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Synes tråden gik i stå.. Var mit indlæg for sært?? Det er tv tid :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Det er tv tid :) Nej det er senge tid ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Det er tv tid :) Tv tid?? Det er da det man har en bærbar for.. Tv og internet på samme tid *gg* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Nej det er senge tid ;) NOOOOOOOO Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Tv tid?? Det er da det man har en bærbar for.. Tv og internet på samme tid *gg* nope, ligger i sofaen for den 46" og får nulret tæer og drikker the :) Det kan en bærbar ikke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Hmmmm.. Ja jeg må klare mig selv hvis det skal være Min mand er jo ikke hjemme før i morgen engang... Og så damper han af igen mandag morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Hmmmm.. Ja jeg må klare mig selv hvis det skal være Min mand er jo ikke hjemme før i morgen engang... Og så damper han af igen mandag morgen hmmm, måske han kan give dig en konepasser.dk Del dette indlæg Link to post Share on other sites