Besvaret July 20, 2012 Wuhuuuuu vendingsforsøget virkede. På trods af at oddsene var under 25% fik lægen ham vendt. De skulle bare tænke lidt anderledes. Normalt laver man vendingen så baby roterer forlæns men vores søn skulle selvfølgelig have det på sin egen måde så baglæns kolbøtte skulle der til. Så nu er det bare at håbe han bliver liggende :-)))) Yay, hvor godt! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2012 Wuhuuuuu vendingsforsøget virkede. På trods af at oddsene var under 25% fik lægen ham vendt. De skulle bare tænke lidt anderledes. Normalt laver man vendingen så baby roterer forlæns men vores søn skulle selvfølgelig have det på sin egen måde så baglæns kolbøtte skulle der til. Så nu er det bare at håbe han bliver liggende :-)))) Hvor godt! :glad tænk en masse bekymringer du måtte igennem før den kolbøtte - og så heldigvis uden grund :D Håber han stiller sig fast med hovedet dernede nu, så du kan føde normalt som du ønsker. Var det egentlig ikke ubehageligt da han drejede? Det er jo ret meget barn som skal flytte sig derinde... Håber du har det godt her bagefter, har hørt man godt kan være lidt øm? :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2012 Wuhuuuuu vendingsforsøget virkede. På trods af at oddsene var under 25% fik lægen ham vendt. De skulle bare tænke lidt anderledes. Normalt laver man vendingen så baby roterer forlæns men vores søn skulle selvfølgelig have det på sin egen måde så baglæns kolbøtte skulle der til. Så nu er det bare at håbe han bliver liggende :-)))) Yay, ej hvor dejligt at det lykkedes at få ham vendt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2012 Hvor godt! :glad tænk en masse bekymringer du måtte igennem før den kolbøtte - og så heldigvis uden grund :D Håber han stiller sig fast med hovedet dernede nu, så du kan føde normalt som du ønsker. Var det egentlig ikke ubehageligt da han drejede? Det er jo ret meget barn som skal flytte sig derinde... Håber du har det godt her bagefter, har hørt man godt kan være lidt øm? :balloons Det var rigtig ubehageligt (læs gjorde fandens ondt) denne gang. Lægen var den samme som sidst så han vidste han var nødt til at tage godt fat for at få lillemanden vendt. Der skal graves godt ned i bækkenet og tages fat men det tager kun et par minutter så jeg kunne bide det i mig med lidt hjælp fra vejrtrækningsøvelserne og tanker om min drøm om en normal fødsel. Så endnu en grund til han bare har at blive liggende så det ikke var for ingenting ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2012 Wuhuuuuu vendingsforsøget virkede. På trods af at oddsene var under 25% fik lægen ham vendt. De skulle bare tænke lidt anderledes. Normalt laver man vendingen så baby roterer forlæns men vores søn skulle selvfølgelig have det på sin egen måde så baglæns kolbøtte skulle der til. Så nu er det bare at håbe han bliver liggende :-)))) Hvor er det fantastisk at høre.... :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2012 Har fundet ud af at der er rigtig skib at ligge mobilen på maven, når der er bevægelse. Så kan manden rigtig se det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2012 Ah en god nat - kun 2 toilet besøg og ingen halsbrand på trods af at vi spiste på Bones i går og jeg kom til at tage det stærke dressing til salaten ved en fejl, og jeg fik hvidløgs smør og en stor bøf... måske det var soft ice'en der hjalp... hvor får man fat i sådan en maskine? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2012 Nyder alt lillemanden umiddelbart ikke har vendt sig tilbage igen så det nu står på bækkensmerter i stor stil. Alt for at lillemanden skruer sig på plads :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2012 Ah en god nat - kun 2 toilet besøg og ingen halsbrand på trods af at vi spiste på Bones i går og jeg kom til at tage det stærke dressing til salaten ved en fejl, og jeg fik hvidløgs smør og en stor bøf... måske det var soft ice'en der hjalp... hvor får man fat i sådan en maskine? Wuhu for minus halsbrand og god nats søvn :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2012 Nyder at kunne mærke et hint af kvalme... (Ja, jeg er sgi underlig) Forstår sig fuldt ud. Sådan havde jeg det også i starten :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2012 Tør næsten ikke rejse mig. Det føltes som om mit underliv skulle falde ud sidst jeg var oppe... Måske jeg ikke skulle have arbejdet så hårdt for at få samlet de natborde... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2012 Sidder i toget på vej til københavn efter en top hyggelig dag på Kronborg slot med min skat :loveshower Men hold da op hvor kan jeg mærke mit bækken nu :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2012 Tør næsten ikke rejse mig. Det føltes som om mit underliv skulle falde ud sidst jeg var oppe... Måske jeg ikke skulle have arbejdet så hårdt for at få samlet de natborde... Puh ha... godt der ikke er så langt igen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2012 Sidder i toget på vej til københavn efter en top hyggelig dag på Kronborg slot med min skat :loveshower Men hold da op hvor kan jeg mærke mit bækken nu :o Årh hvor lækkert :) altså bortset fra det med bæknet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2012 Nyder alt lillemanden umiddelbart ikke har vendt sig tilbage igen så det nu står på bækkensmerter i stor stil. Alt for at lillemanden skruer sig på plads :-) Ja bare han skruer sig godt fast nu så kan man leve med smerterne! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2012 Puh ha... godt der ikke er så langt igen... Ja det får forhåbentlig snart en ende... Har lige fået løsnet lænden og taget et par piller og krøllet mig sammen i sengen. Det hjælper. Kan bare ikke lige overskue vi skal spise hos svigerne lige om lidt. Har det bedst her... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2012 Årh hvor lækkert :) altså bortset fra det med bæknet ;) Ja, især fordi vi havde en gril aftale i aften - men nåede lige 10 minutters gravid-yoga inden vi skulle videre og det hjalp faktisk.. Nu efter bus og gå rundt + sidde på verdens dårligste bænk hele aftenen, kan jeg dog mærke den igen.. Tror lige jeg vil se om jeg kan overtale min søde mand til at løsne lidt op i halebens området inden vi går i seng :rolleyes Men det har været en dejlig dag, med hygge både dag og aften :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2012 Har haft en hyggelig aften med min fætter og hans kone. Vi fik hørt om forløbet med tvillingerne og vigtigst af alt hvordan de har det. Dejligt at se dem på trods af alting :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2012 Har haft en hyggelig aften med min fætter og hans kone. Vi fik hørt om forløbet med tvillingerne og vigtigst af alt hvordan de har det. Dejligt at se dem på trods af alting :-) Håber de har det ok trods omstændighederne, men jeg tror virkelig det hjælper dem at få snakket om det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2012 Er vist begyndt at spekulere for meget. Havde er par timers vågentid i nat... Hold nu op det hele kommer tæt på nu :o Er pænt nervøs efterhånden... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2012 Håber de har det ok trods omstændighederne, men jeg tror virkelig det hjælper dem at få snakket om det. Trods omstændighederne ser de lyst på tingene mens de arbejder med deres sorg. Så fantastisk at se :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2012 Trods omstændighederne ser de lyst på tingene mens de arbejder med deres sorg. Så fantastisk at se :-) Dejligt at høre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2012 Puh ha... så fik jeg lige dræbt lidt flere bakterier - gik amok i køleskabet da der pludselig lå en edderkop på hylden :blink fy for pyfor! Og når jeg nu alligevel havde udstyret mig med gummihandsker og det hele allerede lugter lidt af klorin så fik køkkenbordet og badeværelset også lige en tur... men for dælan rengøring er ski da hårdt efterhånden... prust! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2012 Kærestetur med manden i zoo :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2012 Kærestetur med manden i zoo :-) Lækkert - god tur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites