Besvaret July 14, 2012 Ligger i min seng og kan ikke sove. Er suuuulten :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2012 Pyha får den følelse nogen gange når jeg ligger i min seng som om jeg bare ikke kan få vejret nok. Åbent vindue og armene over hovedet og alligevel mangler jeg ilt :o <-gispe smiley. 37+0 i dag, så det her kan jo heller ikke vare ved. Ih hvor jeg glæder mig til at få min baby - og slippe for det her besvær :gravid I dag kommer min datter på 7 hjem fra 2 ugers ferie med sin far. Jeg savner hende og glæder mig så meget til at se hende :glad og har ryddet op i og sorteret alt hendes legetøj, så håber også hun blir glad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2012 Du skal jo passe på dig selv ven (løftet pegefinger smiley)! Puha kan godt mærke det idag men lillemanden har heldigvis været dejlig aktiv både i nat omkring kl 3 (sædvanlig vågnetid) og nu her til morgen :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2012 Har haft en SKØN dag med veninden - men endte med den der JEG-KAN-IKKE-VÆRE-I-MIN-KROP følelse - fødderne hævede til hidtil største størrelse, det gjorde nas. Baby kunne ikke finde sig til rette - av! Plukkeveer :( og evig elendighed... Manden gav så fodmassage og :loveshower alle problemerne blev fixet - mine fødder er nu mindre end de har været i 14 dage (de er helt små og nuttede) og jeg har det meget bedre... Ahhh fodmassage.. Bare så dejligt :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2012 Pyha får den følelse nogen gange når jeg ligger i min seng som om jeg bare ikke kan få vejret nok. Åbent vindue og armene over hovedet og alligevel mangler jeg ilt :o <-gispe smiley. 37+0 i dag, så det her kan jo heller ikke vare ved. Ih hvor jeg glæder mig til at få min baby - og slippe for det her besvær :gravid I dag kommer min datter på 7 hjem fra 2 ugers ferie med sin far. Jeg savner hende og glæder mig så meget til at se hende :glad og har ryddet op i og sorteret alt hendes legetøj, så håber også hun blir glad. Tillykke med de 37+0 :-)))) Bliver så godt at få din datter hjem. Så skal der hygges Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2012 Sidder og panikker over nf på tirsdag ;( har indtil nu glædet mig tl at skulle der op men nu vil jeg ikke jeg er rædselslagen for at få afvide der ikke er liv ved bebsen ;( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2012 Er kommet i den første graviditetskjole jeg købte. Er spændt på om den sprækker i løbet af dagen :D den strammer godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2012 Er i gang med hovedrengøring, mens manden er taget på job for at færdiggøre specialet... Så er lejligheden lækker og ren HVIS han kommer hjem i dag, ellers må han nyde det imorgen :whistling (men holder lige BK pause, efter at have taget køkkenet og støvsuget det halve af lejligheden... - skulle jo lige se om der er nogle der er i gang med at føde ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2012 Uhm vandmelon! Saftig!! :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2012 Kan godt mærke på mig selv at jeg er ved at bygge redde - har nu printet billeder til barnets bog, graviditets kalenderen og baby kalenderen - derefter skal de bare klippes ud og klistres ind og SÅ står den på at ordne det sidste vasketøj så jeg kan få pakket tasken til sygehuset! og så skal værelset lige støves af og finpudses igen så det er klar til den lille nye beboer!!! Baby du må komme når du vil - jo før jo bedre!!! :whistling Og undskyld det faldende aktivitets niveau herinde - men manden har ferie så vi bruger tiden på hinanden og road trips! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2012 Glæder mig helt vildt til imorgen. Skal til det sidste jordmoderbesøg inden termin :-) Primært glæder jeg mig fordi jeg imorgen får besked på om lillemanden har artet sig og nu ligger rigtigt til at mor her kan føde normalt. Ellers står den på vendingsforsøg i den nærmeste fremtid. Det bliver rart at få det afklaret :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2012 Har været total aktiv idag og støvsuget, tørret støv af og ryddet op i hele hytten, taget hele køkkenet, inkl vasket skabe, ovn osv og så har jeg ordnet blade, DVD'er og bøger og vasket gulvet i køkkenet.. Ville have vasket gulvet i hele lejligheden, men kroppen gav op.. Nu sidder eg i sofaen og burde gå ud og få noget mad.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2012 Tager en pause fra projekt babyværelse. Vi har fundet ud af, at ikke nok med at vi skal rykke alt på kontoret ind i soveværelset og rykke det monstrum af et skab vi har stående inde i soveværelset ind på kontoret, så skal der også rykkes rundt i stuen nu for at få plads til den kæmpe rumdeler vi har på kontoret. Det er helt vildt, som det projekt spænder om sig. :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2012 Hmm, synes det er lidt træls den første tid hvor man i løbet af dagen bare ligner en der er smålasket på maven og om aftenen ligner man en der er halvvejs hene i graviditeten med stor og opsvulmet mave... Glæder mig bare til at maven bliver "normal" og jeg kan mærke liv. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2012 Hmm, synes det er lidt træls den første tid hvor man i løbet af dagen bare ligner en der er smålasket på maven og om aftenen ligner man en der er halvvejs hene i graviditeten med stor og opsvulmet mave... Glæder mig bare til at maven bliver "normal" og jeg kan mærke liv. :) :ditto Føler mig her om aftenen som om jeg er ved at sprænges. Glæder mig også til at se mere gravid ud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2012 Så er projekt malerier til lille pigens kommende værelse sat i gang :) Massere af farver og andet godt :loveshower Synes godt nok det kan være svært at være alene og være gravid i mens.. :( Bor alene men de fleste af døgnets timer er jeg hos mine forældre og det begynder at føles mere og mere som om at hverken min bror eller far gider at ha mig der :( de hakker hele tiden på mig og intet er godt nok :( åhh Føler mig så alene og ensom selv om jeg har fået afvide til scanning at jeg har en meget livlig pige inde i mig.. Men jeg mærker hende jo desværre ikke endnu :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2012 Er i rigtig god tid med nogle af mine forberedelser... Har vasket alt babytøj de sidste par dage og har fundet alt frem der skal i tasken til sygehuset :D Nu må jeg heller holde lidt ferie, skal bare lige have jordemoder overstået på onsdag og så tager vi til hovedstaden i 4 dage, på lækkert hotel.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2012 Lille My er begyndt at sparke så hårdt, at det kan ses udenpå maven nu og har lige tæskes løs på en tekop jeg holdte på maven, så teen skvulpede rundt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2012 Lille My er begyndt at sparke så hårdt, at det kan ses udenpå maven nu og har lige tæskes løs på en tekop jeg holdte på maven, så teen skvulpede rundt :biglove :loveshower :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2012 Så er projekt malerier til lille pigens kommende værelse sat i gang :) Massere af farver og andet godt :loveshower Synes godt nok det kan være svært at være alene og være gravid i mens.. :( Bor alene men de fleste af døgnets timer er jeg hos mine forældre og det begynder at føles mere og mere som om at hverken min bror eller far gider at ha mig der :( de hakker hele tiden på mig og intet er godt nok :( åhh Føler mig så alene og ensom selv om jeg har fået afvide til scanning at jeg har en meget livlig pige inde i mig.. Men jeg mærker hende jo desværre ikke endnu :( Det er da træls at du har fået den fornemmelse... Har du prøvet at tage en snak med dem om det du føler? Hvis der vitterligt er et eller andet der går dem på, så få at vide hvad det er og så prøv om det er muligt at finde frem til en løsning der fungerer for alle. Måske de bare ikke helt forstår hvordan det påvirker en fysisk og psykisk at være gravid, også selvom det måske ikke kan ses endnu.. Ved godt det er nemmere sagt end gjort, men synes det er synd hvis man går omkring på listesko fordi man føler at man gør alting forkert, uden at være sikker på om der overhovedet er noget at være nervøs for, og hvis der er, er det rarere at vide nøjagtigt hvad man måske skal prøve at ændre lidt på.. I hvert får du en masse :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2012 Det er da træls at du har fået den fornemmelse... Har du prøvet at tage en snak med dem om det du føler? Hvis der vitterligt er et eller andet der går dem på, så få at vide hvad det er og så prøv om det er muligt at finde frem til en løsning der fungerer for alle. Måske de bare ikke helt forstår hvordan det påvirker en fysisk og psykisk at være gravid, også selvom det måske ikke kan ses endnu.. Ved godt det er nemmere sagt end gjort, men synes det er synd hvis man går omkring på listesko fordi man føler at man gør alting forkert, uden at være sikker på om der overhovedet er noget at være nervøs for, og hvis der er, er det rarere at vide nøjagtigt hvad man måske skal prøve at ændre lidt på.. I hvert får du en masse :kram :kram :kram Sådan var det også før jeg blev gravid.. Min far har slet ikke forståelse for mit liv.. prøver tit at snakke med ham men vi bliver altid uvenner fordi han ikke forstår det og det gør tit at han ikke får alt afvide.. Har taget snakken med min mor flere gange men hun har snart gjort alt.. Overlever nok.. Men som hormonella er det svært.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2012 Sådan var det også før jeg blev gravid.. Min far har slet ikke forståelse for mit liv.. prøver tit at snakke med ham men vi bliver altid uvenner fordi han ikke forstår det og det gør tit at han ikke får alt afvide.. Har taget snakken med min mor flere gange men hun har snart gjort alt.. Overlever nok.. Men som hormonella er det svært.. Du er meget heldig med at du har sådan en dejlig mor, det misunder jeg. Håber du bliver rigtig god til at fokusere på det positive som tiden går. Det ER skide hårdt at være i din situation, men søde du, du KAN klare det og komme igennem og få din dejlige prinsesse til sidst! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2012 Imorgen står den på road trip og brunch, glæder mig helt tosset... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2012 Imorgen skal jeg til 1. Scanning og jeg er bare SÅ både Pændt og nervøs for om der er hjerteblink... Jeg var igår nødt til at bære Maja ned af en trappe i det tilsandede kirke i Skagen fordi hun så gerne ville derop og også helt selv kravlede derop uden problemer. De sidste meter ned ville hun dog ikke kravle af en eller anden årsag, og jeg er bare så bange for om det kunne skade baby. Hun vejer ca 14,5 kg, så det burde ikke være et problem, særligt så tidligt :kram2 Kan godt forstå din nervøsitet. Men jeg tror den lille spire har det fint! Og så burde det ikke være noget problem at du har løftet hende. Jeg løftede også nogle fulde mælkekasser (12 kg) og sådan lige i starten, og baby har det fint i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2012 Imorgen skal jeg til 1. Scanning og jeg er bare SÅ både Pændt og nervøs for om der er hjerteblink... Jeg var igår nødt til at bære Maja ned af en trappe i det tilsandede kirke i Skagen fordi hun så gerne ville derop og også helt selv kravlede derop uden problemer. De sidste meter ned ville hun dog ikke kravle af en eller anden årsag, og jeg er bare så bange for om det kunne skade baby. Hun vejer ca 14,5 kg, så det burde ikke være et problem, særligt så tidligt Kan godt forstå du både glæder dig og er nervøs. Det er den vildeste oplevelse. Burde ikke være et problem at du bærer din datter. Bare tænk over hvordan du løfter og husk at knibe sammen Del dette indlæg Link to post Share on other sites