Besvaret July 12, 2012 Elsker reklamerne for CallMe. "Tal ordentligt - det koster ikke noget". Synes de er så rammende, at jeg er lige ved at tude. Og er bare så vild med hende den søde og overskudsagtige der til sidst - efter at være blevet brølet af af kollegaen - siger "Kom! Skal du ikke med ned og have frokost?" Skørt som en reklame kan påvirke en, men jeg synes bare det er sådan et smukt og rigtigt budskab :loveshower Præcis de har virkelig forstået at lave en GOD reklame, sådan en der rammer lige der i maven hvor man kan relatere til det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2012 Undskyld, men kan slet ikke tage det seriøst, når du skriver ordet "utæt" :lolhit Åhh, de cravings - Kender det godt. Manden min kigger bare underligt på mig, når jeg har det :rolleyes Og skod med halsbrand <_< Haha.. Nej, men det føles dælme lidt som om der er gået hul på mig - det giver jo slet ingen mening, at der laves et eller andet i mine bryster nu, for mad kan det jo ikke rigtigt være :rolleyes Halsbranden kommer og går og var egentligt forsvundet indtil jeg lænede mig fremad og så er jeg virkelig ved at dø af sult og bliver pææææænt frustreret hvis ham min mand ikke snart kommer hjem :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2012 Så har jeg mødt nevøen - årh :wub kan man andet end elske den lille gut? Og min søster er bare SUPER overskuds agtig og havde lige sviger forældre + deres 2 yngste børn + alle os 3 søstre til kaffe... og hun nød det vist! Jeg tror jeg ville gå i koma over det! Men ok vi kom alle med noget til kaffen, så de skulle bare dække bord og lave kaffe - men det er stadig mange mennesker på én gang! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2012 Hvordan gik det? Det gik faktisk rigtig godt :) Jeg var positivt overrasket over hvor meget "psykisk" det gav mig :yay Så har jeg mødt nevøen - årh :wub kan man andet end elske den lille gut? Og min søster er bare SUPER overskuds agtig og havde lige sviger forældre + deres 2 yngste børn + alle os 3 søstre til kaffe... og hun nød det vist! Jeg tror jeg ville gå i koma over det! Men ok vi kom alle med noget til kaffen, så de skulle bare dække bord og lave kaffe - men det er stadig mange mennesker på én gang! Årh, sådan en lille nyfødt en :wub Og mega :respekt for din søster! Det tror jeg IKKE at jeg havde orket :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2012 Er åbenbart ved at udvikle kvalme... Har ihvertfald de sidste dage haft en del kvalme. Er det straffen for at brokke sig over at jeg ikke rigtig har haft symptomer? Ej hvor træls, og så alligevel så er det jo gode tegn på at der sker noget i kroppen. Jeg har selv været ret nervøs de sidste par uger for mine gener har virkelig været mystiske, har haft 2/3 uer med kvalme, så et par uger med overdreven træthed og så havde jeg en halv uge med ondt i lænden og det er det., ved ikke om jeg kan lægge noget i det, men selvom det er træls med kvalme så jeg det positive i at det så betød at der skete noget med mig og bettefis. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2012 Tror jeg skal bage noget mere. Lillemanden kan vist godt lide duften. Har været rigtig aktiv i maven idag :7himmel (kan de overhovedet lugte noget? Men god undskyldning for kage :D ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2012 Kære søde smukke dejlige karma og engle og hvem der ellers lytter... Om fire timer er det min fødselsdag og jeg har kun ét ønske: Jeg vil gerne have min baby. Må jeg ikke nok få det? Please? :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2012 Min søde mand kom hjem med røde roser, friske aprikoser, vandmelon, økologiske jordbær og kys :biglove , fordi jeg gider sidde og bøvle med at kigge ting på nettet og undersøge, hvad vi kan få i rabat forskellige steder og hvor hvad skal købes og så liiiige kigge lidt på lokaler til hans speciale fest (som dog er svært - så hvis nogle kender et festlokale i København, der ikke koster det hvide ud af øjnene og kan lejes den første weekend i august, så sig endelig til)... Men jeg tænker bare - det er jo ikke bøvl, det er hygge :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2012 Nurh hvor sødt...! Og nu får jeg da bare mega lyst til vandmelon LOL Ja, det var faktisk rigtig sødt! Tror også det er fordi han er glad for alt det jeg gør, mens han knokler på det sidste af det speciale... 4 dage tilbage :loveshower Og vandmelonen er gooooood :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2012 Så har jeg mødt nevøen - årh :wub kan man andet end elske den lille gut? Og min søster er bare SUPER overskuds agtig og havde lige sviger forældre + deres 2 yngste børn + alle os 3 søstre til kaffe... og hun nød det vist! Jeg tror jeg ville gå i koma over det! Men ok vi kom alle med noget til kaffen, så de skulle bare dække bord og lave kaffe - men det er stadig mange mennesker på én gang! Åh stort tillykke med nevøen. Og virkelig overskudsagtigt af søsteren. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2012 Har lagt et billede ind i min tråd, af min stribede strækmærke-Zebra mave :rolleyes For dælan da.. Det er jo bare hud :-D Den er SMUK <3 jeg har også zebra striber... Hvad f... Det gør ikke noget. Jeg har fået smukke børn tilgengæld :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2012 Min søde mand kom hjem med røde roser, friske aprikoser, vandmelon, økologiske jordbær og kys :biglove , fordi jeg gider sidde og bøvle med at kigge ting på nettet og undersøge, hvad vi kan få i rabat forskellige steder og hvor hvad skal købes og så liiiige kigge lidt på lokaler til hans speciale fest (som dog er svært - så hvis nogle kender et festlokale i København, der ikke koster det hvide ud af øjnene og kan lejes den første weekend i august, så sig endelig til)... Men jeg tænker bare - det er jo ikke bøvl, det er hygge :whistling Sikke en dejlig mand du har :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2012 Sikke en dejlig mand du har :super Ja, han er en skønling :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2012 Elsker at min mor har nappet arbejdets kamera med hjem til mig, så jeg ikke behøver at købe et nyt!! Weee :D Og så er det endda et Canon. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2012 Elsker at min mor har nappet arbejdets kamera med hjem til mig, så jeg ikke behøver at købe et nyt!! Weee :D Og så er det endda et Canon. :biglove :super Hehe.. Du har total fået min hjerne sporet på Kineser mam tanker :rolleyes - FYYYYY :sm :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2012 Altså... Hun har bare lånt det, ikk? På ubestemt tid :P Åhh, kinesisk maaaad :biglove :biglove :biglove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2012 Kære søde smukke dejlige karma og engle og hvem der ellers lytter... Om fire timer er det min fødselsdag og jeg har kun ét ønske: Jeg vil gerne have min baby. Må jeg ikke nok få det? Please? :biglove Jeg sender alle mine ønsker din vej, så håber du får dit ønske opfyldt, selvom i så skal dele dag :) :glad :bd :bd :bd :bd :super Hehe.. Du har total fået min hjerne sporet på Kineser mam tanker :rolleyes - FYYYYY :sm :D nej hvor er i onde... :D Nu har jeg den vildeste lyst til kinesisk :rolleyes gad vide om der er nogen man kan lokke med derhen :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2012 Har plukveer der niver godt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2012 Har plukveer der niver godt ;) Spææændende :glad :glad :glad :glad :glad :yay :yay :yay :yay :yay :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2012 Naaaah, det bliver nok ikke til noget. Men så får jeg da mærket lidt til det ;-) haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2012 Hmpf... Det er kun et kvater siden manden tog på arbejde, og jeg saaaaaavner ham allerede. :( Ville virkelig gerne have holdt ham hjemme idag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2012 Jeg sender alle mine ønsker din vej, så håber du får dit ønske opfyldt, selvom i så skal dele dag :) :glad :bd :bd :bd :bd Tak søde du :kiss Har plukveer der niver godt ;) Hov hov, ikke snyde foran i køen :lol Ej, det kunne da være spændende, hvis det udviklede sig!!! :goodluck :bd :goodluck :bd :goodluck :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2012 De har udviklet sig lidt... Ved sgu ikke hvad det er. Tager det roligt og slapper lidt af :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2012 De har udviklet sig lidt... Ved sgu ikke hvad det er. Tager det roligt og slapper lidt af :balloons Ihhhhh hvor spændende hep hep hep :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2012 Selvom det kun er 4 uger siden jeg sidst var til frisør, skal jeg afsted igen idag. Min søde frisør synes ikke jeg skal bruge kræfter på at tænke på det de næste uger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites