TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Så ligger jeg på Viborg sygehus igen engang. Øv altså :(

Hvorfor?

Del dette indlæg

Hvorfor?

For høj puls ved lillemanden

Del dette indlæg

Annonce ♥

For høj puls ved lillemanden

Det lyder da ikke godt? :unsure :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh, jeg er simpelthen gået i dvale. Laver NADA. Ser ikke engang noget i tv, det kører bare... Ligger nærmest bare og glor ud i luften. :rolleyes KOM NU UD, BABY!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder da ikke godt? :unsure :kram2

Ved det ikke helt... Sidder nu med en kæmpe kande vand jeg skal tømme og så kører de en strimmel mere...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige bestilt 2 vente/amme-kjoler hos ByStroom :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved det ikke helt... Sidder nu med en kæmpe kande vand jeg skal tømme og så kører de en strimmel mere...

Hmm, håber de finder ud af at alt er OK

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm, håber de finder ud af at alt er OK

:ditto :kram :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ooooog så skal jeg love for at 'følgerne' fra sidste graviditets svangerskabsforgiftning viser sig..

D. 20/7 - kontrol hos egen læge

D. 23/7 - akupunktur for at prøve at regulere blodtryk

D. 24/7 - kontrol på svangreambulatoriet

D. 2/8 - Gennemscanning

Pyhh.. Dog rart at blive holdt øje med..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ooooog så skal jeg love for at 'følgerne' fra sidste graviditets svangerskabsforgiftning viser sig..

D. 20/7 - kontrol hos egen læge

D. 23/7 - akupunktur for at prøve at regulere blodtryk

D. 24/7 - kontrol på svangreambulatoriet

D. 2/8 - Gennemscanning

Pyhh.. Dog rart at blive holdt øje med..

Hold da op! :o

Men ja, godt at du bliver holdt øje med :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha... Min mor har lige ringet for at snakke om at holde surprise fødselsdag for min mand, når han fylder 30. Jeg lød vist ikke særlig positivt stemt overfor det :blush Blev bare lige så overrumplet over det, kan godt mærke at jeg ikke lige kan rumme andet end fødsel i mit hoved lige nu :blush Synes jo det er en god idé, og jeg skal ikke "lave noget" men det stresser mig faktisk lidt alligevel. :blush Er bare SÅ dårlig til at holde på gode hemmeligheder (og også dårlige...). Håber bare at jeg kan lade være med at afsløre det overfor ham :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har været nede og fået tager blodprøver mod infektion og væskemangel, så må vi se hvad resultat bliver... Men kurven ser bedre ud efter en god liter vand...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har været nede og fået tager blodprøver mod infektion og væskemangel, så må vi se hvad resultat bliver... Men kurven ser bedre ud efter en god liter vand...

Okay, godt at det hjælper med vand i hvert fald! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha... Min mor har lige ringet for at snakke om at holde surprise fødselsdag for min mand, når han fylder 30. Jeg lød vist ikke særlig positivt stemt overfor det :blush Blev bare lige så overrumplet over det, kan godt mærke at jeg ikke lige kan rumme andet end fødsel i mit hoved lige nu :blush Synes jo det er en god idé, og jeg skal ikke "lave noget" men det stresser mig faktisk lidt alligevel. :blush Er bare SÅ dårlig til at holde på gode hemmeligheder (og også dårlige...). Håber bare at jeg kan lade være med at afsløre det overfor ham :blush

ARGH! Latterlige tåbelige ammehjerne på forskud!!!! :gal Så ville jeg sende en sms til min mor og undskylde for at jeg havde lydt lunken overfor idéen og skrive, at jeg faktisk synes at det var en god idé med surprise party. Og hvem kommer jeg så til at sende sms'en til??? :rolleyes Jep, til manden... FLOT!!!! :oops Jeg kunne så holde på den hemmelighed i hvad... 10 minutter? :rolleyes Har halvt reddet den ved at ringe til ham og sige, at han IKKE må læse sin sms, men skal få en kollega til at slette den... Virker ikke spor suspekt overhovedet :rolleyes Og manden kunne jo høre adrenalinen i min stemme, så han troede straks at jeg var i fødsel. :rolleyes

Det bli'r en gooooooooooo' daaaaaaaaag idaaaaaaaaaaaag :rolleyes :box :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

ARGH! Latterlige tåbelige ammehjerne på forskud!!!! :gal Så ville jeg sende en sms til min mor og undskylde for at jeg havde lydt lunken overfor idéen og skrive, at jeg faktisk synes at det var en god idé med surprise party. Og hvem kommer jeg så til at sende sms'en til??? :rolleyes Jep, til manden... FLOT!!!! :oops Jeg kunne så holde på den hemmelighed i hvad... 10 minutter? :rolleyes Har halvt reddet den ved at ringe til ham og sige, at han IKKE må læse sin sms, men skal få en kollega til at slette den... Virker ikke spor suspekt overhovedet :rolleyes Og manden kunne jo høre adrenalinen i min stemme, så han troede straks at jeg var i fødsel. :rolleyes

Det bli'r en gooooooooooo' daaaaaaaaag idaaaaaaaaaaaag :rolleyes :box :whistling

:lol dér fik du lige mig til at sprutte af grin! Haha

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da utrolig så uheldig du er :kram håber det kun er væske du har brug for...

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ fik jeg opringningen jeg har ventet på! Jeg er blevet moster :wub til en lille dreng der dog ikke er blevet målt og vejet endnu... men han er blevet ammet og min søster har det fint hun ringede selv og fortalte det kl 13 drengen er født 11.23. Veerne startede kl 9 og de var kun på fødestuen ca 30 min... Hendes egen drømme scenarie! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol dér fik du lige mig til at sprutte af grin! Haha

Jeg kan også godt se det sjove i det, og det kunne min mor heldigvis også godt, men det er da bare SÅ typisk :badgirl :oops Håber virkelig ikke, at han fatter mistanke, den kære mand!

SÅ fik jeg opringningen jeg har ventet på! Jeg er blevet moster :wub til en lille dreng der dog ikke er blevet målt og vejet endnu... men han er blevet ammet og min søster har det fint hun ringede selv og fortalte det kl 13 drengen er født 11.23. Veerne startede kl 9 og de var kun på fødestuen ca 30 min... Hendes egen drømme scenarie! :loveshower

YAY!!!! Tillykke!!!! :loveshower :loveshower :loveshower Det lyder da også bare som en god og hurtig fødsel, og supersejt at hun selv har overskud til at ringe og fortælle 1½ time efter! :respekt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan også godt se det sjove i det, og det kunne min mor heldigvis også godt, men det er da bare SÅ typisk :badgirl :oops Håber virkelig ikke, at han fatter mistanke, den kære mand!

YAY!!!! Tillykke!!!! :loveshower :loveshower :loveshower Det lyder da også bare som en god og hurtig fødsel, og supersejt at hun selv har overskud til at ringe og fortælle 1½ time efter! :respekt

Ja håber jeg slægter min familie på mar det kommer til fødsler. Min mor cyklede selv derind første gang (hun skulle til jordemoder men hu havde åbnet sig og så sendte de hende ind på hospitalet hvor fødslen gik igang af sig selv) ved min ældste lillesøster tog hun da bare bilen ind - med veer og hele moletjavsen... jeg kan huske det og min storesøster og jeg var MEGET stille på bagsædet :lol der blev holdt ind til siden pænt mange gange på de 17 km der var...

Og så er det ellers bare super fødere med korte fødsler på max 5,5 timer fra første ve til baby i babsen :lol så det trøster mig lidt at der KAN være udsigt til at smerterne ikke varer for længe. Så er jeg så bare urolig for om Anders når hjem - det lød på min søster som om det var på et hængende hår den her gang da manden ikke lige var i nærheden.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja håber jeg slægter min familie på mar det kommer til fødsler. Min mor cyklede selv derind første gang (hun skulle til jordemoder men hu havde åbnet sig og så sendte de hende ind på hospitalet hvor fødslen gik igang af sig selv) ved min ældste lillesøster tog hun da bare bilen ind - med veer og hele moletjavsen... jeg kan huske det og min storesøster og jeg var MEGET stille på bagsædet :lol der blev holdt ind til siden pænt mange gange på de 17 km der var... Og så er det ellers bare super fødere med korte fødsler på max 5,5 timer fra første ve til baby i babsen :lol så det trøster mig lidt at der KAN være udsigt til at smerterne ikke varer for længe. Så er jeg så bare urolig for om Anders når hjem - det lød på min søster som om det var på et hængende hår den her gang da manden ikke lige var i nærheden.

Tillykke med titlen som moster :loveshower :loveshower :loveshower

Kan godt sætte mig ind i hvordan du har det. Min mor har også bare smuttet sine 3 børn ud som mandler. Længste fødsel var en igangsætning, der varede 4 timer. Min søster kom på lige under en time, fra første ve til hun var ude.

Kan også godt håbe lidt, at jeg ligner min mor, føder super hurtigt, og er i stand til at spille backgammon under veerne og gå rundt bagefter som om intet er hændt. Men på den anden side skræmmer tanken om en fødsel på under 2 timer mig ret så meget. Jeg vil også gerne kunne nå at "følge med" psykisk, og hvis fisen kommer mellem 1. og 4. august er far 1 - 1 1/2 times kørsel væk. Det beroliger mig ikke ligefrem. Men på den anden side kunne det også være rart, hvis man kunne undgå alt for mange timer med veer.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mhhhm, har bagt en GOD squashkage... Og har temmelig meget af den. Uden glasur, med glasur og med smørcreme som glasur... :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yay :yay tillykke moster majs

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yay :yay tillykke moster majs

Også TILLYKKE med titlen herfra :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hjemme igen. Lillemanden har det godt. Laver lige en længere opdatering i min tråd lige om lidt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, det ser ud til at jeg endelig har fået bugt med forstoppelse i denne omgang, men det tog godt nok mange dage, synes jeg! (og vejer nærmest en kg mindre nu end igår morges!) Tror vist bare, at jeg skal indtage HUSK fast 2 gange hver dag fremover...

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER