TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Baby vejer nu 2700 g og ligger urokkeligt fast :loveshower :loveshower De lille tyksak er skønnet til at komme til at veje lidt under 4 kg til fødslen..

Yay, det lyder da bare perfekt! :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har hevet ekstra vitaminpiller frem fra skabet, idet jeg kan mærke some sickness overtage min krop.. Og dét gider jeg bare ikke! Desuden er jeg sulten :balloons <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det er også en spændende nyhed at få. Smukke navne I har valgt i øvrigt. :goodluck

Jeg er alene om barnet og har siden sidste år tænkt på de her navne.. Jeg elsker dem :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet nyt fra søsteren øv øv... men regner stærkt med at blive moster indenfor et døgn :loveshower hun havde ingen livmoderhals og var 2 cm åben kl 8 i morges. Men hun fik løsnet hinder og har haft plukkeveer lige siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener ikke at piller som sådan kan blive for gammel? Mener bare at de bliver nødt til at sætte sådan en-mindst-holdbarhedsdato på... Jeg har i hvert fald aldrig fulgt det så nøje - kun ved madvarer. :)

Ellers er jeg helt i hopla i dag, er 11 fulde uger i følge det vi har regnet os frem til, så mangler kun en uge før jeg ( forhåbentlig) kan slappe lidt mere af og tro på at det går som det skal. Selvfølgelig kan det stadig gå galt men risikoen er heldigvis faldende efter 1. trimester. Så krydser fingre og venter utålmodigt på indkaldelsen til nf-scanning. Kom så.. :glad

Håber jeg snart slipper for bekymringerne om bebs bliver til "noget" og har det godt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder sammen med mine forældre og kigger på hus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige haft besøg af mor, svigermor og mormor. Rigtig hyggeligt, og dejlige damer, men nøøøøøøøøøøøøj jeg kan godt mærke at besøg med flere mennesker og i flere timer, det er bare ikke lige det, som jeg bedst kan overskue lige nu :blush Er HELT smadret. :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay God størrelse. Så er det samme størrelse som min :loveshower

Yay, det lyder da bare perfekt! :loveshower :loveshower :loveshower

Ja, det er super :7himmel Kunne ikke forestille mig en bedre størrelse ^_^

Men 2700 g baby, der sparker i sidden kan altså godt mærkes! Avs <_< Det giver nogle gode jag lige for tiden. Men det er da det værd :biglove

Sidder sammen med mine forældre og kigger på hus :)

Lyder fedt. Til jer, eller dine forældre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder fedt. Til jer, eller dine forældre?

Til os forhåbentlig :)

Min far ved en del om hvad man skal kigge efter når det er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til os forhåbentlig :)

Min far ved en del om hvad man skal kigge efter når det er

Lyder lækkert! :7himmel Noget særligt i har kig på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder lækkert! :7himmel Noget særligt i har kig på?

Ja vi har et par stykker som vi har bestilt fremvisning på. Har været ude og se et i dag :)

Kunne virkelig godt bruge mere plads, og gerne inden Mumi kommer ;)

Pt bor vi 4 i en to værelses på 69 kvm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvorfor skal det gøre så ondt at komme ud af sengen om morgenen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvorfor skal det gøre så ondt at komme ud af sengen om morgenen <_<

Kender det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en næse der tror den er forkølet eller ramt af høfeber. Hvad filan er det nu for noget..... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til jordemoder for sidste gang... Lidt vildt at tænke på..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til jordemoder for sidste gang... Lidt vildt at tænke på..

:ditto det er vildt :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto det er vildt :o

Skulle du ikke være til forskningshalløj nu? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle du ikke være til forskningshalløj nu? :)

Jo- skulle lige til at skrive herinde, men så lige dit opslag forinden :)

Jeg har siden gåtur i går aftes haft en murrende, strammende, øm fornemmelse i underlivet. Gik i seng, fordi jeg tænkte, at noget søvn var på sin plads, men har slet ikke sovet- og over natten er der kommet en del tyngende fornemmelse nedad, så snart jeg rejser mig. Når jeg sidder gør det også ondt, men kan ikke helt beskrive, hvad det er for smerter- nærmest en skurrende fornemmelse. Så manden var IKKE begejstret for, at jeg ville køre til Aalborg alene :rolleyes I hvert fald synes han, at jeg skulle skrive til hende - eller snakke med vores egen Jordemoder først. Så jeg skrev til begge- og min egen Jordemoder svarede, at hun var enig med manden i, at det måske var dumt at køre selv. I mellemtiden begyndte jeg at kaste op, svede og blive svimmel, så jeg måtte jo skrive til hende fra Aalborg, at jeg desværre ikke kom. Ærger mig godt nok over det- og var faktisk ved at skrive til dig, at du kunne smutte derud til kl. 9 ;)

Så jeg venter spændt på Jordemoder besøg i eftermiddag- altså planlagt, hos vores egen Jordemoder :) Håber hun kan fortælle, om det er snyd eller hvad der sker med kroppen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo- skulle lige til at skrive herinde, men så lige dit opslag forinden :)

Jeg har siden gåtur i går aftes haft en murrende, strammende, øm fornemmelse i underlivet. Gik i seng, fordi jeg tænkte, at noget søvn var på sin plads, men har slet ikke sovet- og over natten er der kommet en del tyngende fornemmelse nedad, så snart jeg rejser mig. Når jeg sidder gør det også ondt, men kan ikke helt beskrive, hvad det er for smerter- nærmest en skurrende fornemmelse. Så manden var IKKE begejstret for, at jeg ville køre til Aalborg alene :rolleyes I hvert fald synes han, at jeg skulle skrive til hende - eller snakke med vores egen Jordemoder først. Så jeg skrev til begge- og min egen Jordemoder svarede, at hun var enig med manden i, at det måske var dumt at køre selv. I mellemtiden begyndte jeg at kaste op, svede og blive svimmel, så jeg måtte jo skrive til hende fra Aalborg, at jeg desværre ikke kom. Ærger mig godt nok over det- og var faktisk ved at skrive til dig, at du kunne smutte derud til kl. 9 ;)

Så jeg venter spændt på Jordemoder besøg i eftermiddag- altså planlagt, hos vores egen Jordemoder :) Håber hun kan fortælle, om det er snyd eller hvad der sker med kroppen :)

Arh, det var ærgerligt at du ikke kunne komme med til det, men superspændende med tyngende fornemmelse og ømhed i underlivet! Håber da at det er tegn på snarlig fødsel!!! :goodluck :loveshower :bd

Og skidt pyt med at du ikke fik skrevet til mig, jeg er næsten lige vågnet, så ville ikke have kunnet tage derud kl 9 alligevel :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wee er endelig 28+0

Det er en dag jeg har set frem til længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der 1 måned til termin :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide om Caroline er brun når hun kommer ud... Af alt det nutella. (EJ, så meget spiser jeg heller ikke...Jo jeg gør.. Nej jeg gør ej. Måske lidt???) :whistling :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide om Caroline er brun når hun kommer ud... Af alt det nutella. (EJ, så meget spiser jeg heller ikke...Jo jeg gør.. Nej jeg gør ej. Måske lidt???) :whistling :rolleyes

Mmm, nutella... Det er godt. :whistling Tror ikke at det påvirker farven på din lille pige, men hvis det gør vil jeg gerne vide det når du har født for så skal jeg have spist noget mere - jeg kunne nemlig godt tænke mig sådan et mulatbarn... De er så kønne, men det er svært at opnå med sådan et par blege danskere som min mand og jeg. :rolleyes

Min morgenmad i dag indtil videre består af nogle hobnob-kiks og m&m's med peanuts... Mmm :badgirl Ikke det sundeste, jeg ved det godt, men når det nu bare er det man lige har lyst til... :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmm, nutella... Det er godt. :whistling Tror ikke at det påvirker farven på din lille pige, men hvis det gør vil jeg gerne vide det når du har født for så skal jeg have spist noget mere - jeg kunne nemlig godt tænke mig sådan et mulatbarn... De er så kønne, men det er svært at opnå med sådan et par blege danskere som min mand og jeg. :rolleyes

Min morgenmad i dag indtil videre består af nogle hobnob-kiks og m&m's med peanuts... Mmm :badgirl Ikke det sundeste, jeg ved det godt, men når det nu bare er det man lige har lyst til... :sandie

Jeg skal nok lade dig vide det, hvis hun er brun :P Hahahaha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ligger jeg på Viborg sygehus igen engang. Øv altså :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER