TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

For filan hvor er livet nogen gange uretfærdigt :-(

Her sidder jeg med min store mave så tæt på termin at skulle fødslen gå igang er jeg Home Safe.

Og så får man beskeden her til morgen om at min fætter og hans kone nu også har mistet deres lille pige. Føler mig helt tom indeni - bortset fra rumsteren fra lillemanden som godt kan mærke mor er ked af det...

Hvor er det tragisk og uretfærdigt at de skulle miste igen :boo :kram

Men det er DEJLIGT at du snart er Home Safe!!!! :kram2

Del dette indlæg

Her sidder jeg med min store mave så tæt på termin at skulle fødslen gå igang er jeg Home Safe.

Og så får man beskeden her til morgen om at min fætter og hans kone nu også har mistet deres lille pige. Føler mig helt tom indeni - bortset fra rumsteren fra lillemanden som godt kan mærke mor er ked af det...

Hvor er det dog trist :( Og uretfærdigt, ikke mindst. :( :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh, op kl. 7, køre til Præstø se på hus, kører hjem igen og spise lidt morgenmad(Igen) Kørte derefter på stranden med bror, søs og veninde, badede og svømmede, spiste jordbær i solen, bror og veninde tog hjem, læste lidt i haven udenfor, nr 2 bror og hans kæreste kom, spiste aftensmad og kørte atter på stranden for at få en is(I regnvejr vel og mærke) Kørte ud til hestene, hvor jeg var så ond at bilde min bror ind at jeg havde slået støddet fra... Hvilket resulterede I at han tog fat om hegnet og fik et "lille" stød på 6000 volt, haha :P Hvilket så resulterede I, at jeg flækkede af grin, pissede i bukserne og gled i en hestelort - Karma is a bitch :D Hjem i bad, drikke kaffe og nu har jeg lige luftet hundene.. I AM DONE. Heldigt, at jeg ikke har kørekort så det ikke er mig der skal ræse rundt ... :biglove :badgirl

Haha, hvor er det bare et godt morgengrin :lolhit :lol Åh, karma, hende skal man ikke pisse på ;)

så er det i dag at jeg skal til 1. del af 1. lægebesøg :loveshower Jeg er godt nok kun 5+5, men på grund af sommerferien vil min læge have lavet papirerne nu, så de kan blive sendt til sygehuset og der kan blive sat tid til NF osv. 2. halvdel bliver på torsdag, hvor de også sender papirerne. I dag bliver vidst bare tjekke urin og udfylde det meste af vandrejournalen, og så på torsdag er det gyn undersøgelse og de sidste punkter på papiret. Og så får jeg at vide hvordan jeg får en tid til at få taget blodprøven til double-testen på sygehuset når jeg er lidt længere henne.'Og så er der nu kun 8 dage til første scanning :loveshower Jeg hååååååber sådan at scanningen viser et fint blinkende hjerte, og en baby som svarer til 6+4 (ca).

Hvor fint, at de tager imod dig allerede. Det er så rart at få det overstået :)

For filan hvor er livet nogen gange uretfærdigt :-(Her sidder jeg med min store mave så tæt på termin at skulle fødslen gå igang er jeg Home Safe.Og så får man beskeden her til morgen om at min fætter og hans kone nu også har mistet deres lille pige. Føler mig helt tom indeni - bortset fra rumsteren fra lillemanden som godt kan mærke mor er ked af det...

Puha, ej, det kan jeg godt forstå ikke er sjovt. Sender en stor bunke kram i jeres retning :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arhhh, jeg elsker mit liv lige nu! :loveshower Er godt nok lidt småtræt men hele lejligheden skinner (selv marsvinenes hår og negle er ordnet!), jeg sidder og nyder en æggemad og en dyrelægens natmad, i aften skal jeg fejre bryllupsdag med min dejlige mand, og så satser jeg på, at der kommer en smuk søn til os i løbet af natten :goodluck

Hvad mere kan man ønske sig? :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arhhh, jeg elsker mit liv lige nu! :loveshower Er godt nok lidt småtræt men hele lejligheden skinner (selv marsvinenes hår og negle er ordnet!), jeg sidder og nyder en æggemad og en dyrelægens natmad, i aften skal jeg fejre bryllupsdag med min dejlige mand, og så satser jeg på, at der kommer en smuk søn til os i løbet af natten :goodluck

Hvad mere kan man ønske sig? :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Tillykke med bryllupsdagen - håber I får en dejlig dag og ja, det ku da være en fantastisk afslutning at gå i fødsel :goodluck held og lykke med de planer også :D

:balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med bryllupsdagen - håber I får en dejlig dag og ja, det ku da være en fantastisk afslutning at gå i fødsel :goodluck held og lykke med de planer også :D

:balloons

Hehe, ja jeg må jo nok indse, at jeg ikke kan lægge planer for hvornår fødslen går igang, men man har da altid lov at håbe :biglove Og tak :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Piiiiiiiiiiiift, hvor er du flot på din nye avatar, Unicorn! :toot

Del dette indlæg

Annonce ♥

Piiiiiiiiiiiift, hvor er du flot på din nye avatar, Unicorn! :toot

Taaaaak altså :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej :( jeg får helt ondt inden i litle miss - det er bare så uretfærdigt - sender dig masse af gode tanker og :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har leget doktor med min kæreste :whistling som lige ville høre om jeg ikke ku forklare det der med livmodermunden. Jeg syns jo det var lettere han selv mærkede efter, men det førte så til hm ja :blush :D og så blev der ikke snakket mere fødsel den dag. Til gengæld er mit humør lige blevet 200% bedre :7himmel

:D SÅDAN :D

Puha.. Det er uretfærdigt :(

Stort :kram og tanker herfra.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes min mand er meget sødere idag :loveshower Måske har det noget at gøre med at vi blev ok venner igen igår aftes og jeg har været til gravidyoga, hvor man virkelig slapper af og det var lige hvad jeg trængte til :loveshower

Og så har jeg besluttet mig for, at jeg vildt gerne vil være urkvinde og føde stående/siddende i hug - og tænk hvis man selv kunne tage imod sit eget barn (selvfølgelig med en jordmoder på stand by, hvis nu lillen er viiiildt glat eller kommer super hurtigt!)...

Men altså føde stående vil jeg altså gerne, yoga instruktøren sagde, at hvis man sidder i hug, så åbner bækkenet sig 2,5 cm mere end hvis man ligger ned (eller var det end hvis man står op - pointen er i hvert fald at det åbnes mere end ved andre stillinger..), så nu skal jeg i seriøst ben-træning, så de er klar til det også :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal til 3. Jordemoderbesøg imorgen. Bliver spændende, om lillefisen ligger medhovedet ned af. Men det tror jeg nu h*n gør. Det føles sådan :loveshower

Tænk, at der kun er 5 uger endnu :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Venter spændt på at min søster giver lyd fra sig - hun er til jordemoder og skal enten sættes i gang i dag eller torsdag... imens passer jeg nevøen der lige nu leger kriger leg med babyens bamser sammen med min søster - det lyder godt nok sjovt :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes min mand er meget sødere idag :loveshower Måske har det noget at gøre med at vi blev ok venner igen igår aftes og jeg har været til gravidyoga, hvor man virkelig slapper af og det var lige hvad jeg trængte til :loveshower

Og så har jeg besluttet mig for, at jeg vildt gerne vil være urkvinde og føde stående/siddende i hug - og tænk hvis man selv kunne tage imod sit eget barn (selvfølgelig med en jordmoder på stand by, hvis nu lillen er viiiildt glat eller kommer super hurtigt!)...

Men altså føde stående vil jeg altså gerne, yoga instruktøren sagde, at hvis man sidder i hug, så åbner bækkenet sig 2,5 cm mere end hvis man ligger ned (eller var det end hvis man står op - pointen er i hvert fald at det åbnes mere end ved andre stillinger..), så nu skal jeg i seriøst ben-træning, så de er klar til det også :whistling

Jeg træner også til st kunne sidde på hug. Synes faktisk det er utroligt hårdt med den ekstra vægt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal til 3. Jordemoderbesøg imorgen. Bliver spændende, om lillefisen ligger medhovedet ned af. Men det tror jeg nu h*n gør. Det føles sådan :loveshower

Tænk, at der kun er 5 uger endnu :loveshower

Ihhhh det bliver spændende. Jeg skal afsted den 16/7 hvor jeg er 37+3. Han har tidligere ligget op ad så har været igang med diverse "øvelser for at få ham vendt. Det gør faktisk pænt ondt at ligge med røven i vejret når de små pus er så store som nu. De ruller lige op under ribbenene ;-)

Pøj pøj :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal snart afsted til mere fødselsforberedende zoneterapi- når der endnu ikke var sket noget blev vi enige om, at så fik jeg lige en behandling mere i dag :) Så søde, lille, Bloppelops- se så efter at gøre dig klar og komme ud, Mor og Far venter i spænding :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har sovet til 9.40 idag :) Skønt :) har laver en aftale med mig selv om at jeg skal lave absolut intet idag, så jeg kan se om det hjælper på den hårde mave og alle smerterne inden jeg skal til JM imorgen. Godt der er lidt kagerester fra igår :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal snart afsted til mere fødselsforberedende zoneterapi- når der endnu ikke var sket noget blev vi enige om, at så fik jeg lige en behandling mere i dag :) Så søde, lille, Bloppelops- se så efter at gøre dig klar og komme ud, Mor og Far venter i spænding :biglove

Spændende :) og vi er også andre dee venter spændt på sidelinien :) Så kom nu ud Blop :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig til fredag hvor jeg skal se om det er en Emil eller en Silje der ligger og vokser i min mave <3 :) yaaaah :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige snakket med lægen, og det var da trælse nyheder hele vejen rundt...

Jeg har jernmangel så skal allerede nu tage jern, og jeg har blærebetændelse, så skal have medicin for det... Baaaah

Godt du blev tjekket så! Og det er jo heldigvis ting som kan fixes. Håber snart I kommer ind og se et lille hjerte blinke derinde :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig til fredag hvor jeg skal se om det er en Emil eller en Silje der ligger og vokser i min mave <3 :) yaaaah :)

Uh det er også en spændende nyhed at få. Smukke navne I har valgt i øvrigt. :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg træner også til st kunne sidde på hug. Synes faktisk det er utroligt hårdt med den ekstra vægt.

Ja, indtil videre er det ikke så hårdt, men er sikker på det nok skal komme :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Baby vejer nu 2700 g og ligger urokkeligt fast :loveshower :loveshower De lille tyksak er skønnet til at komme til at veje lidt under 4 kg til fødslen..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der kun 6 dage til jeg skal til første lægebesøg. Glæder mig til at få lavet vandrejournal, til at sygehuset ved besked, til at der bliver sat gang i det hele :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Baby vejer nu 2700 g og ligger urokkeligt fast :loveshower :loveshower De lille tyksak er skønnet til at komme til at veje lidt under 4 kg til fødslen..

:yay God størrelse. Så er det samme størrelse som min :loveshower

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER