TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

:kram

Hvad så da? Forstoppelse måske?

Synes nu godt veerne kunne begynde at byde ind - dog vil jeg gerne bestille en god nattesøvn forinden ;)

Jamen jeg ved ikke, hvad det er :unsure Kunne godt føles som forstoppelse, men har ingen problemer på toilettet :P Tænker bare, at det IKKE kunne være veer fordi 1. Der var ingen rytme, det var konstant smerte <_< og 2. Smerten sad allerøverst i maven, næsten oppe ved ribbene.

Men det forsvandt da efter et par timer... Håber det holder sig væk nu! Eller trækker sydpå og bliver til veer! :goodluck

Del dette indlæg

Puh ha... 3 dage på landsskue og jeg er totalt smadret... var grædefærdig da jeg kom hjem.... var total udmattet, havde plukkeveer, ondt i hele kroppen og så meget vand at jeg end ikke kunne bøje mine fingre..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mmh skal kigge på rækkehus i morgen..

Tæt på mine forældre og med en dejlig have.. Håber der er værelser nok til det kunne blive mig og babys nye faste hjem :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen jeg ved ikke, hvad det er :unsure Kunne godt føles som forstoppelse, men har ingen problemer på toilettet :P Tænker bare, at det IKKE kunne være veer fordi 1. Der var ingen rytme, det var konstant smerte <_< og 2. Smerten sad allerøverst i maven, næsten oppe ved ribbene.

Men det forsvandt da efter et par timer... Håber det holder sig væk nu! Eller trækker sydpå og bliver til veer! :goodluck

Hvis smerterne kommer igen skal du nok kontakte lægen - fik at vide at hvis jeg fik smerter øverst i maven skulle jeg kontakte lægen med der samme - sammenlagt med vand i kroppen er det tegn på svangerskabs forgiftning så det skal tjekkes.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis smerterne kommer igen skal du nok kontakte lægen - fik at vide at hvis jeg fik smerter øverst i maven skulle jeg kontakte lægen med der samme - sammenlagt med vand i kroppen er det tegn på svangerskabs forgiftning så det skal tjekkes.

Tak for din bekymring :kram2 Tror nu slet ikke, at det er sådan noget, det sidder alligevel ikke HELT der hvor lægen pegede (vi har haft SF-snakken en del gange min læge og jeg ;)) men ja, det kunne da godt være, at jeg skulle ringe, hvis det kommer igen uanset hvad :unsure

Det er præcis de samme smerter, som jeg havde i starten af graviditeten, hvor vagtlægen gættede på et galdestensanfald... :unsure Nå, men håber da, at det bliver væk nu i hvert fald :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har bestemt mig for at babyen er sund og rask og bliver hvor den skal, basta bum!!!

Det blev fejret med lidt babytøjsindkøb på TS :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har bestemt mig for at babyen er sund og rask og bliver hvor den skal, basta bum!!!

Det synes jeg lyder rigtig godt. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder bare godt! :super :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tæt på mine forældre og med en dejlig have.. Håber der er værelser nok til det kunne blive mig og babys nye faste hjem :loveshower

Spændende. Det ku' være ret fedt hvis det blev dit! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Idag bliver en hård hård dag. Skal sammen med familie og venner sende en lille bitte engel på vej. Han blev kaldt hjem alt alt for tidligt. Han blev kun 3 dage :-(

Det var så her jeg startede på at tude helt vildt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan :-))))

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh det kunne da være helt kanon!!! :goodluck

Tak for din bekymring :kram2 Tror nu slet ikke, at det er sådan noget, det sidder alligevel ikke HELT der hvor lægen pegede (vi har haft SF-snakken en del gange min læge og jeg ;)) men ja, det kunne da godt være, at jeg skulle ringe, hvis det kommer igen uanset hvad :unsure

Det er præcis de samme smerter, som jeg havde i starten af graviditeten, hvor vagtlægen gættede på et galdestensanfald... :unsure Nå, men håber da, at det bliver væk nu i hvert fald :goodluck

:goodluck Du gør bare som troldemor og føder på termin imorgen - så er alle bekymringerne væk :whistling

Ej pjat - men går godt nok hele tiden og håber på det også snart sker for dig! :kiss jeg er selv voldsomt utålmodig og jeg har en måned igen <_<

SÅDAN :gp

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var så her jeg startede på at tude helt vildt!

Det var bare også en hård dag. Utroligt så lille kisten var :-(((( Men på trods af hvor hårdt det var er jeg rigtig glad for jeg var med.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh hvor lyder det bare dejligt! Det skal nok blive godt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hahaha, Caroline bliver mussestille når jeg spiller L.O.C for hende :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan altså ikke lade være med at følge med herinde stadig :blush :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan altså ikke lade være med at følge med herinde stadig :blush :whistling

Du er så velkommen :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ondt i fødderne...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine ben summer og sover :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hahaha, Caroline bliver mussestille når jeg spiller L.O.C for hende :P

Se DET er god smag :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

De der morgner med hjertebanken og en masse tanker må gerne snart forsvinde.. :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

De der morgner med hjertebanken og en masse tanker må gerne snart forsvinde.. :(

:kram2 øv det håber jeg de gør.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Manden syntes vi skal til tyskland i dag... så det er da det vi skal :D

ROAD TRIP! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh lyder hyggeligt.. Men puuh en varme at sidde i en bil i

God tur :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor snyd. Jeg vil også til Tyskland inden lillemanden kommer.

God tur. Køb nu ikke for meget snoller :D

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER