Besvaret July 7, 2012 :kram Hvad så da? Forstoppelse måske? Synes nu godt veerne kunne begynde at byde ind - dog vil jeg gerne bestille en god nattesøvn forinden ;) Jamen jeg ved ikke, hvad det er :unsure Kunne godt føles som forstoppelse, men har ingen problemer på toilettet :P Tænker bare, at det IKKE kunne være veer fordi 1. Der var ingen rytme, det var konstant smerte <_< og 2. Smerten sad allerøverst i maven, næsten oppe ved ribbene. Men det forsvandt da efter et par timer... Håber det holder sig væk nu! Eller trækker sydpå og bliver til veer! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2012 Puh ha... 3 dage på landsskue og jeg er totalt smadret... var grædefærdig da jeg kom hjem.... var total udmattet, havde plukkeveer, ondt i hele kroppen og så meget vand at jeg end ikke kunne bøje mine fingre.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2012 Mmh skal kigge på rækkehus i morgen.. Tæt på mine forældre og med en dejlig have.. Håber der er værelser nok til det kunne blive mig og babys nye faste hjem :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2012 Jamen jeg ved ikke, hvad det er :unsure Kunne godt føles som forstoppelse, men har ingen problemer på toilettet :P Tænker bare, at det IKKE kunne være veer fordi 1. Der var ingen rytme, det var konstant smerte <_< og 2. Smerten sad allerøverst i maven, næsten oppe ved ribbene. Men det forsvandt da efter et par timer... Håber det holder sig væk nu! Eller trækker sydpå og bliver til veer! :goodluck Hvis smerterne kommer igen skal du nok kontakte lægen - fik at vide at hvis jeg fik smerter øverst i maven skulle jeg kontakte lægen med der samme - sammenlagt med vand i kroppen er det tegn på svangerskabs forgiftning så det skal tjekkes. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2012 Hvis smerterne kommer igen skal du nok kontakte lægen - fik at vide at hvis jeg fik smerter øverst i maven skulle jeg kontakte lægen med der samme - sammenlagt med vand i kroppen er det tegn på svangerskabs forgiftning så det skal tjekkes. Tak for din bekymring :kram2 Tror nu slet ikke, at det er sådan noget, det sidder alligevel ikke HELT der hvor lægen pegede (vi har haft SF-snakken en del gange min læge og jeg ;)) men ja, det kunne da godt være, at jeg skulle ringe, hvis det kommer igen uanset hvad :unsure Det er præcis de samme smerter, som jeg havde i starten af graviditeten, hvor vagtlægen gættede på et galdestensanfald... :unsure Nå, men håber da, at det bliver væk nu i hvert fald :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2012 Har bestemt mig for at babyen er sund og rask og bliver hvor den skal, basta bum!!! Det blev fejret med lidt babytøjsindkøb på TS :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2012 Har bestemt mig for at babyen er sund og rask og bliver hvor den skal, basta bum!!! Det blev fejret med lidt babytøjsindkøb på TS :) Det synes jeg lyder rigtig godt. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2012 Har bestemt mig for at babyen er sund og rask og bliver hvor den skal, basta bum!!! Det blev fejret med lidt babytøjsindkøb på TS :) Det lyder bare godt! :super :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2012 Mmh skal kigge på rækkehus i morgen.. Tæt på mine forældre og med en dejlig have.. Håber der er værelser nok til det kunne blive mig og babys nye faste hjem :loveshower Spændende. Det ku' være ret fedt hvis det blev dit! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2012 Idag bliver en hård hård dag. Skal sammen med familie og venner sende en lille bitte engel på vej. Han blev kaldt hjem alt alt for tidligt. Han blev kun 3 dage :-( Det var så her jeg startede på at tude helt vildt! :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2012 Har bestemt mig for at babyen er sund og rask og bliver hvor den skal, basta bum!!! Det blev fejret med lidt babytøjsindkøb på TS :) Sådan :-)))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2012 Mmh skal kigge på rækkehus i morgen.. Tæt på mine forældre og med en dejlig have.. Håber der er værelser nok til det kunne blive mig og babys nye faste hjem :loveshower Årh det kunne da være helt kanon!!! :goodluck Tak for din bekymring :kram2 Tror nu slet ikke, at det er sådan noget, det sidder alligevel ikke HELT der hvor lægen pegede (vi har haft SF-snakken en del gange min læge og jeg ;)) men ja, det kunne da godt være, at jeg skulle ringe, hvis det kommer igen uanset hvad :unsure Det er præcis de samme smerter, som jeg havde i starten af graviditeten, hvor vagtlægen gættede på et galdestensanfald... :unsure Nå, men håber da, at det bliver væk nu i hvert fald :goodluck :goodluck Du gør bare som troldemor og føder på termin imorgen - så er alle bekymringerne væk :whistling Ej pjat - men går godt nok hele tiden og håber på det også snart sker for dig! :kiss jeg er selv voldsomt utålmodig og jeg har en måned igen <_< Har bestemt mig for at babyen er sund og rask og bliver hvor den skal, basta bum!!! Det blev fejret med lidt babytøjsindkøb på TS :) SÅDAN :gp Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2012 Det var så her jeg startede på at tude helt vildt! :kram :kram Det var bare også en hård dag. Utroligt så lille kisten var :-(((( Men på trods af hvor hårdt det var er jeg rigtig glad for jeg var med. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2012 Mmh skal kigge på rækkehus i morgen.. Tæt på mine forældre og med en dejlig have.. Håber der er værelser nok til det kunne blive mig og babys nye faste hjem :loveshower Ihhh hvor lyder det bare dejligt! Det skal nok blive godt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2012 Hahaha, Caroline bliver mussestille når jeg spiller L.O.C for hende :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2012 Kan altså ikke lade være med at følge med herinde stadig :blush :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2012 Kan altså ikke lade være med at følge med herinde stadig :blush :whistling Du er så velkommen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2012 Hahaha, Caroline bliver mussestille når jeg spiller L.O.C for hende :P Se DET er god smag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2012 De der morgner med hjertebanken og en masse tanker må gerne snart forsvinde.. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2012 De der morgner med hjertebanken og en masse tanker må gerne snart forsvinde.. :( :kram2 øv det håber jeg de gør. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2012 Manden syntes vi skal til tyskland i dag... så det er da det vi skal :D ROAD TRIP! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2012 Manden syntes vi skal til tyskland i dag... så det er da det vi skal :D ROAD TRIP! :loveshower Åh lyder hyggeligt.. Men puuh en varme at sidde i en bil i God tur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2012 Manden syntes vi skal til tyskland i dag... så det er da det vi skal :D ROAD TRIP! :loveshower Ej hvor snyd. Jeg vil også til Tyskland inden lillemanden kommer. God tur. Køb nu ikke for meget snoller :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites