TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Ej HELT ÆRLIGT?!?!!? :o Hvad bilder tv2 sig lige ind?!? Nu havde jeg lige gjort klar til at der skete bare LIDT idag, og så har de skiftet Desperate Housewives ud med noget så dødsygt som Stjernetræf. :prik Dåmme tv2! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes lillemanden er meget stille både idag og igår :unsure Altså engang imellem vågner han lige op, og giver nogle puf og skvulp. Og han har både haft hikke og prikket mig i ribbenene med sin lille fus igår aftes... Men synes alligevel, at han er lidt doven i det... Min fornemmelse siger mig, at han samler energi... Kan det passe eller burde jeg være bekymret? :unsure

Det er det samme herhjemme..... Jeg er ikke i tvivl om der er liv i lillebror, men han er godt nok noget stille.....

Føler faktisk heller ikke der er noget galt, og jeg tror bare han tager en dovnedag :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, er nok for forkælet til at jeg gider færdiglavede pandekager :blush Og gider heller ikke rigtig ud. :rolleyes

Altså.. hvis jeg kunne vælge.. Så havde jeg nok også fået lavet pandekagerne :P MEN.. Sådan en kæreste har jeg ikke :whistling Meget vil han gøre for mig.. Tror slet ikke han aner hvordan man laver en pandekage :unsure Og det er da ellers noget af det mest simple i verden.. Tror bare han ville stå med mel og mælk og en pande og tænke.. "Mon der skal mere til" :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej HELT ÆRLIGT?!?!!? :o Hvad bilder tv2 sig lige ind?!? Nu havde jeg lige gjort klar til at der skete bare LIDT idag, og så har de skiftet Desperate Housewives ud med noget så dødsygt som Stjernetræf. :prik Dåmme tv2! :prik

Jep..... Har lige brokket mig højlydt til hunden over det :gal

Nu ser jeg det søde sommerliv på DR1 i stedet....... Og får lyst til frokost :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det samme herhjemme..... Jeg er ikke i tvivl om der er liv i lillebror, men han er godt nok noget stille.....Føler faktisk heller ikke der er noget galt, og jeg tror bare han tager en dovnedag :wub

Jeg tror de ligger og pønser på snart at komme ud! :goodluck

Altså.. hvis jeg kunne vælge.. Så havde jeg nok også fået lavet pandekagerne :P MEN.. Sådan en kæreste har jeg ikke :whistling Meget vil han gøre for mig.. Tror slet ikke han aner hvordan man laver en pandekage :unsure Og det er da ellers noget af det mest simple i verden.. Tror bare han ville stå med mel og mælk og en pande og tænke.. "Mon der skal mere til" :unsure

Heheh, ja okay... Hmm, jeg kunne jo også bare lave pandekager selv. :rolleyes Men jeg kunne også tage en rugbrød med fiskefrikadelle... Eller bare en portion is... Hmmm... Bum bum. :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej HELT ÆRLIGT?!?!!? :o Hvad bilder tv2 sig lige ind?!? Nu havde jeg lige gjort klar til at der skete bare LIDT idag, og så har de skiftet Desperate Housewives ud med noget så dødsygt som Stjernetræf. :prik Dåmme tv2! :prik

Enig. Og hvor er det skod at holde barsel sammen tour de france <_<

Tror jeg vil rydde lidt op så elektrikeren kan komme til når han kommer i morgen eller onsdag... Og så sætte tryk på noget musik i stedet for...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig. Og hvor er det skod at holde barsel sammen tour de france <_<

Tror jeg vil rydde lidt op så elektrikeren kan komme til når han kommer i morgen eller onsdag... Og så sætte tryk på noget musik i stedet for...

Hehehehehe, ja helt enig, det er virkelig en ulempe ved at få sommerbørn! :prik :lol

Nå. Jeg kan se et par pletter støv, jeg mangler at fjerne, så det vil jeg gøre, og så tror jeg, at jeg vil jeg sætte en dvd på med DH og smide mig i sofaen med en portion is. Hvis tv2 ikke kan finde ud af at sende det, så kan jeg da selv :numse :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh! Kunne jeg godt spise den blåbærdrøm som Mette Blomsterberg laver i næste uge?

JA DET KU JEG NOK LIGE GODT!!!! :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig. Og hvor er det skod at holde barsel sammen tour de france <_<

Tror jeg vil rydde lidt op så elektrikeren kan komme til når han kommer i morgen eller onsdag... Og så sætte tryk på noget musik i stedet for...

Åh jeg skal holde barsel sammen med julekalender, julefilm og en masse pebernødder.. gud hvor skønt egentligt at bebs har valgt december :P hehe

:loveshowerø

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der ved hvordan man får posedimsen til at sidde fast i blespandem fra babysam. Jeg kan ikke hitte ud af det. Kan ikke få lukket låget ordentligt efter at have proppet den i. Måske mån bare skulle købe en alm pedal spand... Hmm...

Jeg opgav. (Og prisen for refill-poser er crazy) Desuden har jeg også hørt at bleindholdet kan trykkes op, når man trykker den ned... Øh. Anyways, købte en alm. pedalspand og pyntede den. Bor ikke i lejlighed så kan altid rende ud med bleer i skraldespanden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh! Kunne jeg godt spise den blåbærdrøm som Mette Blomsterberg laver i næste uge?

JA DET KU JEG NOK LIGE GODT!!!! :sandie

Den lavede min mand engang..... Og den er intet mindre end FANTASTISK!! Tror det er en af de bedste kager jeg nogensinde har smagt :sandie

....... Bare lige for at gøre det hele værre for dig :badgirl :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den lavede min mand engang..... Og den er intet mindre end FANTASTISK!! Tror det er en af de bedste kager jeg nogensinde har smagt :sandie

....... Bare lige for at gøre det hele værre for dig :badgirl :whistling

Snyyyyyyyyd :P

Nå, men jeg spiser da bare noget is så! :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at starte til gravidyoga med søde Fru SP i dag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op lillemanden rumstere i dag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået ædeflip. :P Rugbrød med fiskefrikadelle, is, bananer, chips, vingummi :sandie Og glæder mig vildt til pølser og spaghetti til aftensmad :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har kæresten ansøgt om optagelse på lærerseminariet og pædagogseminariet.. Nogen der ved, hvornår man får svar på om han er optaget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Keeeder mig. Svigerfar sætter vores skydeskabe op og manden er på lossepladsen og der er ikke noget jeg kan/må hjælpe med. Og ikke engang aftensmad skal jeg lave. Vi har ikke spist hjemme siden i torsdags... Det er vist godt jeg har lavet en aftale med min søster i morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået ædeflip. :P Rugbrød med fiskefrikadelle, is, bananer, chips, vingummi :sandie Og glæder mig vildt til pølser og spaghetti til aftensmad :mam

Haha, det lyder lidt som mig..... Bare i går :D

Eller..... Har da spist en portion havregryn, to skiver rugbrød, to skiver toastbrød, 2 mælkesnitter...... Og 2 is i dag :P

Og glæder mig til spaghetti og kødsauce :loveshower

Og måske skulle man gå en tur ud til den lokale jordbærpusher senere :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kom til at gå lidt shop-amok i Lemvig i dag..... whistling.gif

det var næsten som om at det hele kaldte på mig, da jeg kom ind i butikkerne......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har kribleri i fingrene og et glødende dankort.... Uf der er længe til NF er overstået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der taget mavebilleder :loveshower har rullet rundt i græs, været næsten nøgen, danset rundt på en badebro og vadet rundt i andelort... man må ofre sig for at forevige den fine mave :D - jeg finder lige ud af at ligge dem her ind et sted når jeg har valgt dem ud jeg vil vise...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der taget mavebilleder :loveshower har rullet rundt i græs, været næsten nøgen, danset rundt på en badebro og vadet rundt i andelort... man må ofre sig for at forevige den fine mave :D - jeg finder lige ud af at ligge dem her ind et sted når jeg har valgt dem ud jeg vil vise...

Glæder mig til at se dem :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at se dem :loveshower

Hmm... det kommer til at tage lidt tid - der er taget 348 billeder :whistling dem skal jeg lige igennem først - føler mig ski som en supermodel :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der taget mavebilleder :loveshower har rullet rundt i græs, været næsten nøgen, danset rundt på en badebro og vadet rundt i andelort... man må ofre sig for at forevige den fine mave :D - jeg finder lige ud af at ligge dem her ind et sted når jeg har valgt dem ud jeg vil vise...

Ih hvor jeg glæder mig til at se dem :-)))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at starte til gravidyoga med søde Fru SP i dag :loveshower

YAY! Det var også top hyggeligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER