TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Kan det være kroppen der forbereder sig?

Der er jo 25 dage til termin og han skal gerne blive derinde 26 dage endnu :D Men ved ikke hvor tidligt kroppen går i gang...

Del dette indlæg

Synes lillemanden er meget stille både idag og igår :unsure Altså engang imellem vågner han lige op, og giver nogle puf og skvulp. Og han har både haft hikke og prikket mig i ribbenene med sin lille fus igår aftes... Men synes alligevel, at han er lidt doven i det... Min fornemmelse siger mig, at han samler energi... Kan det passe eller burde jeg være bekymret? :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes lillemanden er meget stille både idag og igår :unsure Altså engang imellem vågner han lige op, og giver nogle puf og skvulp. Og han har både haft hikke og prikket mig i ribbenene med sin lille fus igår aftes... Men synes alligevel, at han er lidt doven i det... Min fornemmelse siger mig, at han samler energi... Kan det passe eller burde jeg være bekymret? :unsure

Gør din mavefornemmelse dig bekymret? Eller er det helt og holdent en tanke om, at han gør sig klar? :) Jeg tror det er mavefornemmelsen, som i endnu større grad skal bruges i denne venteposition :kram

Jeg forsøger at tilsidesætte enhver tanke om, at NU kan det være, men jeg har også oplevet en væsentlig ændring i går- Blop har vendt sig et par gange, gnubbet ribben et par gange, men ellers været meget stille. Jeg hælder til tanken om, at det er for at samle energi - men forventer alligevel ikke at gå i fødsel før engang i næste uge, hvis jeg er heldig ;)

Hvis du synes det fortsætter, så sker der jo ikke noget ved at kontakte fødegangen eller jordemoderen til et tjek - du har så god kontakt til maven og dig selv, at du kan mærke, om du skal være bekymret :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har desværre ikke den store forstand på det.. Men hvis ikke de der tricks med drik noget virkelig koldt hjælper så kunne en telefon opringning vel ikke skade.. Men det at han giver puf fra sig er da dejligt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gør din mavefornemmelse dig bekymret? Eller er det helt og holdent en tanke om, at han gør sig klar? :) Jeg tror det er mavefornemmelsen, som i endnu større grad skal bruges i denne venteposition :kram Jeg forsøger at tilsidesætte enhver tanke om, at NU kan det være, men jeg har også oplevet en væsentlig ændring i går- Blop har vendt sig et par gange, gnubbet ribben et par gange, men ellers været meget stille. Jeg hælder til tanken om, at det er for at samle energi - men forventer alligevel ikke at gå i fødsel før engang i næste uge, hvis jeg er heldig ;) Hvis du synes det fortsætter, så sker der jo ikke noget ved at kontakte fødegangen eller jordemoderen til et tjek - du har så god kontakt til maven og dig selv, at du kan mærke, om du skal være bekymret :kram2

Nej, føler mig faktisk ikke bekymret. Min fornemmelse siger mig, at det er som det skal være. Og er højst bekymret for om jeg "burde" være bekymret. :P Men altså han møver jo stadig rundt og reagerer på koldt/varmt... Måske er jeg bare ekstra obs fordi jeg keder mig og gerne vil have ham ud :D

Har desværre ikke den store forstand på det.. Men hvis ikke de der tricks med drik noget virkelig koldt hjælper så kunne en telefon opringning vel ikke skade.. Men det at han giver puf fra sig er da dejligt :)

Jamen koldt/varmt virker skam... Hvis han havde været sådan her hele tiden, så havde jeg nok bare tænkt at det var helt normalt og sådan det var. Bare en spøjs fornemmelse at han "ændrer" adfærd. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh skal have taget mavebilleder i dag i den vilde natur... det bliver sikkert vildt sjovt - men er nervøs for resultatet... flodhest i fuldt floor... går også og overvejer den topløse... hmm... grænse overskridende - fotografen er en sød veninde så det er stadig bare resultatet jeg frygter!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes bare jeg kan sove hele tiden :-( Nu har jeg endelig barsel og så orker jeg ingenting. Det eneste jeg orker er at bevæge mig fra sengen til sofaen afbrudt af toiletbesøg og køleskabsbesøg....

Mit bækken er helt vildt ømt og stift men ved ikke om det er fordi jeg ligger så meget :-(

Er det normalt med lidt under 5 uger tilbage at have det sådan? :-((((

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh skal have taget mavebilleder i dag i den vilde natur... det bliver sikkert vildt sjovt - men er nervøs for resultatet... flodhest i fuldt floor... går også og overvejer den topløse... hmm... grænse overskridende - fotografen er en sød veninde så det er stadig bare resultatet jeg frygter!

God fornøjelse. Jeg skal lege flodhest på onsdag og lige som dig er jeg lidt nervøs for om min veninde kan få nogle gode billeder ud af det.

Men mon ikke de kan finde nogle gode vinkler i vores bløde korpus ;-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

God fornøjelse. Jeg skal lege flodhest på onsdag og lige som dig er jeg lidt nervøs for om min veninde kan få nogle gode billeder ud af det.

Men mon ikke de kan finde nogle gode vinkler i vores bløde korpus ;-)

Hæ hæ... bare et enkelt godt billede så er jeg lykkelig!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende. Rigtig god fornøjelse. Håber at se et par stykker på et tidspunkt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil have samlet tremmeseng og puslebord NU!! Hmm der er nok ikke nogen der kommer og gør det for mig... Vil bare så gerne have værelset gjort færdigt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

God fornøjelse. Jeg skal lege flodhest på onsdag og lige som dig er jeg lidt nervøs for om min veninde kan få nogle gode billeder ud af det. Men mon ikke de kan finde nogle gode vinkler i vores bløde korpus ;-)

Jeg er sikker på, at I bliver overraskede over, hvor smukke I og jeres maver faktisk er! :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes bare jeg kan sove hele tiden :-( Nu har jeg endelig barsel og så orker jeg ingenting. Det eneste jeg orker er at bevæge mig fra sengen til sofaen afbrudt af toiletbesøg og køleskabsbesøg....

Mit bækken er helt vildt ømt og stift men ved ikke om det er fordi jeg ligger så meget :-(

Ved ikke om det er normalt, men det lyder i hvert fald velkendt :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan ser min dag også nogenlunde ud. Mit bækken bliver klart værre og mere ømt, hvis jeg går all in på bevægelse.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ingen baby - Ingen tegn på noget som helst <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, hvor kan jeg mærke jeg er blevet.. Spydig <_<

Keder mig.. GRUSOMT.. Og kan ikke finde på noget at lave.

Skrev det på faceboook - At jeg keder mig.

Så der en der skriver.. "Alt godt kommer til den der venter". Øh. okay..

Mit svar var: Ja. Men nu er der forskel på at vente og kede sig. Ellers hed ordsproget "Alt godt kommer til den der keder sig".

Hvorfor er det at folk automatisk tror jeg keder mig, fordi jeg venter?? Jeg keder mig, fordi jeg ingen planer har i dag - det har da intet at gøre med at jeg er gravid.. Får simpelthen PIP af det.. Havde da kedet mig nøjagtig lige så meget hvis jeg IKKE havde været gravid, og selvom jeg IKKE var gået over tid.. <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit svar var: Ja. Men nu er der forskel på at vente og kede sig. Ellers hed ordsproget "Alt godt kommer til den der keder sig".

Hvorfor er det at folk automatisk tror jeg keder mig, fordi jeg venter?? Jeg keder mig, fordi jeg ingen planer har i dag - det har da intet at gøre med at jeg er gravid.. Får simpelthen PIP af det.. Havde da kedet mig nøjagtig lige så meget hvis jeg IKKE havde været gravid, og selvom jeg IKKE var gået over tid.. <_<

Hehehehe, jeg tror jeg har det lidt på samme måde... Jeg skrev med en veninde igår, der spurgte, hvordan det gik, og så skrev jeg, at jeg kedede mig. Hun svarer så "Jamen du må da gerne komme hjem til mig og gøre rent, hvis du mangler noget at lave". Jeg kunne nå at få de værste spydigheder væk inden jeg sendte sms'en, men hvorfor er det lige, at nogen tror, at man mangler noget at lave (eller venter) fordi man keder sig??? Nogle gange KEDER man sig bare. Og har masser at lave, men gider/orker det ikke. Og uden at det har noget at gøre med om man venter. :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ærgrer mig lidt over at jeg takkede nej til at manden lavede pandekager igår... Kunne jo godt spise dem nu, altså :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hæ hæ syntes det var et fint snappy comeback!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehehehe, jeg tror jeg har det lidt på samme måde... Jeg skrev med en veninde igår, der spurgte, hvordan det gik, og så skrev jeg, at jeg kedede mig. Hun svarer så "Jamen du må da gerne komme hjem til mig og gøre rent, hvis du mangler noget at lave". Jeg kunne nå at få de værste spydigheder væk inden jeg sendte sms'en, men hvorfor er det lige, at nogen tror, at man mangler noget at lave (eller venter) fordi man keder sig??? Nogle gange KEDER man sig bare. Og har masser at lave, men gider/orker det ikke. Og uden at det har noget at gøre med om man venter. :rolleyes

Jeg forstår altså heller ikke folk der foreslår noget kedeligt når man siger man keder sig! Jeg kender altså ikke nogen der syntes det er Wubtihuuu fedt at svinge en støvsuger :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg forstår altså heller ikke folk der foreslår noget kedeligt når man siger man keder sig! Jeg kender altså ikke nogen der syntes det er Wubtihuuu fedt at svinge en støvsuger :rolleyes

Ja, og man sidder bare som højgravid hjemme og kigger på støv og nullermænd der lever i sus og dus.. :rolleyes

Jeg har faktisk lige støvsuget *klapper sig selv på skulderen*

Det var så også det eneste der manglede... <_< Nu skinner alle rum.. Har lige smidt en (halv) kogevask over, fordi jeg tænkte "nå ja, så er der heller ikke mere der kan vaskes"...

Det eneste der mangler er faktisk at vi burde låne en bil, og køre på genbrugspladsen med dåser og pap...

I går skrev min mor at min bonusfarmor var færdig med "prinsesse-svøbet" og at de henter det i denne uge :loveshower Elsker at hun gad lave det til mig :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fundet 7 kjoler + det tøj jeg har på til billederne, jeg ved så bare ikke om jeg kan være i dem. Hmm... nå det må hun hjælpe med + make up og hår. Nu skal jeg i hvert fald finde en genbrugs butik og aflevere en bilfuld unødvendige ting og et smut i Kolonihaven og aflevere en pose og så slal jeg aflevere en ordentlig stak pant og handle...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ærgrer mig lidt over at jeg takkede nej til at manden lavede pandekager igår... Kunne jo godt spise dem nu, altså :whistling

Mmm.. Pandekager..

I netto kan man faktisk købe sådan nogle "færdiglavet" nogle, som er helt okay i en doven vending :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej pandekager...... DET kunne jeg virkelig godt spise i aften!! Mon jeg orker at lave en stak? :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

PRÆCIS!!!

Mmm.. Pandekager..I netto kan man faktisk købe sådan nogle "færdiglavet" nogle, som er helt okay i en doven vending :whistling

Åh, er nok for forkælet til at jeg gider færdiglavede pandekager :blush Og gider heller ikke rigtig ud. :rolleyes

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER