Besvaret June 29, 2012 Eeeeelssker lyn og torden. Men det har kun braget 2 gange her indtil videre <_< Så skulle du bo på fyn.. her startede det kl. 5 og så kom der ro på kl. 7 og så har der lige været et par ordenlige brag igen.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2012 HVORFOR BOR JEG IKKE PÅ FYN SÅ? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2012 Sidder og nyder vejret på terrassen mens svigermor svinger støvsugeren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2012 Har spist et helt stykke rugbrød, en blomme og en nektarin.. So far bliver det nede.. Og det skal det også gerne.. -8kg siden jeg blev gravid, må gerne stoppe nu.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2012 Eeeeelssker lyn og torden. Men det har kun braget 2 gange her indtil videre <_< Vi havde en ordentlig tordentur her, så måtte ligge mig under et tæppe med hunden, så han kunne putte og gemme sig til det var ovre. Den lille stakkel rystede som et espeløv! :( Heldigvis er det ovre nu, og nu sover han :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2012 Jeg elsker også lyn og torden - og bor på fyn :loveshower Desværre, synes jeg kombinationen af at det så skal regne, og jeg skal ud og cykle er enormt dårlig <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2012 Har spist et helt stykke rugbrød, en blomme og en nektarin.. So far bliver det nede..Og det skal det også gerne.. -8kg siden jeg blev gravid, må gerne stoppe nu.. Håber at det fortsat bliver nede!!! :goodluck :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2012 Synes det er skræmmende, så meget man kan blive som en baby, når man venter en baby... Min dag so far: Vågnede op På toilettet Spiste morgenmad På toilettet Sove (afbrudt af lige at skulle række ud efter flasken med vand) På toilettet Spise På toilettet Nu: overvejer lur :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2012 Synes det er skræmmende, så meget man kan blive som en baby, når man venter en baby... Min dag so far: Vågnede op På toilettet Spiste morgenmad På toilettet Sove (afbrudt af lige at skulle række ud efter flasken med vand) På toilettet Spise På toilettet Nu: overvejer lur :rolleyes Det ligner UTROLIG meget min dag :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2012 Ej.. Føler mig lidt som et.. Dårligt menneske nu.. Er begyndt ved enkelte mennesker, ikke at tage telefonen - simpelthen fordi jeg ikke ORKER at tale med dem <_< Magter ikke at de spørger om det samme og det samme, og at det er baby baby baby... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2012 Ej.. Føler mig lidt som et.. Dårligt menneske nu.. Er begyndt ved enkelte mennesker, ikke at tage telefonen - simpelthen fordi jeg ikke ORKER at tale med dem <_< Magter ikke at de spørger om det samme og det samme, og at det er baby baby baby... Ej, det synes jeg OVERHOVEDET ikke, at du skal have det dårligt med!!!! 1. Jeg har altid været modstander af at man "skal" tage telefonen... Folk har ikke "krav" på dig, bare fordi du har en mobil. Lige så lidt, som du kan forventes at åbne hovedøren, hvis de kommer uanmeldt, lige så lidt kan du forventes at tage telefonen når de ringer uanmeldt. Man orker nok oftere at tage telefonen og jeg tager den da oftest selv, men folk har altså ikke krav på, at du tager den. Du er ikke læge, de dør nok ikke af at vente ;) 2. Du er gravid og skal passe på dig selv, og ikke gøre mere end du orker! Smid den telefon af h til og smæk fødderne op og slap af :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2012 Ej.. Føler mig lidt som et.. Dårligt menneske nu.. Er begyndt ved enkelte mennesker, ikke at tage telefonen - simpelthen fordi jeg ikke ORKER at tale med dem <_< Magter ikke at de spørger om det samme og det samme, og at det er baby baby baby... Hæ hæ så er jeg et ekstremt dårligt menneske, jeg tager KUN telefonen når jeg gider :whistling også når jeg ikke er gravid. De fleste gange tager jeg den men der er liiiige et par stykker der kræver en dyb indånding og overskud. Og hvis jeg vitterligt ikke har tid så vender jeg tlf om og lader den ringe ud. Jeg kan altid ringe tilbage! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2012 Hæ hæ så er jeg et ekstremt dårligt menneske, jeg tager KUN telefonen når jeg gider :whistling også når jeg ikke er gravid. De fleste gange tager jeg den men der er liiiige et par stykker der kræver en dyb indånding og overskud. Og hvis jeg vitterligt ikke har tid så vender jeg tlf om og lader den ringe ud. Jeg kan altid ringe tilbage! :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2012 Venter på min veninde. Der kommer med gaver, weee :P (Cæcilie 4 år) og så vil jeg lokke hende med ud og spise sushi... Tror jeg. Og købe en fin kjole til fotoshoot imorgen(Mave-billeder) :loveshower Måske... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2012 Argh kender I det, at man ser på klokken og ved at manden snart kommer hjem... Og får lidt dårlig samvittighed over at have lavet NADA mens han har været på arbejde? :rolleyes Altså han har aldrig brokket sig (tvært i mod sagde han igår, at det var et KRAV, at man skulle sove til middag, når man var gravid :P), men ihhhh... Jeg kunne jo godt bare lige have lavet bare en lille bitte smule altså. :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2012 Argh kender I det, at man ser på klokken og ved at manden snart kommer hjem... Og får lidt dårlig samvittighed over at have lavet NADA mens han har været på arbejde? :rolleyes Altså han har aldrig brokket sig (tvært i mod sagde han igår, at det var et KRAV, at man skulle sove til middag, når man var gravid :P), men ihhhh... Jeg kunne jo godt bare lige have lavet bare en lille bitte smule altså. :blush Behøver jeg sige det er FANTASTISK at min kæreste har sommerferie ;) Så behøver jeg slet ikke have dårlig samvittighed :rolleyes I øvrigt, så når jeg har dårlig samvittighed, så siger min kæreste altid "Åh, du har da passet på min baby hele dagen" :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2012 Av hvor har jeg ondt i dag.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2012 Har formateret hukommelseskort i digital og videokamera... Og snakket fødselsønsker med manden (igen). Og puttet lakridser, chokolade, druesukker og liste med fødselsønsker ned i hospitalstasken. Så nu mangler der kun opladere til mobil + sønnikes nussebamse deri. Sjovt som jeg hele tiden kan finde bitte bitte små ting, der kan gøre os en lille bitte bitte smule mere klar... Synes altså næsten ikke, at vi kan blive mere klar nu!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2012 Okay, gravid på 9. uge og kan nu officielt melde mig ind i natspiserklubben: Spiste en bolle til morgenmad, to sandwiches og frugt til formiddagssnack, et grovflute med kylling til frokost, en stor portion helstegt pattegris med kartoffelsalat og alm salat, en stor pølse efterfølgende og pærertærte til aftenkaffen (ja, vi har været ude at spise her til aften)... OG ALLIGEVEL finder jeg mig selv med hovedet i køleskabet kl.1 om natten... Det tegner rigtig skidt for den graviditetsvægt dér... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2012 Kan ikke sove.. Øv, hvor synes jeg bare tingene er øv.. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2012 Endelig fik kommunen fingeren ud.. Så nu skal jeg bare lige kede mig i halv anden måned endnu :) men i mellem tiden har mine forældre 2-3 ugers ferie og min kæreste har 2 ugers ferie så mon ikke de vil underholde mig lidt :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2012 Kender I de der dage, hvor man har set frem til noget bestemt at spise, også har manden så spist det?! :( :boo Øv! Havde glædet mig til et majsstykke med kalkunspegepølse- også har manden bare spist en hel pakke spegepølse!!! Siden IGÅR kl. 22! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2012 Kender I de der dage, hvor man har set frem til noget bestemt at spise, også har manden så spist det?! :( :boo Øv! Havde glædet mig til et majsstykke med kalkunspegepølse- også har manden bare spist en hel pakke spegepølse!!! Siden IGÅR kl. 22! <_< Han må godt nok ha været sulten så :( øv da Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2012 Han må godt nok ha været sulten så :( øv da Han er bare en af dem, som ikke mener at man skal kunne se brødet under pålæg ;) :rolleyes Men derfor kunne han godt have ladt "mit" kalkunspegepølse være <_< eller gemt til min morgenmad! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2012 Hygger mig med at samle barnevogn mv :) har lige smidt inderforet i vaskemaskinen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites