TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Trasker sidelæns op og ned af trapperne med vasketøj :8:

:lol ...... Hør lige hende på barsel :loveshower

Del dette indlæg

Har været til jordemoder i dag - og vendt situatíonen med vand i kroppen..og den tidligere svære svangerskabsforgiftning med HELLP. Vandet i kroppen er heldigvis ikke så slemt i dag. Det var en virkelig - VIRKELIG god samtale.

Desværre var mit blodtryk blevet ret højt - det lå lige på grænsen til at de måtte sende mig hjem inden jeg fik svar på de blodprøver jeg skulle have taget. Vi aftalte at de skulle ringe, da jeg skulle hjem og hente børn..

Så nu venter jeg på at og om de ringer..

Ringer de - skal jeg indlægges i dag.. ringer de ikke.. tjaa så skal jeg til samtale med lægen på Riget på mandag.

Jeg synes godt nok at det er en følelsesmæssig rutchetur..

Det kan jeg godt forstå, at du synes. Sender dig et kram og tanker, og håber at du ikke skal indlægges.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har været til jordemoder i dag - og vendt situatíonen med vand i kroppen..og den tidligere svære svangerskabsforgiftning med HELLP. Vandet i kroppen er heldigvis ikke så slemt i dag. Det var en virkelig - VIRKELIG god samtale. Desværre var mit blodtryk blevet ret højt - det lå lige på grænsen til at de måtte sende mig hjem inden jeg fik svar på de blodprøver jeg skulle have taget. Vi aftalte at de skulle ringe, da jeg skulle hjem og hente børn..Så nu venter jeg på at og om de ringer.. Ringer de - skal jeg indlægges i dag.. ringer de ikke.. tjaa så skal jeg til samtale med lægen på Riget på mandag.Jeg synes godt nok at det er en følelsesmæssig rutchetur..

Puha, det er da også en væmmelig situation :kram Men godt at du havde en god samtale og at vandet ikke var så slemt i hvert fald! Håber at du slipper for indlæggelse! :goodluck :kram

:lol ...... Hør lige hende på barsel :loveshower

:loveshower :loveshower :loveshower (Men jeg har OGSÅ fladet på sofaen og gloet tv ;))

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har været til jordemoder i dag - og vendt situatíonen med vand i kroppen..og den tidligere svære svangerskabsforgiftning med HELLP. Vandet i kroppen er heldigvis ikke så slemt i dag. Det var en virkelig - VIRKELIG god samtale.

Desværre var mit blodtryk blevet ret højt - det lå lige på grænsen til at de måtte sende mig hjem inden jeg fik svar på de blodprøver jeg skulle have taget. Vi aftalte at de skulle ringe, da jeg skulle hjem og hente børn..

Så nu venter jeg på at og om de ringer..

Ringer de - skal jeg indlægges i dag.. ringer de ikke.. tjaa så skal jeg til samtale med lægen på Riget på mandag.

Jeg synes godt nok at det er en følelsesmæssig rutchetur..

Åh nej hvor er det altså bare noget rod for dig! Håber da ikke du behøver blive indlagt :goodluck - men det er nu rigtig godt at de er obs på dig!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih, har mens lignende smerter idag - synes altså maven lige har taget et kæmpe spring, tager den nu allerede et til :rolleyes

Men men det betyder jo at baby har det godt og vokser som den skal også :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... min mand er altså lidt underlig - først så køber han et gammelt solarie <_< så gik han i baby mode og købte børnelamper - ikke at vi manglede en, men han fik købt ikke mindre end 6 ens børnelamper <_< , i går købte han en gyngehest til den lille på en auktion og i dag kommer han hjem og fortaæller at han er kommet til at købe en ny sofa til os!!! :rolleyes

Lige om snart kan vi ikke være nogen steder for bare underlige ting der er købt "fordi det var billigt" <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... min mand er altså lidt underlig - først så køber han et gammelt solarie <_< så gik han i baby mode og købte børnelamper - ikke at vi manglede en, men han fik købt ikke mindre end 6 ens børnelamper <_< , i går købte han en gyngehest til den lille på en auktion og i dag kommer han hjem og fortaæller at han er kommet til at købe en ny sofa til os!!! :rolleyes

Lige om snart kan vi ikke være nogen steder for bare underlige ting der er købt "fordi det var billigt" <_<

Sødt.. Du sender bare to børnelamper til mig hvis de fylder :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et gammelt solarie? But why? :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har totalt optur :loveshower

Marlon skal jo passes hos mormor og morfar når lillebror melder sin ankomst, og for at der ikke skal gå for længe mellem de ses (jeg er ikke så selskabelig mere, og har ikke rigtig overskud til at være social, så vi ser dem ikke så meget som vi plejer her den allersidste tid) så aftalte jeg lige med min mor at hun henter Marlon i DP i morgen, kører hjem til dem og hygger, og kører ham herhjem og putter ham ved 19-tiden.....

Og så skal manden og jeg ud og spise :loveshower :balloon :biglove :loveshower :7himmel :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sødt.. Du sender bare to børnelamper til mig hvis de fylder :P

Ha ha... jeg tror vi sælger dem :D vi beholder 2 til soveværelset, de er dæmpede i belysningen så det er rart når den lille kommer at vi ikke får tændt de spots vi har nu.

Et gammelt solarie? But why? :whistling

Det lød som min kommentar da han kom ud i køkkenet og sagde noget i retning af

A: "øhm... jegøh.... øhm... har... øhm... gjort noget... øhm... eller det vil sige at jeg har købt noget... øhm.... "

Mig: "Hvad?"

A: "det er ikke så praktisk... øhm... og jeg jeg ved ikke lige om vi har plads til det... øhm... men... øhm... DET VAR BILLIGT!"

Mig: "ok?"

A: "Det er vist ikke noget vi har brug for"

Mig: "Hvad har du købt

A: "Men det var billigt"

Mig: "ANDERS! Hvad har du købt"

A: "mumle mumle"

Mig: "HVAD? <_< "

A: "et solarie.... MEN DET VAR BILLIGT"

Mig: "Hvad skal vi bruge det til? :blink "

A: "tage sol i selvfølgelig :rolleyes "

Mig: "jamen jeg må jo ikke tage sol når jeg er gravid - og du kan kun blive Beige"

A: "Men det var BILLIGT" (efterfulgt af et lille tramp)

Mig: :haha

Og sådan gik det til at vi blev ejere af et solarie :whistling efterfulgt af diverse andre ret så UNDVÆRLIGE ting!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har totalt optur :loveshower

Marlon skal jo passes hos mormor og morfar når lillebror melder sin ankomst, og for at der ikke skal gå for længe mellem de ses (jeg er ikke så selskabelig mere, og har ikke rigtig overskud til at være social, så vi ser dem ikke så meget som vi plejer her den allersidste tid) så aftalte jeg lige med min mor at hun henter Marlon i DP i morgen, kører hjem til dem og hygger, og kører ham herhjem og putter ham ved 19-tiden.....

Og så skal manden og jeg ud og spise :loveshower :balloon :biglove :loveshower :7himmel :glad

:balloon

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har totalt optur .loveshower Marlon skal jo passes hos mormor og morfar når lillebror melder sin ankomst, og for at der ikke skal gå for længe mellem de ses (jeg er ikke så selskabelig mere, og har ikke rigtig overskud til at være social, så vi ser dem ikke så meget som vi plejer her den allersidste tid) så aftalte jeg lige med min mor at hun henter Marlon i DP i morgen, kører hjem til dem og hygger, og kører ham herhjem og putter ham ved 19-tiden.....Og så skal manden og jeg ud og spise :loveshower :balloon .biglove .loveshower 7himmel .glad

Åh hvor skønt!! :loveshower (Lyder btw som en skøn skøn mormor! :biglove )

Ha ha... jeg tror vi sælger dem :D vi beholder 2 til soveværelset, de er dæmpede i belysningen så det er rart når den lille kommer at vi ikke får tændt de spots vi har nu.Det lød som min kommentar da han kom ud i køkkenet og sagde noget i retning af A: "øhm... jegøh.... øhm... har... øhm... gjort noget... øhm... eller det vil sige at jeg har købt noget... øhm.... "Mig: "Hvad?"A: "det er ikke så praktisk... øhm... og jeg jeg ved ikke lige om vi har plads til det... øhm... men... øhm... DET VAR BILLIGT!" Mig: "ok?"A: "Det er vist ikke noget vi har brug for"Mig: "Hvad har du købtA: "Men det var billigt"Mig: "ANDERS! Hvad har du købt"A: "mumle mumle"Mig: "HVAD? <_< "A: "et solarie.... MEN DET VAR BILLIGT"Mig: "Hvad skal vi bruge det til? :blink "A: "tage sol i selvfølgelig :rolleyes "Mig: "jamen jeg må jo ikke tage sol når jeg er gravid - og du kan kun blive Beige"A: "Men det var BILLIGT" (efterfulgt af et lille tramp)Mig: :haha Og sådan gik det til at vi blev ejere af et solarie :whistling efterfulgt af diverse andre ret så UNDVÆRLIGE ting!!!

:haha Jeg er helt færdig af grin over den samtale! :D Hvor fantastisk! Og :respekt for din tålmodighed med alt det, han har købt. :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

:haha Jeg er helt færdig af grin over den samtale! :D Hvor fantastisk! Og :respekt for din tålmodighed med alt det, han har købt. :P

Tjah det er vist bare et lille uddrag af en dag i Anders og Majas liv :whistling Jeg spurgte i dag om han havde en eller anden form for livs krise med alt det bras han køber - han mener dog det er "redebyggeri" jeg kan bare ikke lige se hvad et gammelt solarie har med det at gøre - men pyt hvis det er hans eneste last så kan jeg leve med det :7himmel måske skal vi åbne en butik med bras når jeg går fra barsel - så kan han købe braset og jeg kan sælge det :lol jeg er alligevel arbejdsløs!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæreste tid :) Endelig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun ER bare så skøn!! Og Morfar ligeså!! :biglove :7himmel

Jeg havde selv enormt meget ud af mine "morforældre" og de var en stor del af min barndom...... Så at se Marlon have den samme tilknytning til mine forældre er bare så stort!

Han lyser op i et stort smil så snart han kan se deres hus, og de er fuldstændig pjattede med ham..... Det er fantastisk :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lyst til at tude! Har været vågen siden kl 4, og kan BARE ikke finde ro. Jeg roterer som en torpedo i sengen, jeg har halsbrand - har sågar taget en halv tablet mod det, selvom jeg helst har villet undgå. Der er alt for meget baby inden i mig, hun spræller som en fisk i et næt. Der er alt for lyst, manden snorker, fuglene larmer og jeg begynder at være sulten. Mine ben gør ondt pga vand og uro. End ikke fødsels forberedelses vejrtrækning og afslapnings øvelser bider på jeg har simpelthen for meget uro i kroppen.

ARGH.... er så frustreret!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh den tøs har virkelig leget med min blære i nat... Hver time skulle jeg på toilettet i nat.... <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lyst til at tude! Har været vågen siden kl 4, og kan BARE ikke finde ro. Jeg roterer som en torpedo i sengen, jeg har halsbrand - har sågar taget en halv tablet mod det, selvom jeg helst har villet undgå. Der er alt for meget baby inden i mig, hun spræller som en fisk i et næt. Der er alt for lyst, manden snorker, fuglene larmer og jeg begynder at være sulten. Mine ben gør ondt pga vand og uro. End ikke fødsels forberedelses vejrtrækning og afslapnings øvelser bider på jeg har simpelthen for meget uro i kroppen.

Søde :kram2

Hvis jeg var dig ville jeg stå op og tage et laaaaangt bad..... Lave noget lækker morgenmad, og slappe af til noget morgentv..... Og så finde tid til en lur i løbet af dagen i stedet. Det er altid bare træls at ligge der og føle sig som en strandet hval, og jo længere man ligger, jo værre bliver alle generne :kram2

Vejret bliver skønt i dag, så måske en tur i kolonihaven, og en lur i hængekøjen kunne gøre underværker?

Jeg håber du får en dejlig dag! :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder lige med en klump i halsen og tårer ned af kinderne... Jeg bliver snart mor!!!!! :wub (Ved godt at det er old news, men det rammer bare lige fuldstændigt ind i hjertet lige nu :kuller)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, det lyder bekendt og det er bare IKKE sjovt!!!! :kram Jeg synes Troldemors råd er supergodt, så det vil jeg gerne "hægte" mig på... Ellers vil jeg bare tilføje "Sun-lollys". Sad selv og suttede i en i nat, og jeg synes altså at is hjælper lidt på halsbranden. Har også hørt at tørre havregryn (uden NOGET <_< ) hjælper. Kan godt forstå, at du helst vil undgå tabletterne... Det vil jeg også helst, men jeg har simpelthen opgivet nu :( Håber at du kan lave noget rart og afslappende idag, der kan hjælpe på humøret :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh den tøs har virkelig leget med min blære i nat... Hver time skulle jeg på toilettet i nat.... <_<

Ej hvor irriterende <_< Men hvis din ticker er rigtig, så kunne det jo snildt være en af de sidste nætter med alt det nattisseri! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige leget mor og sendt min lillebror i skole, godt en halv time forsent.

Har overnattet hos mine forældre, og da jeg vågnede sov han endnu. Så op med ham i en fart, sørge for madpakke, skrive seddel til lærer, sørge for at han fik morgenmad og lod fodboldkortene blive hjemme - og så afsted med ham. Nu undrer jeg mig bare over hvorfor dælen min søster ikke har sørget for det, når nu det er hendes job.

Puha, det er hårdt at lege mor :whistling :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vågne kl. 4 er så træls.. Det gør jeg stort set hver nat og så ligger jeg ind til 6-7 tiden og hvis jeg er heldig får jeg et par timer mere..

Nu har katten holdt mig vågen de sidste mange timer.. Og nu jeg vil op, ja så har han jo lagt sig for at sove :( Dumme kat

Del dette indlæg

Annonce ♥

I HEAR you sister! Jeg vågnede klokken 3 af et kæmpe hosteanfald, der ingen ende ville tage. Og SÅ lå jeg dér. Også med sprællende baby og uro og meget meget langt fra noget, der hedder søvn. Faldt i søvn 20 min i 6, stod op 6.15 og sidder nu med røde øjne og er totalt udmattet på den svimle måde på job. This is gonna be a looong day!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih hvor nætter som dem bare ikke er sjove. :kram2 Jeg står op når jeg har det sådan. Det kan ikke betale sig at blive liggende. Så er det bedre at tage en lur senere

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER