TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Takker stue 3 på Y7 på Viborg sygehus for masser af socialt samvær med kig i loftet mv den sidste uge :D Ej, :yay er nu færdig med kontroller på Viborg Sygehus. Mig og lillemanden er fit for fight igen :)

loveshower.gifloveshower.gifloveshower.gifloveshower.gif

Dejligt opdatering!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har fået mit bækkenbælte, og hvoer er det en fantastisk følelse at føle, at ens bækken hænger sammen igen, og rent faktisk hænger sammen som det skal.

det er altså også en fantastisk opfindelse!

loveshower.gif dejligt at den hjælper dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ondt i mit underlivs-område, skal heldigvis til graviditetsfys på torsdag for er sgu lidt bekymret for om det er bækkenproblemer.. Håber bare, at det er fordi jeg har haft en aktiv weekend og min sekretærmuskel der spasser igen... :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på auktion og kan nærmest se mine fødder og ben svulme. Min kusine mener mine tæer minder om en gummihandske fyldt med vand... jeg må give hende ret :rolleyes

Nå men tilgengæld har jeg købt verdens GRIMMESTE sofa med tilhørende stol - den skal stå i kolonihaven :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dog en hyggelig tråd :)

Hvorfor var den ikke oprettet, da jeg var gravid? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og overveje og klage til post danmark nu er det en hel UGE siden jeg var ved læge og få vandre jounal og første undersøgelse og har stadig ikke fået indkaldelse til nf er godt nok kun loge rundet uge 10 MEN jeg vil have det brev !!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har endelig fået indkaldelse til sidste scanning 37+3... Så håber vi alt er som det skal være til den tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og overveje og klage til post danmark nu er det en hel UGE siden jeg var ved læge og få vandre jounal og første undersøgelse og har stadig ikke fået indkaldelse til nf er godt nok kun loge rundet uge 10 MEN jeg vil have det brev !!!!

Ikke for at være lyseslukker- men sygehuset skal have svar på Blodprøver osv. Inden de visiterer dig til NF, så der kan godt gå en uges tid mere ;) Det er så træls at vente- man vil jo bare have den tid - den skal nok komme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at overveje hvad jeg kan tage på af kjole på lørdag når min mand og jeg fejrer kobberbryllup. Om morgenen er min mave ok slank og "normal", men om aften er det ligesom om der er noget der er eksploderet inde i den og knapper og lynlåse må åbnes... :whistling

Vil jo virkelig gerne være lidt kvindelækker og se blændende godt ud, og skal jo helst ikke lige afsløre at der er ved at være en lille mave, så tænker om jeg skal finde den stramme model frem og håbe at den holder på sagerne, eller om jeg skal vælge en løs model.. Nå tror jeg tager i Magasin på fredag og håber at der så åbenbarer sig det helt rigtige outfit for mig der... :rolleyes

Er der egentlig nogle af jer der har prøvet at tage den der tidlige scanning som man kan få foretaget på de private scanningsklinikker? Overvejer nemlig at tage en, bare sådan for at se om det hjælper på min bekymringer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for at være lyseslukker- men sygehuset skal have svar på Blodprøver osv. Inden de visiterer dig til NF, så der kan godt gå en uges tid mere ;) Det er så træls at vente- man vil jo bare have den tid - den skal nok komme :)

Jeg ved det desværre godt men min tålmodighed bliver desværre ikke bedre af det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at overveje hvad jeg kan tage på af kjole på lørdag når min mand og jeg fejrer kobberbryllup. Om morgenen er min mave ok slank og "normal", men om aften er det ligesom om der er noget der er eksploderet inde i den og knapper og lynlåse må åbnes... :whistling

Vil jo virkelig gerne være lidt kvindelækker og se blændende godt ud, og skal jo helst ikke lige afsløre at der er ved at være en lille mave, så tænker om jeg skal finde den stramme model frem og håbe at den holder på sagerne, eller om jeg skal vælge en løs model.. Nå tror jeg tager i Magasin på fredag og håber at der så åbenbarer sig det helt rigtige outfit for mig der... :rolleyes

Er der egentlig nogle af jer der har prøvet at tage den der tidlige scanning som man kan få foretaget på de private scanningsklinikker? Overvejer nemlig at tage en, bare sådan for at se om det hjælper på min bekymringer...

Vi var til en tidlig scanning :) det hjalp meget på min nervøsitet.. hun tjekkede alt muligt, og kunne bekræfte at det var en sund graviditet (De kan jo intet love, blot sige det ser fint ud eller om der er tegn på noget skidt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker stue 3 på Y7 på Viborg sygehus for masser af socialt samvær med kig i loftet mv den sidste uge :D Ej, :yay er nu færdig med kontroller på Viborg Sygehus. Mig og lillemanden er fit for fight igen :)

YAY! :loveshower

Har ondt i mit underlivs-område, skal heldigvis til graviditetsfys på torsdag for er sgu lidt bekymret for om det er bækkenproblemer.. Håber bare, at det er fordi jeg har haft en aktiv weekend og min sekretærmuskel der spasser igen... :boo

Åh nej :kram Håber virkelig at du går fri af bækkenproblemer :goodluck

Sidder og overveje og klage til post danmark nu er det en hel UGE siden jeg var ved læge og få vandre jounal og første undersøgelse og har stadig ikke fået indkaldelse til nf er godt nok kun loge rundet uge 10 MEN jeg vil have det brev !!!!

Hehe, jeg er bange for at jeg først fik brevet da jeg var 11-12 uger henne... Synes i hvert fald at det var MEGET sent :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for at være lyseslukker- men sygehuset skal have svar på Blodprøver osv. Inden de visiterer dig til NF, så der kan godt gå en uges tid mere ;) Det er så træls at vente- man vil jo bare have den tid - den skal nok komme :)

Jeg har fået tid til NF for længe siden og har ikke fået lavet blodprøve endnu! Jeg har desværre oplevet flere gange at være blevet glemt, så måske du skal ringe og tjekke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har baaaaaaaaaaaaaaarsel!!! :wee :yay :seng :toot :glad :hurra :yiepie :super :bunny :gravid :kuller :7himmel :biglove :balloon :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået tid til NF for længe siden og har ikke fået lavet blodprøve endnu! Jeg har desværre oplevet flere gange at være blevet glemt, så måske du skal ringe og tjekke?

På Skejby laver de nf når man er mellem 11-2 og 13-6 så de har desværre tid nok endnu så de får 1,5 uge mere og sende brevet i ellers kan du være sikker på jeg er i røret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har baaaaaaaaaaaaaaarsel!!!

:balloons :wee :super :yiepie :respekt :gravid :7himmel :biglove :loveshower :yay :glad :balloon :hurra :bunny

Og så lige :bd til sidst, når nu vi må det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger med røven i vejret....

2 sammenfoldede dyner under røven for at overbevise Spunken om at han altså ligger den forkerte vej og bør vende sig så han har hovedet nedad.

Indtil videre har jeg kigget her i 5 min og det eneste jeg kan mærke er hvordan han total masser mine lunger. Hvad man ikke gør for en normal fødsel :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen skal jeg til CTG på Herlev, er lidt spændt på hvordan det kommer til at gå;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.balloons .wee .super .yiepie .respekt .gravid .7himmel .biglove .loveshower .yay .glad .balloon .hurra .bunny Og så lige :bd til sidst, når nu vi må det

Yay, især for :bd !!!

Ligger med røven i vejret....2 sammenfoldede dyner under røven for at overbevise Spunken om at han altså ligger den forkerte vej og bør vende sig så han har hovedet nedad. Indtil videre har jeg kigget her i 5 min og det eneste jeg kan mærke er hvordan han total masser mine lunger. Hvad man ikke gør for en normal fødsel :-/

:kram Håber at han snart slår en lille kolbøtte, så han kommer på plads! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har baaaaaaaaaaaaaaarsel!!!

Jubii :yay håber du er tilfreds med resultatet i dag :) men i hvert fald så krydser jeg nu fingre for en snarlig ukompliceret fødsel :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte nabo hund... den går helt amok og det har den aldrig gjort før, så nu er jeg helt urolig for ejeren. De bor en etage over os i en anden opgang, men vi sover i kælderen 2 etager under og jeg er blevet vækket af den...

Det underlige er at det lyder som om der er en ko deroppe der svarer hver anden gang den gør. Tror dog vores overbo fik nok, kunne høre ham på trappen i opgangen og døren ud gik kort efter gik hunden helt i selvsving så holdte den mund lidt men er nu startet igen... ih... og jeg har halsbrand oven i... elsker nætterne i gravid helvedet... NOT!

Hvis så bare hunden kunne holde mund!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah... ro.... SÅ meget for en god nattesøvn... en time med larm.... dumme hund (den PLEJER ellers være rigtig sød)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte nabo hund... den går helt amok og det har den aldrig gjort før, så nu er jeg helt urolig for ejeren. De bor en etage over os i en anden opgang, men vi sover i kælderen 2 etager under og jeg er blevet vækket af den... Det underlige er at det lyder som om der er en ko deroppe der svarer hver anden gang den gør. Tror dog vores overbo fik nok, kunne høre ham på trappen i opgangen og døren ud gik kort efter gik hunden helt i selvsving så holdte den mund lidt men er nu startet igen... ih... og jeg har halsbrand oven i... elsker nætterne i gravid helvedet... NOT!Hvis så bare hunden kunne holde mund!

Ah... ro.... SÅ meget for en god nattesøvn... en time med larm.... dumme hund (den PLEJER ellers være rigtig sød)

:kram Dumme hund! :klap

(Men tak for det sjove billede på nethinden af at der kunne være en ko, der svarede den :lolhit)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har faktisk sovet pissegodt (altså i forhold til at være gravid) i nat. :loveshower

Kan kun huske at være vågnet én gang, da jeg skulle tisse ved halv firetiden. Ellers tror jeg bare at jeg har sovet :o Har så lidt ondt i nakken nu, men har også sovet halvt liggende for at minimere halsbrand. Men har altså næsten sovet igennem fra ellevetiden til kvart i otte :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun været oppe 2 gange i nat for at komme på toilettet, dejligt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER