TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Ha ha... mon ikke det hjælper lidt på lysten til at være i lejligheden med sådan en bølle? Man siger jo at en kat er forskellen på at komme hjem til sin lejlighed og på at komme HJEM ;)

Jo men lige nu hvor jeg lige vil slappe lidt af er den drøn belastende.. :)

Del dette indlæg

Jo men lige nu hvor jeg lige vil slappe lidt af er den drøn belastende.. :)

Arh men han er det hele værd.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har købt noget brugt tøj af missinglink, som jeg fik i går.. PERFEKT tøj.. :loveshower

I dag har jeg så modtaget det tøj min søsters veninde har lavet til mig :loveshower Er helt overvældet, og synes det er så fantastisk :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har købt noget brugt tøj af missinglink, som jeg fik i går.. PERFEKT tøj.. :loveshower

I dag har jeg så modtaget det tøj min søsters veninde har lavet til mig :loveshower Er helt overvældet, og synes det er så fantastisk :loveshower

Arh hvor lækkert!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overvejer hvor tidlig jeg kan gå i seng og også sove, så det kan blive morgen og jeg kan få morgendagens sygehusbesøg overstået...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overvejer hvor tidlig jeg kan gå i seng og også sove, så det kan blive morgen og jeg kan få morgendagens sygehusbesøg overstået...

Det skal nok gå :kram

Krydser fingre :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, ser politationen special.. Uha, en masse om trafik-ulykker :boo Øv, kan jeg bare slet ikke holde til at se :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, ser politationen special.. Uha, en masse om trafik-ulykker :boo Øv, kan jeg bare slet ikke holde til at se :boo

PHA, hvor jeg bare hader sådan noget :boo

Er i forvejen SÅ bange for at køre bil, så det er bare forfærdeligt.. Puha.. Hvorfor er der nogen som ike kører ordentligt :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når lillepigen sparker i venstre side, giver hun mig sidestik... Og hun har sparket mig mindst 100 gange idag.. Lucky me <_< <_< <_< :loveshower :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal nok gå :kram

Krydser fingre :)

Det skal nok gå, men synes bare han har ramt et minimum af aktivitet igen, som jeg kan og vil acceptere. Og så skal jeg lige have spurgt til kløe under fødderne. Har haft en lille smule her de sidste dage...

Del dette indlæg

Annonce ♥

PHA, hvor jeg bare hader sådan noget :boo

Er i forvejen SÅ bange for at køre bil, så det er bare forfærdeligt.. Puha.. Hvorfor er der nogen som ike kører ordentligt :boo

:kram tænk på hvor mange gange langt de fleste kører bare i løbet af en dag, de lange strækninger der bliver kørt og hvor sikre bilerne efterhånden er lavet og på hvor få ulykker der så egentlig sker. I 2009 mistede "kun" 303 personer livet i trafikken og i 2010 var det faldet til 255 personer - selvom det er FOR mange så er det jo knap en brøkdel af hvor mange der kører rundt på vejene hver evigt eneste dag!!! Og så længe tallet falder, falder og falder så er det jo ekstremt positivt! Og heldigvis er de fleste ulykker selvforskyldte. Min far har været kørende sælger i over 30 år, med mindst 4 x 8 timer på de danske lande- og motorveje hver eneste uge og hans vildeste traffik uheld (og det eneste faktisk) er et harmonikasammenstød hvor han måtte undvære bilen 1 enkelt dag fordi den skulle på værksted.

Håber det gav lidt ro :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram tænk på hvor mange gange langt de fleste kører bare i løbet af en dag, de lange strækninger der bliver kørt og hvor sikre bilerne efterhånden er lavet og på hvor få ulykker der så egentlig sker. I 2009 mistede "kun" 303 personer livet i trafikken og i 2010 var det faldet til 255 personer - selvom det er FOR mange så er det jo knap en brøkdel af hvor mange der kører rundt på vejene hver evigt eneste dag!!! Og så længe tallet falder, falder og falder så er det jo ekstremt positivt! Og heldigvis er de fleste ulykker selvforskyldte. Min far har været kørende sælger i over 30 år, med mindst 4 x 8 timer på de danske lande- og motorveje hver eneste uge og hans vildeste traffik uheld (og det eneste faktisk) er et harmonikasammenstød hvor han måtte undvære bilen 1 enkelt dag fordi den skulle på værksted.

Håber det gav lidt ro :kram

Meget ro.. Puha..

Heldigvis er min kæreste så fantastisk til at køre bil :biglove Han holder ekstra afstand, fordi han ved jeg er bange og han kører aldrig for stærk. :loveshower

Men det er jo bare det at det nogen gange er ANDRES skyld... Puha..

Har faktisk engang været med i et "uheld".. Hvor der heldigvis ikke skete noget - PUHA..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal nok gå, men synes bare han har ramt et minimum af aktivitet igen, som jeg kan og vil acceptere. Og så skal jeg lige have spurgt til kløe under fødderne. Har haft en lille smule her de sidste dage...

Så kan jeg godt forstå dig - det kan jo være pga. pladsen er trang.. Lad os håbe, at det ikke er noget skidt med kløen under fødderne - heldigvis kan de jo passende tjekke op på det med blodprøver i morgen :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er kommet hjem fra reunion. Så har faktisk overlevet 7 timers socialt samvær. Er lidt stolt :blush Men det var super hyggeligt. :) Er bare SÅ smadret nu. Sådan VIRKELIG! :zzz

Del dette indlæg

Annonce ♥

Katten savler ekstremt meget.. hvorfor? Har jeg ikke oplevet med nogle andre af de katte jeg har haft..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Katten savler ekstremt meget.. hvorfor? Har jeg ikke oplevet med nogle andre af de katte jeg har haft..

Det gør den ene af vores også - men han rækker også tit tunge, jeg tror der er en sammenhæng!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det når du kæler med den, eller generelt? Jeg har en kat som ligefrem kan sidde og dryppe ud af munden fordi den bliver så salig over at blive kælet med :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er kommet hjem fra reunion. Så har faktisk overlevet 7 timers socialt samvær. Er lidt stolt :blush Men det var super hyggeligt. :) Er bare SÅ smadret nu. Sådan VIRKELIG! :zzz

Er det nu vi skal sige sov godt? ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det nu vi skal sige sov godt? ;)

Jeg tror, det er nu at nogen skal sige "Gå ud og børst tænder og tag dine linser ud NU!" :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

har sådan tænkt på dig i dag - det har STYRT regnet her hele dagen nemlig.. :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Meget ro.. Puha..

Heldigvis er min kæreste så fantastisk til at køre bil :biglove Han holder ekstra afstand, fordi han ved jeg er bange og han kører aldrig for stærk. :loveshower

Men det er jo bare det at det nogen gange er ANDRES skyld... Puha..

Har faktisk engang været med i et "uheld".. Hvor der heldigvis ikke skete noget - PUHA..

Godt det hjalp lidt - tror ofte at ulykker kan sætte en skræk i livet på folk også selvom der ikke rigtig skete noget! Men det er jo oftest bitte små skader og skræk der kommer ud af de ulykker der sker heldigvis!

og de der klaphatte der så kører spritkørsel, overhaler hasarderet og kører alt for stærkt de skal have noge :klap skal de - det er altså bare ikke OK!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror, det er nu at nogen skal sige "Gå ud og børst tænder og tag dine linser ud NU!" :P

Gå ud og børst dine tænder og tag linser på NU :sm :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gå ud og børst dine tænder og tag linser på NU :sm :lol

Hun skal tage dem AF ikke PÅ :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun skal tage dem AF ikke PÅ :P

Eller.. ud, hedder det vel..

Del dette indlæg

Annonce ♥

:blush Ha ha :lol Nå ja - men hvis hun har to sæt på så kan hun ikke se noget og så behøver hun ikke lukke øjnene.... eller noget :ba :lolhit

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER