TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Badeværelset er nu helt rengjort, og den sidste vask er sat over for i dag.. Nu har jeg lieg en enkelt vask, som jeg tager i morgen; Så er ALT vasket og vi er helt i bund med sengetæppe, sengetøj, håndklæder og tøj - Så vi behøver ikke tænke på håndklæder og sengetøj de næste mange uger ;)

Har også fået ordnet stuen, det eneste der mangler er at få flyttet sodavandene ud i køkkenet (6 rammer sodavand og 3 rammer øl).. Men DET må kæresten gøre når han får tid :rolleyes

Overvejer faktisk at fortsætte med rengøringen, men.. Har mere lyst til is :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En oplagt mulighed for at shoppe lidt?? :whistling Ej, forstår godt dit dilemma, og har selv stået i det...... Men hvis det øser ned, skal i så stadig være udenfor? Og hvis i skal, så er det vel en regnponcho du skal have fat i? Så kan du jo bare have det tøj på du bedst kan lide indenunder, og så tage ponchoen af når i skal ind?Det med skoene er der nok ikke så meget at gøre ved..... Jeg kom hvert fald ikke i sko ligegyldig anledningen mere :rolleyes Kan altså kun være i klipklappere <_<

Hehe, shoppingmulighed! :P I like the way, you think ;) Meeeeeen det er måske lige sent nok, og GIDER heller ikke bruge flere penge på tøj, før jeg skal have noget LÆKKERT til den nye slanke (faktisk usædvanligt slanke inkl. store flotte bryster og helt uden strækmærker) krop, som jeg snart skal til at have :whistling Og ja, jeg tror desværre ikke at vi slipper for at være udenfor <_< Men ja, måske en regnponcho over yndlingstøjet (har den fiiiiiineste ventekjole, som jeg ville have på imorgen :7himmel ) og så klipklappere... Er bare bange for at skvatte rundt i dem, hvis der er vådt :unsure Men altså, det ændrer jo ikke rigtig mine muligheder og jeg KAN ikke mase mine fødder ned i mine almindelige sko længere og jeg har ikke tænkt mig at komme i kjole og gummirøjser. :rolleyes

Jeg ville tage sommerkjole og leggins på. Selvom det regner kan det jo godt være lummert. Og som gravid kan/må man alt. Du kn jo tage en lille bluse ud over.Og så ville jeg tage din kærestes windbreaker på/med så du har noget du kan tage ud over når set bliver køligt. Husk det er kun den første halve time du skal være lækker. Resten er ligemeget ;-)

Ja, jeg tænker nemlig også, at der garanteret er skidelummert <_< Haha, og trøstende at jeg kun behøver være lækker den første halve time. Det bliver sgu nok heller ikke til mere, for efter ca. 45 minutter oprejst (senest) begynder jeg min yderst charmerende gammel-kone-gang med tilhørende prustelyde :P

Nå... Men hvis I ikke synes det virker helt tåbeligt, så bliver det nok kjole, leggins, klip-klapper, og så en trøje (som godt nok ikke passer til kjolen, men har ikke andet) og så windbreaker og evt. regnponcho - kan sådan nogle mon købes på tankstationer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Badeværelset er nu helt rengjort, og den sidste vask er sat over for i dag.. Nu har jeg lieg en enkelt vask, som jeg tager i morgen; Så er ALT vasket og vi er helt i bund med sengetæppe, sengetøj, håndklæder og tøj - Så vi behøver ikke tænke på håndklæder og sengetøj de næste mange uger ;)

Har også fået ordnet stuen, det eneste der mangler er at få flyttet sodavandene ud i køkkenet (6 rammer sodavand og 3 rammer øl).. Men DET må kæresten gøre når han får tid :rolleyes

Overvejer faktisk at fortsætte med rengøringen, men.. Har mere lyst til is :whistling

Tsk, jeg synes IKKE, at du er særlig solidarisk med os, der sidder og pruster og stønner bare ved tanken om, at vi snart er nødt til at rejse os for at tisse :numse :rolleyes

(Men :respekt alligevel!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det kan de som regel..

Ellers så har fakta og netto dem som regel også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det kan de som regel..

Ellers så har fakta og netto dem som regel også.

Super. :) Kan egentlig også være, at jeg bare tager en paraply med... Den burde vel egentlig dække det samme, og jeg skal ikke være aktiv (planen er at der skal spilles rundbold, ligesom vi gjorde i skoletiden - men jeg har meldt ud at jeg bare kigger på, orker under ingen omstændigheder andet)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super. :) Kan egentlig også være, at jeg bare tager en paraply med... Den burde vel egentlig dække det samme, og jeg skal ikke være aktiv (planen er at der skal spilles rundbold, ligesom vi gjorde i skoletiden - men jeg har meldt ud at jeg bare kigger på, orker under ingen omstændigheder andet)

Så ville jeg tage en paraply med - OG en plastikpose til at sidde på Evt en sort affaldssæk, hvis du ikke ved om der er en bænk eller noget, for skal man ned på jorden og sidde, er det rart at kunne "ligge" benene ned - og så klip posen op hjemmefra, så har man næsten hvad der svarer til et tæppe :whistling :)

Jeg ville ikke kunne stå op, og kigge på en rundbold kamp - ville være nødt til at sætte mig efter kort tid... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tsk, jeg synes IKKE, at du er særlig solidarisk med os, der sidder og pruster og stønner bare ved tanken om, at vi snart er nødt til at rejse os for at tisse :numse :rolleyes

(Men :respekt alligevel!)

Føler mig også virkelig aktiv :rolleyes Men hvis jeg sidder stille, kan jeg mærke jeg bliver ked af det :unsure

Efter vi havde spist aftensmad, begyndte jeg at græde fordi barnevognen står ude ved svigerforældrene, og sidst jeg var derude, så jeg katten havde lavet kattepote-aftryk på siden.Vognen er slået sammen, og kæresten har sat alt muligt ovenpå (En skuffe blandt andet).. Og jeg er pludselig bange for at den er ødelagt og at den er blevet ulækker fordi katten har kommet poteaftryk på (Den kan ikke komme op i vognen pga skuffen)...

Men blev bare så ked af at den vogn som jeg opfattede som "næsten ny", i mit hovede pludselig er reduceret til katte-bakke( :rolleyes ) og skrammel-holder.. Nu har kæresten lovet at mandag gør han den helt rent, og samler den, og dækker den ind i plastic så den er helt fint til prinsessen kommer :rolleyes

Også tudede jeg endnu mere, uden nogen grund.. Ved ikke hvad det lige er der påvirker mit humør så meget i dag, men er bare fyldt med en følelse af ked-af-det-hed, som kommer hvis jeg ikke laver NOGET... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ville jeg tage en paraply med - OG en plastikpose til at sidde på Evt en sort affaldssæk, hvis du ikke ved om der er en bænk eller noget, for skal man ned på jorden og sidde, er det rart at kunne "ligge" benene ned - og så klip posen op hjemmefra, så har man næsten hvad der svarer til et tæppe :whistling :)

Jeg ville ikke kunne stå op, og kigge på en rundbold kamp - ville være nødt til at sætte mig efter kort tid... :whistling

Hehehe, egentlig et godt råd, men jeg tror bare ikke, at jeg skal ned og sidde på jorden uanset hvad. Var lige ved at vælte manden om kuld, da han skulle hejse mig op fra gulvet tidligere. :whistling Kunne da LIGE se det for mig, hvor meget, jeg kunne skøjte rundt og ligge som en skildpadde på skjoldet, hvis jeg selv skulle prøve at komme op fra jorden, og endda fra en våd og glat plastikpose :lolhit Hmm, men kan godt se problemet hvis der ikke lige er en bænk. :unsure Måske man skulle tage posen med for en sikkerheds skyld uanset hvad... Argh, dumme regnvejr altså! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehehe, egentlig et godt råd, men jeg tror bare ikke, at jeg skal ned og sidde på jorden uanset hvad. Var lige ved at vælte manden om kuld, da han skulle hejse mig op fra gulvet tidligere. :whistling Kunne da LIGE se det for mig, hvor meget, jeg kunne skøjte rundt og ligge som en skildpadde på skjoldet, hvis jeg selv skulle prøve at komme op fra jorden, og endda fra en våd og glat plastikpose :lolhit Hmm, men kan godt se problemet hvis der ikke lige er en bænk. :unsure Måske man skulle tage posen med for en sikkerheds skyld uanset hvad... Argh, dumme regnvejr altså! :prik

Ej, mon ikke du kunne få en til lige at trække dig op :whistling Men kan godt se det.. Og jeg tænker i øvrigt "DET gad jeg godt filme..." :badgirl

Men ellers så er der måske ja, et eller andet at sidde op og hvis det så har regnet, er det altid rart at have noget at sidde på.. Eller hvis der ikke er noget at sidde på, er der måske noget at støtte elle rlæne sig op af, også er det også rart man ikke bliver beskidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehehe, egentlig et godt råd, men jeg tror bare ikke, at jeg skal ned og sidde på jorden uanset hvad. Var lige ved at vælte manden om kuld, da han skulle hejse mig op fra gulvet tidligere. :whistling Kunne da LIGE se det for mig, hvor meget, jeg kunne skøjte rundt og ligge som en skildpadde på skjoldet, hvis jeg selv skulle prøve at komme op fra jorden, og endda fra en våd og glat plastikpose :lolhit Hmm, men kan godt se problemet hvis der ikke lige er en bænk. :unsure Måske man skulle tage posen med for en sikkerheds skyld uanset hvad... Argh, dumme regnvejr altså! :prik

Åh puha, jeg ville have det på samme måde med barnevognen (har selv overvejet at jeg sikkert går i koma første gang jeg får øje på en ridse et sted :rolleyes ) men jeg er sikker på, at den bliver SÅ fin, når din kæreste har gjort den ren :kram2 Men ikke rart, at du bliver så let ked af det. :kram2 Men jeg tror egentlig det er ret normalt op til en fødsel. Både krop og sjæl ved godt at der er noget stort i gære... Måske er du på et ubevidst plan aktiv for at sætte fødslen igang og få "forløsning"? ^_^ Uanset hvad, så er det da godt, hvis det kan holde triste følelser på afstand. Og så håber jeg at kæresten kan kramme de sidste ked af det følelser ud af dig. :kram2 Vi går en god tid i møde, husk det :kiss

Ej, mon ikke du kunne få en til lige at trække dig op :whistling Men kan godt se det.. Og jeg tænker i øvrigt "DET gad jeg godt filme..." :badgirl Men ellers så er der måske ja, et eller andet at sidde op og hvis det så har regnet, er det altid rart at have noget at sidde på.. Eller hvis der ikke er noget at sidde på, er der måske noget at støtte elle rlæne sig op af, også er det også rart man ikke bliver beskidt :)

Jeg tror også, at det ville være et syn for guder, og Brian begyndte at grine inden jeg havde fortalt scenariet færdigt :rolleyes Men ja, en pose er nok god at have med uanset hvad... Håber dog lidt at det der rundbold bliver helt aflyst pga. vejret, eller at vi kan få lov at låne skolens gamle gymnastiksal istedet... Men ved ikke præcis, hvad planen er. :unsure (Er bare LYKKELIG for at arrangørerne har valgt at holde det low-key, og ikke lagt op til kæmpe gallafest!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne da LIGE se det for mig, hvor meget, jeg kunne skøjte rundt og ligge som en skildpadde på skjoldet, hvis jeg selv skulle prøve at komme op fra jorden, og endda fra en våd og glat plastikpose :lolhit Hmm, men kan godt se problemet hvis der ikke lige er en bænk. :unsure Måske man skulle tage posen med for en sikkerheds skyld uanset hvad... Argh, dumme regnvejr altså! :prik

Hvad er der galt med den elegante vende sig fra bagdelen - om på alle fire - tage tilløb også komme fra knæ op på fusserne med :numse lige i vejret også skubbe fra med hænderne afsluttet med et "åhhhhhhaaa" :whistling :D Den har jeg praktiseret nogen tid :blush Dog burde den måske kaldes elefant og ikke elegante :P :rolleyes

Et sidespring :) Jeg ville også tage kjole og leggings på- også klipklapper, de kan da se hvorfor :) Om 25 min. Hedder det 38+0 for os :bunny :loveshower :biglove :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er der galt med den elegante vende sig fra bagdelen - om på alle fire - tage tilløb også komme fra knæ op på fusserne med .numse lige i vejret også skubbe fra med hænderne afsluttet med et "åhhhhhhaaa" .whistling :D Den har jeg praktiseret nogen tid :blush Dog burde den måske kaldes elefant og ikke elegante :P .rolleyes

Et sidespring :) Jeg ville også tage kjole og leggings på- også klipklapper, de kan da se hvorfor :) Om 25 min. Hedder det 38+0 for os .bunny .loveshower .biglove .toot

Hahaha, det er også den jeg laver herhjemme. Med lang pause efter at være kommet op på alle fire :P Det er så yndigt :D

Og ja, kjole, leggins og klipklapper it is. :D

Og yay for 38 uger henne!!! :loveshower :loveshower Nu er det altså snart NU! :o :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være gravid er lidt ligesom at have tømmermænd:

Man har kvalme

Man er konstant træt

Ens mave opfører sig underligt

Man kan ikke rumme mange mennesker

Man er lyd og lys følsom

Man sover elendigt

At ligge på sofaen er det bedste valg

Man er konstant tørstig

Man har indimellem pletvis hukommelsestab

Man har konstant lyst til junk food

Man ORKER ingenting

Man er TOTAL ligeglad med hvordan man ser ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være gravid er lidt ligesom at have tømmermænd:

Man har kvalme

Man er konstant træt

Ens mave opfører sig underligt

Man kan ikke rumme mange mennesker

Man er lyd og lys følsom

Man sover elendigt

At ligge på sofaen er det bedste valg

Man er konstant tørstig

Man har indimellem pletvis hukommelsestab

Man har konstant lyst til junk food

Man ORKER ingenting

Man er TOTAL ligeglad med hvordan man ser ud

You are so right ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være gravid er lidt ligesom at have tømmermænd:

Man har kvalme

Man er konstant træt

Ens mave opfører sig underligt

Man kan ikke rumme mange mennesker

Man er lyd og lys følsom

Man sover elendigt

At ligge på sofaen er det bedste valg

Man er konstant tørstig

Man har indimellem pletvis hukommelsestab

Man har konstant lyst til junk food

Man ORKER ingenting

Man er TOTAL ligeglad med hvordan man ser ud

Enig- en laaang tunnel af tømmermænd ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sur og hysterisk!!!! Endelig fik vi styr på puslebordet - har lige pakket det op og det er FYLDT MED FEJL og mildest talt grim! Så retur med det i morgen- lige på falderebet hvor det kan lade sig gøre, vi hentede det mandag og har så først åbent kassen for at samle det nu! Der er farveforskel på stel, hylder og forstykke til skuffe- flere forskellige hvide nuancer :( Også er der afskalling af maling på noget, som så er forsøgt malet over- og en kant er der decideret affaldet maling og træt, så det slet ikke lukker til!!!

Fordelen er, at så har vi en undskyldning for en ny tur i BabySam og IKEA, så må vi træffe valget der- jeg nægter at få byttet det sjusk vi har her med andet sjusk! Vi kan formentlig ikke få pengene tilbage (da det er indenfor 3 hverdage), men så må vi have et tilgodebevis! Så kan vi brug det på tøj eller lign. Når den lille er kommet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sur og hysterisk!!!! Endelig fik vi styr på puslebordet - har lige pakket det op og det er FYLDT MED FEJL og mildest talt grim! Så retur med det i morgen- lige på falderebet hvor det kan lade sig gøre, vi hentede det mandag og har så først åbent kassen for at samle det nu! Der er farveforskel på stel, hylder og forstykke til skuffe- flere forskellige hvide nuancer :( Også er der afskalling af maling på noget, som så er forsøgt malet over- og en kant er der decideret affaldet maling og træt, så det slet ikke lukker til!!!

Fordelen er, at så har vi en undskyldning for en ny tur i BabySam og IKEA, så må vi træffe valget der- jeg nægter at få byttet det sjusk vi har her med andet sjusk! Vi kan formentlig ikke få pengene tilbage (da det er indenfor 3 hverdage), men så må vi have et tilgodebevis! Så kan vi brug det på tøj eller lign. Når den lille er kommet!

Ej, det er jo på ingen måde i orden.. :prik :box

Kan I ikke prøve at få pengene tilbage alligevel, altså når nu der er så mange fejl på det?! Det ville jeg i hvert fald prøve, men ellers skader et tilgodebevis til tøj jo heller ikke :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det er jo på ingen måde i orden.. :prik :box

Kan I ikke prøve at få pengene tilbage alligevel, altså når nu der er så mange fejl på det?! Det ville jeg i hvert fald prøve, men ellers skader et tilgodebevis til tøj jo heller ikke :whistling

Vi er enige om, at vi vil argumentere for at få pengene retur- men som du også siger, så skal vi jo nok få brugt et tilgodebevis ;) Når vi kender Blops køn, så skal der nu nok shoppes :whistling

Er bare så ked af det- total latterligt, men nu har vi endelig lige redebyggerinstinktet fremme, så havde glædet mig til at få styr på lidt, så er slået lidt ud af kurs... Skide hormoner :( :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er enige om, at vi vil argumentere for at få pengene retur- men som du også siger, så skal vi jo nok få brugt et tilgodebevis ;) Når vi kender Blops køn, så skal der nu nok shoppes :whistling

Er bare så ked af det- total latterligt, men nu har vi endelig lige redebyggerinstinktet fremme, så havde glædet mig til at få styr på lidt, så er slået lidt ud af kurs... Skide hormoner :( :rolleyes

Åh ja, de kære hormoner.. Selvom jeg nok godt kunne blive vildt ked af sådan noget, helt uden ekstra hormoner.. Når man lige har besluttet sig for at lave noget og man tror det kan lade sig gøre og det så ødelægges af noget så træls som møbler, der bare ikke er i orden.. Det ødelægger jo det hele..

På den lyse side, så får I nok styr på det imorgen og hvis de tilbyder jer en ny, må I jo pakke den ud sammen med dem og tjekke at den er pæn nok til I vil have den.. Men ellers har jeg nu aldrig haft problemer med de ting vi har købt i IKEA, så hvis det er en mulighed også og så et tilgodebevis til masser af tøj til Blop :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ikea har en fantastisk bytteservice, så der kan man altid få byttet, og har man bonen kan man altid få pengene retur..

Pisse ærgerligt, når nu man lige står og gerne vil ja "bygge rede", så er detbare GAAAH..!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ikea har en fantastisk bytteservice, så der kan man altid få byttet, og har man bonen kan man altid få pengene retur..

Pisse ærgerligt, når nu man lige står og gerne vil ja "bygge rede", så er detbare GAAAH..!!

Ja nemlig - det er en af de super fine ting ved IKEA i modsætningen til mange andre butikker. Så synes jeg også deres ting er gode og holdbare i forhold til hvad det koster og så har jeg sjældent (hvis ikke aldrig) haft problemer med at tingene ikke var i orden og skulle levereres tilbage af den grund :)

(Og så er de faktisk også rigtig gode ved deres ansatte og gør meget for at de har det godt - men det er jo en helt anden snak ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja nemlig - det er en af de super fine ting ved IKEA i modsætningen til mange andre butikker. Så synes jeg også deres ting er gode og holdbare i forhold til hvad det koster og så har jeg sjældent (hvis ikke aldrig) haft problemer med at tingene ikke var i orden og skulle levereres tilbage af den grund :)

(Og så er de faktisk også rigtig gode ved deres ansatte og gør meget for at de har det godt - men det er jo en helt anden snak ;) )

Sidste sommer, købe vi nogle lys til vores skabe..

Vi fik pakket dem ud, smidt emballagen væk osv, også viste det sig vi ikke kunne bruge dem.. De havde alligevel kostet os samlet set 500 kr, så det var jo lidt penge.. Vi tog derud, med bonen.. Og hun stod og beklagede MEGET "At når pakken var åben kunne hun kun give os et tilgodebevis"... Det synes jeg er langt mere end man kan "forlange" af en åben pakke!

Har altid været rigtig glade for IKEA. Har heller aldrig oplevet der har manglet noget, eller været noget galt med deres ting faktisk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste sommer, købe vi nogle lys til vores skabe..

Vi fik pakket dem ud, smidt emballagen væk osv, også viste det sig vi ikke kunne bruge dem.. De havde alligevel kostet os samlet set 500 kr, så det var jo lidt penge.. Vi tog derud, med bonen.. Og hun stod og beklagede MEGET "At når pakken var åben kunne hun kun give os et tilgodebevis"... Det synes jeg er langt mere end man kan "forlange" af en åben pakke!

Har altid været rigtig glade for IKEA. Har heller aldrig oplevet der har manglet noget, eller været noget galt med deres ting faktisk..

Ja, det er dælme god service... Det er langt mere end jeg nogensinde har fået i andre butikker, der havde man bare fået at vide at det var ærgerligt..

Elsker IKEA :whistling (og så arbejder min svoger der indtil september, så kan vi få ekstra rabat på de ting vi skal købe til baby - skal bare nå det inden han stopper, mener det er 20% ekstra og så kan det altså næsten ikke svare sig at købe tingene brugt!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en lille en i maven der har bestemt sig for at udvide hulen.. Det har h*n de sdste par aftener og i dag er det så os nu mens jeg går og ordener lejligheden :loveshower

Og min nye underholdning er flyttet ind i dag.. Den lækreste 5 måneder gamle hankilling og han fiser rundt g leger og kigger og kæler og jmen han er skøn jo :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en lille en i maven der har bestemt sig for at udvide hulen.. Det har h*n de sdste par aftener og i dag er det så os nu mens jeg går og ordener lejligheden :loveshower

Og min nye underholdning er flyttet ind i dag.. Den lækreste 5 måneder gamle hankilling og han fiser rundt g leger og kigger og kæler og jmen han er skøn jo :kuller

Ha ha... mon ikke det hjælper lidt på lysten til at være i lejligheden med sådan en bølle? Man siger jo at en kat er forskellen på at komme hjem til sin lejlighed og på at komme HJEM ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER