TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Synes btw den var pænere før den sank :rolleyes

Er sikker på den stadigvæk er smuk..

Men ja; ÆRLIGT så synes jeg "ofte" at maver der er sunket, ligner lidt en gigantisk øl-mave :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes btw den var pænere før den sank :rolleyes

Sådan synes jeg ofte det er. Man kan gå lige fra pæn gravid-mave til Onslow-dunk på ingen tid :D

Heldigvis er der altid stadig noget smukt og hemmelighedsfuldt over en gravid mave uanset om den er sunket eller ej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sikker på den stadigvæk er smuk..Men ja; ÆRLIGT så synes jeg "ofte" at maver der er sunket, ligner lidt en gigantisk øl-mave :rolleyes

Sådan synes jeg ofte det er. Man kan gå lige fra pæn gravid-mave til Onslow-dunk på ingen tid :D Heldigvis er der altid stadig noget smukt og hemmelighedsfuldt over en gravid mave uanset om den er sunket eller ej :)

Tak piger :kiss Synes da også stadig at der er noget fint over den, men den VAR altså flottere, da der vare mere "strut" over den. Oh well, så er der bare endnu en grund til at glæde sig til fødslen. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JAAAAAAA! Manden har lige foreslået at vi kører i Babysam og på Burgerking bagefter. BONUS! :loveshower Har den vildeste lyst til pommefritter! :loveshower (Og måske liiiiiiiige kigge lidt på det dersens udsalg som babysam har :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JAAAAAAA! Manden har lige foreslået at vi kører i Babysam og på Burgerking bagefter. BONUS! :loveshower Har den vildeste lyst til pommefritter! :loveshower (Og måske liiiiiiiige kigge lidt på det dersens udsalg som babysam har :whistling )

Jeg siger bare DON'T DO IT! Der er virkelig mange gode tilbud... <_< Var jeg ikke lige blevet erklæret "voksen og økonomisk ansvarlig nok til et dankort" af min kæreste og bankmand lige inden, så havde jeg tømt butikken :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger bare DON'T DO IT! Der er virkelig mange gode tilbud... <_< Var jeg ikke lige blevet erklæret "voksen og økonomisk ansvarlig nok til et dankort" af min kæreste og bankmand lige inden, så havde jeg tømt butikken :rolleyes

Must... give in... to... temptation! :whistling Ej, jeg synes helt ærligt at jeg har været ret god til at styre mig i LANG tid. Så måske kan jeg også idag, og ellers synes jeg altså også at det er velfortjent (det er OVER en måned siden at jeg har købt babytøj, hvis det ikke faktisk snart er to måneder siden...)

Desuden mangler vi at hente nogle madresser, og dem vil jeg gerne have vasket betrækket på, så der ER en fornuftig grund til at tage derud.

(At der så også er mange ufornuftige er en anden sag :badgirl)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har 50% på SÅ meget af deres tøj... Ej, hvor var det svært ikke at købe synes jeg! HELDIGVIS så havde de ikke lige DET jeg egentlig ville have :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er næsten lige kommet hjem fra lagersalg med børnetøj. Bla. mit ynglingsmærke Fixoni

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er næsten lige kommet hjem fra lagersalg med børnetøj. Bla. mit ynglingsmærke Fixoni

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er næsten lige kommet hjem fra lagersalg med børnetøj. Bla. mit ynglingsmærke Fixoni

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har 50% på SÅ meget af deres tøj... Ej, hvor var det svært ikke at købe synes jeg! HELDIGVIS så havde de ikke lige DET jeg egentlig ville have :rolleyes

Haha det var meget heldigt ;)

Er næsten lige kommet hjem fra lagersalg med børnetøj. Bla. mit ynglingsmærke Fixoni

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er RET stolt af mig selv og RET tilfreds med Babysam. :loveshower

Har været derude - kigget udsalg - og ikke købt EN ENESTE TING udover det planlagte! Tilgengæld var noget af det planlagte åbenbart også på tilbud ;) Så fik hevet vores barnevognsmadras og líftmadras ud af vores samlede tilbud, da vi købte barnevogn, og så købte vi det "ved siden af" istedet. :)

Resultat:

120 kr mindre i gavekortsrabat på hele vores samlede køb, MEN

300 kr i kontantrabat på vores madrasser!

Det synes jeg sgisme var en god deal! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er RET stolt af mig selv og RET tilfreds med Babysam. :loveshower

Har været derude - kigget udsalg - og ikke købt EN ENESTE TING udover det planlagte! Tilgengæld var noget af det planlagte åbenbart også på tilbud ;) Så fik hevet vores barnevognsmadras og líftmadras ud af vores samlede tilbud, da vi købte barnevogn, og så købte vi det "ved siden af" istedet. :)

Resultat:

120 kr mindre i gavekortsrabat på hele vores samlede køb, MEN

300 kr i kontantrabat på vores madrasser!

Det synes jeg sgisme var en god deal! :loveshower

:loveshower Hvor er du goooo!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har feber og hoster og har lige været ude for at få lidt luft - en MEGET langsom gåtur rundt om Skt. Jørgens Sø. Var åbenbart så forvirret af feberen, at jeg kom til at lede en flok japanske turister i den helt gale retning, men først kom i tanke om det bagefter. Nu sidder jeg her med et udbrud af dårlig samvittighed og tuder - hormoner og feber er IKKE en favorabel kombi :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, synes da det var hårdt at gøre badeværelse rent. Men har besluttet at jeg vil have gjort hovedrent, inden prinsessen kommer, så barselsgæsterne ikke skal glo på nullermænd og spindelvæv :P

Planen må være at jeg i morgen tager toilettet.

Mandag bliver kæresten student, så der holder jeg rengøringspause :P

Tirsdag tager jeg køkkenet, onsdag soveværelset og torsdag stuen :D

Også har jeg termin fredag, så der regner jeg da med prinsessen indfinder sig :whistling :biglove

Synes planen lyder fair og realistisk, ikke? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden har lige ødelagt mig, jeg er helt færdig af grin... man ved bare man har den rette far til sit barn når dét at ligge sengetøj på sammen udløser et grineflip så jeg var ved at tisse i bukserne og svigerforældrene lige måtte spørge hvad han gør ved mig og om jeg var ok derinde... og det er simpelthen bare det mest latterligt ligegyldige der udløste det.

Men Fuck jeg er helt smadret efter den tur!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden har lige ødelagt mig, jeg er helt færdig af grin... man ved bare man har den rette far til sit barn når dét at ligge sengetøj på sammen udløser et grineflip så jeg var ved at tisse i bukserne og svigerforældrene lige måtte spørge hvad han gør ved mig og om jeg var ok derinde... og det er simpelthen bare det mest latterligt ligegyldige der udløste det.

Men Fuck jeg er helt smadret efter den tur!

:biglove :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, synes da det var hårdt at gøre badeværelse rent. Men har besluttet at jeg vil have gjort hovedrent, inden prinsessen kommer, så barselsgæsterne ikke skal glo på nullermænd og spindelvæv :P

Planen må være at jeg i morgen tager toilettet.

Mandag bliver kæresten student, så der holder jeg rengøringspause :P

Tirsdag tager jeg køkkenet, onsdag soveværelset og torsdag stuen :D

Også har jeg termin fredag, så der regner jeg da med prinsessen indfinder sig :whistling :biglove

Synes planen lyder fair og realistisk, ikke? :rolleyes

Total fair - realistisk Hmm tror ikke jeg ville kunne klare det men selvfølgelig vil du kunne :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden har lige ødelagt mig, jeg er helt færdig af grin... man ved bare man har den rette far til sit barn når dét at ligge sengetøj på sammen udløser et grineflip så jeg var ved at tisse i bukserne og svigerforældrene lige måtte spørge hvad han gør ved mig og om jeg var ok derinde... og det er simpelthen bare det mest latterligt ligegyldige der udløste det.

Men Fuck jeg er helt smadret efter den tur!

Dejlig dejlig mand. Intet bedre end et grineflip :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total fair - realistisk Hmm tror ikke jeg ville kunne klare det men selvfølgelig vil du kunne :-)

Tror sagtens jeg kan holde det.. Laver jo nul og en dyt-fis ellers :whistling Det eneste jeg skal i denne uge er jo at fejre kæresten bliver student mandag, også til jordemoder tirsdag..

Tror det mindst realistiske er det der med at føde fredag :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes ikke det er særlig fedt at finde ud af, at fyret er i stykker en lørdag aften kl. 18.30. Manden ringer til det firma vi har købt den af, med beskeden om at ringe igen på mandag, for han er lige til sommerfest. Men vi kan holde den igang ved at trykke reset og at den skal have ny brænder. Fed, vi fik den i februar. Det var sq hurtigt... :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke lige finde "Man ved, at man er gravid når"-tråden, men:

Man ved, man er gravid, når man ikke længere danser ved at vrikke hofterne fra side til side, men istedet danser ved at fjedre i benene ligesom når små børn danser :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm er i syv sind...

Skal til 10 års reunion med min folkeskoleklasse imorgen. Og de første par timer er UDENFOR. Og vejrudsigten siger øs-pøs-regnvejr. <_< Og jeg kan ikke være i andet fodtøj end tå-klip-klapper og koloni-have-hus-futter. :rolleyes Og kan faktisk heller ikke pissegodt være i nogle af mine bukser længere. Og jeg er ved at dø af hedeslag, hvis jeg har langærmet bluse + bukser på. Men føler mig sgu også lidt dum i sommerkjole og leggins i øsregnvejr. Og har heller ikke rigtig nogen jakke, jeg kan være i, udover min alt for varme vinter-vente-frakke og mandens windbreaker, som jeg slet ikke kan ånde i.

What the hell to do??? :help Gad helt vildt godt, at se bare nogenlunde ordentlig ud imorgen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm er i syv sind...

Skal til 10 års reunion med min folkeskoleklasse imorgen. Og de første par timer er UDENFOR. Og vejrudsigten siger øs-pøs-regnvejr. <_< Og jeg kan ikke være i andet fodtøj end tå-klip-klapper og koloni-have-hus-futter. :rolleyes Og kan faktisk heller ikke pissegodt være i nogle af mine bukser længere. Og jeg er ved at dø af hedeslag, hvis jeg har langærmet bluse + bukser på. Men føler mig sgu også lidt dum i sommerkjole og leggins i øsregnvejr. Og har heller ikke rigtig nogen jakke, jeg kan være i, udover min alt for varme vinter-vente-frakke og mandens windbreaker, som jeg slet ikke kan ånde i.

What the hell to do??? :help Gad helt vildt godt, at se bare nogenlunde ordentlig ud imorgen :rolleyes

En oplagt mulighed for at shoppe lidt?? :whistling

Ej, forstår godt dit dilemma, og har selv stået i det...... Men hvis det øser ned, skal i så stadig være udenfor? Og hvis i skal, så er det vel en regnponcho du skal have fat i? Så kan du jo bare have det tøj på du bedst kan lide indenunder, og så tage ponchoen af når i skal ind?

Det med skoene er der nok ikke så meget at gøre ved..... Jeg kom hvert fald ikke i sko ligegyldig anledningen mere :rolleyes Kan altså kun være i klipklappere <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville tage sommerkjole og leggins på. Selvom det regner kan det jo godt være lummert. Og som gravid kan/må man alt. Du kn jo tage en lille bluse ud over.

Og så ville jeg tage din kærestes windbreaker på/med så du har noget du kan tage ud over når set bliver køligt.

Husk det er kun den første halve time du skal være lækker. Resten er ligemeget ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER