Besvaret June 21, 2012 Min mor har hele tiden sagt at jeg føder til Sankt Hans.... Håber lidt hun får ret :biglove Men ellers må jeg jo vente til tirsdag/onsdag :P Det er også okay med mig at føde inden lørdag :P Men der er INGEN tegn på NOGET, så tvivler altså stærkt!!! :rolleyes men kan godt mærke jeg Snart ER PARAT til at møde hende :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2012 Er kommet hjem fra sygehuset. Er blevet tjekket med ctg, urinprøve samt blodprøve igen. Samme svar som igår. Vi ringer hvis vi finder noget... Men at det ikke er alvorligt og at de bare gerne vil gå medlivrem og seler. Skal tjekkes igen på mandag. Det var den korte version :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2012 Er SÅ træt af a-kassen.. Bah. De har sendt en FORKERT indberetning til kommunen, så der stod alle mulige forkerte tal, og at jeg ikke havde fået dagpenge - men at jeg alligevel var på dagpenge, og at jeg skulle vedlægge lønsedler for de sidste 13 uger, samt godkende oplysningerne, eller notere fejlene.. Hvorfor er det sådan en inkompetent a-kasse :angry Ringede derind, og hun kunne ikke rette fejlene i deres system, så JEG måtte da bare udfylde det papir. NO WAY DAME... Så blev jeg hormonella :oops Så har fået en stakkels a-kasse dame, til at udfylde alle papirene i hånden, og kontakte kommunen og sige der kommer nye papir :oops Jeg skal nægte IGEN at rette deres fejl.. DET har jeg gjort flere gange før, og det gider jeg bare IKKE som højgravid! :angry :numse Heldigvis står der at kommunen bare skal have papirene inden 8 uger efter fødslen.. Men kan da godt se jeg nok ikke får barselsdagpenge til d. 1 :numse :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2012 Er SÅ træt af a-kassen.. Bah. De har sendt en FORKERT indberetning til kommunen, så der stod alle mulige forkerte tal, og at jeg ikke havde fået dagpenge - men at jeg alligevel var på dagpenge, og at jeg skulle vedlægge lønsedler for de sidste 13 uger, samt godkende oplysningerne, eller notere fejlene.. Hvorfor er det sådan en inkompetent a-kasse :angry Ringede derind, og hun kunne ikke rette fejlene i deres system, så JEG måtte da bare udfylde det papir. NO WAY DAME... Så blev jeg hormonella :oops Så har fået en stakkels a-kasse dame, til at udfylde alle papirene i hånden, og kontakte kommunen og sige der kommer nye papir :oops Jeg skal nægte IGEN at rette deres fejl.. DET har jeg gjort flere gange før, og det gider jeg bare IKKE som højgravid! :angry :numse Heldigvis står der at kommunen bare skal have papirene inden 8 uger efter fødslen.. Men kan da godt se jeg nok ikke får barselsdagpenge til d. 1 :numse :angry ØV, HVOR ER DET BARE RØV!!! :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2012 Skal da lige love for jeg bliver straffet for at have prøvet bukser i dag... Av, hvor gør det ondt, men vidste jo godt jeg har problemmer med at stå på et ben. Men jeg skal jo have noget behageligt til efter fødslen. Kommer jo nok ikke i mine slim bukser lige med det samme, og så med ble på :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2012 Årh blev overrasket af manden der kom hjem allerede ved 1 tiden, og så havde han købt ærter og Ice tea til os MUMS!!! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2012 Det er også okay med mig at føde inden lørdag :P Men der er INGEN tegn på NOGET, så tvivler altså stærkt!!! :rolleyes men kan godt mærke jeg Snart ER PARAT til at møde hende :biglove Nææ..... Her er der heller ikke umiddelbart optræk til noget :numse Men håber det kommer snart :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2012 Årh blev overrasket af manden der kom hjem allerede ved 1 tiden, og så havde han købt ærter og Ice tea til os MUMS!!! :7himmel Ihh Maja, du bliver altid så forkælet af ham sin skønne mand..... :loveshower Kan han ikke lære min mand lidt? Han er så dejlig, men det der med overraskelser er altså ikke hans stærke side :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2012 Er fuldstændig nedlagt at kvalme igen - magter det ikke mere :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2012 Ihh Maja, du bliver altid så forkælet af ham sin skønne mand..... :loveshower Kan han ikke lære min mand lidt? Han er så dejlig, men det der med overraskelser er altså ikke hans stærke side :rolleyes skal jeg høre om han holder kurser? :lolhit Jeg syntes i hvert tilfælde jeg er heldig :7himmel har bestemt ikke noget at klage over :wub Er fuldstændig nedlagt at kvalme igen - magter det ikke mere :boo Åh jeg føler med dig!!! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2012 Er fuldstændig nedlagt at kvalme igen - magter det ikke mere :boo :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2012 Er fuldstændig nedlagt at kvalme igen - magter det ikke mere :boo Stakkels dig :kram2 Virkede seabands ikke for dig alligevel? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2012 Øv øv øv... Vågnede op efter en alt for lang middagslur til en gammel sms fra manden om, om jeg ville med ind og have en is. Jeg har ringet til ham, og der var ingen problem i, at jeg ikke havde svaret (mon ikke han regnede med, at jeg sov :rolleyes ) men ville jo for fanden gerne have haft den is med ham! Er lidt hormonella over det... Føler mig som en dårlig kone, at jeg ikke engang kan finde ud af at være vågen til at tage ind til byen og hygge en smule med min mand i solskinnet :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2012 Er fuldstændig nedlagt at kvalme igen - magter det ikke mere :boo Åh, det er bare så ækelt!! :kram :kram :kram Er der slet ikke noget, der kan hjælpe? Sun-lollys evt? ;) Eller stærke b-vitaminer? :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2012 Til forældreaften 3 på Herlev sygehus om fødsel mm. Andre BK'er som er her i aften? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2012 Sidder her og smiler, fordi et nyt lille menneske er kommet til verden..... Og hvem ved om det bliver min tur næste gang :wub Hvem har født????? Har ikke været på hele dagen og føler mig helt lost! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2012 Hvem har født????? Har ikke været på hele dagen og føler mig helt lost! Det har Diden! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2012 Hvem har født????? Har ikke været på hele dagen og føler mig helt lost! Diden har fået en køn lille pige :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2012 Puha vil meget gerne snart af med den mave.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2012 Ih tillykke til Diden :-))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2012 Øv. Har MEGA ondt aller øverst i maven.. Det kommer og går, og har det som om jeg skal kaste op :boo Blev helt nervøs, men du er det stilnet lidt af, her efter en times tid.. Håber det bare er ingenting, men øj hvor gjort det godt nok nas <_< Har vist spist lidt for mange gulerødder.. De smadre bare min mave fuldstændig.. Så nu ligger jeg bare i sengen og er ynkelig.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2012 Øv. Har MEGA ondt aller øverst i maven.. Det kommer og går, og har det som om jeg skal kaste op :boo Blev helt nervøs, men du er det stilnet lidt af, her efter en times tid.. Håber det bare er ingenting, men øj hvor gjort det godt nok nas <_< Har vist spist lidt for mange gulerødder.. De smadre bare min mave fuldstændig.. Så nu ligger jeg bare i sengen og er ynkelig.. Øv hvor træls :kram Godt at det er stilnet af igen :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2012 Øv hvor træls :kram Godt at det er stilnet af igen :kram Er bare virkelig ynkelig nu :( Øv.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2012 drikke vand for at afhjælpe kvalme - rende på wc hele tiden <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2012 Ihh, kan bare slet ikke sove.... Det er VARMT i vores soveværelse, og maven er simpelthen så tung og øm :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites