TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Så har de haft ringet fra sygehuset. Har forhøjet infektionstal og da de ikke ved hvor det kommer fra er jeg tilbudt en ekstra tjek imorgen formiddag, som jeg naturligvis sagde ja til. Men hun mente det lød positivt med temperatur og spark :) håber jeg kan sove og ikke spekulere for meget i nat...

Gode nyheder, trods alt :)

Del dette indlæg

Må lige dele denne hjemmeside med jer!

migogminsøster.dk

der er indtil i morgen kl.14.00, 20% rabat på hele siden, hvis i bruger rabatkoden: facebook20.

der er lækre ting og sager, Piger!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, jeg vil gerne snart ud af denne gravide krop! Jeg kan slet ikke være i den længere!

Jeg har ikke sovet siden kl. 4. Jeg har mega kvalme, og kan ikke ligge ned, uden at skulle kaste op. Jeg kan ikke sidde op, for så begynder mine ben at sove lige med det samme. Jeg kan heller ikke stå op, for så gør mit bækken ondt. Lige pt halvt sidder halvt ligger jeg, hvilket betyder, at jeg må leve med halsbrand og hjertebanken, øv. Og så har jeg ikke nænvt de mavekramper, der også har holdt mig vågen i nat og givet mig en meget øm mave. <_<

Synes bestemt ikke, at det er sjovt, at der er 1 1/2 måned igen! :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, jeg vil gerne snart ud af denne gravide krop! Jeg kan slet ikke være i den længere!

Jeg har ikke sovet siden kl. 4. Jeg har mega kvalme, og kan ikke ligge ned, uden at skulle kaste op. Jeg kan ikke sidde op, for så begynder mine ben at sove lige med det samme. Jeg kan heller ikke stå op, for så gør mit bækken ondt. Lige pt halvt sidder halvt ligger jeg, hvilket betyder, at jeg må leve med halsbrand og hjertebanken, øv. Og så har jeg ikke nænvt de mavekramper, der også har holdt mig vågen i nat og givet mig en meget øm mave. <_<

Synes bestemt ikke, at det er sjovt, at der er 1 1/2 måned igen! :boo

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder her og smiler, fordi et nyt lille menneske er kommet til verden..... Og hvem ved om det bliver min tur næste gang :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder her og smiler, fordi et nyt lille menneske er kommet til verden..... Og hvem ved om det bliver min tur næste gang :wub

Uh :goodluck jeg krydser fingre. Jeg kan ikke sove efter jeg så det lille vidunder på facebook, tænker på alt det gode der venter os...:wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bliver nok nødt til at indrømme jeg er en anelse nervøs... Men hvis det bliver en scanning som hende lægen snakkede om, så får jeg jo lov til at se lillemanden :loveshower Nu må vi se hvad der sker...

Temperaturen sagde fra morgenen af 36,9 så stadig feberfri efter en varm nat :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh :goodluck jeg krydser fingre. Jeg kan ikke sove efter jeg så det lille vidunder på facebook, tænker på alt det gode der venter os...:wub

Nej det billede har også gjort mig helt kuldret..... Kan slet ikke få tankerne væk fra lillebror :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bliver nok nødt til at indrømme jeg er en anelse nervøs... Men hvis det bliver en scanning som hende lægen snakkede om, så får jeg jo lov til at se lillemanden :loveshower Nu må vi se hvad der sker...

Temperaturen sagde fra morgenen af 36,9 så stadig feberfri efter en varm nat :)

Al mulig held og lykke i dag...... Jeg er sikker på alt viser sig at være helt ok, og særligt når din temperatur er faldet og mini sparker :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror da nok LIGE at min underbevidsthed har været på overarbejde i nat! :o Har simpelthen drømt alt muligt :unsure

- Har drømt at jeg fik den fiiiiiiiineste smukkeste lille søn, der var blød og duftede af baby og amningen fungerede bare og han havde de flotteste store blå øjne :wub

- Har drømt at jeg fik min baby, og at jeg havde RIGTIG svært ved at få alene tid med ham, fordi min far blev ved med at ævle om, hvor stolt han var over at have samlet barnevognen

- Har drømt at jeg måtte flygte med min baby i armene fordi et hav af ekskærester jagtede mig med cigaretter fordi de ville give mig og babyen passiv røg :blink

- Har drømt at jeg ammede mit ene marsvin (ad! :puke)

- Har drømt at mig og baby var gæsteoptrædende i en ny Darkwing Duck tegnefilm

- Har drømt at mens jeg ammede min fine lille bitte nyfødte baby så begyndte han at kravle, og så vendte han sig om og sagde "Mor, jeg er for stor til det der, jeg vil hellere have flaske". Var både enormt stolt over at have talende og kravlende nyfødt, men samtidig ulykkelig over hvor hurtigt han "voksede fra mig".

- Har drømt at det var juleaften og at ALLE ville blande sig i hvordan jeg passede baby, så jeg måtte låse mig ud på toilettet, men låsen var væk

De fleste drømme var egentlig ret foruroligende, men heldigvis husker jeg bedst den drøm, hvor han bare var lille og fin og alt var perfekt :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder på sygehuset og venter på en læge. Om jeg skal til flere kontroller... Ctg var fin, dog en anelse høj stadigvæk...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror da nok LIGE at min underbevidsthed har været på overarbejde i nat! :o Har simpelthen drømt alt muligt :unsure

- Har drømt at jeg fik den fiiiiiiiineste smukkeste lille søn, der var blød og duftede af baby og amningen fungerede bare og han havde de flotteste store blå øjne :wub

- Har drømt at jeg fik min baby, og at jeg havde RIGTIG svært ved at få alene tid med ham, fordi min far blev ved med at ævle om, hvor stolt han var over at have samlet barnevognen

- Har drømt at jeg måtte flygte med min baby i armene fordi et hav af ekskærester jagtede mig med cigaretter fordi de ville give mig og babyen passiv røg :blink

- Har drømt at jeg ammede mit ene marsvin (ad! :puke)

- Har drømt at mig og baby var gæsteoptrædende i en ny Darkwing Duck tegnefilm

- Har drømt at mens jeg ammede min fine lille bitte nyfødte baby så begyndte han at kravle, og så vendte han sig om og sagde "Mor, jeg er for stor til det der, jeg vil hellere have flaske". Var både enormt stolt over at have talende og kravlende nyfødt, men samtidig ulykkelig over hvor hurtigt han "voksede fra mig".

- Har drømt at det var juleaften og at ALLE ville blande sig i hvordan jeg passede baby, så jeg måtte låse mig ud på toilettet, men låsen var væk

De fleste drømme var egentlig ret foruroligende, men heldigvis husker jeg bedst den drøm, hvor han bare var lille og fin og alt var perfekt :7himmel

OH MY GOD :lolhit Det er jo et overflødighedshorn af absurditeter Mette :lol :lol Altså udover dét med selve babyen - selvfølgelig bliver han sød og perfekt og fin og skøn :biglove

Til det i rødt: eeeeeeeeeeeeeeeeeew :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bygger rede som aldrig før, nu på 2. Dagen..... Kan snart ikke finde på mere at give mig til...... Kom så lillebror, vi er så klar til dig :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov hov.. Der skal ikke springes i køen du! :bask

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov hov.. Der skal ikke springes i køen du! :bask

Haha, jamen kan vi ikke aftale at når det nu er anden gang for mig, så er det ok hvis jeg ikke venter på de førstegangsfødende :whistling

:biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha, jamen kan vi ikke aftale at når det nu er anden gang for mig, så er det ok hvis jeg ikke venter på de førstegangsfødende :whistling

:biglove

Nej. Men vi kan aftale at vi begge føder tirsdag eller onsdag? :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil godt med på onsdagsholdet :hurra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så føder jeg tirsdag - også kan dig og troldemor få onsdag. Så håber vi vores børn lytter, og at de er ganske velopdragne :whistling

Kan godt mærke jeg er gået fra at synes det er helt fantastisk at være gravid - til at synes det er helt fantastisk at vælre gravid, men at så snart min kæreste har været til sidste eksamen, behøver der ikke gå 2½ uge :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så føder jeg tirsdag - også kan dig og troldemor få onsdag. Så håber vi vores børn lytter, og at de er ganske velopdragne :whistling

Kan godt mærke jeg er gået fra at synes det er helt fantastisk at være gravid - til at synes det er helt fantastisk at vælre gravid, men at så snart min kæreste har været til sidste eksamen, behøver der ikke gå 2½ uge :whistling

Altså jeg tror bedre at jeg kan overskue at være gravid når min eksamen er overstået (tirsdag). Så når først det er klaret, så tror jeg ikke, at jeg er helt så "hooked" på at "slippe" for at være gravid. Men altså vi er jo klar... Og vil gerne snart se min baby :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså jeg tror bedre at jeg kan overskue at være gravid når min eksamen er overstået (tirsdag). Så når først det er klaret, så tror jeg ikke, at jeg er helt så "hooked" på at "slippe" for at være gravid. Men altså vi er jo klar... Og vil gerne snart se min baby :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige fået en MMS fra min søster, der har købt et lilla Adidas sæt i str 68 til Caroline..... :rolleyes Snot forkælet unge :loveshower Har sagt mange gange tak og bedt min søster smugle det ind på værelset... :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige fået en MMS fra min søster, der har købt et lilla Adidas sæt i str 68 til Caroline..... :rolleyes Snot forkælet unge :loveshower Har sagt mange gange tak og bedt min søster smugle det ind på værelset... :balloons

årh sådan en sød søster du har :7himmel hun må glæde sig helt vildt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dét gør hun bestemt også. Skøøøønt :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så føder jeg tirsdag - også kan dig og troldemor få onsdag. Så håber vi vores børn lytter, og at de er ganske velopdragne :whistling Kan godt mærke jeg er gået fra at synes det er helt fantastisk at være gravid - til at synes det er helt fantastisk at vælre gravid, men at så snart min kæreste har været til sidste eksamen, behøver der ikke gå 2½ uge :whistling

Min mor har hele tiden sagt at jeg føder til Sankt Hans.... Håber lidt hun får ret :biglove

Men ellers må jeg jo vente til tirsdag/onsdag :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha det sagde min mand også til mig så kunne han bedre huske datoer:-)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER