Besvaret June 20, 2012 Har været inde og få is med to veninder :loveshower Lavede ikke andet end at sidde og snakke og spise is og var kun væk hjemmefra i 3 timer, men er bare MAX smadret i kroppen nu. :rolleyes Så nu skal der bare slappes af! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Kun 2,5 km gåtur... Så synes jeg varmen blev for strid... Har dovnet den i dag <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 SÅ er der købt 6 rammer sodavand :loveshower Så har vi så vi altid kan tilbyde barselsgæsterne noget at drikke :) Også må folk selv have kage eller andet med hvis de vil have det jo :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 SÅ er der købt 6 rammer sodavand :loveshower Så har vi så vi altid kan tilbyde barselsgæsterne noget at drikke :) Også må folk selv have kage eller andet med hvis de vil have det jo :whistling Ha ha, her er det nærmest omvendt har lige omkring 100 cup cakes i fryseren. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Hader at vente... Og jeg ved jo ikke engang om jeg bliver ringet op... Man burde altså få både gode og dårlige svar og ikke kun de dårlige... Så får man da i det mindste ro... <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Hader at vente... Og jeg ved jo ikke engang om jeg bliver ringet op... Man burde altså få både gode og dårlige svar og ikke kun de dårlige... Så får man da i det mindste ro... <_< Kan godt være jeg er gået glip af noget men hvad venter du på? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Kan godt være jeg er gået glip af noget men hvad venter du på? Har været forbi fødegangen fordi lillemandens puls var for høj. De fandt ud af at det er fordi jeg har feber. Så har en urinprøven til dyrkning og fik fyldt 5 glas blodprøver, men ved faktisk ikke hvad de undersøger andet en infektioner. Og de ringer kun hvis de finder noget. Enten i aften eller i morgen tidlig... <_< og kan ikke mærke jeg skulle være syg andet end jeg har det varmt. Men det har jeg jo så tit... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Har været forbi fødegangen fordi lillemandens puls var for høj. De fandt ud af at det er fordi jeg har feber. Så har en urinprøven til dyrkning og fik fyldt 5 glas blodprøver, men ved faktisk ikke hvad de undersøger andet en infektioner. Og de ringer kun hvis de finder noget. Enten i aften eller i morgen tidlig... <_< og kan ikke mærke jeg skulle være syg andet end jeg har det varmt. Men det har jeg jo så tit... Årh, jeg synes det er SÅ dårligt, at de kun ringer hvis der er dårlig nyt :gal Sådan var det også, da jeg blev tjekket (for hvad??? Ved det stadig ikke helt :unsure) efter sidste lægetjek. Synes ikke de kan være det bekendt, man går sgu da og bliver nervøs :( Håber at de alligevel ringer og fortæller at alt er ok! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Er lige kommet hjem fra kolonihaven hvor manden klippede hæk og jeg hængte lidt billeder op, malede et spejl, ryddede lidt op og spiste hjemmedyrkede jordbær MUMS :sandie elsker virkelig min ukrudts befængte have, med det tilhørende falde-færdige-utætte-insektbefængte-evigt-beskidte hus. Tænk at man kan holde af noget så grimt og værdi løst, der altid kræver og kræver og kræver! Men det er bare det mest fantastiske sted på jorden, fyldt med gode stunder, fuglesang, skønne dufte og lækre BÆR namenamenam! Er dog drøn ærgerlig over at jeg ikke får brugt det mere i år, men må tage revanche til næste år! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Har været forbi fødegangen fordi lillemandens puls var for høj. De fandt ud af at det er fordi jeg har feber. Så har en urinprøven til dyrkning og fik fyldt 5 glas blodprøver, men ved faktisk ikke hvad de undersøger andet en infektioner. Og de ringer kun hvis de finder noget. Enten i aften eller i morgen tidlig... <_< og kan ikke mærke jeg skulle være syg andet end jeg har det varmt. Men det har jeg jo så tit... Årh hvor træls! Lad os håbe de finder noget der ikke er særlig alvorligt, men som du kan blive behandlet for så du får vished og så lillemanden får normal puls igen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Skøønt! Skal du ikke have din egen graviditetstråd? :whistling Joooh har overvejet det.. Men synes ikke lige det er helt nemt.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Jeg havde også rigtig god fornøjelse af seabands i starten af min graviditet og de hjalp mig så længe jeg døjede med det :yay Håber virkelig de også kan hjælpe dig igennem kvalmen :) Jeg har haft dem på siden kl. 13.30 og 30 min efter havde jeg stort set ikke kvalme - og den er ikke vendt tilbage :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Skod lægehus - hva så? Godt armbåndene virker :loveshower Der var fejl i deres system, så jeg kan komme igen den 4/7 <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Jeg har haft dem på siden kl. 13.30 og 30 min efter havde jeg stort set ikke kvalme - og den er ikke vendt tilbage :yay Jeg mindes også at jeg fik det bedre meget kort tid efter de kom på... Om de virker eller om det bare var troen på de virker, der gjorde udslaget, det ved jeg ikke. Jeg er ligeglad. Det er så skønt at få det bedre :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Årh, jeg synes det er SÅ dårligt, at de kun ringer hvis der er dårlig nyt :gal Sådan var det også, da jeg blev tjekket (for hvad??? Ved det stadig ikke helt :unsure) efter sidste lægetjek. Synes ikke de kan være det bekendt, man går sgu da og bliver nervøs :( Håber at de alligevel ringer og fortæller at alt er ok! :kram2 Ja, det er virkelig bare træls. Men håber jeg sover ok i nat alligevel og lader vær med at spekulere... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Årh hvor træls! Lad os håbe de finder noget der ikke er særlig alvorligt, men som du kan blive behandlet for så du får vished og så lillemanden får normal puls igen! Hans puls var faldet til indenfor normalen inden jeg blev sendt hjem. Og selvom den lagde i den høje ende, så hedder det åbenbart normal eller ikke normal. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Ha ha, her er det nærmest omvendt har lige omkring 100 cup cakes i fryseren. Jeg er EKSTREMT dårlig til at bage, og HADER det.. også er vores fryser ret lille :P Næsten alle mine veninder, og især min mor elsker at bage.. Så tænker det var en god deal for alle :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Jeg mindes også at jeg fik det bedre meget kort tid efter de kom på... Om de virker eller om det bare var troen på de virker, der gjorde udslaget, det ved jeg ikke. Jeg er ligeglad. Det er så skønt at få det bedre :glad Jeg er også fuldstændig ligeglad - bare de virker ;) :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 :yay Har normal temperatur 37,0 :glad gad vide hvad der lige skete i eftermiddags?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 :yay Har normal temperatur 37,0 :glad gad vide hvad der lige skete i eftermiddags?? :glad super nyhed :glad Har dog ingen bud til, hvad der lige er sket i eftermiddag :unsure Bare det ikke gentager sig :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Har været forbi fødegangen fordi lillemandens puls var for høj. De fandt ud af at det er fordi jeg har feber. Så har en urinprøven til dyrkning og fik fyldt 5 glas blodprøver, men ved faktisk ikke hvad de undersøger andet en infektioner. Og de ringer kun hvis de finder noget. Enten i aften eller i morgen tidlig... <_< og kan ikke mærke jeg skulle være syg andet end jeg har det varmt. Men det har jeg jo så tit... Det er sgu da bare ikke fint de kun ringer hvis der er noget... Nogle sygehuse burde ike havde med gravide at gøre :-s Super duper med normal temperatur :-))))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Det er sgu da bare ikke fint de kun ringer hvis der er noget... Nogle sygehuse burde ike havde med gravide at gøre :-s De gør det på samme måde på Aalborg sygehus, jeg synes det er så dårligt! :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Ih :loveshower har fundet en sød veninde.. Sjovt nok, kom vi til at tale sammen fordi hun er startet op som privat dagplejer - og vi ville benytte hende.. Også er vi bare faldet så godt i hak.. Så nu skal vi ud og spise aftensmad ved dem i næste uge :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Så har de haft ringet fra sygehuset. Har forhøjet infektionstal og da de ikke ved hvor det kommer fra er jeg tilbudt en ekstra tjek imorgen formiddag, som jeg naturligvis sagde ja til. Men hun mente det lød positivt med temperatur og spark :) håber jeg kan sove og ikke spekulere for meget i nat... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Ih :loveshower har fundet en sød veninde.. Sjovt nok, kom vi til at tale sammen fordi hun er startet op som privat dagplejer - og vi ville benytte hende.. Også er vi bare faldet så godt i hak.. Så nu skal vi ud og spise aftensmad ved dem i næste uge :whistling Årh hvor er det skønt når sådan noget sker :loveshower Så har de haft ringet fra sygehuset. Har forhøjet infektionstal og da de ikke ved hvor det kommer fra er jeg tilbudt en ekstra tjek imorgen formiddag, som jeg naturligvis sagde ja til. Men hun mente det lød positivt med temperatur og spark :) håber jeg kan sove og ikke spekulere for meget i nat... Det lyder godt Anita - Jeg er sikker på de finder ud af noget så du ikke skal bekymre dig mere!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites