Besvaret June 19, 2012 Har surmulet hele dagen over den eksamen, jeg snart skal til, men kunne jo faktisk også vende det om: om EN UGE så har jeg (rigtig!) barsel! :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2012 Har surmulet hele dagen over den eksamen, jeg snart skal til, men kunne jo faktisk også vende det om: om EN UGE så har jeg (rigtig!) barsel! :loveshower :loveshower :loveshower :yay for rigtig barsel. En uge er jo snart gået.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2012 Eren lille smule stolt af mig selv og det er manden også. Har spist fornuftig i dag :yay Det er længe siden det er sket. Og har kun spist 3 Sun Lollyer i dag, indtil videre :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2012 :yay for rigtig barsel. En uge er jo snart gået.. Jaeh, det prøver jeg også at sige til mig selv, men jeg synes alligevel at der er længe til :rolleyes Eren lille smule stolt af mig selv og det er manden også. Har spist fornuftig i dag :yay Det er længe siden det er sket. Og har kun spist 3 Sun Lollyer i dag, indtil videre :whistling :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2012 Hvor og hvilket mærke er det? Og jo kan sagtens drikkes kl 9 ;-) Det er Coop :) Og jeg købte det i Brugsen........ Mmmmmmm :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2012 Tidligt op i morgen.. til møde på sygehuset 9.30 hvor min mor skal med og nf kl. 14.05 hvor min mor også skal med.. Faderen/kæresten kunne ikke få fri alligevel.. Så det godt min mor kan træde til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2012 Tidligt op i morgen.. til møde på sygehuset 9.30 hvor min mor skal med og nf kl. 14.05 hvor min mor også skal med.. Faderen/kæresten kunne ikke få fri alligevel.. Så det godt min mor kan træde til :) Ja, det er da dejligt at din mor kunne det :) Puh, synes godt jeg kan tillade mig at være træt nu. Har ordnet vasketøj, støvsuget hele hytten(200 kvm) slået alle græsplæner OG gået 5km med hundene i varme... Ok, var så ikke lige klar over at det ville blive SÅ varmt. Nå ja, og striglet en hest samt gået lidt med den gamle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2012 Så er puslebordet på plads og børnelampen er hængt op, der er sat krog i loftet til flet vuggen (testet med svigerfars vægt) og en ny natlampe i soveværelset til mig!!! :loveshower Så skal jeg bare lige finde ud af hvor pokker vi skal gøre af bleerne og tøjet til den lille ude på badeværelset :unsure Gider ikke kattehår i det hele men det skal være indenfor rækkeviddet... :huh må i tænkboksen!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2012 Det er Coop :) Og jeg købte det i Brugsen........ Mmmmmmm :loveshower Nøj hvor skal der shoppes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2012 Er ved at være godt brugt... Synes godt nok det er ved at være hårdt det med at cykle! 6 km, og jeg er helt smadret.. Men fik da gået en hyggelig tur ude ved svigerforældrene :7himmel Nu ser jeg bare criminal minds, og nyder babyhikke :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Bør stå op, skal til læge og bagefter ud og besøge min gamle arbejdsplads og jeg GLÆDER mig... men med en dårlig nat så er det ret hårdt at komme ud af sengen. Har muren i maven igen, og denne gang gør det faktisk ret ondt, men tror nu bare det er hendes hoved, for jeg mærker tydeligt spark i den øverste del af maven. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Har bestilt tid til en omgang fødselsmodnende og forsmertelindrende zoneterapi og akupunktur behandling d. 4. Juli :loveshower Som hun sagde, så ville den lille til den tid være så klar, så hun virkelig kunne arbejde igennem med kroppen. Så har vi også lige 2 ugers tid til at få styr på det hele ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Åh hvor skønt at mærke på sin mor at hun glæder sig til at være med til scanning i dag.. :) Sidst hun så bebs på skærmen var der kun et hjerte.. Så for hende bliver det rigtig stort :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Har feber, men kan ikke mærke jeg er syg... Hvor er det underligt... Spændende om sygehuset finder en grund... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Fik igen at vide at jeg har en pæn str baby af lægen (hvad er pæn str? Giga eller hvad?), fik samtidig at vide at jeg ikke skal være nervøs for vægten (+15) det er meget fornuftigt og mit blodtryk er HELT fint igen. På min gamle arbejdsplads fik jeg at vide at jeg bærer det godt og min str er fin. Så i dag er jeg meget fint tilfreds med min krop trods vægt øgning. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Har spist en hel bakke jordbær.. Og 5 pandekager.. Og et bundt radiser.. Føj hvor er jeg mæt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Jeg fik at vide hos lægen da jeg var der sidst.. at der var godt nok meget baby, og jeg tænkte ligesom dig majs hvad menes der med det?? jeg tænkte straks, en kæmpe..... Dejligt at dit blodtryk, har det fint igen, så var det jo godt med den sygemelding Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Er temmelig pigesur på lægehuset, men kan næsten ikke får armene ned over, at jeg har fået købt seaband armbånd og har ikke haft kvalme de sidste 2 time :yay Håber det fortsætter sådan *krydse fingre* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Er temmelig pigesur på lægehuset, men kan næsten ikke får armene ned over, at jeg har fået købt seaband armbånd og har ikke haft kvalme de sidste 2 time :yay Håber det fortsætter sådan *krydse fingre* Jeg havde også rigtig god fornøjelse af seabands i starten af min graviditet og de hjalp mig så længe jeg døjede med det :yay Håber virkelig de også kan hjælpe dig igennem kvalmen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Er temmelig pigesur på lægehuset, men kan næsten ikke får armene ned over, at jeg har fået købt seaband armbånd og har ikke haft kvalme de sidste 2 time :yay Håber det fortsætter sådan *krydse fingre* Skod lægehus - hva så? Godt armbåndene virker :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Jeg fik at vide hos lægen da jeg var der sidst.. at der var godt nok meget baby, og jeg tænkte ligesom dig majs hvad menes der med det?? jeg tænkte straks, en kæmpe..... Dejligt at dit blodtryk, har det fint igen, så var det jo godt med den sygemelding Ja vi snakkede om det i dag at det var en god beslutning, så det er dejligt at hun lige bekræftede at jeg ikke bare er pyldret. Jordmoderen sagde også at det er en PÆN str jeg bærer rundt på... altså jeg ved symfyse målet ligger lige over gennemsnittet og baby blev for 14 dage siden skudt til 1800 og sidste uge 2000, men hvor meget det er i forhold til gennemsnittet og hvor stor hun bliver har jeg ingen idé om... Jeg får ingen spark i ribenene som mange andre, men min side er jeg sikker på har et blåt mærke og jeg ved hendes hoved har vendt nedad til hver undersøgelse. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Er temmelig pigesur på lægehuset, men kan næsten ikke får armene ned over, at jeg har fået købt seaband armbånd og har ikke haft kvalme de sidste 2 time :yay Håber det fortsætter sådan *krydse fingre* Må lige ha fat i sådanne nogle så :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 En vinkende og drillende bebs i maven og en uændret termin som så nu er fastsat til nytårs aften :) super skønt.. Skal til MD dagen før min føs så det en dejlig gave lige at se bebs der igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 5,7 cm vinkende og drillende bebs i maven og en uændret termin som så nu er fastsat til nytårs aften :) super skønt.. Skal til MD dagen før min føs så det en dejlig gave lige at se bebs der igen :) Skøønt! Skal du ikke have din egen graviditetstråd? :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Fik igen at vide at jeg har en pæn str baby af lægen (hvad er pæn str? Giga eller hvad?), fik samtidig at vide at jeg ikke skal være nervøs for vægten (+15) det er meget fornuftigt og mit blodtryk er HELT fint igen.På min gamle arbejdsplads fik jeg at vide at jeg bærer det godt og min str er fin. Så i dag er jeg meget fint tilfreds med min krop trods vægt øgning. Skønt!!! (Og dejligt at høre at man ikke nødvendigvis skal bekymre sig om vægten fordi man er +15 :)) Har spist en hel bakke jordbær.. Og 5 pandekager.. Og et bundt radiser.. Føj hvor er jeg mæt :rolleyes Mmmm.... radiser og pandekager... :sandie Er temmelig pigesur på lægehuset, men kan næsten ikke får armene ned over, at jeg har fået købt seaband armbånd og har ikke haft kvalme de sidste 2 time :yay Håber det fortsætter sådan *krydse fingre* Fedt med armbåndet!! :yay 5,7 cm vinkende og drillende bebs i maven og en uændret termin som så nu er fastsat til nytårs aften :) super skønt.. Skal til MD dagen før min føs så det en dejlig gave lige at se bebs der igen :) Ih, hvor dejligt og sikke en skøn fødselsdagsgave du har i vente :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites