TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

At sove er en udfordring:

At ligge på venstre side fremkalder smerter i venstre arm.

At sove på højre side udløser en sovende højre arm.

At sove på ryggen kan jeg/tør jeg ikke mere

At sove på maven er en saga blot.

Lå og vinkede lidt til loftet kl 5 i morges, da manden pludselig taler til mig kæft jeg blev forskrækket og blev også lidt pinlig over det, troede han sov.

Hahahaha, tak for et godt grin. Jeg kan godt huske, hvordan det var.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvornår lærer jeg at spise noget ordentligt istedet for alt muligt, som jeg bliver dårlig af... <_< Igår var det hvidløgspølser og idag lakridser.

SKAL tage mig sammen til at spise noget fornuftigt (men drømmer allerede om lyst brød med fed ost... :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår lærer jeg at spise noget ordentligt istedet for alt muligt, som jeg bliver dårlig af... <_< Igår var det hvidløgspølser og idag lakridser.

SKAL tage mig sammen til at spise noget fornuftigt (men drømmer allerede om lyst brød med fed ost... :whistling )

Jeg skal også lære det. Har besluttet mig for at jeg SKAL ned og købe rugbrød med pålæg til frokost idag. I stedet for at varme rundstykker eller helt lade hver med at spise...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også lære det. Har besluttet mig for at jeg SKAL ned og købe rugbrød med pålæg til frokost idag. I stedet for at varme rundstykker eller helt lade hver med at spise...

Jeg har bare ikke LYST til rugbrød (sagde det lille barn :rolleyes )

Må også være dødirriterende for min mand, når han kommer hjem.

- "Jeg er suuuuuuuuulten"

- "Så tag noget at spise?"

- "Jamen jeg har ikke lyyyyyst til noget"

- "Har du lyst til yoghurt? (nej) en rugbrød? (nej) spaghetti? (nej) en is? (nej) et æble? (nej) en kiks? (nej) knækbrød? (nej) en banan? (nej) osv..."

:rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare ikke LYST til rugbrød (sagde det lille barn :rolleyes )

Må også være dødirriterende for min mand, når han kommer hjem.

- "Jeg er suuuuuuuuulten"

- "Så tag noget at spise?"

- "Jamen jeg har ikke lyyyyyst til noget"

- "Har du lyst til yoghurt? (nej) en rugbrød? (nej) spaghetti? (nej) en is? (nej) et æble? (nej) en kiks? (nej) knækbrød? (nej) en banan? (nej) osv..."

:rolleyes

Hehe, kan godt se du har et problem der :D Jeg har heller ikke lyst til rugbrød, men det nytter ikke noget, har jeg besluttet mig for. Og trænger også til at få lidt mere gang i maven. Og jeg kan jo ikke leve af mine HUSK boller. Så skal svigermor jo bage hver dag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte ind til toast igår.. og nu er det faktisk lige lykkedes mig at spise 2 .. hamburryg, smelteost og et par skiver rød peberfrugt i sammen med et glas iskoldt æblejuice.. Altsammen UDEN kvalmefornemmelse :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30 dage til termin.... Det er sgu da gået stærkt, where did the time go??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte ind til toast igår.. og nu er det faktisk lige lykkedes mig at spise 2 .. hamburryg, smelteost og et par skiver rød peberfrugt i sammen med et glas iskoldt æblejuice.. Altsammen UDEN kvalmefornemmelse :yiepie

:yiepie YAY!

Og jeg vil altså også have toast :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er da godt nok frygtelig hormonel i dag... tuder over alt.

Et billede af en baby

musik

at jeg idag går ind i en ny uge

at svigerforældrene kommer i aften og sætter puslebordet op og hænger billeder op på baby værelset samt natlampe.

Tanken om at nu kommer hun jo snart ud

Panik over risikoen for AK (og jeg ved jo godt det er åndssvagt)

At min ene kat kan mærke at jeg er ked af det og trøster

Årh være en stor tude Marie - både over godt og skidt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30 dage til termin.... Det er sgu da gået stærkt, where did the time go??

Det er viiiiiiiiiiiildt! :loveshower

(og det bliver ikke mindre vildt af at det er 19 dage, kan jeg afsløre :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er da godt nok frygtelig hormonel i dag... tuder over alt.

Et billede af en baby

musik

at jeg idag går ind i en ny uge

at svigerforældrene kommer i aften og sætter puslebordet op og hænger billeder op på baby værelset samt natlampe.

Tanken om at nu kommer hun jo snart ud

Panik over risikoen for AK (og jeg ved jo godt det er åndssvagt)

At min ene kat

:kram :kram :kram Nogle dage er bare vræledage! (Og hvad er det med din kat???)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha nej...19 dage er til at tage og føle på. Så kan det jo ske any minute now :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en sætning, der er begyndt at spøge i mit hoved. Som en indre lille stemme, der siger det sådan et par gange i timen. Det er meget spøjst. Den siger:

"Måske bliver jeg mor i næste uge" :wub :o :wee :boo :huh :yay :toot :help :glad :stork :blink :unsure :balloon :7himmel :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha nej...19 dage er til at tage og føle på. Så kan det jo ske any minute now :7himmel

Ja ligepræcis! :o :loveshower Men han må godt liiiiiiiige vente en uge og 2 timer inden han begynder at melde at han er på vej. (men helst ikke længere, faktisk :biglove )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram Nogle dage er bare vræledage! (Og hvad er det med din kat???)

Er redigeret :) mine ukontrolerbare bevægelser er nu også nået pølse fingrene så jeg fik trykket på "besvar" før jeg blev færdig... (ja det kom jeg også til at tide over :( )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er redigeret :) mine ukontrolerbare bevægelser er nu også nået pølse fingrene så jeg fik trykket på "besvar" før jeg blev færdig... (ja det kom jeg også til at tide over :( )

Søde kat :loveshower

Og jeg kender godt det med fingrene. Total åndsvagt at det skal være en udfordring at lave noget så simpelt som et krydse fingre eller skrive en sms <_< :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er viiiiiiiiiiiildt! :loveshower

(og det bliver ikke mindre vildt af at det er 19 dage, kan jeg afsløre :whistling )

Heller ikke af at der er 10!

Og jeg har det præcist som dig.. Jeg har jo lavet en aftale med hende om at hun kommer d. 26 eller 27 - Så det er altså præcist en uge fra nu!!! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået mail fra babysam om at vores barnevogn kom hjem fra fabrikken igår og at den er klar til afhentning så snart vi vil have den!!! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået mail fra babysam om at vores barnevogn kom hjem fra fabrikken igår og at den er klar til afhentning så snart vi vil have den!!! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Det er stort :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er stort :loveshower

Jaaaaaa! :loveshower Lettede også lidt på humøret :) (Sidder nu på tredje dag ved middagstid UDEN at have forberedt eksamen. Kan simpelthen ikke tage mig sammen :boo)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte ind til toast igår.. og nu er det faktisk lige lykkedes mig at spise 2 .. hamburryg, smelteost og et par skiver rød peberfrugt i sammen med et glas iskoldt æblejuice.. Altsammen UDEN kvalmefornemmelse :yiepie

:glad :glad :glad :glad :glad

Har lige fået mail fra babysam om at vores barnevogn kom hjem fra fabrikken igår og at den er klar til afhentning så snart vi vil have den!!! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

:loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter ikke at mit bækken kan gøre så ondt allerede!

Symfyse som klikker, ondt i hofter, lænd, baller, lysken og baglår.. ØV!

Maven er jo ikke engang tung endnu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter ikke at mit bækken kan gøre så ondt allerede!

Symfyse som klikker, ondt i hofter, lænd, baller, lysken og baglår.. ØV!

Maven er jo ikke engang tung endnu..

Puha, det lyder ikke sjovt. Har selv de samme smerter, men har trods alt kun 2 måneder endnu. :kram2

Jeg har fået tilbuds akupunktur gennem sygehuset, og det arbejder altså virkelig med mit bækken kan jeg mærke. Derudover har jeg lige bestilt et fint bækkenbælte, som jeg håber kan "holde sammen" på mit bækken, så det ikke føles som om det skrider under mig, når jeg går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ fik jeg det bedre... en lille ommøblering af stuen var åbenbart det der skulle til (jeg kommer til at hade mig selv i aften (ja jeg passede på mig selv og løftede ikke, men en tung gravid :numse kan åbenbart godt bruges til noget alligevel)). Gad vide hvad manden syntes om det... nu vil jeg gå i gang med at give soveværelset en ordentlig omgang inden jeg går i gang med kagerne...

Gad hvide hvor energien kommer fra? 3 mdrs dvale måske? Hmm bare det holder ved...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubler over at jeg har fundet den gode gammeldags pærecider uden alkohol.... Det har jeg ledt efter i månedsvis!

Det smager jo nærmest som hvidvin og champagne i én skøn blanding :loveshower

Man kan da godt drikke cider kl lidt i 9 ikke? :whistling

Hvor og hvilket mærke er det? Og jo kan sagtens drikkes kl 9 ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER