Besvaret June 17, 2012 Plejer normaltvis at elske liljer. Har fået en fødselsdagabuket som jeg plejer af svigerne, men synes denne gang de er ved at tage livet af mig. Hold da op der er meget duft i dem... Tillykke med fødselsdagen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 Tillykke med fødselsdagen. :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 Plejer normaltvis at elske liljer. Har fået en fødselsdagabuket som jeg plejer af svigerne, men synes denne gang de er ved at tage livet af mig. Hold da op der er meget duft i dem... :hurra herinde også Vi fik så mange buketter blomster med liljer da far døde, de har godt nok en ret markant duft - håber det fortager sig lidt :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 OMG 47 dage til termin. Det er jo lige om snart :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 Forresten tænkte jeg lige over en af de positive ting vi fik med fra sidste knap så fantastiske tur på hospitalet. Lige så snart man når 34+0 og fødslen skulle gå igang gør man INTET for at stoppe fødslen og giver heller ikke noget specielt (som lungemodner). På det tidspunkt er bebs klar. Det er en rigtig dejlig oplysning at have hvis der nu skulle ske noget :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 Forresten tænkte jeg lige over en af de positive ting vi fik med fra sidste knap så fantastiske tur på hospitalet. Lige så snart man når 34+0 og fødslen skulle gå igang gør man INTET for at stoppe fødslen og giver heller ikke noget specielt (som lungemodner). På det tidspunkt er bebs klar. Det er en rigtig dejlig oplysning at have hvis der nu skulle ske noget :-) På OUH giver man lungemodner til 35+, for en sikkerhedsskyld. Man forsinker også gerne fødslen, men stopper den dog ikke (forsinker, så lungemodner når at virke)... Sjovt, at det er forskelligt fra sted til sted!! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 Er så vild med min kærestes to venner der er her i dag :) Den ene har en datter på et år.. Han er ALTID så sød.. Spørger hvornår det nu skal være, om min kæreste sørger for at passe på mig og fortæller om hvor fantastisk det bliver - og fortæller om hvordan han oplevede at blive far til hans prinsesse for et år siden :7himmel Synes det er så sødt. Han er 23 eller 24, så min kæreste er rigtig glad for at kende en "anden ung far" :) Sjovt nok, er kæresten der også lige lidt ældre end ham - Hende har jeg dog aldrig mødt (gad vide hvorfor egentlig <_< ) Den anden af hans venner, glæder sig helt vildt på vores vegne - Han vil rigtig gerne selv være far, men hans kæreste(som er min veninde) vil gerne vente til de begge er færdiguddannet(om 4-5 år).. Så han glæder sig vist bare til at holde en baby og HAN har også tilbudt at være babysitter :loveshower Synes det er så fantastisk, at min kæreste har to så gode venner, som han kan være ung med (og sidde og "game computer" med) men samtidig, har de begge en forståelse for at han skal være far og hvad det indebære :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 Forresten tænkte jeg lige over en af de positive ting vi fik med fra sidste knap så fantastiske tur på hospitalet.Lige så snart man når 34+0 og fødslen skulle gå igang gør man INTET for at stoppe fødslen og giver heller ikke noget specielt (som lungemodner).På det tidspunkt er bebs klar. Det er en rigtig dejlig oplysning at have hvis der nu skulle ske noget :-) På OUH giver man lungemodner til 35+, for en sikkerhedsskyld. Man forsinker også gerne fødslen, men stopper den dog ikke (forsinker, så lungemodner når at virke)... Sjovt, at det er forskelligt fra sted til sted!! <_< Ej hvor spøjst, så forskelligt det er... På Aalborg sygehus synes jeg bestemt at de sagde at det var sådan fra 37+0. :o Er så vild med min kærestes to venner der er her i dag :) Den ene har en datter på et år.. Han er ALTID så sød.. Spørger hvornår det nu skal være, om min kæreste sørger for at passe på mig og fortæller om hvor fantastisk det bliver - og fortæller om hvordan han oplevede at blive far til hans prinsesse for et år siden :7himmel Synes det er så sødt. Han er 23 eller 24, så min kæreste er rigtig glad for at kende en "anden ung far" :) Sjovt nok, er kæresten der også lige lidt ældre end ham - Hende har jeg dog aldrig mødt (gad vide hvorfor egentlig <_< )Den anden af hans venner, glæder sig helt vildt på vores vegne - Han vil rigtig gerne selv være far, men hans kæreste(som er min veninde) vil gerne vente til de begge er færdiguddannet(om 4-5 år).. Så han glæder sig vist bare til at holde en baby og HAN har også tilbudt at være babysitter :loveshower Synes det er så fantastisk, at min kæreste har to så gode venner, som han kan være ung med (og sidde og "game computer" med) men samtidig, har de begge en forståelse for at han skal være far og hvad det indebære :7himmel Nårh, hvor er de søde :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 Jamen det ER meget forskelligt.. Fra 37+0, bliver det på OUH betragtet som almindelig fødsel - og man skal derfor "først" kontakte dem når der er 4 min mellem veerne (Altså der må man komme ind) eller ved vandafgang.. Fra 35+0, ringer man til dem så snart man tror man har første ve, også kommer man ind til et tjek også holder de ekstra øje med barnet, og barnet kommer på neo. til ekstra undersøgelser osv, da det er en for tidlig fødsel. Men de stopper den ikke der, da det stresser barnet endnu mere at stoppe fødslen.. Men før uge 35, gives der lungemodner.. Og fra 34+0 stopper man ikke en fødsel, man forlænger den kun for at lungemodner kan virker :) Så på OUH er det også først fra 37+0, at man ikke føder for tidligt :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 Åh.. Familie fødselsdage er nu hyggelige.. Hvertfald før de vidst jeg er gravid og også før jeg blev gravid.. Nogle er helt oppe og køre over det og tænker både på tøj og vugge og sådanne ting til barnet.. Jeg er bare overhovedet ikke nået der til endnu.. Den dag jeg begynder at købe noget og kigge seriøst på baby ting er også den dag jeg vil acceptere barnet og acceptere situationen.. selvfølgelig er jeg glad for jeg skal ha barn og sådan.. Men jeg vil nok bare ikke tro på det endnu.. Og at min mor så er så hård omkring faderen/min kæreste er heller ikke nemt.. Godt nok behandler han mig ikke aller bedst men derfor ser jeg ikke nogen grund til at han ikke også skal være med til at vælge navn og sådan.. Men der mener min mor bare at der har han intet at skulle ha sagt.. Lige meget hvad er det også hans barn og derfor skal han jo også kunne li navnet.. om vi er sammen eller ej.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 Åh.. Familie fødselsdage er nu hyggelige.. Hvertfald før de vidst jeg er gravid og også før jeg blev gravid.. Nogle er helt oppe og køre over det og tænker både på tøj og vugge og sådanne ting til barnet.. Jeg er bare overhovedet ikke nået der til endnu.. Den dag jeg begynder at købe noget og kigge seriøst på baby ting er også den dag jeg vil acceptere barnet og acceptere situationen.. selvfølgelig er jeg glad for jeg skal ha barn og sådan.. Men jeg vil nok bare ikke tro på det endnu.. Og at min mor så er så hård omkring faderen/min kæreste er heller ikke nemt.. Godt nok behandler han mig ikke aller bedst men derfor ser jeg ikke nogen grund til at han ikke også skal være med til at vælge navn og sådan.. Men der mener min mor bare at der har han intet at skulle ha sagt.. Lige meget hvad er det også hans barn og derfor skal han jo også kunne li navnet.. om vi er sammen eller ej.. Det synes jeg virkelig er en flot og fornuftig holdning at have! :respekt Men jeg håber da, at kæresten begynder at behandle dig ordentligt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 Det synes jeg virkelig er en flot og fornuftig holdning at have! :respekt Men jeg håber da, at kæresten begynder at behandle dig ordentligt :kram2 Enig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 Har en af de gode dage... manden sagde "hvor er du dejlig i dag - du er sådan helt bonus Maja og fyldt med energi" (hmm... mon han kan mærke jeg har det dårligt før jeg selv kan?). Men jeg har også nydt at have det sådan, fik lavet en masse praktisk. Og så kan jeg mærke det smitter, manden er super glad og vi har bare pjattet hele dagen. Og som bonus så har svigermor lige købt en klapvogn til os... en super god en. Selvom hun kan være lidt uheldig i sine udtalelser og hendes fornemmelser for andre mennesker er lidt dårlig så er hun nu alligevel et rigtig godt menneske der bare elsker den lille allerede. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 Har rocker ondt i bækken og lænd.. Og lige puttet en lille mus med feber - Det lader til at være første tand som bryder igennem, langt om længe.. Hård kombi! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 Takker for fødselsdagshilsnerne herinde. Har haft en god men hård dag. Endte dog dagen med at tømme alt maveindholdet bare sådan lige pludselig. Var da heldigvis inde på badeværelset, men nåede ikke at ligge tandbørsten fra mig <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 Jeg er TRÆT som et alderdomshjem.... kom nu med lidt frisk energi :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 Har pakket tasker om til hospital og patienthotel. Er helt død i kroppen nu, men tilgengæld er taskerne STORT SET klar :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 Har pakket tasker om til hospital og patienthotel. Er helt død i kroppen nu, men tilgengæld er taskerne STORT SET klar :loveshower ej, jeg burde virkelig også få dem pakket snart.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2012 Kl er nu 5 og jeg har været vågen siden kl 4 pga mandens højlydte snorken. Har forsøgt at sove videre uden held :-( Vil ikke vække ham da han skal på arbejde. Nu melder sulten sig så kan lige så godt stå op for ellers melder kvalmen sig også. Godt manden har fundet diverse tøsefilm til mig jeg kan se. Så er han lidt tilgivet for sit snorkeri :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2012 JEG MAGTER IKKE MERE KVALME!!!!! Så fik jeg det ud af mit system :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2012 Argh bliver sådan lidt hormonella over lægernes telefon system... det tager 12 min at komme igennem til sekretæren der så stiller en om til sygeplejersken som man så må vente 15 min på at komme til at snakke med, og hun skal så lige have fat i min læge så hun ringer tilbage.... men HVORNÅR? Argh ... en halv times telefon ventetid med dårlig jazz! Og jeg skal sikkert bare have navnet på en creme man kan købe i håndkøb... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2012 Er træææææt og pivet! Har været vågen siden kl. 2.53, kan bare ikke falde i søvn, selvom det føles som om, at jeg kan dejse omkuld hvert øjeblik. GIV MIG NU NOGET RO OG SØVN, SÅ JEG KAN HOLDE EN :puke FRI DAG! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2012 Er træææææt og pivet! Har været vågen siden kl. 2.53, kan bare ikke falde i søvn, selvom det føles som om, at jeg kan dejse omkuld hvert øjeblik. GIV MIG NU NOGET RO OG SØVN, SÅ JEG KAN HOLDE EN :puke FRI DAG! Prøv med lidt stille musik, det hjælper nogle gange mig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2012 Prøv med lidt stille musik, det hjælper nogle gange mig... Det vil jeg prøve :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2012 ej, jeg burde virkelig også få dem pakket snart.. <_< Gør det NU :toot JEG MAGTER IKKE MERE KVALME!!!!!Så fik jeg det ud af mit system :rolleyes :kram Argh bliver sådan lidt hormonella over lægernes telefon system... det tager 12 min at komme igennem til sekretæren der så stiller en om til sygeplejersken som man så må vente 15 min på at komme til at snakke med, og hun skal så lige have fat i min læge så hun ringer tilbage.... men HVORNÅR? Argh ... en halv times telefon ventetid med dårlig jazz! Og jeg skal sikkert bare have navnet på en creme man kan købe i håndkøb... Argh, det er så belastende sådan noget!!! :prik Er træææææt og pivet! Har været vågen siden kl. 2.53, kan bare ikke falde i søvn, selvom det føles som om, at jeg kan dejse omkuld hvert øjeblik. GIV MIG NU NOGET RO OG SØVN, SÅ JEG KAN HOLDE EN :puke FRI DAG! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites