Besvaret June 15, 2012 Skal til at i bad... Derefter kører manden mig over til slikbutikken, så vi kan gå amok, og så hjem og putte med det stand-up han lige har købt. :) Husband saves the day again! :biglove Fabelagtigt....... Masser af +++++++ til din søde mand!!! :loveshower :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2012 Skal til at i bad... Derefter kører manden mig over til slikbutikken, så vi kan gå amok, og så hjem og putte med det stand-up han lige har købt. :) Husband saves the day again! :biglove Hvor fantastisk :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2012 Ja, virkelig.. Han taler bare alt for meget, og i starten var det fint nok - men fx sidste gang jeg købte slik der, kommenterede han at "det jo nok ikke kun var baby det hele" <_< Fedt... Behøver jeg sige jeg havde kæmpe tudetur bagefter og IKKE havde lyst til slikket (Den første time... :whistling ) Men han virker bare til ikke sådan at have nogen... Social fornemmelse eller hvad man skal sige... Det kommentere man bare ikke på overfor nogen :bask Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2012 Øv. Jeg er helt smadret i dag :boo Vågnede med hovedpine, og nu har jeg bare ondt i nakke og hele kroppen.. Kan ikke sidde, ligge, stå-.. INTET.. Alt gør bare ondt.. :boo For første gang, har jeg sådan en "nu gider jeg ikke være gravid mere"-dag :( Øv... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2012 Årh en hård dag at komme igennem... tror det eneste sted jeg ikke har haft ondt er i hovedet. Fidusen har sat hovedet ned i bækkenet igen og det giver murren i maven igen. Jeg har vand overalt og hvis jeg sidder eller ligger stille længe nok så "låser" kroppen. Aftensmaden gav ondt i maven - spiste vist for meget, jeg har ondt i lænden og mine fødder nærmest skvulper af vand. Humøret er trist og jeg er træt. Jeg fik sagt farvel til min gamle arbejdsplads og puh ha det var en underlig oplevelse. Det var mega nostalgisk fordi alt så ud som da jeg var der og halvdelen af min gamle kolleger var der. Men begivenheden var bare trist, selvom de holdte en lille "fest" så var det jo en lukning og en institutions kultur der dør. Det er mennesker der bliver tvunget ud i andre stillinger og et lille samfunds samlingspunkt og livsnerve der bliver lukket... :boo MEN jeg blev godt nok lige taget med storm da de alle sammen kunne huske mig, 6 år efter jeg var der sidst, OG så fik jeg det vildeste kompliment som måske er det der har reddet min dag fra at være en katastrofe. Min gamle leder sagde "Jamen Maja du er en af dem som virkelig satte sit præg på huset, med dine historier og din kreativitet og så blev der talt om dine skildpadder i flere år efter (jeg havde engang mine skildpadder med på arbejde :D ). Nogle mennesker bliver hurtigt glemt i institutionsverdenen men du er en af dem der blev husket" Og det er da nok lige DEN største kompliment man kan få!!! At blive husket i den skiftende verden en institution er - at folk kan huske hvad jeg gjorde og hvad jeg gav og så var det endda før eg blev uddannet, og det håber jeg da et eller andet sted bare har gjort mig bedre!! (Så hvorfor pokker er der ikke et job til mig derude???) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2012 Så der billedespam fra fotografen i min tråd :whistling :loveshower Så fik jeg set dem :loveshower hvor er de fine... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2012 Aaaaaaaav mine hofter :( Synes det bliver sværere og sværere at finde en stilling, jeg kan være i. Hvis jeg står op, får jeg ondt i benene og (mere) vand i fødderne. Hvis jeg sidder ned klemmer det på ribbenne. Jeg kan ikke ligge på maven (giver vist sig selv hvorfor), hvis jeg ligger på ryggen kan jeg næsten ikke trække vejret, og nu kan jeg så snart heller ikke ligge på siden længere - det føles som om mine hofter bliver mast :blink Tror snart jeg skal til at sove hængende i en faldskærm eller sådan noget :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2012 Aaaaaaaav mine hofter :( Synes det bliver sværere og sværere at finde en stilling, jeg kan være i. Tror snart jeg skal til at sove hængende i en faldskærm eller sådan noget :rolleyes :kram Min hofter er også gået helt amok i løbet af denne uge- på siden, gør det ondt. På ryggen presser det i bækkenet og hoften, så det gør møgondt- jeg er 7-9-13 sluppet for presset på ribbenene og følelsen af ikke at kunne trække vejret. Din ide om at sove i fladskærm lyder tiltalende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2012 Vågnede op og kunne ikke strække min midterste finger ud. Mærkelig at se dem ved siden af være strækte og den i midten stadig bøjet. Heldigvis hjalp det at få gang i fingrene og nu er de kun ømme, som de plejer... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2012 Lille mand går helt amok derinde :7himmel Kan mærke små fusser der danser rundt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2012 Har snart haft min lejlighed i tre måneder men har slet ikke kunnet finde mig til rette i den så boet meget af tiden hos mine forældre.. Men her i går besluttede jeg mig for at køre i ikea og bruge en masse penge på lidt ting der kunne gøre den hyggelig.. To timer i ikea og en rumdeler, to blomster og en bamse rigere.. jeg bøvlede alene med at få de to store tunge kasser ind i min lille bil og kørte bagefter ud og hentede min veninde så hun kunne hjælpe mig.. Vi fik rykket om på nogle møbler og fik det gjort hyggeligt.. At bruge 800 kr på at gøre ens lejlighed værd at bo i i nogle flere måneder er noget billigere end nyt indskud på flere tusinde.. og 50 kvm. 2 vær. til 2600 er skønt billigt.. så nu sover jeg i stuen og soveværelset er nu kontor og senere hen bebs pusle vær. MEN da jeg så havde kørt min veninde hjem fik jeg de slemmeste smerter i lænden og hofterne og venstre side gik helt amok i smerter.. Så det var straffen for ikke at passe nok på sig selv og sørge for bare en gang imellem at slappe af.. og det gjorde det bestemt ikke bedre af at kæresten kom og er her hele weekenden og vi så lige brugte en times tid på at indhente to uger fra hinanden.. Så jeg fik mig en lærestreg.. :( og kan stadig mærke det og har nul energi.. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2012 Aaaaaaaav mine hofter :( Synes det bliver sværere og sværere at finde en stilling, jeg kan være i. Hvis jeg står op, får jeg ondt i benene og (mere) vand i fødderne. Hvis jeg sidder ned klemmer det på ribbenne. Jeg kan ikke ligge på maven (giver vist sig selv hvorfor), hvis jeg ligger på ryggen kan jeg næsten ikke trække vejret, og nu kan jeg så snart heller ikke ligge på siden længere - det føles som om mine hofter bliver mast :blink Tror snart jeg skal til at sove hængende i en faldskærm eller sådan noget :rolleyes Husker du at sove med pude mellem benene og under maven? Det hjælper mig - ihvertfald en smule Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2012 Vågnede op og kunne ikke strække min midterste finger ud. Mærkelig at se dem ved siden af være strækte og den i midten stadig bøjet. Heldigvis hjalp det at få gang i fingrene og nu er de kun ømme, som de plejer... Velkommen til vand i fingerledene... Jeg er nødt til at lave venepumpeøvelser hver morgen for at kunne bruge dem. Av av Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2012 Vågnede op og kunne ikke strække min midterste finger ud. Mærkelig at se dem ved siden af være strækte og den i midten stadig bøjet. Heldigvis hjalp det at få gang i fingrene og nu er de kun ømme, som de plejer... :kram2 Kender det godt. <_< Føler mig pænt åndssvag når jeg ligger om natten og vinker til loftet :lolhit Men det virker! Har snart haft min lejlighed i tre måneder men har slet ikke kunnet finde mig til rette i den så boet meget af tiden hos mine forældre.. Men her i går besluttede jeg mig for at køre i ikea og bruge en masse penge på lidt ting der kunne gøre den hyggelig.. To timer i ikea og en rumdeler, to blomster og en bamse rigere.. jeg bøvlede alene med at få de to store tunge kasser ind i min lille bil og kørte bagefter ud og hentede min veninde så hun kunne hjælpe mig.. Vi fik rykket om på nogle møbler og fik det gjort hyggeligt.. At bruge 800 kr på at gøre ens lejlighed værd at bo i i nogle flere måneder er noget billigere end nyt indskud på flere tusinde.. og 50 kvm. 2 vær. til 2600 er skønt billigt.. så nu sover jeg i stuen og soveværelset er nu kontor og senere hen bebs pusle vær. MEN da jeg så havde kørt min veninde hjem fik jeg de slemmeste smerter i lænden og hofterne og venstre side gik helt amok i smerter.. Så det var straffen for ikke at passe nok på sig selv og sørge for bare en gang imellem at slappe af.. og det gjorde det bestemt ikke bedre af at kæresten kom og er her hele weekenden og vi så lige brugte en times tid på at indhente to uger fra hinanden.. Så jeg fik mig en lærestreg.. :( og kan stadig mærke det og har nul energi.. :( Ej hvor dejligt med den nye indretning! :loveshower Men træls med smerter og nul energi. Husk at passe på dig selv :kram2 Husker du at sove med pude mellem benene og under maven? Det hjælper mig - ihvertfald en smule Tjaeh, jeg prøver, men synes ikke det hjælper ret meget, og det gør det mere besværligt at vende sig. :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2012 Velkommen til vand i fingerledene... Jeg er nødt til at lave venepumpeøvelser hver morgen for at kunne bruge dem. Av av :kram2 Kender det godt. <_< Føler mig pænt åndssvag når jeg ligger om natten og vinker til loftet :lolhit Men det virker! Plejer at have ondt når jeg vågner, men det er første gang jeg ikke har kunne strække alle fingre. Virkelig væmmelig. Lægen mener ikke jeg har vand (mest fordi jeg stadig har ankler :yay ), men det er vst meget normalt at fingrene bliver ømme... Laver også vinke øvelser, dog ikke om natten... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2012 Øv øv Troede at jeg slap for vand i kroppen... Igår og i dag har/havde jeg svingende ømme fødder, speciel på venstre fod. Hertil morgen finder jeg ud af at mine fødder er tykke:-( Mest på venstre side... Øv øv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2012 Plejer at have ondt når jeg vågner, men det er første gang jeg ikke har kunne strække alle fingre. Virkelig væmmelig. Lægen mener ikke jeg har vand (mest fordi jeg stadig har ankler :yay ), men det er vst meget normalt at fingrene bliver ømme... Laver også vinke øvelser, dog ikke om natten... Mon ikke du har vand, min jordemoder påpegede det en dag jeg selv syntes jeg var vand fri, så det kom lidt bag på mig. Mine fingre er også begyndt at være ømme om morgenen men er sluppet billigt indtil nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2012 Er begyndt at få anfald af kvalme igen :( øv øv... det ligger godt nok en dæmper på en ellers hyggelig dag med manden... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2012 De sidste 3 dages højdepunkt: Jeg var ude at handle i morges. Og nu er jeg så helt smadret. Skulle have været sammen med en håndfuld skønne veninder i torsdags, men måtte aflyse, da jeg ikke kunne se, hvordan jeg skulle kunne gå ned til bussen. Manden er ude at lave Copenhell denne weekend og søndag skal han lave et eller andet fodbold-storskærm arrangement. I mellemtiden er jeg så herhjemme, og laver ingen ting. Øv, hvor føler jeg mig isoleret lige for tiden. Ville også gerne invitere nogle hjem, men oprydning og rengøring er bare et no-go for mig lige for tiden. Øv, øv, øv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2012 De sidste 3 dages højdepunkt: Jeg var ude at handle i morges. Og nu er jeg så helt smadret. Skulle have været sammen med en håndfuld skønne veninder i torsdags, men måtte aflyse, da jeg ikke kunne se, hvordan jeg skulle kunne gå ned til bussen. Manden er ude at lave Copenhell denne weekend og søndag skal han lave et eller andet fodbold-storskærm arrangement. I mellemtiden er jeg så herhjemme, og laver ingen ting. Øv, hvor føler jeg mig isoleret lige for tiden. Ville også gerne invitere nogle hjem, men oprydning og rengøring er bare et no-go for mig lige for tiden. Øv, øv, øv. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2012 Sveder i vildskab.. Hvordan kan det være så varmt? For første gang er jeg PISSE træt af vores overboer... De leger ude på vores p-plads med deres børn, og de LARMER så jeg kan slet ikke få ro - det er så varmt så vinduet jo skal være åben.. FÅR PIP!!!!! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 Mon ikke du har vand, min jordemoder påpegede det en dag jeg selv syntes jeg var vand fri, så det kom lidt bag på mig. Mine fingre er også begyndt at være ømme om morgenen men er sluppet billigt indtil nu. Muligvis, min JM skrev plus med parentes om sidste gang, netop fordi jeg snakkede om ømme fingre... Nu ser vi hvad hun siger på onsdag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 Plejer normaltvis at elske liljer. Har fået en fødselsdagabuket som jeg plejer af svigerne, men synes denne gang de er ved at tage livet af mig. Hold da op der er meget duft i dem... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 Plejer normaltvis at elske liljer. Har fået en fødselsdagabuket som jeg plejer af svigerne, men synes denne gang de er ved at tage livet af mig. Hold da op der er meget duft i dem... Tillykke med fødselsdagen :hurra Ærgerligt at duften er så slem :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites