TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Ja.. Ih der var også en hvis hund der havde skidt i indkørslen den anden dag.. Så må folk altså ja, mildt sagt FJERNE DERES LORT. <_< Mine lommer er ALTID fyldt med slikpapir( :whistling ) togbilletter, tyggegummipapir og ALT MULIGT, fordi jeg "gemmer det" så det kan komme i skraldespanden.. Forstår ikke hvorfor folk skal smide sådan noget over alt..Og hvis man har hund, må man simpelthen samle op efter den :numse

ENIG! (Og du er ikke den eneste med slikpapir i lommerne :whistling )

Argh... så gik man i soveværelset for at ta et lille hvil pga hovedpine og så vælger naboen at det nu er tid til at bore i beton væggen...:( ih så meget for at slappe af... jeg er ved at blive døv! stakkels mit hoved...

Argh! :kram Håber at han hurtigt stoppede igen og at du fik sovet!

øv øv øv, normalt tager let ondt i halsen og let utilpas ikke det store på energien, men det skal jeg da lige love for at det gør denne gang, er let utilpas, let ondt i halsen og er bare TRÆT JEG HAR IKKE TID TIL AT VÆRE UNDERDREJET LIGE NU ... ØV Men ja jeg vil hoppe i seng lige om lidt, status klokken er 19.00 ØV

Puha, kender det... :( Håber at det drev over igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh.. Er så glad for, at andre har det på samme måde .rolleyes Det er da mega ubehageligt <_< Manden har været efter mig, fordi har troede vægten gik mig på - men med en vægtøgning på 10 kg og 4 uger tilbage, så brokker jeg mig altså ikke ;) Har forklaret, at det bliver så ubehageligt, hvis jeg bare spiser videre - selvom jeg eks. kun har spist 1½ lille kartoffel og 1 frikadelle, så føles det som om jeg har spist 10 kartofler og 10 deller :blink Virkelig mærkeligt! Er heller ikke i tvivl om, at det er de små, som fylder mere - men nøj hvor er det da en .ba følelse ;)

10 kg med 4 uger tilbage er sgu også flot! :respekt (Og det bliver FEDT at kunne spise normalt igen! :mam)

Er prøvet <_< Det bedste er at vente ubestemt tid - men så sker der jo så det, at sulten kommer VUPTI også kører rutschebanen.. <_< Sjovt nok er det også tit omkring spisetid - eller tider som nu, at mine ribben lige bliver grubbet af Blops .numse (det er i hvert fald det billede jeg har i hovedet, for det er ikke egentlige spark altid ;) )

Haha sjovt billede med :numse mod ribben. :D Sådan havde jeg ikke lige tænkt det før :P

Av av maven gør ondt lige nu.. Det sidder i højre hofte og nederst i maven.. gætter på bebs udvider hulen lidt og har gået en del i dag som jeg ikke er vant til :(

Av... :( Men ja, det er da helt sikkert bebs, der er ved at indrette sig :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægger hårdt ud idag... Vågnede 5.20 (hvad sker der for det? :blink) og har allerede været ude og :puke . Jojooooo, jeg skal nok få nået en masse idag med den fart, jeg har på :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde i øvrigt dejlig dag igår, da printer-meltdown-helvede var overstået. :)

Rigtig hyggelig eftermiddag med min søde mor, hvor vi snakkede babyting og fik kinesermad :mam

Og da jeg kom hjem, havde manden min en gave til mig :blush Har ellers sagt at han IKKE skal give mig hverken barsels, bryllups eller andre former for gaver, fordi jeg simpelthen synes han gør alt for meget for mig i forvejen for tiden. :biglove Men det her kunne han åbenbart ikke dy sig for, og blev også skideglad for det: Han havde simpeltehn opstøvet 2 sæsonner af Darkwing Duck på DVD! :loveshower Eeeeeeeelsker den serie og har ledt efter den på dvd i flere år! Og så synes jeg bare det er så sød en tanke med tegnefilm. :) De blev også straks smækket på, og så lagde vi os i ske og så tegnefilm :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde i øvrigt dejlig dag igår, da printer-meltdown-helvede var overstået. :)

Rigtig hyggelig eftermiddag med min søde mor, hvor vi snakkede babyting og fik kinesermad :mam

Og da jeg kom hjem, havde manden min en gave til mig :blush Har ellers sagt at han IKKE skal give mig hverken barsels, bryllups eller andre former for gaver, fordi jeg simpelthen synes han gør alt for meget for mig i forvejen for tiden. :biglove Men det her kunne han åbenbart ikke dy sig for, og blev også skideglad for det: Han havde simpeltehn opstøvet 2 sæsonner af Darkwing Duck på DVD! :loveshower Eeeeeeeelsker den serie og har ledt efter den på dvd i flere år! Og så synes jeg bare det er så sød en tanke med tegnefilm. :) De blev også straks smækket på, og så lagde vi os i ske og så tegnefilm :wub

Hvor romantisk :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor romantisk :7himmel

Hehe, ved ikke lige om jeg forbinder Darkwing Duck med romantik, men det er i hvert fald med til at vise, at han kender mig godt og virkelig tænker på mig og på hvordan han kan gøre mig glad :biglove (ikke at jeg var i tvivl :loveshower )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeej, min mave er bare helt tosset idag :wacko Har lyst til alt muligt (har allerede spist to toast, en banan, en kvart vandmelon og drukket en kop te. Og overvejer at forgribe mig på mine sunlollys) men har samtidig kvalme og følelsen af at så meget som en dråbe vand kan sende mig ud og :puke :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, ved ikke lige om jeg forbinder Darkwing Duck med romantik, men det er i hvert fald med til at vise, at han kender mig godt og virkelig tænker på mig og på hvordan han kan gøre mig glad :biglove (ikke at jeg var i tvivl :loveshower )

Ej, måske er lige Darkwing Duck ikke er romantisk - men ske-lig-ning, og sød og betænksom kæreste er :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, måske er lige Darkwing Duck ikke er romantisk - men ske-lig-ning, og sød og betænksom kæreste er :7himmel

Agreed! :biglove :biglove :biglove :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er hjemme i min seng fordi jeg har så ondt i maven over scanningen i morgen. Jeg kan mærke tårerne presser sig på og skal virkelig tage mig sammen og ringe til gynækologen om lidt for at få ændret tiden til i dag.

Min læge ringede i går aftes og sagde at fra fredag går hun på 3 ugers ferie, så hvis der er hjerteblink derinde skal 1. Graviditetsundersøgelse laves i dag eller i morgen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er hjemme i min seng fordi jeg har så ondt i maven over scanningen i morgen. Jeg kan mærke tårerne presser sig på og skal virkelig tage mig sammen og ringe til gynækologen om lidt for at få ændret tiden til i dag.

Min læge ringede i går aftes og sagde at fra fredag går hun på 3 ugers ferie, så hvis der er hjerteblink derinde skal 1. Graviditetsundersøgelse laves i dag eller i morgen....

Jeg krydser alt hvad jeg kan og sender tro, håb og positive tanker!!!! :kram2 Og skynd dig at få ringet og så tilbage i sengen og hygge så godt du kan indtil du skal afsted. Det skal nok gå!!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På arbejde efter seriøs lortenat og lortemorgen :angry

Vågner kl. halv 3 med mega halsbrand. Forsøger de forskellige antihalsbrand tabletter og gode råd men intet virker rigtigt. Efter ca. 30 min forsøger jeg at hoppe i seng igen men f.... om manden ikke ligger og snorker så det brager :klap Opgiver at sove og synes det er synd vække ham så tager dyne og hovedpuder under armen og ligger mig ind i ekstrasengen på børneværelset. Kan dog stadig ikke rigtig sove pga. halsbrand.

Må dog være faldet i søvn for vågner ved at manden vælter et eller andet ude i køkkenet :blink Nå kan lige så godt stå op og tage på arbejde.

Har stadig mega halsbrand og tænker at jeg lige vil tage forbi tanken og købe noget jeg kan tygge på i bilen på vej på arbejde. Fylder også lige bilen...

15 min efter ringer manden og siger at han lige er blevet ringet op af politiet - jeg er kørt fra benzin regningen. :oops :blink Jamen alt hvad jeg kunne tænke på var jo mad...

Må vende om og køre tilbage og betale.... stadig med halsbrand og undskylde over for tanken med min begyndende ammehjerne.

Er nu endelig kommet på kontoret men overvejer seriøst at tage hjem hvis jeg ikke snart får det bedre.

Håber virkelig resten af dagen bliver bedre :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På arbejde efter seriøs lortenat og lortemorgen :angry

Vågner kl. halv 3 med mega halsbrand. Forsøger de forskellige antihalsbrand tabletter og gode råd men intet virker rigtigt. Efter ca. 30 min forsøger jeg at hoppe i seng igen men f.... om manden ikke ligger og snorker så det brager :klap Opgiver at sove og synes det er synd vække ham så tager dyne og hovedpuder under armen og ligger mig ind i ekstrasengen på børneværelset. Kan dog stadig ikke rigtig sove pga. halsbrand.

Må dog være faldet i søvn for vågner ved at manden vælter et eller andet ude i køkkenet :blink Nå kan lige så godt stå op og tage på arbejde.

Har stadig mega halsbrand og tænker at jeg lige vil tage forbi tanken og købe noget jeg kan tygge på i bilen på vej på arbejde. Fylder også lige bilen...

15 min efter ringer manden og siger at han lige er blevet ringet op af politiet - jeg er kørt fra benzin regningen. :oops :blink Jamen alt hvad jeg kunne tænke på var jo mad...

Må vende om og køre tilbage og betale.... stadig med halsbrand og undskylde over for tanken med min begyndende ammehjerne.

Er nu endelig kommet på kontoret men overvejer seriøst at tage hjem hvis jeg ikke snart får det bedre.

Håber virkelig resten af dagen bliver bedre :huug

Hold da op en nat og morgen :/ Håber kun din dag bliver bedere da.. kæmpe kram her fra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På arbejde efter seriøs lortenat og lortemorgen :angry

Vågner kl. halv 3 med mega halsbrand. Forsøger de forskellige antihalsbrand tabletter og gode råd men intet virker rigtigt. Efter ca. 30 min forsøger jeg at hoppe i seng igen men f.... om manden ikke ligger og snorker så det brager :klap Opgiver at sove og synes det er synd vække ham så tager dyne og hovedpuder under armen og ligger mig ind i ekstrasengen på børneværelset. Kan dog stadig ikke rigtig sove pga. halsbrand.

Må dog være faldet i søvn for vågner ved at manden vælter et eller andet ude i køkkenet :blink Nå kan lige så godt stå op og tage på arbejde.

Har stadig mega halsbrand og tænker at jeg lige vil tage forbi tanken og købe noget jeg kan tygge på i bilen på vej på arbejde. Fylder også lige bilen...

15 min efter ringer manden og siger at han lige er blevet ringet op af politiet - jeg er kørt fra benzin regningen. :oops :blink Jamen alt hvad jeg kunne tænke på var jo mad...

Må vende om og køre tilbage og betale.... stadig med halsbrand og undskylde over for tanken med min begyndende ammehjerne.

Er nu endelig kommet på kontoret men overvejer seriøst at tage hjem hvis jeg ikke snart får det bedre.

Håber virkelig resten af dagen bliver bedre :huug

:kram Din dag kan vel næsten kun blive bedre fra nu af :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Griner lidt over kærestens samtale med bankmanden..

"Ja, hvis hun går i fødsel, så ringer vi lige og melder afbud." "bankmanden siger noget" Kæresten "Jaeh.. Hun er sådan... Ret gravid efterhånden" :rolleyes

Så her 37+6, er jeg altså "ret gravid" i følge min kæreste :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægger hårdt ud idag... Vågnede 5.20 (hvad sker der for det? :blink) og har allerede været ude og :puke . Jojooooo, jeg skal nok få nået en masse idag med den fart, jeg har på :rolleyes

:kram

Herligt - eller noget <_<

Håber ikke dagen fortsætter sådan.

Har en af de dage, hvor jeg slet ikke magter tanken om at skulle ud i bilen for at køre til Aalborg - heller ikke selvom vi får den lille at se :rolleyes Har det elendigt - og har endnu ikke formået at beholde morgenmaden i maven, hverken etape 1, 2 eller 3 <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser alt hvad jeg kan og sender tro, håb og positive tanker!!!! :kram2 Og skynd dig at få ringet og så tilbage i sengen og hygge så godt du kan indtil du skal afsted. Det skal nok gå!!! :kram2

Tak for det :kram . Jeg fik heldigvis flyttet min tid og skal derhen kl 13. Puha er bare så nervøs!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På arbejde efter seriøs lortenat og lortemorgen :angry

Vågner kl. halv 3 med mega halsbrand. Forsøger de forskellige antihalsbrand tabletter og gode råd men intet virker rigtigt. Efter ca. 30 min forsøger jeg at hoppe i seng igen men f.... om manden ikke ligger og snorker så det brager :klap Opgiver at sove og synes det er synd vække ham så tager dyne og hovedpuder under armen og ligger mig ind i ekstrasengen på børneværelset. Kan dog stadig ikke rigtig sove pga. halsbrand.

Må dog være faldet i søvn for vågner ved at manden vælter et eller andet ude i køkkenet :blink Nå kan lige så godt stå op og tage på arbejde.

Har stadig mega halsbrand og tænker at jeg lige vil tage forbi tanken og købe noget jeg kan tygge på i bilen på vej på arbejde. Fylder også lige bilen...

15 min efter ringer manden og siger at han lige er blevet ringet op af politiet - jeg er kørt fra benzin regningen. :oops :blink Jamen alt hvad jeg kunne tænke på var jo mad...

Må vende om og køre tilbage og betale.... stadig med halsbrand og undskylde over for tanken med min begyndende ammehjerne.

Er nu endelig kommet på kontoret men overvejer seriøst at tage hjem hvis jeg ikke snart får det bedre.

Håber virkelig resten af dagen bliver bedre :huug

Årh :kram :kram2 håber det bliver bedre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger og gasser den i sengen og er ret imponeret over min skæve mave... nå må hellere stå op, skal bage kager i dag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger og gasser den i sengen og er ret imponeret over min skæve mave... nå må hellere stå op, skal bage kager i dag :D

Gid jeg havde din energi. Bliver da helt misundelig over alt det du putter i fryseren...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gid jeg havde din energi. Bliver da helt misundelig over alt det du putter i fryseren...

Det er med at udnytte det når jeg har energien :D (men vil godt lige indskyde at resten af huset flyder så det er på bekostning af de andre huslige pligter) det er jo ikke utænkeligt at du får lidt glæde af det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker sygehuset måde at planlægge min dag på.. Skal til NF d. 20 juni kl. 14.05 men jeg skal også lige til møde med en læge der inde 09.30 og at ligge og køre frem og tilbage hele dagen når man har godt 20 km hver vej.. Så må jeg finde noget at fordrive godt tre timer med :(

Min bror har ferie og idag syns han lige vi skal høre højt musik så ingen lur til mig hmm altså..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

havde glemt hvor træt man er her i starten :rolleyes

Skal jo have bagt det sidste, snittet gulerødder og alle de andre grøntsager til i aften

Håber bare ikke jeg kommer til at sidde og gabe i aften

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh..... Synes jeg sidder og føler mig lidt ynkelig og nytteløs. Det er som om dagene bare glider forbi uden jeg opdager det, og jeg får ikke fyldt noget meningsfuldt i dem......

Fra jeg afleverede min dreng i DP kl 8 (de skulle i zoo :7himmel ) har jeg ikke lavet andet end at se tv, sove, spise og spise lidt mere.... Luret BK, Åh og tømt postkassen :rolleyes

Og egentlig burde jeg jo kunne gøre sådan med god samvittighed..... Jeg skal føde snart, og så får jeg altså hænderne fulde med en nyfødt at tage mig af.

Men jeg mangler lissom noget at give mig til som giver lidt mening...... Og selv om jeg godt kan finde på noget (lave dåbsinvitationerne, rydde op i soveværelset så det ikke ligner et pulterkammer når lillebror kommer og andre lignende ting.... Har fx også en fyldt opvasker som skal tømmes :rolleyes ) så kan jeg ikke rigtigt finde motivationen til rent faktisk at GØRE det......

Samtidig er jeg vildt rastløs, og kan slet ikke nyde at slappe af...... Ih hvor er det åndsvagt :(

Jeg tror måske jeg er for meget alene med mine tanker, og jeg savner min mand og min dreng..... Jeg ville ønske at vi kunne være sammen og lave dejlige familieting i disse sidste dage/uger inden lillebror kommer, i stedet for jeg bare sidder her og sidder mens manden er på job, og Marlonmusen væk i DP (ville så også ønske jeg havde energien til at have ham hjemme mere.... Men det går bare ikke :( )

Åhh, ville ønske vi kunne tage på ferie nogle dage, og slippe for at bekymre os om praktiske ting.... Bare hygge og være sammen :7himmel

Sikke en rodet omgang.... Men jeg tror bare lige jeg havde brug for at komme ud med det.....

:huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige kommet hjem fra hospitalet, kunne stadig ikke rigtig mærke baby, og efter at have tyllet en halv liter koldt vand og der stadig ikke var noget fik jeg lidt i panik - så jeg fik endelig taget mig sammen til at ringe og de bad mig komme ind. Så snart jeg havde hørt hendes hjerte mærkede jeg liv - typisk. Men det gør mig bare endnu mere glad for at jeg gjorde det. strimmelen var fin og hun skønnede babyen til at være 2 kg så hun er ved at være en basse. Men 200g + siden sidste torsdag er jo helt fin.

nu har jeg så hovedpine så det dér bagning bliver lige udsat...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER