Besvaret June 13, 2012 Så har jeg skrevet lidt om det - Ved ikke lige hvor spændende det var.. Blev faktisk mere lidt.. Skræmt <_< Men mærkeligt at tænke på at det højst sandsynligt var sidste gang vi så vores smukke prinsesse til en scanning :rolleyes Blev helt vemodig,d a jeg sagde farvel til lægerne derinde - De grinte og sagde bare "Vi ses jo næste gang du bliver gravid" :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Du er en engel - hvor er de fine :loveshower Jeg må lige vente med at bestille nogen indtil vi kender Blops køn :) Men så skal der også klart bestilles :) Suttekæder Der er kommet et billede mere derinde, Louise. Synes altså de er rigtig fine. Må lige have overtalt manden til en... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Så har jeg skrevet lidt om det - Ved ikke lige hvor spændende det var.. Blev faktisk mere lidt.. Skræmt <_< Men mærkeligt at tænke på at det højst sandsynligt var sidste gang vi så vores smukke prinsesse til en scanning :rolleyes Blev helt vemodig,d a jeg sagde farvel til lægerne derinde - De grinte og sagde bare "Vi ses jo næste gang du bliver gravid" :rolleyes Har lige læst det, og ja det har da ikke været en helt rar oplevelse :unsure Kan godt forstå at du er vemodig ved ikke at skulle have flere scanninger, men tænk på at næste gang du ser hende, ser du en baby af kød og blod! :loveshower Det er da MEGET bedre end på scanningsbilleder!!!! :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Har lige bagt muffins. :) Tror de er bedre end dem, jeg bagte i mandags :) Og så regnede jeg med at jeg liiiiige kunne lægge tøj sammen mens jeg så Bones på tv3, men maven taler sit tydelige sprog: Sæt dig ned og SLAP AF! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Har lige bagt muffins. :) Tror de er bedre end dem, jeg bagte i mandags :) Og så regnede jeg med at jeg liiiiige kunne lægge tøj sammen mens jeg så Bones på tv3, men maven taler sit tydelige sprog: Sæt dig ned og SLAP AF! <_< Min mave taler også nu....... Om de der nybagte muffins :sandie :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Min mave taler også nu....... Om de der nybagte muffins :sandie :rolleyes Du måtte gerne smage, hvis du ikke var så langt væk :kram2 Men det er en nem og hurtig opskrift, hvis det er. :) Det er ikke sådan nogle flotte og fancy "new yorker muffins" men de smager godt og er fryseegnede. :yay 2 æg 175 g sukker 2 tsk vanillesukker 125 g smør eller margarine (smeltes og "svales") 45 g mel 140 g kokosmel 50 g nødder (jeg har brugt hasselnøddeflager, og idag havde jeg kun 40 gram. Men når min mor bager dem, så udelader hun altid nødderne) 100 g mørk chokolade (personligt synes jeg at 100 gram er liiiiiige i overkanten, men det er en smagssag) Pisk æg og sukker sammen. Tilsæt vanillesukker. Smelt fedtstoffet og lad det svale. Rør det smeltede fedtstof i æggeblandingen skiftevis med mel og kokosmel. Hak nødder og chokolade og bland det i dejen. Kom dejen i papirsforme og bag kagerne ca. 15 minutter ved 200 grader. Ifølge opskriften er der til 18-20 stk, jeg vil nok sige, at der er til 18, men det kommer jo an på, hvilke forme man bruger. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Har totalt meltdown :boo Har nu bakset med min printer i en time, og den vil STADIG ikke printe den opgave, som jeg skal aflevere imorgen. Så nu når jeg vist hverken middagslur eller noget af det andet, jeg ville have ordnet inden min aftale med min mor i eftermiddag. Og jeg ved ikke, hvad jeg skal stille op med den lorte printer! ARGH! :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Har totalt meltdown :boo Har nu bakset med min printer i en time, og den vil STADIG ikke printe den opgave, som jeg skal aflevere imorgen. Så nu når jeg vist hverken middagslur eller noget af det andet, jeg ville have ordnet inden min aftale med min mor i eftermiddag. Og jeg ved ikke, hvad jeg skal stille op med den lorte printer! ARGH! :boo Har lignende meltdown herhjemme :boo KÆMPE KRAM til dig søde ven, jeg håber det hele løser sig for dig!!! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Har lignende meltdown herhjemme :boo KÆMPE KRAM til dig søde ven, jeg håber det hele løser sig for dig!!! :kram :kram Åh nej, hvad har du meltdown over? Håber det går over igen snart? :unsure :kram2 :kram2 :kram2 Printeren gav sig langt om længe til at virke, så nu er jeg bare lidt nervøs for om opgaven er god nok og lidt hormonellasur over at det skulle være så besværligt at få printet <_< Men havde eddermame krise... Og midt i det hele ringer en eller anden servicemedarbejder fra Luis Nielsen angående at de skifter mine linser, så jeg skal til ekstra tjek... Kom til at sige (med ca. 200 km i timen og grådkvalt stemme) at jeg var højgravid og midt i eksamen, så jeg måtte altså lige ringe selv og bestille tid en anden dag, og hvis det ikke var ok, så måtte jeg bare være blind, men at jeg godt vidste at det ikke var hans skyld og at han måtte meget undskylde, men nu var jeg nødt til at lægge på igen. :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 :kram Åh nej, hvad har du meltdown over? Håber det går over igen snart? :unsure :kram2 :kram2 :kram2 Printeren gav sig langt om længe til at virke, så nu er jeg bare lidt nervøs for om opgaven er god nok og lidt hormonellasur over at det skulle være så besværligt at få printet <_< Men havde eddermame krise... Og midt i det hele ringer en eller anden servicemedarbejder fra Luis Nielsen angående at de skifter mine linser, så jeg skal til ekstra tjek... Kom til at sige (med ca. 200 km i timen og grådkvalt stemme) at jeg var højgravid og midt i eksamen, så jeg måtte altså lige ringe selv og bestille tid en anden dag, og hvis det ikke var ok, så måtte jeg bare være blind, men at jeg godt vidste at det ikke var hans skyld og at han måtte meget undskylde, men nu var jeg nødt til at lægge på igen. :rolleyes :lolhit :lolhit :lolhit Gætter på du bliver omtalt i en kommende pause :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Er glad for at jeg i dag fik taget mig sammen til at kontakte mødrehjælpen.. Skal til samtale der inde d 25 og så skal jeg med i en sæt i gang gruppe i sensommeren hvor vi er ti unge der skal nedkomme i november og december som får noget forskelligt hjælp og søtte og så kan jeg møde andre der står i samme situation som mig :) Nu ligger jeg bare og slapper af.. sådan et par timer ude tager hårdt på kroppen :( gaaab Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Er lidt hormonella over at folk tror at vores PRIVATE p-plads, skal bruges når de skal ind i butikken ved siden af. De har p-pladser ude på vejen - og JA der skal man sætte p-skive, og det skal man ikke på vores p-plads... Og JA, vi bruger den ikke selv og den er ledig, men det er vores! HVIS og jeg siger HVIS, man så føler, at man kan tillade sig at bruge den, så lad være at køre i en grim Anders And bil, og dytte med et horn der er helt til grin! OG lad være at smid dit skod, og derefter dit tyggegummi papir på jorden :klap :klap Går virkelig og overvejer at lave et "privat p" skilt, men synes bare VIRKELIG at det er ret OPLAGT, at vores p-plads ikke hører til butikken.. Altså.. Den er jo foran "VORES" HUS, og "VORES" INDKØRSEL... :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 :lolhit :lolhit :lolhit Gætter på du bliver omtalt i en kommende pause :lolhit :lolhit :lolhit Hehe, jamen hvis jeg kunne give ham et lille smil, så er det jo egentlig også fint. Blev bare MEGA stresset af at han lige ringede med noget så ligegyldigt som LINSER :rolleyes Er glad for at jeg i dag fik taget mig sammen til at kontakte mødrehjælpen.. Skal til samtale der inde d 25 og så skal jeg med i en sæt i gang gruppe i sensommeren hvor vi er ti unge der skal nedkomme i november og december som får noget forskelligt hjælp og søtte og så kan jeg møde andre der står i samme situation som mig :) Nu ligger jeg bare og slapper af.. sådan et par timer ude tager hårdt på kroppen :( gaaab Ej hvor godt! Det lyder da som et rigtig godt arrangement. :) Åh og ja, timer ude, det er hårdt, I know the feeling! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Kan godt forstå dig.. Synes faktisk det var en sød måde du reagerede på - og du fik jo fortalt ham, hvorfor du reagerede som du gjorde :biglove Er bare sikker på han har set sådan ud: :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Er lidt hormonella over at folk tror at vores PRIVATE p-plads, skal bruges når de skal ind i butikken ved siden af. De har p-pladser ude på vejen - og JA der skal man sætte p-skive, og det skal man ikke på vores p-plads... Og JA, vi bruger den ikke selv og den er ledig, men det er vores! HVIS og jeg siger HVIS, man så føler, at man kan tillade sig at bruge den, så lad være at køre i en grim Anders And bil, og dytte med et horn der er helt til grin! OG lad være at smid dit skod, og derefter dit tyggegummi papir på jorden :klap :klap Går virkelig og overvejer at lave et "privat p" skilt, men synes bare VIRKELIG at det er ret OPLAGT, at vores p-plads ikke hører til butikken.. Altså.. Den er jo foran "VORES" HUS, og "VORES" INDKØRSEL... :klap Ej hvor flabet, hvis det er så oplagt at det er privat :huh Men det lyder da lidt sjovt med Anders And bil? :) Og så burde der simpelthen være bødestraf for at smide skodder :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Ej hvor flabet, hvis det er så oplagt at det er privat :huh Men det lyder da lidt sjovt med Anders And bil? :) Og så burde der simpelthen være bødestraf for at smide skodder :prik Du ved, Anders And kører i den der MINI bil, som næsten er helt rund også er den rød.. Sådan en kørte personen i(Eller.. Cirka sådan en) :whistling Hvis ikke det var fordi min kæreste sad foran vinduet og sagde "Det gør du bare ikke", så havde jeg åbnet og bedt hende samle op efter sig selv, og samtidig have fortalt hende hun faktisk holdte på privat grund :rolleyes Men DET var da pinligt at gøre, mente kæresten <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Du ved, Anders And kører i den der MINI bil, som næsten er helt rund også er den rød.. Sådan en kørte personen i(Eller.. Cirka sådan en) :whistling Hvis ikke det var fordi min kæreste sad foran vinduet og sagde "Det gør du bare ikke", så havde jeg åbnet og bedt hende samle op efter sig selv, og samtidig have fortalt hende hun faktisk holdte på privat grund :rolleyes Men DET var da pinligt at gøre, mente kæresten <_< Nåeh, jeg sad og forestillede mig en bil med Anders And motiv :lolhit Haha, og det med dig og kæresten lyder MEGET som mig og Brian. Han er nok egentlig den, der har været i flest konflikter af os to, men når der er et eller andet, hvor jeg bare synes at folk er MEGA ubehøvlede, så er det ham der hvisker "Jeg VED godt, at de er ubehøvlede men det er simpelthen PINLIGT hvis du giver dig til at skabe dig over det". <_< Helt ærligt, hvorfor må man ikke gøre folk opmærksomme på, at de ikke skal smide deres bras (om det så er en bil eller et skod) på privat område? :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Nåeh, jeg sad og forestillede mig en bil med Anders And motiv :lolhit Haha, og det med dig og kæresten lyder MEGET som mig og Brian. Han er nok egentlig den, der har været i flest konflikter af os to, men når der er et eller andet, hvor jeg bare synes at folk er MEGA ubehøvlede, så er det ham der hvisker "Jeg VED godt, at de er ubehøvlede men det er simpelthen PINLIGT hvis du giver dig til at skabe dig over det". <_< Helt ærligt, hvorfor må man ikke gøre folk opmærksomme på, at de ikke skal smide deres bras (om det så er en bil eller et skod) på privat område? :rolleyes Ja.. Ih der var også en hvis hund der havde skidt i indkørslen den anden dag.. Så må folk altså ja, mildt sagt FJERNE DERES LORT. <_< Mine lommer er ALTID fyldt med slikpapir( :whistling ) togbilletter, tyggegummipapir og ALT MULIGT, fordi jeg "gemmer det" så det kan komme i skraldespanden.. Forstår ikke hvorfor folk skal smide sådan noget over alt.. Og hvis man har hund, må man simpelthen samle op efter den :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Argh... så gik man i soveværelset for at ta et lille hvil pga hovedpine og så vælger naboen at det nu er tid til at bore i beton væggen...:( ih så meget for at slappe af... jeg er ved at blive døv! stakkels mit hoved... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 øv øv øv, normalt tager let ondt i halsen og let utilpas ikke det store på energien, men det skal jeg da lige love for at det gør denne gang, er let utilpas, let ondt i halsen og er bare TRÆT JEG HAR IKKE TID TIL AT VÆRE UNDERDREJET LIGE NU ... ØV Men ja jeg vil hoppe i seng lige om lidt, status klokken er 19.00 ØV Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Suttekæder Der er kommet et billede mere derinde, Louise. Synes altså de er rigtig fine. Må lige have overtalt manden til en... :yay Hvor er det fine.... Ihhh.. Pludselig er der meget længe til, at vi ved hvad Blop er :rolleyes Tør simpelthen ikke satse på, at kønnet blev afsløret til den skanning- så må hellere vente :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 JA! Fuldstændig åndssvagt at man føler sig mega sulten og tænker "Mmmmmmmmm TOAST!" ... Og så efter en halv toast, så skal man liiiige have en pause, for man kan åbenbart ikke spise en HEL toast :blink :rolleyes Mæthedsfølelsen (OG sultfølelsen) kommer også hurtigt herhjemme :kram2 Kender det. Det er nok fordi de små efterhånden fylder så meget. Åhh.. Er så glad for, at andre har det på samme måde :rolleyes Det er da mega ubehageligt <_< Manden har været efter mig, fordi har troede vægten gik mig på - men med en vægtøgning på 10 kg og 4 uger tilbage, så brokker jeg mig altså ikke ;) Har forklaret, at det bliver så ubehageligt, hvis jeg bare spiser videre - selvom jeg eks. kun har spist 1½ lille kartoffel og 1 frikadelle, så føles det som om jeg har spist 10 kartofler og 10 deller :blink Virkelig mærkeligt! Er heller ikke i tvivl om, at det er de små, som fylder mere - men nøj hvor er det da en :ba følelse ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Ved mig hjælper det som regel at strække mig, eller lige rejse mig og gå lidt :rolleyes Så er der plads til lidt mere mad :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Ved mig hjælper det som regel at strække mig, eller lige rejse mig og gå lidt :rolleyes Så er der plads til lidt mere mad :whistling Er prøvet <_< Det bedste er at vente ubestemt tid - men så sker der jo så det, at sulten kommer VUPTI også kører rutschebanen.. <_< Sjovt nok er det også tit omkring spisetid - eller tider som nu, at mine ribben lige bliver grubbet af Blops :numse (det er i hvert fald det billede jeg har i hovedet, for det er ikke egentlige spark altid ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Av av maven gør ondt lige nu.. Det sidder i højre hofte og nederst i maven.. gætter på bebs udvider hulen lidt og har gået en del i dag som jeg ikke er vant til :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites