Besvaret June 10, 2012 Ih hvor tarveligt. Kender det så godt. Vi havde også talt om navnet Marlon til Spunken og var begge blevet ret forelsket i det. Men vi havde besluttet at holde det hemmeligt pga vi vidste vores familier ville komme med diverse bemærkninger. Og ligesom hos dig vat det manden der holdt mest på det skulle være hemmeligt. Fandme om Han ikke laver samme nummer som din kæreste at nævne det overfor hans mor. Og hendes reaktion var et grin og kommentaren - nej det mener i forhåbentlig ikke!!!!!! Og så vr ar navnet bare ødelagt :-( Så kan rigtig godt følge dig. Kæmpe krammer din vej Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 Ja, det er bare ØV.. Virkelig.. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 et stk sprælle baby + ømme indvolde + muren i maven + snorkende mand + ømt haleben + alt for mange tanker = en laaaang nat...! Årh søde søvn kom nu og hiv mig ind en drømmeløs verden af slapafhed... PLEASE!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Ih hvor tarveligt. Kender det så godt. Vi havde også talt om navnet Marlon til Spunken og var begge blevet ret forelsket i det. Men vi havde besluttet at holde det hemmeligt pga vi vidste vores familier ville komme med diverse bemærkninger. Og ligesom hos dig vat det manden der holdt mest på det skulle være hemmeligt. Fandme om Han ikke laver samme nummer som din kæreste at nævne det overfor hans mor. Og hendes reaktion var et grin og kommentaren - nej det mener i forhåbentlig ikke!!!!!! Og så vr ar navnet bare ødelagt :-( Så kan rigtig godt følge dig. Kæmpe krammer din vej Det er nu ellers et dejligt navn :wub :blush Og omgivelserne vænner sig til det...... Nogle af vores nærmeste skulle også lige synke det, men nu elsker de alle navnet :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 ja det er bare at vende sig til et navn man godt kan lide.... der er også nogle navne mine veninder vælger til deres børn som jeg synes ikke passer men i dag hedder de ikke andet og det passer virkelig på dem... Marlon passer rigtig godt til din søn, han er bare så dejlig. Så er det jo et anderledes og pænt navn:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 ja det er bare at vende sig til et navn man godt kan lide.... der er også nogle navne mine veninder vælger til deres børn som jeg synes ikke passer men i dag hedder de ikke andet og det passer virkelig på dem... Marlon passer rigtig godt til din søn, han er bare så dejlig. Så er det jo et anderledes og pænt navn:-) Det er nemlig helt rigtigt..... Når først man vænner sig til et navn, kan det jo slet ikke være anderledes :biglove Og tusind tak! :kram2 :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Det er også lidt noget andet når først barnet hedder det.. Jeg udtaler mig ALDRIG negativt, hvis en veninde siger: Mit barn skal hedde XXX. Så kan jeg sige "Det var specielt" eller "Det har jeg aldrig hørt før", eller "Hvorfor har I valgt det navn". Problemet er, når man IKKE har besluttet sig.. Så synes nogen folk det er "okay", at sige "Ej, overvejer I virkelig det?" "Er det ikke LIDT for specielt?" "Jeg kan ikke lige specielle navne" osv osv osv.. Og ja, jeg er ligeglad - men alligevel, så såre det lidt.. Har tænkt og tænkt hele natten, og ved stadigvæk ikke helt.. Kan slet ikke slippe navnet <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Det er også lidt noget andet når først barnet hedder det.. Jeg udtaler mig ALDRIG negativt, hvis en veninde siger: Mit barn skal hedde XXX. Så kan jeg sige "Det var specielt" eller "Det har jeg aldrig hørt før", eller "Hvorfor har I valgt det navn". Problemet er, når man IKKE har besluttet sig.. Så synes nogen folk det er "okay", at sige "Ej, overvejer I virkelig det?" "Er det ikke LIDT for specielt?" "Jeg kan ikke lige specielle navne" osv osv osv.. Og ja, jeg er ligeglad - men alligevel, så såre det lidt.. Har tænkt og tænkt hele natten, og ved stadigvæk ikke helt.. Kan slet ikke slippe navnet <_< :kram :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Det er nu ellers et dejligt navn :wub :blush Og omgivelserne vænner sig til det...... Nogle af vores nærmeste skulle også lige synke det, men nu elsker de alle navnet :biglove Det er så dejligt :-)))) Men manden har fuldstændig tabt lysten til det selvom jeg er varmet lidt op til det igen. Tumpe... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Har lige set modetips til gravide i Go'Morgen Danmark på TV2... "Man skal ikke være så bange for stiletter" "Man skal heller ikke gå ud og bruge en formue på ventetøj" Kort efter --> "Og så er der sådan en smart bluse med kig til huden" (til 1900 kr) "Og så sådan en kjole her, den er godt nok lidt i den dyre ende, den koster 6000 kr..." "Og nu håber vi, at I seere derude er blevet klogere, hvis I er gravide, eller hvis jeres kone er det" :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Har lige set modetips til gravide i Go'Morgen Danmark på TV2... "Man skal ikke være så bange for stiletter" "Man skal heller ikke gå ud og bruge en formue på ventetøj" Kort efter --> "Og så er der sådan en smart bluse med kig til huden" (til 1900 kr) "Og så sådan en kjole her, den er godt nok lidt i den dyre ende, den koster 6000 kr..." "Og nu håber vi, at I seere derude er blevet klogere, hvis I er gravide, eller hvis jeres kone er det" :rolleyes Haha, det så jeg også lige...... Dybt godnat :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Hvor er det latterligt. Der er jo ingen der vil bruge så mange penge :-/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Hvor er det latterligt. Der er jo ingen der vil bruge så mange penge :-/ Nej og selvom jeg synes det er helt fair at gå i stiletter, hvis man vil det, så synes jeg også, at det var noget mærkeligt noget at "opfordre" til. Det er jo ikke ligefrem sundt når vores vægt i forvejen er skævt fordelt... :huh Og jeg kan da ikke være den eneste, for hvem stiletter pt. er en fysisk umulighed pga. opsvulmede fødder og drillende bækken? :unsure :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Og jeg har forresten heller ikke behov for kig til huden på maven :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Åh en morgen.. Hader de drømme.. Siden min kæreste var mig utro har jeg flere gange drømt om at jeg igen skal opdage noget mere ved ham og så drømmer jeg at jeg finder beskeder fra andre piger og at jeg går amok på ham og at han bare er ligeglad med mig men pisse sur over jeg kigger i hans ting.. og andre gange opdager jeg dem sammen i drømmen.. og så vågner jeg med et sæt og er meget bange og ked af det og mit hjerte galopere afsted.. det så ubehageligt.. havde samme problem med min eks som ikke var mig utro.. :( Nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre eller hvad det betyder? :'( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Åh en morgen.. Hader de drømme.. Siden min kæreste var mig utro har jeg flere gange drømt om at jeg igen skal opdage noget mere ved ham og så drømmer jeg at jeg finder beskeder fra andre piger og at jeg går amok på ham og at han bare er ligeglad med mig men pisse sur over jeg kigger i hans ting.. og andre gange opdager jeg dem sammen i drømmen.. og så vågner jeg med et sæt og er meget bange og ked af det og mit hjerte galopere afsted.. det så ubehageligt.. havde samme problem med min eks som ikke var mig utro.. :( Nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre eller hvad det betyder? :'( :kram Sikke en væmmelig drøm! Det kommer jo an på hvilken "værdi" man lægger i drømme. Men personligt tror jeg på, at drømme fortæller rigtig meget, men KUN OM EN SELV. Altså, sagt med andre ord, så tror jeg ikke at dine drømme siger en dytfis om, hvorvidt din kæreste er dig tro eller utro... Men måske fortæller den noget om, at DU tænker en del på det, og er nervøs for det? Eller at der er noget andet, der rumsterer i dit hovede? Jeg har selv drømt en del, at min mand var mig utro eller ikke ville have vores barn, især i starten af graviditeten. Og det var superunderligt, for der var INGEN tegn på, at der var noget galt fra hans side. Og så prøvede jeg lidt at granske, hvad der egentlig foregik i mit hovede. Og jeg kom lidt frem til, at jeg nok inderst inde følte mig ret sårbar, nu hvor jeg er gravid. Jeg følte/føler mig ikke særlig sexet, og jeg synes min mand gør urimeligt meget for min skyld. Så jeg føler mig rigtig afhængig af ham. Og jeg tror det er derfor, at jeg tænkte så meget på utroskab og hvad-nu-hvis-han-ikke-vil-have-babyen-alligevel - altså jeg tænkte på det, fordi det ville være SÅ forfærdeligt, men ikke fordi det var specielt sandsynligt. Pudsigt nok holdt det også stort set op, da jeg begyndte at tale med min mand om at jeg følte mig sårbar og afhængig, og at jeg var mere jaloux, men at det ikke havde noget med ham at gøre, men kun var fordi jeg var så glad for ham. Og så kunne han heldigvis fortælle mig, at jeg ikke havde noget at være bange for :7himmel Jeg ved ikke, om det kan være noget af det samme, der er på spil hos dig. Det kan godt være, at det er noget helt andet. Men jeg tror i hvert fald på, at hvis man drømmer meget om noget, så er det fordi man bevidst eller ubevidst tænker en del på et eller andet - og jeg tror ikke, at det kan sige noget om hvad der sker ude i verden, altså f.eks. om ens kæreste er en utro. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 :kram Sikke en væmmelig drøm! Det kommer jo an på hvilken "værdi" man lægger i drømme. Men personligt tror jeg på, at drømme fortæller rigtig meget, men KUN OM EN SELV. Altså, sagt med andre ord, så tror jeg ikke at dine drømme siger en dytfis om, hvorvidt din kæreste er dig tro eller utro... Men måske fortæller den noget om, at DU tænker en del på det, og er nervøs for det? Eller at der er noget andet, der rumsterer i dit hovede? Jeg har selv drømt en del, at min mand var mig utro eller ikke ville have vores barn, især i starten af graviditeten. Og det var superunderligt, for der var INGEN tegn på, at der var noget galt fra hans side. Og så prøvede jeg lidt at granske, hvad der egentlig foregik i mit hovede. Og jeg kom lidt frem til, at jeg nok inderst inde følte mig ret sårbar, nu hvor jeg er gravid. Jeg følte/føler mig ikke særlig sexet, og jeg synes min mand gør urimeligt meget for min skyld. Så jeg føler mig rigtig afhængig af ham. Og jeg tror det er derfor, at jeg tænkte så meget på utroskab og hvad-nu-hvis-han-ikke-vil-have-babyen-alligevel - altså jeg tænkte på det, fordi det ville være SÅ forfærdeligt, men ikke fordi det var specielt sandsynligt. Pudsigt nok holdt det også stort set op, da jeg begyndte at tale med min mand om at jeg følte mig sårbar og afhængig, og at jeg var mere jaloux, men at det ikke havde noget med ham at gøre, men kun var fordi jeg var så glad for ham. Og så kunne han heldigvis fortælle mig, at jeg ikke havde noget at være bange for :7himmel Jeg ved ikke, om det kan være noget af det samme, der er på spil hos dig. Det kan godt være, at det er noget helt andet. Men jeg tror i hvert fald på, at hvis man drømmer meget om noget, så er det fordi man bevidst eller ubevidst tænker en del på et eller andet - og jeg tror ikke, at det kan sige noget om hvad der sker ude i verden, altså f.eks. om ens kæreste er en utro. :kram2 Der er nok bare stadig mange ting jeg tænker på.. Nogen gange ville jeg gerne bare ha en sluk og slet knap til mit hoved.. Det ville være så rart.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Der er nok bare stadig mange ting jeg tænker på.. Nogen gange ville jeg gerne bare ha en sluk og slet knap til mit hoved.. Det ville være så rart.. :) Hvis du nogensinde finder ud af, hvordan du laver sådan en, så ring lige til mig, for jeg vil også godt have den så ;) :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Der er nok bare stadig mange ting jeg tænker på.. Nogen gange ville jeg gerne bare ha en sluk og slet knap til mit hoved.. Det ville være så rart.. :) Som Barbamamma - og dig - så havde jeg også de drømm ei starten af graviditeten. Så jeg tror drømmene måske havde været der, ligemeget hvad.... Det er VIGTIGT du taler med ham om det; Især fordi ved dig, er der jo en historie bag drømmene eller hvad man skal sige.. Tal med ham om hvilke behov du har, og hvorfor.. Fx, så selvom min kæreste ikke har været mig utro, sagde jeg at jeg havde et enormt behov for "åbenhed".. Så selvom jeg aldrig har gjort det, så aftalte vi at det var helt okay at jeg fx måtte kigge hans mobil og hans mails igennem.. Ligesom jeg også måtte spørge hvem han talte med, uden at det skulle opfattes som en "anklage".. Jeg har aldrig brugt muligheden - men det at den var der, gjorde hurtigt at drømmene og angsten forsvandt. Ligesom jeg måtte understrege overfor ham, at jeg havde et KÆMPE behov for at høre hvor smuk og dejlig jeg var :whistling Om det så bare var i en sms ;) Jeg kan stadigvæk vågne op i panik, og have drømt at han forlod os - men drømmene er faktisk gået mere over i at han forlader mig og tager vores barn med sig nu <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Har fået eksamensplan. Er der nogen der ved, hvad den statistiske sandsynlighed er for, at bebs bliver indenbords indtil minimum 38+3, når man er førstegangsfødende? :unsure Øj ligger den så sent? Jeg kender desværre ikke en statistik - men vil tro at du har procenterne på din side. Men det er jo aldrig til at vide, søde du :blush :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Øj ligger den så sent? Jeg kender desværre ikke en statistik - men vil tro at du har procenterne på din side. Men det er jo aldrig til at vide, søde du :blush :blink Ja den gør :( <_< Og nej, han kan jo komme nårsomhelst stort set fra nu af ( :loveshower ) men jeg er tosset nok til at kunne finde en smule ro og tryghed i det, hvis jeg vidste at den statistiske risiko for en eksamensbaby var lille :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Som Barbamamma - og dig - så havde jeg også de drømm ei starten af graviditeten. Så jeg tror drømmene måske havde været der, ligemeget hvad.... Det er VIGTIGT du taler med ham om det; Især fordi ved dig, er der jo en historie bag drømmene eller hvad man skal sige.. Tal med ham om hvilke behov du har, og hvorfor.. Fx, så selvom min kæreste ikke har været mig utro, sagde jeg at jeg havde et enormt behov for "åbenhed".. Så selvom jeg aldrig har gjort det, så aftalte vi at det var helt okay at jeg fx måtte kigge hans mobil og hans mails igennem.. Ligesom jeg også måtte spørge hvem han talte med, uden at det skulle opfattes som en "anklage".. Jeg har aldrig brugt muligheden - men det at den var der, gjorde hurtigt at drømmene og angsten forsvandt. Ligesom jeg måtte understrege overfor ham, at jeg havde et KÆMPE behov for at høre hvor smuk og dejlig jeg var :whistling Om det så bare var i en sms ;) Jeg kan stadigvæk vågne op i panik, og have drømt at han forlod os - men drømmene er faktisk gået mere over i at han forlader mig og tager vores barn med sig nu <_< Har sagt til ham mange gange at for at min tillid kan komme igen vil jeg gerne kunne kigge i hans mobil hvis det er det jeg vil.. men det må jeg bestemt ikke og det vil han på ingen måder ha at jeg gør for det kommer ikke mig ved hva der er i den.. og det var præcis i hans mobil at jeg netop fandt ud af at eks'en spillede en stor rolle.. og efter vi fandt sammen igen og han slettede sin profil på FB så er hans eks pludselig også forsvundet der inde fra.. Når jeg fortæller ham at jeg ikke kan leve i sådan et forhold her hvor han har mange hemmeligheder og ikke har forståelse for hvad jeg går igennem så kommer det bare aldrig helt igennem så vi hver især kan komme videre.. Og når vi så er tæt på at gå fra hinanden siger han at så skal jeg også få fjernet barnet.. på mange måder er han virkelig ond.. men jeg er bare ikke stærk nok på nogen måder til at gøre det helt forbi og bare tænke på mig selv og barnet.. Alt skal gå efter hans hoved.. Han vil på ingen måder gå på kompromi med at vi skal bo tættere på min familie i stedet for at bo helt nede ved hans familie.. Jeg er så lost på så mange måder i det her.. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Ja den gør :( <_< Og nej, han kan jo komme nårsomhelst stort set fra nu af ( :loveshower ) men jeg er tosset nok til at kunne finde en smule ro og tryghed i det, hvis jeg vidste at den statistiske risiko for en eksamensbaby var lille :badgirl Det tror jeg altså godt, at du kan :) Altså regne med at den statistiske risiko er lille. Hvis du bare regner et nogenlunde gennemsnit ud herindefra, er det jo alligevel også langt de fleste, der føder nogle dage efter termin end før. Selvom de jo også findes :) Mon ikke han liiiige lader sin mor få den sidste eksamen med? Det tror jeg :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Har sagt til ham mange gange at for at min tillid kan komme igen vil jeg gerne kunne kigge i hans mobil hvis det er det jeg vil.. men det må jeg bestemt ikke og det vil han på ingen måder ha at jeg gør for det kommer ikke mig ved hva der er i den.. og det var præcis i hans mobil at jeg netop fandt ud af at eks'en spillede en stor rolle.. og efter vi fandt sammen igen og han slettede sin profil på FB så er hans eks pludselig også forsvundet der inde fra..Når jeg fortæller ham at jeg ikke kan leve i sådan et forhold her hvor han har mange hemmeligheder og ikke har forståelse for hvad jeg går igennem så kommer det bare aldrig helt igennem så vi hver især kan komme videre.. Og når vi så er tæt på at gå fra hinanden siger han at så skal jeg også få fjernet barnet.. på mange måder er han virkelig ond.. men jeg er bare ikke stærk nok på nogen måder til at gøre det helt forbi og bare tænke på mig selv og barnet.. Alt skal gå efter hans hoved.. Han vil på ingen måder gå på kompromi med at vi skal bo tættere på min familie i stedet for at bo helt nede ved hans familie.. Jeg er så lost på så mange måder i det her.. :( Puha, det lyder altså ikke spor retfærdigt overfor dig, det der :kram2 Og heller ikke særlig sundt... Håber du kan finde styrken til at træde i karakter overfor ham. Det er nok (desværre) kun dig, der kan sætte en stopper for det, men jeg tror tilgengæld på at du har styrken til det et eller andet sted derinde :kram2 Og jeg ville bestemt heller ikke kunne være i et forhold på den måde :unsure Det tror jeg altså godt, at du kan :) Altså regne med at den statistiske risiko er lille. Hvis du bare regner et nogenlunde gennemsnit ud herindefra, er det jo alligevel også langt de fleste, der føder nogle dage efter termin end før. Selvom de jo også findes :)Mon ikke han liiiige lader sin mor få den sidste eksamen med? Det tror jeg :7himmel Det tror jeg også :) Og håber det :) Eller også så skal han komme på søndag (37+0 - så det må vel være ok?) og så må jeg tage til eksamen med bebs på armen :D Arh, forhåbentlig synes han at det ville være kedeligt, og bliver derinde og hygger indtil jeg er færdig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 GRRRRRRRR! Har lige modtaget min pakke fra REN velvære - med forkert vare i! :gal Og så er den ovenikøbet forsinket. Det byder man ikke en pregzilla! :sm Altså jeg har læst min mail igennem MANGE gange og tjekket for bandeord. Så den burde altså være ok... ;) Men helt ærligt... For det første får jeg en mail om, at de ikke har alt det, jeg har bestilt (hvorfor helvede fremgik det ikke af hjemmesiden?), for det andet modtager jeg IDAG selvom jeg skrev mandag INDEN 12, at de kunne se bort fra bestillingen af den vare, som de ikke havde på lager - og de skriver altså på hjemmesiden, at hvis man bestiller inden 15, så sender de samme dag (og det er næppe post-dks skyld, for jeg fik en mail igår om at nu var pakken afsendt...). Og nu er der så en forkert vare i. Jeg synes faktisk ikke, at jeg har været grov, når jeg har skrevet til dem, at jeg er skuffet og irriteret :(Ren velvære er en netbutik... Har bestilt økologiske ammeindlæg, økologiske efterfødselsbind og en fødselsforberedelsesolie. Ammeindlæggene var så udsolgt, så dem havde jeg ikke regnet med at modtage. Men havde sgu heller ikke regnet med at modtage en strækmærkeolie - og ingen fødselsforberedelsesolie <_< Nåååååååååååååå! Nu fik piben en anden lyd. Har fået mail fra dem om at de har sendt fødselsforberedelsesolien idag, og at jeg bare kan beholde strækmærkeolien. Så er vi gode venner igen :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites