TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Piv. Er rigtig hormonella-ulykkelig over de dumme begrænsninger-af-barsels-besøg-issues :boo Har bare virkelig IKKE lyst til en konflikt og har bare ingen tro på at det kan undgås :( Og så har jeg ondt i ryggen og halsbrand også. Burde nok bare gå i seng, men har ikke lyst. Har lyst til noget at spise. Men ved ikke hvad... Bare øv! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Piv. Er rigtig hormonella-ulykkelig over de dumme begrænsninger-af-barsels-besøg-issues :boo Har bare virkelig IKKE lyst til en konflikt og har bare ingen tro på at det kan undgås :( Og så har jeg ondt i ryggen og halsbrand også. Burde nok bare gå i seng, men har ikke lyst. Har lyst til noget at spise. Men ved ikke hvad... Bare øv! :boo

Jeg spiser pølsebrød med små.. Har også haft en rigtig hormonella aften.. :kram

Kan godt forstå det med besøgene.. Men tror bare man må lytte til sig selv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må vist hellere hoppe i seng.. Når hele dagen i morgen står på familie tam tam..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piv. Er rigtig hormonella-ulykkelig over de dumme begrænsninger-af-barsels-besøg-issues :boo Har bare virkelig IKKE lyst til en konflikt og har bare ingen tro på at det kan undgås :( Og så har jeg ondt i ryggen og halsbrand også. Burde nok bare gå i seng, men har ikke lyst. Har lyst til noget at spise. Men ved ikke hvad... Bare øv! :boo

Håber humøret er bedre idag.

Kan godt være jeg er gået glip af noget men hvilke begrænsninger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt træt af at ha lavet en aftale jeg ikke har lyst til at overholde..det er bare ikke lige et hit at være social idag.

Er træt og har kvalme :(

.. Og sulten.. Men har ikke lyst til mad..

Øv brok..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber humøret er bedre idag.

Kan godt være jeg er gået glip af noget men hvilke begrænsninger?

Jeg har oprettet en tråd med det under fødsel. Er lidt i et dilemma (eller en situation, hvor jeg har svært ved at finde den rette balance), fordi jeg dels har den sødeste og kærligste familie, der formodentlig rigtig gerne vil se bebs en masse - samtidig med at jeg kan mærke, at jeg bare virkelig virkelig har brug for ro og tre-som-hed efter fødslen :unsure

Men jo, humøret er bedre idag, tak :kram2 Det skal nok gå. Og så har vi købt dåbskjole idag, og skal ud og spise i aften. Det hjælper jo bestemt på humøret! :loveshower

Er lidt træt af at ha lavet en aftale jeg ikke har lyst til at overholde..det er bare ikke lige et hit at være social idag.

Er træt og har kvalme :(

.. Og sulten.. Men har ikke lyst til mad..

Øv brok..

Uf, kender bestemt godt de dage! :kram

Er aftalen med en, der ville have forståelse for, hvis du skrev at du bare ikke orkede det? Det er jo en ærlig sag :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha heldigvis er dagen idag meget bedre end igår :loveshower Jeg kørte på tanken efter en komedie og rundede lige fakta efter heinz tomat chips.... (kan man have crawings allerede i uge 5+?? Suk dog). Nå, men herefter gik vi i seng og sov til kl.8.30 til morgen. Eller det gjorde jeg ihvertfald :whistling

Nu er hytten rengjort og jeg har bagt cookies med ældste sønnen som skal nyder lige om lidt til en god kop kaffe :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.... Kan få en Basson fra 2005 - brugt til 2 børn men ser rigtig fin ud. Sælger ville have 1500 kr, men kan få den for 1000 kr.

Hvad siger I til sådan et tilbud?

post-1508-090145300 1339248329_thumb.jpg

post-1508-070633500 1339248560_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.... Kan få en Basson fra 2005 - brugt til 2 børn men ser rigtig fin ud. Sælger ville have 1500 kr, men kan få den for 1000 kr.

Hvad siger I til sådan et tilbud?

Jeg ville tage ud og kigge på den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville tage ud og kigge på den :)

Vi skal derud i morgne formiddag og kigge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender ikke nyprisen på Basson, men den ser da fin ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh GLÆDER mig sådan i dag... :7himmel

- Jeg glæder mig over at fryseren er tømt for alt det der man engang tænkte "det kunne vi da lige tage en dag man er alene, men som man alligevl ALDRIG får gjort - og så har vi lige fundet aftensmaden til de næste 2 aftener.

- Jeg glæder mig over at vi først stod op kl. 1 i dag :7himmel vi skulle ingenting og det var bare SÅ hyggeligt.

- Jeg glæder mig til fødslen, ja virkelig mærkeligt, men jeg glæder mig til den helt igennem specielle gennemlevelse af noget så fantastisk livsbekræftende... Jeg er slet ikke bange længere, jeg føler mig klar til det!

- Jeg glæder mig til at møde den lille prinsesse :7himmel

- Jeg glæder mig til en alene aften med Chips og tøse film, dyne og nattøj og brummende katte!!!

- Jeg glæder mig til mad fra McDonalds

- Jeg glæder mig over at jeg har total styr på det jeg skal nå inden fødslen, det hele er ikke nået endnu, men jeg VED jeg når det

- Jeg glæder mig til barselsbesøg hos et hold venner imorgen

- Jeg glæder mig over at jeg har fundet en FANTASTISK pre-mum gruppe herinde, som bare gør mig Så glad når vi er sammmen!!!

Så ja jeg er bare GLAD i dag!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh GLÆDER mig sådan i dag... :7himmel

- Jeg glæder mig over at fryseren er tømt for alt det der man engang tænkte "det kunne vi da lige tage en dag man er alene, men som man alligevl ALDRIG får gjort - og så har vi lige fundet aftensmaden til de næste 2 aftener.

- Jeg glæder mig over at vi først stod op kl. 1 i dag :7himmel vi skulle ingenting og det var bare SÅ hyggeligt.

- Jeg glæder mig til fødslen, ja virkelig mærkeligt, men jeg glæder mig til den helt igennem specielle gennemlevelse af noget så fantastisk livsbekræftende... Jeg er slet ikke bange længere, jeg føler mig klar til det!

- Jeg glæder mig til at møde den lille prinsesse :7himmel

- Jeg glæder mig til en alene aften med Chips og tøse film, dyne og nattøj og brummende katte!!!

- Jeg glæder mig til mad fra McDonalds

- Jeg glæder mig over at jeg har total styr på det jeg skal nå inden fødslen, det hele er ikke nået endnu, men jeg VED jeg når det

- Jeg glæder mig til barselsbesøg hos et hold venner imorgen

- Jeg glæder mig over at jeg har fundet en FANTASTISK pre-mum gruppe herinde, som bare gør mig Så glad når vi er sammmen!!!

Så ja jeg er bare GLAD i dag!!!!

Årh Maja :biglove

Al din glæde smitter helt herude hos mig! På trods af at jeg ellers har brugt meget af dagen på at tælle til ti, og kommer til at gøre det mange flere gange inden i morgen <_<

Men når jeg læser dine ord herover, så bliver jeg varm indeni, og kan mærke lidt solskin indefra...... Tusind tak fordi du delte din glæde!! :kram2 :biglove

Og hvor er det DEJLIGT for dig at du har så meget at glæde dig til og glæde dig over :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh Maja :biglove

Al din glæde smitter helt herude hos mig! På trods af at jeg ellers har brugt meget af dagen på at tælle til ti, og kommer til at gøre det mange flere gange inden i morgen <_<

Men når jeg læser dine ord herover, så bliver jeg varm indeni, og kan mærke lidt solskin indefra...... Tusind tak fordi du delte din glæde!! :kram2 :biglove

Og hvor er det DEJLIGT for dig at du har så meget at glæde dig til og glæde dig over :loveshower

Dejligt at jeg smitter på den gode måde! :loveshower Og du hapser bare alt den gode karma du behøver :D Du har selv været med til at skabe det hos mig, så jeg deler gerne :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået min lyst styret mht pommes frites efter have smagt dem 2 gange i aften :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået min lyst styret mht pommes frites efter have smagt dem 2 gange i aften :puke

Stakkels dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig allerede som en dårlig mor.

Læste om babymassage og tænkte: Det er da en fin ting at prøve.. Måske..

Så surfer man runddt på hjemmesiden også står der:

Et barn der har fået massage hele livet, vil ikke være ret gammel, før det udmærket selv kan give sin mor, far eller søster en omgang massage!

Og det første jeg tænker er: DET SKAL VI DA!!!!

http://www.babykontakt.dk/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg er lidt rundt på gulvet, min mand kom fuld hjem fra noget fødselsdag og så ligger vi og snakker om babyen og så siger han "det der skræmmer mig mest er at jeg er bange for at jeg kommer til.at elske hende mere end jeg elsker dig" :biglove ej det er bare så :7himnel tænk at han som MAND tænker over dét, jeg troede først fædre blev fædre ved fødslen og så siger han for at uddybe det "altså sådan sat helt på spidsen hvis nu 2 af os skulle dø, så ville det være hende jeg redder" ej helt ærlig :wub det er jo sådan JEG har det... meeen jeg bliver måske også lidt jaloux, jeg vil ikke elskes mindst, jeg vil elskes på en anden måde end han elsker vores datter, men ikke mindst - føler mig bare lidt som en dårlig mor for at tænke sådan. Altså jeg vil jo gerne have at han har det sådan overfor vores barn, men ikke overfor mig, giver det mening? Føler mig bare sådan lidt "slået ihjel" i tanke eksperimentet. Men jeg elsker også at han har det sådan... meget meget ambivalent

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lige på facebook, at der er en der laver suttekæder med navn. Skal lige have hørt manden til om jeg må få lavet en med vores hemmelige navn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lige på facebook, at der er en der laver suttekæder med navn. Skal lige have hørt manden til om jeg må få lavet en med vores hemmelige navn :)

Hvad koster de og hvad er siden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad koster de og hvad er siden?

Det er på til salg i Viborg og omegn. 40 kr uden navn - 50 kr med navn - + 10 kr. hvis der skal ring i til mam sutter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået min lyst styret mht pommes frites efter have smagt dem 2 gange i aften :puke

:kram

Føj!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg er lidt rundt på gulvet, min mand kom fuld hjem fra noget fødselsdag og så ligger vi og snakker om babyen og så siger han "det der skræmmer mig mest er at jeg er bange for at jeg kommer til.at elske hende mere end jeg elsker dig" :biglove ej det er bare så :7himnel tænk at han som MAND tænker over dét, jeg troede først fædre blev fædre ved fødslen og så siger han for at uddybe det "altså sådan sat helt på spidsen hvis nu 2 af os skulle dø, så ville det være hende jeg redder" ej helt ærlig :wub det er jo sådan JEG har det... meeen jeg bliver måske også lidt jaloux, jeg vil ikke elskes mindst, jeg vil elskes på en anden måde end han elsker vores datter, men ikke mindst - føler mig bare lidt som en dårlig mor for at tænke sådan. Altså jeg vil jo gerne have at han har det sådan overfor vores barn, men ikke overfor mig, giver det mening? Føler mig bare sådan lidt "slået ihjel" i tanke eksperimentet. Men jeg elsker også at han har det sådan... meget meget ambivalent

Kraaaaam til dig.... fulde mænd (eller faktisk mænd i det hele taget) er ikke altid gode til at få sagt tingene på den rigtige måde. Jeg er sikker på han vil elske dig og bebse lige højt, men det er nemlig som du siger vidt forskellige måder at elske på, så i bund og grund kan det jo ikke måles :)

Glæd dig over du har en mand der kan udtrykke kærligheden for den lille prinsesse :) Han lyder som en rigtig god mand og en dejlig far :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg er lidt rundt på gulvet, min mand kom fuld hjem fra noget fødselsdag og så ligger vi og snakker om babyen og så siger han "det der skræmmer mig mest er at jeg er bange for at jeg kommer til.at elske hende mere end jeg elsker dig" :biglove ej det er bare så :7himnel tænk at han som MAND tænker over dét, jeg troede først fædre blev fædre ved fødslen og så siger han for at uddybe det "altså sådan sat helt på spidsen hvis nu 2 af os skulle dø, så ville det være hende jeg redder" ej helt ærlig :wub det er jo sådan JEG har det... meeen jeg bliver måske også lidt jaloux, jeg vil ikke elskes mindst, jeg vil elskes på en anden måde end han elsker vores datter, men ikke mindst - føler mig bare lidt som en dårlig mor for at tænke sådan. Altså jeg vil jo gerne have at han har det sådan overfor vores barn, men ikke overfor mig, giver det mening? Føler mig bare sådan lidt "slået ihjel" i tanke eksperimentet. Men jeg elsker også at han har det sådan... meget meget ambivalent

Med alle de dejlige mænd jeg høre om herinde ville jeg ønske bare en brøkdel fra dem alle til at proppe i min kæreste.. Så han kunne blive mere hjælpsom, forstående, kærlig og voksen.. Det kunne være rart.. :)

Så kunne alle jeres skønne mænd ikke lige få lidt fornuft ind i ham?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med alle de dejlige mænd jeg høre om herinde ville jeg ønske bare en brøkdel fra dem alle til at proppe i min kæreste.. Så han kunne blive mere hjælpsom, forstående, kærlig og voksen.. Det kunne være rart.. :)

Så kunne alle jeres skønne mænd ikke lige få lidt fornuft ind i ham?

Min mand er normalt super sød, forstående og meget meget hjælpsom. Men idag er han dum. Jeg ved ikke hvorfor, men det synes jeg altså bare han er.... og det har absolut intet med mine hormoner at gøre.... <_< :whistling :rolleyes Men bare lige for at sige at alle mænd ikke altid er helt fantastiske....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER