Besvaret June 8, 2012 Prinsessen har hikke.. For 4 eller 5 gang i dag :rolleyes Elsker det simpelthen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Prinsessen har hikke.. For 4 eller 5 gang i dag :rolleyes Elsker det simpelthen :loveshower Haha, det er også lidt hyggeligt :7himmel Personligt synes jeg dog også at det kan blive belastende, hvis det sker for mange gange i løbet af en dag. Det bonker jo lige på bækkenknoglerne. :o Så hellere nogle los i navlen :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Haha, det er også lidt hyggeligt :7himmel Personligt synes jeg dog også at det kan blive belastende, hvis det sker for mange gange i løbet af en dag. Det bonker jo lige på bækkenknoglerne. :o Så hellere nogle los i navlen :P Jamen hun banker faktisk ikke rigtig på noget.. Det er bare maven som hopper.. Det er faktisk den mest behagelige måder at mærke hende på synes jeg!! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Jamen hun banker faktisk ikke rigtig på noget.. Det er bare maven som hopper.. Det er faktisk den mest behagelige måder at mærke hende på synes jeg!! :7himmel Snyd! Det ville jeg også elske! :loveshower Når min lille mand har hikke, så føles det som om han smølfesparker til symfyse, haleben og tarme :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Snyd! Det ville jeg også elske! :loveshower Når min lille mand har hikke, så føles det som om han smølfesparker til symfyse, haleben og tarme :rolleyes Haha, hvor er han ond :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Ren velvære er en netbutik... Har bestilt økologiske ammeindlæg, økologiske efterfødselsbind og en fødselsforberedelsesolie. Ammeindlæggene var så udsolgt, så dem havde jeg ikke regnet med at modtage. Men havde sgu heller ikke regnet med at modtage en strækmærkeolie - og ingen fødselsforberedelsesolie <_< Total belastende. Grrrrrrr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Så er der hængt billeder op.. Nu tror jeg faktisk det eneste JEG mangler, er at pakke tasken til sygehuset :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Også blev man overmandet af hormonerne.. Puha.. Kan slet ikke klare tanken om hun måske snart kommer :boo Altså, glæder mig, men frygter det også bare helt vildt :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Haha, hvor er han ond :P Hehe, jeg forestiller mig egentlig at han er lige så irriteret over det, han ligger jo og får banket hovedet ind i mine knogler, det lille pus. Så måske har min søn og jeg bare fundet den første ting, som vi begge IKKE kan lide: HIKKE! :prik Total belastende. Grrrrrrr Mega! Ej, jeg ved godt at alle kan lave fejl, men synes bare det er mega irriterende at jeg sandsynligvis skal på posthuset for at sende deres fejlvare retur. Bah! :prik Også blev man overmandet af hormonerne.. Puha.. Kan slet ikke klare tanken om hun måske snart kommer :boo Altså, glæder mig, men frygter det også bare helt vildt :unsure :kram Uf, jeg kender godt de ture der! Det er så overvældende det hele. :unsure Men det skal nok gå alt sammen! Der bliver hårde dage, men alt i alt bliver du lykkeligere end nogensinde før :kram2 Og du bliver en fantastisk mor :kiss Så dyb indånding og roooooo på :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Nå, jeg har vist brugt min kvote af surmule indlæg for idag. :P Så nu vil jeg istedet juble over den læææææækre ammevenlige pyjamas, som jeg har købt i h&m idag :loveshower Overdelen er nærmest en kort morgenkåbe, så det er bare at binde op og så er :hophop klar til bebs! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Nå, jeg har vist brugt min kvote af surmule indlæg for idag. :P Så nu vil jeg istedet juble over den læææææækre ammevenlige pyjamas, som jeg har købt i h&m idag :loveshower Overdelen er nærmest en kort morgenkåbe, så det er bare at binde op og så er :hophop klar til bebs! :yay Ej har du et link? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Ej har du et link? Hm, kan ikke lige finde overdelen på hjemmesiden, men bukserne er her: http://www.hm.com/dk/product/94822?article=94822-A#article=94822-A (endda på udsalg, det kunne de da godt lige have været i butikken også? :P) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Tror lige jeg må forbi og lure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Tror lige jeg må forbi og lure Jeg synes i hvert fald at den er skøn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Må man gerne bare skrive et lille hurtigt indlæg og et stort PIV herinde?? :boo Synes mine hormoner raser helt vildt allerede. Min irritations terskel er ALT for lav.... og jeg er simpelthen ulidelig træt og har små kvalme og føler mig oppustet.... åhh altså.... :puke Og så har jeg den her kæmpe frygt for at der skal gå noget galt med den lille spire. Jeg føler mig så sikker på at vi venter den lille pige som vi så inderligt drømmer om og jeg er bare så bange for at miste.... åhh en træls dag.... :boo :boo :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Må man gerne bare skrive et lille hurtigt indlæg og et stort PIV herinde?? :boo Synes mine hormoner raser helt vildt allerede. Min irritations terskel er ALT for lav.... og jeg er simpelthen ulidelig træt og har små kvalme og føler mig oppustet.... åhh altså.... :puke Og så har jeg den her kæmpe frygt for at der skal gå noget galt med den lille spire. Jeg føler mig så sikker på at vi venter den lille pige som vi så inderligt drømmer om og jeg er bare så bange for at miste.... åhh en træls dag.... :boo :boo :boo :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Må man gerne bare skrive et lille hurtigt indlæg og et stort PIV herinde?? :boo Synes mine hormoner raser helt vildt allerede. Min irritations terskel er ALT for lav.... og jeg er simpelthen ulidelig træt og har små kvalme og føler mig oppustet.... åhh altså.... :puke Og så har jeg den her kæmpe frygt for at der skal gå noget galt med den lille spire. Jeg føler mig så sikker på at vi venter den lille pige som vi så inderligt drømmer om og jeg er bare så bange for at miste.... åhh en træls dag.... :boo :boo :boo :kram :kram :kram Selvfølgelig må man det, det er da det vi er er her for! :gp :7: Det er så træls med de gener <_< Men såvidt jeg ved er kvalme et tegn på at bebs har det godt (dog ikke dermed sagt at dem uden kvalme har bebser, der ikke har det godt), måske kan den tanke trøste en lille bitte smule? :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Tak for :kram og trøste ord. Idag er det bare som om der ikke er noget der virker. Jeg plejer selv at sige til andre der sidder som jeg har det nu: Hvis man har kvalme, så er det jo kun et godt tegn. Men når jeg så har sagt det til mig selv, så synes jeg jo faktisk ikke kvalmen er så slem som nogle føler den og ja så kan i selv høre hvor tankerne flyver hen ad.... suuuuk.... bare en total lorte dag :numse Håber dagen imorgen er lidt lysere og gid jeg dog bare kunne lade være med at tænke på det 24/7 altså.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Tak for :kram og trøste ord. Idag er det bare som om der ikke er noget der virker. Jeg plejer selv at sige til andre der sidder som jeg har det nu: Hvis man har kvalme, så er det jo kun et godt tegn. Men når jeg så har sagt det til mig selv, så synes jeg jo faktisk ikke kvalmen er så slem som nogle føler den og ja så kan i selv høre hvor tankerne flyver hen ad.... suuuuk.... bare en total lorte dag :numse Håber dagen imorgen er lidt lysere og gid jeg dog bare kunne lade være med at tænke på det 24/7 altså.... :kram Der er bare nogle dage, der bare er LORTEDAGE :numse Hvad med at sætte en god film på og drikke en dejlig varm kop te? Eller putte dig under dynen og glæde dig til en bedre dag imorgen? :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Har bare haft VOLDSOMT lyst til slik de sidste timer.. Og var næsten ved at give mig til at tude, fordi vi intet havde og jeg bare IKKE vil ud og købe noget - det kan ikke passe.. MEN SÅ.. Kom jeg i tanke om jeg havde en kokus/ananas is i frysren :loveshower Den har reddet min aften :loveshower Så nu er hende den gravide slet ikke muggen mere. :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Har bare haft VOLDSOMT lyst til slik de sidste timer.. Og var næsten ved at give mig til at tude, fordi vi intet havde og jeg bare IKKE vil ud og købe noget - det kan ikke passe.. MEN SÅ.. Kom jeg i tanke om jeg havde en kokus/ananas is i frysren :loveshower Den har reddet min aften :loveshower Så nu er hende den gravide slet ikke muggen mere. :whistling Uh kender det godt. Er ikke gravid men havde vildt trang til usunde ting da vi var ude og handle i dag :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Første skridt taget, mod pakning af taske til sygehuset :unsure :unsure Har sat kameraets batteri til opladning :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Første skridt taget, mod pakning af taske til sygehuset :unsure :unsure Har sat kameraets batteri til opladning :unsure Sådan! ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Sådan! ;-) Ja.. To ammebher uden bøjle ilagt taske, samt to par mormortrusser (Ejer ikke flere, så sådan må det jo være :rolleyes ) Har også fundet dyne og sengetøj til prinsessen, da de sagde at babydynerne på sygehuset var gamle og trængte til at blive skiftet.. Nu holder jeg pause.. :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Puha, det lyder hårdt, men ih hvor spændende også!!! :loveshower Jeg kigger også altid efter fødende når jeg er på de kanter, må jeg indrømme :whistling Men har ikke spottet nogen endnu :rolleyes Åh, sådan nogle gad jeg også godt have! :D Er bare for nærrig til at købe graviditetstrusser nu, hvor jeg alligevel forhåbentlig snart skal i almindelige igen. :rolleyes Det var også lidt vildt at betragte dem gå lidende forbi :o Altså selvom det lyder naivt, så forholder jeg mig mest til, at smerten er uundgåelig- men også en ven og en relativ ting :) Manden sagde også til mig, at jeg nok skulle ønske ham laaaaangt væk fra mig til den tid :whistling Han kan godt lide at drille mig lidt med det- så han grinte også lidt i går, da jeg ved en af dem sagde: av av av av hver gang de stoppede op. Så ingen tvivl- det krævede koncentration ;) Graviditetstrusser er fantastiske :loveshower Jeg har kun købt 2 par, passe stadig mine "normale" trusser, men nogle dage generer de og gør faktisk heller ikke maven nogle tjeneste, så derfor slog jeg til da jeg alligevel købte ammebh'er i Bilka :) Overvejer godt nok, om jeg skal have et par mere af trusserne, men tænker også at der er så kort tid, så må jeg vaske oftere istedet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites