TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Min datter "glider" ligesom over blæren... sådan lidt "hej mor, nu skal du tisse"/"Nu skal du ikke tisse"/"Hej mor, nu skal du tisse"/"Nu skal du ikke tisse".... lille skat, jeg elsker dig højere end livet, men kan du ikke sparke på noget andet? :D

Hahahahahaha, kunne altså ikke lade være med at grine :-D Det er bare helt vildt hvordan man forestiller sig hvad de laver derinde, ikk? :D :biglove

Del dette indlæg

Var det dig i den pink bluse? :) Jeg kiggede en del, men kunne ikke blive enig med mig selv om det var dig, så kunne ikke få mig til at hilse :blush

Nix- jeg havde lysegul tunika på :) Men jeg sad ikke langt fra hende- hun havde lyst hår ikke? Jeg spottede dig godt nok, du havde hvid bluse med blomster på? :) Og Brian kom lidt sent :unsure Tror jeg talte det til 3. Række i højre side (når man kiggede mod lærredet) :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt mærke at det var hård ved mig i går at være på shoppetur og 3 gange op og ned af trapper til 3. sal hvor min søster bor. Har ondt i lysken og i skambenet og går forholdvis sjov <_< Håber det bliver bedre i løbet af dagen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nix- jeg havde lysegul tunika på :) Men jeg sad ikke langt fra hende- hun havde lyst hår ikke? Jeg spottede dig godt nok, du havde hvid bluse med blomster på? :) Og Brian kom lidt sent :unsure Tror jeg talte det til 3. Række i højre side (når man kiggede mod lærredet) :)

Nå okay. :) Men er da glad for at det ikke var dig i den pink bluse, for hun så sørme ud til at have det skidt :( Det var faktisk derfor, jeg troede det var dig - fordi jeg vidste at du havde døjet så meget med kvalme...

Og jo, det var mig i hvid bluse med blomster. :) Og en mand, der kom for sent :rolleyes :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå okay. :) Men er da glad for at det ikke var dig i den pink bluse, for hun så sørme ud til at have det skidt :( Det var faktisk derfor, jeg troede det var dig - fordi jeg vidste at du havde døjet så meget med kvalme...

Og jo, det var mig i hvid bluse med blomster. :) Og en mand, der kom for sent :rolleyes :P

:D Jeg mente det nok- der i pausen var jeg liiiige ved at gå over, men kunne så ikke få mig selv til det :rolleyes Vi sad på række 5 fra neden i venstre side- vi sad som de eneste på rækken ;) Min mand kedede sig ;) Han har hørt det hele flere gange- men indrømmet, så synes jeg heller ikke det var så meget jeg fik ud af det- i hvert fald ikke noget jeg ikke vidste :) Jeg fik det bedre efter vi havde siddet en time udenfor hovedindgangen- vi blev enige om, at så kunne vi altid køre hjem igen, hvis det var helt slemt. Men frisk luft, en snegl (:blush), cola og vand gjorde underværker. På den time kom der 4 meget gravide- og meget lidende kvinder :o Uha.. Det gippede i maven :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

: D Jeg mente det nok- der i pausen var jeg liiiige ved at gå over, men kunne så ikke få mig selv til det .rolleyes Vi sad på række 5 fra neden i venstre side- vi sad som de eneste på rækken ; ) Min mand kedede sig ; ) Han har hørt det hele flere gange- men indrømmet, så synes jeg heller ikke det var så meget jeg fik ud af det- i hvert fald ikke noget jeg ikke vidste : ) Jeg fik det bedre efter vi havde siddet en time udenfor hovedindgangen- vi blev enige om, at så kunne vi altid køre hjem igen, hvis det var helt slemt. Men frisk luft, en snegl (.blush), cola og vand gjorde underværker. På den time kom der 4 meget gravide- og meget lidende kvinder : o Uha.. Det gippede i maven : )

Hehe, jeg tror også Brian kedede sig (bortset fra når han fyrede små jokes af :rolleyes ) og jeg synes heller ikke at der var så meget nyt i det, men hey, nu har vi været der! :D

Godt at du fik det bedre :kram2 Og uh, altså 4 gravide i fødsel? Spændende :loveshower

Og idag har vi kun 1 MÅNED til termin! :o :toot :help :glad :blink :yiepie :kuller :unsure :7himmel :balloon :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh... Har LIGE været i bad, og jeg KAMP-sveder. Dumme hormoner <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh... Har LIGE været i bad, og jeg KAMP-sveder. Dumme hormoner <_<

Øv, jeg døjer også med hedeture :( Igår spurgte min søster om jeg havde det varmt. Bare fordi jeg var helt rød i hovedet og havde en kamp med at få sandaler og trøje af :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og uh, altså 4 gravide i fødsel? Spændende

Og idag har vi kun 1 MÅNED til termin! :o :toot :help :glad :blink :yiepie :kuller :unsure :7himmel :balloon :biglove

Hey.... Du har hugget alle smileys- :D Men jaaaaaaaaaaa 1 måned :bunny

De havde virkelig ondt de kvinder, måtte også stoppe op for at trække vejret- en enkelt havde både håndklæder, poser, tæpper mm. På forsædet ;) Så tror bestemt de var godt på vej.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fører mig frem i sexede graviditets trusser- kan næsten bruge dem som trusse/bh-kombi :D :rolleyes NØJ HVOR ER DE FANTASTISKE AT HAVE PÅ :bunny

Del dette indlæg

Annonce ♥

At tage sig sammen.... kom så Maja... luk ned, tænd musikken og kom så i gang....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hahahahahaha, kunne altså ikke lade være med at grine :-D Det er bare helt vildt hvordan man forestiller sig hvad de laver derinde, ikk? :D :biglove

Jo præcis! Og man tillægger dem alle mulige tanker og motiver og i virkeligheden ligger de jo bare og sparker, fordi det er det, de skal fra naturens side :lolhit Men det er jo fantastisk - blærelos eller ej :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv, jeg døjer også med hedeture :( Igår spurgte min søster om jeg havde det varmt. Bare fordi jeg var helt rød i hovedet og havde en kamp med at få sandaler og trøje af :D

Puha, jeg kender godt de kampe! Jeg har faktisk opgivet at gå i andet fodtøj end tøfler. De er træls i regnvejr, men jeg magter bare ikke at bukke mig for at hive skoen op på foden :blush

Hey.... Du har hugget alle smileys- :D Men jaaaaaaaaaaa 1 måned :bunny De havde virkelig ondt de kvinder, måtte også stoppe op for at trække vejret- en enkelt havde både håndklæder, poser, tæpper mm. På forsædet ;) Så tror bestemt de var godt på vej.

Puha, det lyder hårdt, men ih hvor spændende også!!! :loveshower Jeg kigger også altid efter fødende når jeg er på de kanter, må jeg indrømme :whistling Men har ikke spottet nogen endnu :rolleyes

Fører mig frem i sexede graviditets trusser- kan næsten bruge dem som trusse/bh-kombi :D :rolleyes NØJ HVOR ER DE FANTASTISKE AT HAVE PÅ :bunny

Åh, sådan nogle gad jeg også godt have! :D Er bare for nærrig til at købe graviditetstrusser nu, hvor jeg alligevel forhåbentlig snart skal i almindelige igen. :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe... I det lokale center idag, blev jeg mødt af to rigtig søde unge damer fra Kræftens Bekæmpelse, der "jo kunne se, at jeg snart fik en lille baby" og om jeg så ikke liiiiiiiige ville have en folder om solbeskyttelse af børn og en prøve på noget solcreme. Jotak da. :) Bagefter finder jeg så ud af at solcremen er smækfyldt med parabener og parfume. :rolleyes En venlig tanke, men ikke helt smart :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe... I det lokale center idag, blev jeg mødt af to rigtig søde unge damer fra Kræftens Bekæmpelse, der "jo kunne se, at jeg snart fik en lille baby" og om jeg så ikke liiiiiiiige ville have en folder om solbeskyttelse af børn og en prøve på noget solcreme. Jotak da. :) Bagefter finder jeg så ud af at solcremen er smækfyldt med parabener og parfume. :rolleyes En venlig tanke, men ikke helt smart :lolhit

Men tror faktisk at ja.. Det er sundere at bruge parfumer og parabener, end at blive solskoldet? :unsure

Så I mangel af bedre... Ej, jeg ville personlig ALDRIG komme sådan noget på min baby - men tænker forældre som er ligeglad, så er det trods alt bedre end et forbrændt barn vil jeg mene.. Men ja.. Det er måske ikke ligefrem SUPER smart :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men tror faktisk at ja.. Det er sundere at bruge parfumer og parabener, end at blive solskoldet? :unsure

Så I mangel af bedre... Ej, jeg ville personlig ALDRIG komme sådan noget på min baby - men tænker forældre som er ligeglad, så er det trods alt bedre end et forbrændt barn vil jeg mene.. Men ja.. Det er måske ikke ligefrem SUPER smart :lolhit

Jeg tror bestemt også at det er sundere end at blive forbrændt! Men der er jo mange solcremer (også billigere end den jeg fik en prøve på) der er uden parfume og parabener... Ved heller ikke om kræftens bekæmpelse egentlig går så meget op i parfume, for det handler vel mere om allergi. Jeg synes bare det var lidt skægt :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror bestemt også at det er sundere end at blive forbrændt! Men der er jo mange solcremer (også billigere end den jeg fik en prøve på) der er uden parfume og parabener... Ved heller ikke om kræftens bekæmpelse egentlig går så meget op i parfume, for det handler vel mere om allergi. Jeg synes bare det var lidt skægt :P

Bare lidt sjovt, at man ikke sådan.. Tænker over at lave et "sundt" produkt, når man generelt har en forening der skal forebygge noget "farligt".. Også kunne de jo have samarbejdet, og på den måde spare nogle penge ;)

Og ja, der findes faktisk flere billige/okay billige produkter uden alt muligt klamt i..

På trods af det, så bruger min kæreste den klammeste baby-solcreme, da han mener det er den eneste der virker på ham ;) Og den er bare fyldt med ALT muligt - men det er jo så hans krop og hans valg ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok, jeg ER mærkelig, men kom bare til at grine ved tanken om, at du kunne have svaret "Nej det gør jeg ikke. Jeg har bare spist for meget hvedebrød til frokost. Kender I ikke det, at man bliver ENORMT oppustet?" :wub :badgirl Nå, jeg sagde jo, at jeg var mærkelig....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bare lidt sjovt, at man ikke sådan.. Tænker over at lave et "sundt" produkt, når man generelt har en forening der skal forebygge noget "farligt".. Også kunne de jo have samarbejdet, og på den måde spare nogle penge ;)

Og ja, der findes faktisk flere billige/okay billige produkter uden alt muligt klamt i..

På trods af det, så bruger min kæreste den klammeste baby-solcreme, da han mener det er den eneste der virker på ham ;) Og den er bare fyldt med ALT muligt - men det er jo så hans krop og hans valg ;)

Ja, det undrede også mig. Men altså de kom jo ikke fra astma og allergiforbundet, så fair nok. Men lidt pudsigt...

Og ja, man kan sagtens finde solcremer uden parfume og parabener. Jeg har en tube fra Derma, en spray fra derma, 2 sticks fra Derma og 2 tuber fra levevis. Burde da være rimelig ok dækket ind :)

Ok, jeg ER mærkelig, men kom bare til at grine ved tanken om, at du kunne have svaret "Nej det gør jeg ikke. Jeg har bare spist for meget hvedebrød til frokost. Kender I ikke det, at man bliver ENORMT oppustet?" :wub :badgirl Nå, jeg sagde jo, at jeg var mærkelig....

Hehehe, du er ikke mærkeligere end min kære mand, for han fyrede præcis samme joke af, da jeg fortalte om det :lolhit Og jeg kom også til at grine, så jeg er nok også mærkelig :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv er på 2. dagen hvor der ikke er meget liv i Spunken. Ind til videre har jeg kun mærket ham 2 gange hvor det var moslen. Men var til graviditetsmassage tildligere idag hos en jordmoder som lige lyttede til hans hjerteslag og det lød fint så jeg må bare vente tålmodigt til han igen vågner af sin skønhedssøvn :-(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv er på 2. dagen hvor der ikke er meget liv i Spunken. Ind til videre har jeg kun mærket ham 2 gange hvor det var moslen. Men var til graviditetsmassage tildligere idag hos en jordmoder som lige lyttede til hans hjerteslag og det lød fint så jeg må bare vente tålmodigt til han igen vågner af sin skønhedssøvn :-(

Årh godt du hørte hjertelyd.. Det beroligere trods alt.. Men øv, havde når baby sover skønhedssøvn så længe :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

GRRRRRRRR! Har lige modtaget min pakke fra REN velvære - med forkert vare i! :gal Og så er den ovenikøbet forsinket. Det byder man ikke en pregzilla! :sm

Del dette indlæg

Annonce ♥

GRRRRRRRR! Har lige modtaget min pakke fra REN velvære - med forkert vare i! :gal Og så er den ovenikøbet forsinket. Det byder man ikke en pregzilla! :sm

:klap :angry Så skal der klages.. Tænker tit at det bare er SÅ synd, for folk der "laver fejl" overfor os gravide.. Øj, hvor kan jeg godt nok brokke mig, eller virke lidt mobset :oops

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad er ren velvære? Hvor belastende med forkerte varer

Del dette indlæg

Annonce ♥

:klap :angry Så skal der klages.. Tænker tit at det bare er SÅ synd, for folk der "laver fejl" overfor os gravide.. Øj, hvor kan jeg godt nok brokke mig, eller virke lidt mobset :oops

Altså jeg har læst min mail igennem MANGE gange og tjekket for bandeord. Så den burde altså være ok... ;) Men helt ærligt... For det første får jeg en mail om, at de ikke har alt det, jeg har bestilt (hvorfor helvede fremgik det ikke af hjemmesiden?), for det andet modtager jeg IDAG selvom jeg skrev mandag INDEN 12, at de kunne se bort fra bestillingen af den vare, som de ikke havde på lager - og de skriver altså på hjemmesiden, at hvis man bestiller inden 15, så sender de samme dag (og det er næppe post-dks skyld, for jeg fik en mail igår om at nu var pakken afsendt...). Og nu er der så en forkert vare i. Jeg synes faktisk ikke, at jeg har været grov, når jeg har skrevet til dem, at jeg er skuffet og irriteret :(

Hvad er ren velvære? Hvor belastende med forkerte varer

Ren velvære er en netbutik... Har bestilt økologiske ammeindlæg, økologiske efterfødselsbind og en fødselsforberedelsesolie. Ammeindlæggene var så udsolgt, så dem havde jeg ikke regnet med at modtage. Men havde sgu heller ikke regnet med at modtage en strækmærkeolie - og ingen fødselsforberedelsesolie <_<

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER