TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Min datter "glider" ligesom over blæren... sådan lidt "hej mor, nu skal du tisse"/"Nu skal du ikke tisse"/"Hej mor, nu skal du tisse"/"Nu skal du ikke tisse".... lille skat, jeg elsker dig højere end livet, men kan du ikke sparke på noget andet? :D

Hahaha den lille bandit :D

Min søn sparker stadig lystigt til mine ribben. Måske får Brian sin vilje om at det er en lille karatekid, derinde :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min datter "glider" ligesom over blæren... sådan lidt "hej mor, nu skal du tisse"/"Nu skal du ikke tisse"/"Hej mor, nu skal du tisse"/"Nu skal du ikke tisse".... lille skat, jeg elsker dig højere end livet, men kan du ikke sparke på noget andet? :D

Ja, sådan gør min prinsesse også :rolleyes Folk må også tro jeg er tosset, fordi jeg kan stå og sige "EJ, jeg skal VIRKELIG tisse", også når man kommer i nærheden af et toilet og de siger "Skulle du ikke tisse" så siger man "Nej ikke mere"..

Gad vide om de tror jeg går med ble eller sådan noget :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuuha... Fik lige lyst til tomatsuppe. Dååååååååårlig idé. :unsure Føj jeg har kvalme nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuuha... Fik lige lyst til tomatsuppe. Dååååååååårlig idé. :unsure Føj jeg har kvalme nu :(

Hvor er det træls du skal døje med den kvalme

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag kogt alt det brugte legetøj der ikke kunne gå i vaskemaskinen. Tror ikke alt har haft lige godt af det, men nu må vi se når det bliver tørt. Men det kan vist godt tage et par dage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i nogle dage gået og tænkt på noget jeg nok altid har troet på men som nu skræmmer mig..

To måneder før jeg blev født døde min morfar.. En jeg kender som skal føde i år mistede sin far sidste år og nu kommer min farmor næsten dagligt og fortæller at det bliver værre og værre med min farfar..

Jeg har altid hørt at når en dør fødes der en ny og lige for mit vedkommende synes jeg det er et ubehageligt mønster jeg bære på.. For jeg vil ikke midste min farfar, selv ikke for mit eget barn..

Nogen der kender til sådan noget her eller som selv har prøvet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu udvalgt billeder til fotografen, og sendt dem - så er det bare at vente et par uger på de kommer redigeret retur.. SPÆNDENDE om mavebilleder eller baby kommer først ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i nogle dage gået og tænkt på noget jeg nok altid har troet på men som nu skræmmer mig..

To måneder før jeg blev født døde min morfar.. En jeg kender som skal føde i år mistede sin far sidste år og nu kommer min farmor næsten dagligt og fortæller at det bliver værre og værre med min farfar..

Jeg har altid hørt at når en dør fødes der en ny og lige for mit vedkommende synes jeg det er et ubehageligt mønster jeg bære på.. For jeg vil ikke midste min farfar, selv ikke for mit eget barn..

Nogen der kender til sådan noget her eller som selv har prøvet det?

Jeg tror bestemt ikke at der er anden sammenhæng end den du selv lægger i det :kram2 Hvis der skulle dø en for hvert barn der blev født, så ville befolkningen jo heller ikke stige, og det gør den jo! :) Og se evt. på dine søskende, hvis du har sådan nogen, var der nogen der døde for hvert af dem da de blev født?

Jeg tror bare livscyklussen er sådan, at de fleste af os kender nogen i en høj alder og nogen i en lav alder, og nogle gange falder det sådan sammen, at dem i den høje alder dør tæt på det tidspunkt hvor dem i den høje alder fødes.

Det gør mig ondt med din farfar, men jeg tror bestemt ikke, at det har noget med dig eller din baby at gøre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i nogle dage gået og tænkt på noget jeg nok altid har troet på men som nu skræmmer mig..

To måneder før jeg blev født døde min morfar.. En jeg kender som skal føde i år mistede sin far sidste år og nu kommer min farmor næsten dagligt og fortæller at det bliver værre og værre med min farfar..

Jeg har altid hørt at når en dør fødes der en ny og lige for mit vedkommende synes jeg det er et ubehageligt mønster jeg bære på.. For jeg vil ikke midste min farfar, selv ikke for mit eget barn..

Nogen der kender til sådan noget her eller som selv har prøvet det?

hmm.. min mormor døde samme sommer min søster blev født. Men tror ikke der er en kosmisk balance i, hvornår mennesker fødes og dør.

Hvis man tænker over det, vil man opleve en håndfuld dødsfald gennem livet. Jeg har oplevet 3 familiære dødsfald på 5 år, så næsten uanset hvordan man drejer det, er der stor sansynlighed for, at en man kender dør omkring den tid man skal føde. Døden er desværre en del af livet.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu udvalgt billeder til fotografen, og sendt dem - så er det bare at vente et par uger på de kommer redigeret retur.. SPÆNDENDE om mavebilleder eller baby kommer først ;)

Uh spændende!!!! :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i kedsomhed begyndt at male billeder til baby-væggen..

Har fået malet 4 lærreder lyserøde, nu skal jeg bare beslutte mig for HVAD der skal STÅ på dem ;)

Nogen ideer? Mine egne er disse:

En med en (prinsesse) krone

"One shoe can change your life - Cinderella"

"All you need is faith and love.. And a little Pixie dust" (shh til dem der forstår hvorfor den er god ;) )

"Once upon a time.."

"We made a wish - and then you came"

og sidste bud "Call me princess"

Jeg kan ikke helt blive enig med mig selv endnu :whistling Godt baggrunden lige skal tørre først ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i nogle dage gået og tænkt på noget jeg nok altid har troet på men som nu skræmmer mig..

To måneder før jeg blev født døde min morfar.. En jeg kender som skal føde i år mistede sin far sidste år og nu kommer min farmor næsten dagligt og fortæller at det bliver værre og værre med min farfar..

Jeg har altid hørt at når en dør fødes der en ny og lige for mit vedkommende synes jeg det er et ubehageligt mønster jeg bære på.. For jeg vil ikke midste min farfar, selv ikke for mit eget barn..

Nogen der kender til sådan noget her eller som selv har prøvet det?

Min far døde pludseligt i februar, 55 år gammel. Jeg er af mange blevet mødt med en besked om, at det er "sjovt som et liv tages og et nyt gives". Og ærlig talt så gør det mig bundhamrende ked af det og samtidig arrig! Hvad er det dog for en tankegang?! Det tumler da rundt i hovedet på mig, men kun fordi folk absolut skal sige det. Frygter hvordan jeg reagerer, hvis Blop viser sig at være en dreng - ikke at jeg ikke vil elske det, men er bange for at flere vil sætte parallellen til min far! Og jeg vil selv sagt også selv havde nogle tanker frygter jeg.

I bund og grund synes jeg ikke, at du skal tolke det sådan. Tror det gør mere ondt end gavn. Og hvorfor skulle der være lavet sådan en "udligning" i familierne?! Tror og håber, at det er tilfældigheder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i kedsomhed begyndt at male billeder til baby-væggen..

Har fået malet 4 lærreder lyserøde, nu skal jeg bare beslutte mig for HVAD der skal STÅ på dem ;)

Nogen ideer? Mine egne er disse:

En med en (prinsesse) krone

"One shoe can change your life - Cinderella"

"All you need is faith and love.. And a little Pixie dust" (shh til dem der forstår hvorfor den er god ;) )

"Once upon a time.."

"We made a wish - and then you came"

og sidste bud "Call me princess"

Jeg kan ikke helt blive enig med mig selv endnu :whistling Godt baggrunden lige skal tørre først ;)

Der er ikke noget som et godt citat :biglove Jeg har lavet en del plakater til fisens værelse nu, og må nok indrømme at Dr. Seuss går lidt igen. Elsker hans snørklede måde at forstå et barns sind på :7himmel Og med din signatur vil han nok ikke være helt langt væk.

jeg har selv brugt

"Today you are you

that is truer than true

there is no one alive

that is you'er than you" - Synes det er så sødt.

Hvis du er til prinsesse, så er der altid de gamle "Keep calm and carry on". Har set mange søde alternativer, bla. "Keep calm and cuddle mom".

Hvad med en linie eller et vers fra din ynglings vuggevise?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lavet et, men er slet ikke tilfreds <_<

post-3938-007877300 1339015259_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvorfor er det lige jeg skal få kvalme efter 1. Måltid hver dag :( og i dag endte det ud i :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lavet et, men er slet ikke tilfreds <_<

post-3938-007877300 1339015259_thumb.jpg

Den er da vild fin :loveshower . Men tror hvis det var mig ville jeg lave skriften en smule mere tydelig da baggrunden er meget pang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvorfor er det lige jeg skal få kvalme efter 1. Måltid hver dag :( og i dag endte det ud i :puke

Ej hvor skod. Håber næste forsøg bliver nede :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 mdr til termin :D ih jeg glæder mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tuder af glæde på Anitas vejne! :boo Og om kun ca. en måned er det min tur :o :loveshower :wub :boo (<-- glædestårer).

Det kan mit lille hjerte da slet ikke rumme - og så lige fra morgenstunden af :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tuder af glæde på Anitas vejne! :boo Og om kun ca. en måned er det min tur :o :loveshower :wub :boo (<-- glædestårer).

Det kan mit lille hjerte da slet ikke rumme - og så lige fra morgenstunden af :rolleyes

:ditto Dog startede mit i nat :rolleyes

Skal I til fødselsforberedelse i dag i auditoriet? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto Dog startede mit i nat :rolleyes

Skal I til fødselsforberedelse i dag i auditoriet? :)

Ja det skal vi. :) Skal I også det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det skal vi. :) Skal I også det? :)

Jeps- hvis jeg får det bedre ;) Har :puke siden kl. 4! Så det har bare af at falde i ro inden i eftermiddag- kan ikke overskue køreturen med kvalme. Er spændt på hvor mange der kommer :) Og hvad det er for noget, når det er så forelæsningsagtigt :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps- hvis jeg får det bedre ;) Har :puke siden kl. 4! Så det har bare af at falde i ro inden i eftermiddag- kan ikke overskue køreturen med kvalme. Er spændt på hvor mange der kommer :) Og hvad det er for noget, når det er så forelæsningsagtigt :huh

Åh puha med :puke :( Håber du får det bedre :kram2 :kram

Og ja, jeg er også lidt spændt... Også på hvor mange der kommer. Jeg håber ikke at der er for mange, jeg kan bare ikke klare sådan nogle sammenpressede forsamlinger i iltfattige rum :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh puha med :puke :( Håber du får det bedre :kram2 :kram

Og ja, jeg er også lidt spændt... Også på hvor mange der kommer. Jeg håber ikke at der er for mange, jeg kan bare ikke klare sådan nogle sammenpressede forsamlinger i iltfattige rum :unsure

Tak søde :kram

Jeg har nemlig præcis også samme tanke, at der ved mange mennesker godt kan blive en rigtig dårlig luft derinde - synes det var slemt nok på fødegangen ;) Og med kvalme i forvejen, ja så kan det hurtigt blive "rigtig hyggeligt" <_<

Det kan jo være vi ses - hvis en eller anden tosset kvinde pludselig hivet fat i dig og siger hej Barba - så er det mig ;) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kram

Jeg har nemlig præcis også samme tanke, at der ved mange mennesker godt kan blive en rigtig dårlig luft derinde - synes det var slemt nok på fødegangen ;) Og med kvalme i forvejen, ja så kan det hurtigt blive "rigtig hyggeligt" <_<

Det kan jo være vi ses - hvis en eller anden tosset kvinde pludselig hivet fat i dig og siger hej Barba - så er det mig ;) :P

Var det dig i den pink bluse? :) Jeg kiggede en del, men kunne ikke blive enig med mig selv om det var dig, så kunne ikke få mig til at hilse :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER