TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Gruer lidt for at skulle have taget mavebilleder i morgen :unsure Er så bange for de bliver rigtig dårlige :(

Jeg er sikker på at de bliver superflotte! Du er jo smuk og gravid!!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er sikker på at de bliver superflotte! Du er jo smuk og gravid!!! :kram

Helt enig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha, synes bare slet ikke jeg kan finde noget ordentligt tøj.. Men er også bare totalt hormonella lige nu :(

Og prinsessen har igen en stille dag.. ØV, bryder mig ikke om når hun er stille... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha, synes bare slet ikke jeg kan finde noget ordentligt tøj.. Men er også bare totalt hormonella lige nu :(

Og prinsessen har igen en stille dag.. ØV, bryder mig ikke om når hun er stille... <_<

:kram Mon ikke fotografen kan hjælpe med hvad for noget tøj, der vil være godt? :) Ellers så er jeg sikker på at en almindelig hvid t-shirt eller helt almindeligt enkelt pænt undertøj vil være med til at sætte fokus på din smukke mave (og den ER smuk - basta!). :)

Træls med stilledage, det er jeg heller ikke vild med. Men jeg er sikker på, at prinsessen har det godt. Hun ligger da bare og daser derinde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmh så spurgte min far lige tidligere om jeg havde nogle navne til bebs.. og det har jeg, men han var dog ikke helt tilfreds.. så nu har jeg lavet lidt om for hans skyld så nu vi alle glade.. hvertfald på min side af familien :D skønt at mærke mine forældres interresse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmh så spurgte min far lige tidligere om jeg havde nogle navne til bebs.. og det har jeg, men han var dog ikke helt tilfreds.. så nu har jeg lavet lidt om for hans skyld så nu vi alle glade.. hvertfald på min side af familien :D skønt at mærke mine forældres interresse :)

Må vi høre :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja må vi høre :-))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silje Sofie Damsgård Nielsen

Hjalthe Emil Damsgård Nielsen

Ville ha brugt min afdøde mormor og morfars navn som mellem navn og bebs fars efternavn, men min far og mor blev kede af at jeg jeg ville føre Damsgård Nielsen videre, så nu bøjede jeg mig og det lyder jo heller ikke værst.. Så må faderen bare blive glad for navnet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt nok.

Så er der 2 mdr til terminsdatoen :-)))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt nok.

Så er der 2 mdr til terminsdatoen :-)))

:yay Det er lige om lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i nat ved en 3-4 tiden vågnet med ondt i hofterne, ondt i skulder og et ømt haleben. Måtte vente med at sove igen til efter 7.30 og vågnede så igen ved at det gjorde ligeså ondt og ved at en kat var ved at bestige min ene hofte. Sidder nu i den blødeste stol og er ikke i tvivl om at jeg har et haleben. Det er jo ikke nemt at finde et sted at føle sig tilpas :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj jeg har det skidt idag :(

Har bare sovet EKSTREMT dårligt. Føltes som om mine hofter var ved at gå af led og sad længe bøjet over spanden med dynen rundt op mig, fordi jeg ikke kunne finde ud af om jeg skulle kaste op. Overvejede at prøve at sove i den stilling, fordi jeg fik det helt af helvede til, hvis jeg lagde mig ned. :( Da jeg så endelig faldt i søvn vågnede jeg først for en halv time siden, og nu er jeg mega radbrækket og har kvalme og er svimmel fordi jeg får morgenmad og væske alt for sent. BAH! Er træt af at være sensitiv og smådårlig gravid. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i nat ved en 3-4 tiden vågnet med ondt i hofterne, ondt i skulder og et ømt haleben. Måtte vente med at sove igen til efter 7.30 og vågnede så igen ved at det gjorde ligeså ondt og ved at en kat var ved at bestige min ene hofte. Sidder nu i den blødeste stol og er ikke i tvivl om at jeg har et haleben. Det er jo ikke nemt at finde et sted at føle sig tilpas :(

Kender det!!!! Bortset fra at her er det hofteknoglerne jeg ikke er i tvivl om at jeg har... Håber du får det bedre i løbet af dagen :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj jeg har det skidt idag :(

Har bare sovet EKSTREMT dårligt. Føltes som om mine hofter var ved at gå af led og sad længe bøjet over spanden med dynen rundt op mig, fordi jeg ikke kunne finde ud af om jeg skulle kaste op. Overvejede at prøve at sove i den stilling, fordi jeg fik det helt af helvede til, hvis jeg lagde mig ned. :( Da jeg så endelig faldt i søvn vågnede jeg først for en halv time siden, og nu er jeg mega radbrækket og har kvalme og er svimmel fordi jeg får morgenmad og væske alt for sent. BAH! Er træt af at være sensitiv og smådårlig gravid. <_<

:kram Det er altså bare ikke sjovt, det du er igennem lige pt. Håber du får det bedre inden længe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Det er altså bare ikke sjovt, det du er igennem lige pt. Håber du får det bedre inden længe :kram

Tak :kiss Synes bare 3. trimester sucks, jeg vil have min baby NU! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Holder totalt søndag idag!

Er fuldstændig smadret ovenpå Siljes 1års fødselsdag igår. Gik i seng med kvalme, vågnede i nat med kvalme og stod op med kvalme :(

Og med en lille mus som har været syg hele ugen + jeg selv er snot forkølet.. Så er det sgu ikke sjovt lige idag..

Sofadag med boller, varm kakao, kagemand og tæppehygge på sofaen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her, en time efter jeg er stået op, vil jeg tage dagens første lur :rolleyes Det var HÅRDT at spise morgenmad :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en rigtig øv dag. Er rigtig muggen over alt - men uden nogen grund. Synes bare manden er pisse irriterende selv om han ikke har gjort noget.

Men en ting er sikkert.... Hvis han igen idag spørger om jeg har lyst til sex eksplodere jeg :-((((( Vildt dejligt at han stadig synes jeg er lækker men helt ærlig føler jeg mig på ingen måde lækker med med alt det vægt, pusten og stønnen over ingenting, hæmorider og ingen mulighed for at ligge i samme stilling i mere end 10 min. Og nej jeg har heller ikke lyst til at give dig et blowjob med den halsbrand og kvalme jeg har.

Stakkels mand savner vist sex :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en rigtig øv dag. Er rigtig muggen over alt - men uden nogen grund. Synes bare manden er pisse irriterende selv om han ikke har gjort noget.

Men en ting er sikkert.... Hvis han igen idag spørger om jeg har lyst til sex eksplodere jeg :-((((( Vildt dejligt at han stadig synes jeg er lækker men helt ærlig føler jeg mig på ingen måde lækker med med alt det vægt, pusten og stønnen over ingenting, hæmorider og ingen mulighed for at ligge i samme stilling i mere end 10 min. Og nej jeg har heller ikke lyst til at give dig et blowjob med den halsbrand og kvalme jeg har.

Stakkels mand savner vist sex :-(

Åh jeg kan sagtens forstå dig, sådan er det også her <_< :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glad for jeg ikke er den eneste. Det er ikke sjovt at gå rundt med irritationen og samtidig have dårlig samvittighed :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er virkelig frustrerende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en rigtig øv dag. Er rigtig muggen over alt - men uden nogen grund. Synes bare manden er pisse irriterende selv om han ikke har gjort noget.

Men en ting er sikkert.... Hvis han igen idag spørger om jeg har lyst til sex eksplodere jeg :-((((( Vildt dejligt at han stadig synes jeg er lækker men helt ærlig føler jeg mig på ingen måde lækker med med alt det vægt, pusten og stønnen over ingenting, hæmorider og ingen mulighed for at ligge i samme stilling i mere end 10 min. Og nej jeg har heller ikke lyst til at give dig et blowjob med den halsbrand og kvalme jeg har.

Stakkels mand savner vist sex :-(

Kender det virkelig godt - men har løser lidt "håndarbejde" problemet :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håndarbejdet virker ikke rigtig her i øjeblikket fordi mine fingre sover så meget. Så har ingen føling med noget som helst. Forsøger en gang imellem men det er må jeg indrømme lidt for hårdt arbejde til at jeg kan holde til det og så ryger lysten sgu lidt fra min side :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er netop hjemvendt fra fotografen.. IH! Han og hans kone, som hjælper var bare SÅ fantastiske.. Glæder mig til at se om der kom nogle gode billeder (der blev tager 384, så mon ikke et enkelt eller to er okay...)

Det var bare SÅ positiv en oplevelse, og jeg har allerede besluttet at når prinsessen kommer skal vi have taget billeder af hende ved ham - vi overvejer at købe "månedspakken", så vi kan komme hver måned og få taget et billede af vores prinsesse :whistling Ih synes bare han er så dygtig!

Så hvis nogen skal til fotograf på fyn, så er han altså bare dygtig! Er så glad for jeg valgte ham, det gjorde at jeg slet ikke følte det var særlig grænseoverskridende at skulle vise min bare mave.. Og han fandt en fantastisk løsning, så jeg ikke engang behøvede stå i BH :) Ih, glæder mig sådan til at se billederne.. :7himmel

Nikolaj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er netop hjemvendt fra fotografen.. IH! Han og hans kone, som hjælper var bare SÅ fantastiske.. Glæder mig til at se om der kom nogle gode billeder (der blev tager 384, så mon ikke et enkelt eller to er okay...)

Det var bare SÅ positiv en oplevelse, og jeg har allerede besluttet at når prinsessen kommer skal vi have taget billeder af hende ved ham - vi overvejer at købe "månedspakken", så vi kan komme hver måned og få taget et billede af vores prinsesse :whistling Ih synes bare han er så dygtig!

Så hvis nogen skal til fotograf på fyn, så er han altså bare dygtig! Er så glad for jeg valgte ham, det gjorde at jeg slet ikke følte det var særlig grænseoverskridende at skulle vise min bare mave.. Og han fandt en fantastisk løsning, så jeg ikke engang behøvede stå i BH :) Ih, glæder mig sådan til at se billederne.. :7himmel

Nikolaj

Fantastisk at det var en god oplevelse!!! :loveshower :loveshower :loveshower Håber at vi må se billeder når de kommer, er sikker på at der er mange gode! :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER