TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Glæder mig såååååååååååååååååååååååååååå meget til fødslen og til at blive mor idag!!!! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Kan slet ikke koncentrere mig om andet (hvilket er lidt uheldigt, for burde læse pensum :badgirl ) kan KUN finde ud af at ligge på sofaen og dagdrømme om når vi bliver en hel lille familie :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Glæder mig såååååååååååååååååååååååååååå meget til fødslen og til at blive mor idag!!!! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Kan slet ikke koncentrere mig om andet (hvilket er lidt uheldigt, for burde læse pensum :badgirl ) kan KUN finde ud af at ligge på sofaen og dagdrømme om når vi bliver en hel lille familie :7himmel

Øv, det blev så lynhurtigt overtaget af kvalme, hovedpine og øvhedsfølelse... <_< Glæder mig stadig, men hvad sker der for at mit perlehumør og min energi pludselig bare fordampede? Har bare lyst til at sove og glo dårlig tv nu <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er jeg glad for at høre mange har fødselsdag og føder og sådan :D

Venter selvom lægebesøg nr 1, kan slet ikk huske om man hører noget der, eller hvad der sker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første officielle feriedag, og jeg er bare i øv-humør.. Jeg kan pludselig ikke finde ud af hvad jeg skal bruge al den tid på, nu hvor jeg er færdig med at arbejde, og stadig har 10 ½ uge til termin.. Jeg har lyst til at lave en masse planer og aftaler, men samtidig magter jeg heller ikke rigtig noget pga kvalme <_<

Øv øv og atter øv <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der hamstres Sun Lolly! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der hamstres Sun Lolly! :whistling

Var det i Netto?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Damn, jeg er træt. Fatter ikke lige hvor den træthed kommer fra. Men så er det godt, at vejret bare er til dyne-hygge med beaglehundene og bærbaren! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hentet min libero pakke idag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hentet min libero pakke idag :)

Fedt - Var den brugbar?

Jeg har ikke engang modtaget den der seddel.... <_< <_< <_< <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev der taget lidt billeder af mig aka the whale. Godt nok mærkeligt at se sig selv i så stor størrelse.

 

---BILLEDER FJERNET---

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt - Var den brugbar?

Jeg har ikke engang modtaget den der seddel.... <_< <_< <_< <_<

Er også spændt på at høre om den :)

Jeg har heller ikke hørt fra dem endnu - har forsøgt at ringe til dem i dag, men selvfølgelig har de telefontid fra kl. 9-12 <_< Så prøver igen i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt - Var den brugbar?

Jeg har ikke engang modtaget den der seddel.... <_< <_< <_< <_<

Jeg fik min seddel i weekenden. Lignede bare en reklame kuvert med alle de billeder mv. Den er ok. Der er 5 str 1 bleer, 9 str 2 bleer, en pose med vådservietter, en lille babyolie, 2 ammeindlæg og en lille bi fra lamaze, lidt læsestof med gode råd og et par prøver fra tena lady. Tror det var det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes tiden snegler sig afsted og glæder mig til den første scanning er overstået...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en dejlig dag..

Min veninde er færdig med at sy babytøjet jeg har bestilt - jubii..

Jordemoderen vurderede at jeg sagtens kan føde selv, og at baby står med hovedet nedaf, dog skævt på <_< MEN trods alt med hovedet ned ;)

Også havde jeg besøg af en søøød veninde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var det i Netto?

Nej de havde dem også i fakta, hvade næsten helt glemt at de var på tilbud, så ret heldgt at jeg alligevel skulle ud og handle :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så glad for prinsessens nye tøj, som min veninde har syet :loveshower

post-3938-053031700 1338296665_thumb.jpg

post-3938-013892400 1338296673_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så glad for prinsessens nye tøj, som min veninde har syet :loveshower

post-3938-053031700 1338296665_thumb.jpg

post-3938-013892400 1338296673_thumb.jpg

Wow hvor er de fede :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så glad for prinsessens nye tøj, som min veninde har syet :loveshower

post-3938-053031700 1338296665_thumb.jpg

post-3938-013892400 1338296673_thumb.jpg

De er maks fede :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det blev så lynhurtigt overtaget af kvalme, hovedpine og øvhedsfølelse... <_< Glæder mig stadig, men hvad sker der for at mit perlehumør og min energi pludselig bare fordampede? Har bare lyst til at sove og glo dårlig tv nu <_<

Hold fast jeg kom til at grine, håber du har fået det bedre :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold fast jeg kom til at grine, håber du har fået det bedre :balloons

Det er sgu også lidt grinagtigt, så hurtigt ens humør kan vende :lol

Og jotak jeg har det bedre. :) Har råbt RØV til idag, og vedtaget at jeg skriver min opgave færdig imorgen - uanset om den bliver dårlig. Bare den bliver FÆRDIG!

Og så har jeg taget mig et bad, fået manden til at hjælpe med at smøre mit enorme runde korpus ind i mavecreme, og nu har jeg smidt mig på sengen i bar :numse og med bærbar og masser af iskoldt hyldeblomst saft. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Majs.. Er ved at gøre klar til at smutte på sygehuset til igangsættelse.. Jubii, er nervøs men samtidig glæder jeg mig helt vildt :) Hav en super dag alle BK tøser.. ;)

uh den 29 maj er en god dag at have fødselsdag :balloons og :bd

og tak for hilsen :kram2

Tillykke Majs! :balloon

Ja, Tillykke Majs :hurra

Stort tillykke med fødselsdagen Majs.

Tillykke med fødselsdagen Majs :hurra

Stort tillykke Maja :balloon :balloons :loveshower

Tak hvor er i søde :kiss

Jeg havde en helt igennem fantastisk dag der blev tilbragt i mandens dejlige selskab. Vi var i Zoo (fordi det elsker vi), vi shoppede lidt, fik frokost på sunset, tog til auktion i Holstebro vi købte dog ikke noget, men det var meget sjovt at prøve. Så spiste vi aftensmad på Fry og tog ind og så "Men In Black 3". En skøn kæreste dag med alt betalt af min helt igennem dejlige mand!!!

Måtte dog bøde for den hyggelige dag med plukkeveer ved den mindste bevægelse: at stå ud af sengen, at rejse mig fra toilettet, trappen ned til soveværelset, selv det at vende mig i sengen gav plukkeveer <_< Plukkeveer er gode, men er ret sikker på at det ikke er meningen!

I dag skulle jeg så have taget min Glukose belastnings test :unsure og jeg startede så med kvalme fordi jeg ikke fik morgenmad og skulle tidligt op så jeg kunne køre manden på arbejde så jeg havde bilen - det gik så nogenlunde lige indtil det klamme sukkerstads ramte min mavesæk FØJ ikke at det var så slemt som jeg frygtede, men ret klistret. Det var mere det at jeg blev så dårlig - svimmel, kvalme, svedeture og en lyst til at krybe sammen på gulvet, hvis ikke det var fordi der var så langt op og ud på toilettet hvis det skulle gå galt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til vægtscanning.. Vi så at prinsessen havde fint (strit) hår :7himmel Er bare så forelsket i min prinsessebasse :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg et stk. VJ rigere :loveshower

Så venter jeg bare spændt på en dato fra sygehuset så vi kan komme ud og se vores lille bebs :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg et stk. VJ rigere :loveshower

Så venter jeg bare spændt på en dato fra sygehuset så vi kan komme ud og se vores lille bebs :yay

Det er SÅ stort at få den! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER