Besvaret May 27, 2012 Jeg sidder selv med tanker i hovedet. Jeg har 9 positive test liggende, og lægen har konstateret det, og skal op og have vandrejournal og det her om 2 ugers tid. Det bare skørt at jeg er gravid, da lægen ved min første fødsel sagde jeg ikke kunne blive gravid igen. Nu sidder jeg har haft min sidste mensturations første dag omkring 26 marts, og vi skriver snart 1 juni. Har dog lidt kramper i lænden og lysken. Og er jo stadig utrolig bange for at få spontan abort, det var jeg også ved min første graviditet. Men kramper i lænden og lysken, utrolig meget udflåd, ekstrem følsom. Er der andre af Jer der har det sådan, så tidligt i graviditeten? :) Jeg havde det i starten hele tiden som om jeg skulle til at have min mens. Det spændte og var ømt, og fik mens-lignende kramper, og jeg var næsten sikker på, at jeg ville midste. Men det var bare livmoderen der gav sig, og fisen har det helt fint i dag :) Det med udflådet har jeg også været plaget meget af. De er ret nederen, men jeg har desværre ikke noget godt råd andet end bomuldstrusser, og så skift dem tit. Det hjælper, at det kan ånde "der nede". Og hvis du skal købe nye, så undgå de mørke - de bliver hurtigt misfarvede <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2012 Har været ude og bade for første gang i år. Med gravid mave. Får bare så mange pæne ord om hvor smuk jeg er. Det er ret fantastisk! Jeg elsker livet :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2012 Har været ude og bade for første gang i år. Med gravid mave. Får bare så mange pæne ord om hvor smuk jeg er. Det er ret fantastisk! Jeg elsker livet :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Hvor skønt! Elsker bare, når folk kommenterer positivt på maven :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2012 Jeg ville også gerne starte til svømning, for at lindre smerten. Men er det ikke tidligt at smerterne kommer? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2012 :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Hvor skønt! Elsker bare, når folk kommenterer positivt på maven :loveshower Ja, det er bare så dejligt at få at vide. Men jeg føler mig heldigvis også ret smuk :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2012 Føler mig helt følsesløs selv om jeg er mega følsom for tiden.. det kæreste forhold her driver mig satme til vanvid.. ved hverken hvad jeg skal tænke eller gøre... :( Åhhh altså.. og den kvalme gør det ikke spor nemmere :'( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2012 Baaaah! Har en rigtig dum hormondag hvor jeg bare er trist og på kanten til gråd konstant! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2012 Føler mig helt følsesløs selv om jeg er mega følsom for tiden.. det kæreste forhold her driver mig satme til vanvid.. ved hverken hvad jeg skal tænke eller gøre... :( Åhhh altså.. og den kvalme gør det ikke spor nemmere :'( Lyder ikke godt. Er det bare idag eller kører forholdet bare ikke? Stort kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2012 Baaaah! Har en rigtig dum hormondag hvor jeg bare er trist og på kanten til gråd konstant! Hader de dage. Er sikker på imorgen bliver en meget bedre dag :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2012 Har verdens bedste venner der har ordnet min have for mig - ih altså der FINDES engle på jorden... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2012 Er i dag 4+3 og min veninde har lige sagt "hold da op.... Du er da vist gravid igen med den mave...". Jeg ligner allerede en vandmelon på maven i forhold til min normale slanke mave! Åhhhhh hvad skal det ikke ende med. Jeg kan jo umuligt skjule det, når jeg i dag endda havde forsøgt at gemme den under en stor tunika !!! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2012 Det køre bare slet ikke :/ Håber det vender snart :-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2012 Så var det min tur forbi fødemodtagelsen/svangerafd. Lillemanden har ikke været så aktiv de sidste 2 dage. Ringede derop for at høre deres mening og de så gerne jeg kom op forbi. Så har været forbi og få kørt en "strimmel". Alt så fint ud. De mente at han bare tager en slapper og evt også har vendt sig så han sparker ind i moderkage eller min ryg og jeg derfor ikke mærker ham så tydeligt. Dog sagde hun at jeg altså havde en del plukveer. Jeg mærker ikke så meget til dem andet end jeg konstant har spændt mave - som jo også er et tegn på plukveer. Så nu må jeg vist hellere lytte til eksperterne og tage det med ro. Manden fik også pointeret på det kraftigste at nu måtte jeg altså tage og slappe lidt af. Så nu overgivet jeg mig. Må hellere passe på mig og Spunken. De er rigtig søde på fødemodtagelsen og sagde som det sidste inden de sendte mig hjem at jeg endelig skulle komme igen hvis jeg følte uro eller hvis han ikke inden for de næste par dage blev mere aktiv. Så rart at vide :-)))) Nu vil Spunken og jeg snart gå i seng og læse og slappe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2012 Så var det min tur forbi fødemodtagelsen/svangerafd. Lillemanden har ikke været så aktiv de sidste 2 dage. Ringede derop for at høre deres mening og de så gerne jeg kom op forbi. Så har været forbi og få kørt en "strimmel". Alt så fint ud. De mente at han bare tager en slapper og evt også har vendt sig så han sparker ind i moderkage eller min ryg og jeg derfor ikke mærker ham så tydeligt. Dog sagde hun at jeg altså havde en del plukveer. Jeg mærker ikke så meget til dem andet end jeg konstant har spændt mave - som jo også er et tegn på plukveer. Så nu må jeg vist hellere lytte til eksperterne og tage det med ro. Manden fik også pointeret på det kraftigste at nu måtte jeg altså tage og slappe lidt af. Så nu overgivet jeg mig. Må hellere passe på mig og Spunken. De er rigtig søde på fødemodtagelsen og sagde som det sidste inden de sendte mig hjem at jeg endelig skulle komme igen hvis jeg følte uro eller hvis han ikke inden for de næste par dage blev mere aktiv. Så rart at vide :-)))) Nu vil Spunken og jeg snart gå i seng og læse og slappe Pas på dig selv! Slap af og lad manden ordne det derhjemme... få én veninde eller noget familie til at hjælpe hvis du har brug for det. Jeg har en vidunderlig mand og 3 fantastiske venner der har ordnet min Kolonihave for mig de sidste par dage. Jeg tog det jeg kunne, hvilket ikke er meget, mens de rodede i hæk, sled, slæbte og klippede græs. endte endda med jeg måtte opgive of ligge mig i skyggen et par timer... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2012 Det mærkelige er bare at jeg føler jeg passer på og ikke overanstrenger mig. Arbejder mindre mv. Synes det er mærkeligt for føler jo ikke smerter sådan rigtigt - mere mange spændinger. Men det har jeg haft hele vejen igennem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2012 Det kender jeg godt. Jeg føler mig jo ikke syg, men der er bare SÅ meget jeg ikke kan længere. Og det er svært for ingen kan se at man rammer "punktet" hvor det bliver for meget, og man bør jo stoppe FØR man rammer det punkt. Når man mærker noget er det for sent! Jeg tror jeg kan mere end jeg egentlig kan, men jeg sover fra 23-23.30 til 9.45-10.30 hver dag og kan sagtens tage en lur på op til 3 timer oveni hvis ikke jeg slapper af. Nogle dage er det eneste jeg får gjort at ordne køkken. Men sådan er vilkårene bare. Min mand er heldigvis SUPER forstående og jeg får ingen løftede pegefingre for det jeg ikke når, men skal igennem et krydsforhør hvis jeg har nået meget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Er i dag 4+3 og min veninde har lige sagt "hold da op.... Du er da vist gravid igen med den mave...". Jeg ligner allerede en vandmelon på maven i forhold til min normale slanke mave! Åhhhhh hvad skal det ikke ende med. Jeg kan jo umuligt skjule det, når jeg i dag endda havde forsøgt at gemme den under en stor tunika !!! :( Jeg er 9+3 og hvor ville jeg dog ønske jeg bare havde lidt mave så jeg "endelig" kan føle mig bare lidt mere gravid.. Men self. er der nogen som gerne vil gemme det lidt i det første stykke tid.. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Jeg er 9+3 og hvor ville jeg dog ønske jeg bare havde lidt mave så jeg "endelig" kan føle mig bare lidt mere gravid.. Men self. er der nogen som gerne vil gemme det lidt i det første stykke tid.. :D Ja hvis bare jeg kunne gemme den lidt endnu :D Hvordan kan det i øvrigt være at jeg kan se din ticker fra mobilen og ingen andres? Det er trylleri :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Ja hvis bare jeg kunne gemme den lidt endnu :D Hvordan kan det i øvrigt være at jeg kan se din ticker fra mobilen og ingen andres? Det er trylleri :) Puh godt spørgsmål.. ved jeg ikke.. Jeg har først lige lært det her quote noget her lige før.. så ved jeg ikke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Så var det min tur forbi fødemodtagelsen/svangerafd. Lillemanden har ikke været så aktiv de sidste 2 dage. Ringede derop for at høre deres mening og de så gerne jeg kom op forbi. Så har været forbi og få kørt en "strimmel". Alt så fint ud. De mente at han bare tager en slapper og evt også har vendt sig så han sparker ind i moderkage eller min ryg og jeg derfor ikke mærker ham så tydeligt. Dog sagde hun at jeg altså havde en del plukveer. Jeg mærker ikke så meget til dem andet end jeg konstant har spændt mave - som jo også er et tegn på plukveer. Så nu må jeg vist hellere lytte til eksperterne og tage det med ro. Manden fik også pointeret på det kraftigste at nu måtte jeg altså tage og slappe lidt af. Så nu overgivet jeg mig. Må hellere passe på mig og Spunken. De er rigtig søde på fødemodtagelsen og sagde som det sidste inden de sendte mig hjem at jeg endelig skulle komme igen hvis jeg følte uro eller hvis han ikke inden for de næste par dage blev mere aktiv. Så rart at vide :-)))) Nu vil Spunken og jeg snart gå i seng og læse og slappe Dejligt det gik godt :loveshower Det er så rart, når man bliver mødt af forståelse, når man er lidt bekymret for den lille :) Jeg har samme problem med at maven er hård meget af tiden, men jeg mærker ikke specielt meget til det. Så kan godt følge dig i, at man føler man slapper af, tager hensyn osv. Men at der så alligevel er et eller andet. Jeg slapper også meget af, har gjort det i lang tid pga. Blødninger, men alligevel så er det åbenbart ikke nok :huh Manden osv. Er meget opmærksom op mig, men det nytter vist ikke helt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Dejligt det gik godt :loveshower Det er så rart, når man bliver mødt af forståelse, når man er lidt bekymret for den lille :) Jeg har samme problem med at maven er hård meget af tiden, men jeg mærker ikke specielt meget til det. Så kan godt følge dig i, at man føler man slapper af, tager hensyn osv. Men at der så alligevel er et eller andet. Jeg slapper også meget af, har gjort det i lang tid pga. Blødninger, men alligevel så er det åbenbart ikke nok :huh Manden osv. Er meget opmærksom op mig, men det nytter vist ikke helt :rolleyes Plukveer er bare slet ikke som forventet. Meget mærkeligt. Synes det er utroligt svært bare og sidde eller ligge. Der er jo tusind ting der skal laves. Men nok meget sundt for mig indre kontrolfreak allerede nu at blive sat på prøve. Det bliver jo ikke bedre når Spunken er kommet ud til os ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Har lige tudet.. Fordi jeg har fundet et par lyse bukser og en hvid trøje jeg vil have på i dag.. Men så kom jeg til at tænke på at jeg nok ville svine det hurtigt til - TUD TUD :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Du kan da sagtens have det på. Jeg har fundet ud af som gravid at man kan meget - altså bla have spildt ned af sig selv uden at det er noget andre kigger skævt til. Nyd det og tag dine flotte lyse bukser på og hvide trøje :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Årh sidder i haven og nyder det sammen med min datter.. Vil slappe max af og nyde det inden det gør løs imorgen og lillebror forhåbentlig melder sin ankomst.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites