TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Sidder på job og synes tiden går usandsynligt langsom...

Glæder mig til lørdag kl 16 - der får jeg WEEKEND.. Inkl i dag, har jeg kun sammenlagt 4 arbejdsdage tilbage.. :loveshower

Del dette indlæg

Er ved at dø af grin.. Havde lavet denne status på facebook:

føler mig som en stor, tyk, flodhest der savner sit kølige vand/mudderhul...

Min gode ven, laver så en kommentar til den, som alle os der er gravide lige nu jo må sige er ganske rigtig!!

Sådan går det når man boller om vinteren for at holde varmen, så må i svede som gale om sommeren ;)

Så tøser: Det er simpelthen vores egen skyld, fordi vi havde brug for varmen i vinters ;)

:lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min gode ven, laver så en kommentar til den, som alle os der er gravide lige nu jo må sige er ganske rigtig!!

Sådan går det når man boller om vinteren for at holde varmen, så må i svede som gale om sommeren ;)

Så tøser: Det er simpelthen vores egen skyld, fordi vi havde brug for varmen i vinters ;)

HAHA, det er jo karma! Vi savnede varme - og det fik vi så sandelig! Man skal passe på hvad man ønsker :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er jo ganske rigtigt, tænk man kan komme på sådan en kommentar... det havde jeg ikke haft "fantasi" tillol_hitting.gif hehe

Del dette indlæg

Annonce ♥

HAHA, det er jo karma! Vi savnede varme - og det fik vi så sandelig! Man skal passe på hvad man ønsker :lol

Ja, det må man sige!!

Ja det er jo ganske rigtigt, tænk man kan komme på sådan en kommentar... det havde jeg ikke haft "fantasi" tillol_hitting.gif hehe

Nej, må indrømme jeg også synes det var ret genialt... Elsker hans "humor".. :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

RYD FORSIDEN PÅ AVISEN!!! Idag blev dagen, hvor det lykkes mig at drikke tre liter vand! :bunny (hvor er der en mega stolt supermandsmiley, når man har brug for den???)

Jeg tror faktisk endda jeg har nærmet mig FIRE liter, for jeg drak også en del glas til aftensmaden... :yiepie Er fanme stolt af mig selv, det er vist aldrig sket før :P Plejer at kæmpe en KAMP for bare at nå over 1½ liter... :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

RYD FORSIDEN PÅ AVISEN!!! Idag blev dagen, hvor det lykkes mig at drikke tre liter vand! :bunny (hvor er der en mega stolt supermandsmiley, når man har brug for den???)

Jeg tror faktisk endda jeg har nærmet mig FIRE liter, for jeg drak også en del glas til aftensmaden... :yiepie Er fanme stolt af mig selv, det er vist aldrig sket før :P Plejer at kæmpe en KAMP for bare at nå over 1½ liter... :blush

Fantastisk... :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... så kom natten hvor jeg drømte jeg fødte... ikke én gang, men hele 4 gange.... man skulle tro en gang var nok, men med 4 tissepauser så starter man åbenbart forfra hver gang man ligger sig til at sove igen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... så kom natten hvor jeg drømte jeg fødte... ikke én gang, men hele 4 gange.... man skulle tro en gang var nok, men med 4 tissepauser så starter man åbenbart forfra hver gang man ligger sig til at sove igen.

Men så kan du da i hvert fald glæde dig over, at der kun er 1 fødsel pr barn :lolhit :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men så kan du da i hvert fald glæde dig over, at der kun er 1 fødsel pr barn :lolhit :)

Haha, det er sgu da altid noget, at de kun skal ud 1 gang :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol ja altid noget... ret skuffende og finde ud af at det ikke rigtig er sket - det var jo lige overstået... Nå men det tyder vel på at jeg efterhånden er ved at være klar til den lille prinsesse :wub men må lige vente 2 en halv - mdr endnu!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag er der på dato, præcist en måned til vores prinsesse tidligst må gøre sin ankomst (ifølge vores planer) :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er fuldstændig færdig efter en tur på dyrskue.. Kæresten er på døgnvagt og jeg har intet overskud til min datter.. sad.gif Glæder mig til at vi når sengetid, for så smutter jeg sgu med..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er endt i varme helvedet i kolonihaven... manden og 2 fantastiske venner ordner haven og fjerner ukrudt, jeg selv ramte stop klodsen for en time siden og ligger og pruster på en drømmeseng det køligste sted i haven, det er bare ikke køligt nok i skyggen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

glæder mig over, at DMI lover temperaturfald i morgen :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

glæder mig over, at DMI lover temperaturfald i morgen :yay

yaaaay!! :loveshower :yay

Godt nok ikke ofte, man tænker "de lover ikke sol og varme i morgen - hvor er det fedt". Men hvor bliver det rart! Så kan det være min kartoffel-hjerne kan komme i eksamens-mode igen :help

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har været inde i centrum og shoppe i tre-fire timer idag. Det lyder måske umiddelbart ikke af nogen vild bedrift, MEN med høj sol, stor mave og KARNEVAL, så var det filme hårdt... Var lige ved at sætte mig til at tude, da jeg opdagede at jeg skulle gå et ekstra stykke for at komme med bussen pga. afspærringer :rolleyes Og har stadig lår helt ud i tæerne. :o

Men jeg fik købt det jeg skulle. Inkl. den fiiiiiiineste barbapapa-natlampe til lillemanden :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det kun mig, der får nogle HELT gale associationer, når en badeble hedder "Little Swimmers"? :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke tænkt over det før med de der bleer... men nu du siger det så......lol_hitting.gif det virker jo helt galt at kalde svømme bleer, sådan noget... hehe...

Del dette indlæg

Annonce ♥

ej, den er altså ikke helt god. :rolleyes :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh vågnede total i panik over varmen i nat, på trods af lagen i stedet for dyne, ventilator i soveværelset, åbent vindue og en halv liter vand på natbordet. Måtte derfor op og skylle arme, nakke og hænder i koldt vand og skrue ventilatoren op på max. faldt til sidst i søvn med en kold klud klasket i ansigtet.

Er så lige vågnet igen med den samme følelse af ilt mangel... Argh tænk at glæde sig til temperatur faldet... jeg mangle LUFT... ILT.... VIND....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har faktisk været en behagelig nat her på vestkysten.. Har ihvertfald sovet dejligt uden svedeture..

Tror dagen i dag skal bruges på lidt rengøring, inden lillemanden kommer.. Og ellers bare slappe af og nyde de sidste par dage med min datter..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh vågnede total i panik over varmen i nat, på trods af lagen i stedet for dyne, ventilator i soveværelset, åbent vindue og en halv liter vand på natbordet. Måtte derfor op og skylle arme, nakke og hænder i koldt vand og skrue ventilatoren op på max. faldt til sidst i søvn med en kold klud klasket i ansigtet.

Er så lige vågnet igen med den samme følelse af ilt mangel... Argh tænk at glæde sig til temperatur faldet... jeg mangle LUFT... ILT.... VIND....

Meget, meget enig. Jeg var nødt til at ligge direkte under et åbent vindue fire timer i nat, ellers fik jeg stort set ikke sovet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sidder selv med tanker i hovedet.

Jeg har 9 positive test liggende, og lægen har konstateret det, og skal op og have vandrejournal og det her om 2 ugers tid.

Det bare skørt at jeg er gravid, da lægen ved min første fødsel sagde jeg ikke kunne blive gravid igen.

Nu sidder jeg har haft min sidste mensturations første dag omkring 26 marts, og vi skriver snart 1 juni.

Har dog lidt kramper i lænden og lysken. Og er jo stadig utrolig bange for at få spontan abort, det var jeg også ved min første graviditet.

Men kramper i lænden og lysken, utrolig meget udflåd, ekstrem følsom.

Er der andre af Jer der har det sådan, så tidligt i graviditeten? :)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER