TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Stener for GROFT :7himmel

vi har fået købt svigerfars fødselsdagsgave, og da vi kom hjem sendte jeg kæresten i byen :) Selvom han er en gammel dreng, og det er VUC, så havde resten af hans klasse igennem to år sidste skoledag- Han har valgt psykolig som et ekstra fag, så han havde eksamen og gik glip af sidste skoledag jo..

Så jeg sendte ham afsted. Der var ingen der havde planlagt noget, så jeg sendte ham "bare" med hans computer op til hans bedste klassekammerat.. Så skal de nørde computer og drikke en masse øl :)

Så har jeg nemlig den store sofa for mig selv :whistling OG han havde købt 3(3!!!) pakker chokolade.. Som jo nu kun skal spises af mig :sandie :sandie :sandie :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har sorteret vasketøj til lillemanden. Mellem 7 og 8 vaske bliver der :o Men det er så inkl sengetøj, stofbleer og badelagner...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige kommet hjem fra det allersidste praktik-arbejde, og har smækket fødderne i en balje vand med is, og tændt for Paradise Hotel. Aaaaaaaaaaaaaaah! Eneste minus er at jeg glemte at tage noget at drikke med, og jeg er tørstig og gider ikke rejse mig <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige kommet hjem fra det allersidste praktik-arbejde, og har smækket fødderne i en balje vand med is, og tændt for Paradise Hotel. Aaaaaaaaaaaaaaah! Eneste minus er at jeg glemte at tage noget at drikke med, og jeg er tørstig og gider ikke rejse mig <_<

Årh hvor jeg kender det :rolleyes Heldigvis plejer min kæreste at være god til at "løbe" for mig :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor jeg kender det :rolleyes Heldigvis plejer min kæreste at være god til at "løbe" for mig :whistling

Brian henter også gerne for mig, men han er ikke hjemme :( (Og det er måske lige meget nok at ringe til ham på arbejde og sige at han skal komme hjem for at hente vand til mig :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brian henter også gerne for mig, men han er ikke hjemme :( (Og det er måske lige meget nok at ringe til ham på arbejde og sige at han skal komme hjem for at hente vand til mig :whistling )

Okay, det er måske liiige at overdrive.. PÅ den ANDEN SIDE.. Så er det jo HANS baby der gerne vil have lidt koldt vand :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, det er måske liiige at overdrive.. PÅ den ANDEN SIDE.. Så er det jo HANS baby der gerne vil have lidt koldt vand :whistling

Du SIGER noget! :whistling Nå, men jeg fandt en halv flaske egekilde i tasken, så må jeg starte med den, og håbe at han kommer hjem i mellemtiden :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du SIGER noget! :whistling Nå, men jeg fandt en halv flaske egekilde i tasken, så må jeg starte med den, og håbe at han kommer hjem i mellemtiden :lolhit

Jeg sidder også og drikker halvlunken vand, fordi jeg lige sidder lidt for godt i sofaen :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt snart have min mand hjem nu :( Her roder, jeg har ikke fået læst til eksamen idag, jeg har sovet dårligt i nat, jeg har lige opdaget en stor ridse i min elskede lædersofa (vores sofa - men det er mig, der elsker den), jeg har halsbrand og jeg er sulten... Jeg kan mærke, at der er et hormonella-angreb på vej <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder også på sofaen og drikke lunken vand, men det er nu med vilje :) Kroppen bruger nemlig mindre energi når man drikker lunken vand i stedet for koldt og i den her varme har jeg ikke ret meget energi i forvejen..

Venter på min mand kommer hjem, så vi kan finde på noget mad - han har nemlig glemt at stille resterne i køleskabet i går og det opdagede jeg først da jeg kom hjem fra arbejde, så overvejer at gå ned og købe sushi :whistling

Andre gode ideer til mad i den her varme (der ikke gælder grill, for det gider jeg ikke stå og lave selv, når nu han kommer sent hjem!)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder også på sofaen og drikke lunken vand, men det er nu med vilje :) Kroppen bruger nemlig mindre energi når man drikker lunken vand i stedet for koldt og i den her varme har jeg ikke ret meget energi i forvejen..

Venter på min mand kommer hjem, så vi kan finde på noget mad - han har nemlig glemt at stille resterne i køleskabet i går og det opdagede jeg først da jeg kom hjem fra arbejde, så overvejer at gå ned og købe sushi :whistling

Andre gode ideer til mad i den her varme (der ikke gælder grill, for det gider jeg ikke stå og lave selv, når nu han kommer sent hjem!)?

Koldskål, æggekage eller pitabrød :)

(Personligt drømmer jeg om en pepperonipizza :sandie)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Koldskål...cheerleader3.gif det har vi fået til aften, det kan klart anbefalessmile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pasta med broccoli og bacon :loveshower :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige frådet en hel skål jordbær :sandie :sandie :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tudetur..

Har pakket prinsessens taske til sygehuset, og fundet den body vi købte, da vi fandt ud af vi skulle have en lille pige.

Pludselig gik det op for mig at "om lidt" får vi vores skønne pige, og at jeg bare elsker hende SÅ højt allerede :boo Også flød det lige over, fordi hun netop som jeg tænkte det, begyndte at sparke HELT vildt, også kom jeg til at tænke på at jeg ikke skal være gravid særlig meget længere, og at jeg skal passe på hende, sådan.. "virkeligt" :rolleyes :boo

Det "sjove" var at jeg så kom til at tænke på min og kærestens sang.. Som bare også passer på min lille prinsesse :biglove

I knew I loved you before I met you

I think I dreamed you into life

I knew I loved you before I met you

I have been waiting all my life

Tud tud tud :biglove :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tudetur..

Har pakket prinsessens taske til sygehuset, og fundet den doby vi købte, da vi fandt ud af vi skulle have en lille pige.

Pludselig gik det op for mig at "om lidt" får vi vores skønne pige, og at jeg bare elsker hende SÅ højt allerede :boo Også flød det lige over, fordi hun netop som jeg tænkte det, begyndte at sparke HELT vildt, også kom jeg til at tænke på at jeg ikke skal være gravid særlig meget længere, og at jeg skal passe på hende, sådan.. "virkeligt" :rolleyes :boo

Det "sjove" var at jeg så kom til at tænke på min og kærestens sang.. Som bare også passer på min lille prinsesse :biglove

I knew I loved you before I met you

I think I dreamed you into life

I knew I loved you before I met you

I have been waiting all my life

Tud tud tud :biglove :7himmel

Århhhh. Jeg sidder selv helt og får våde øjne af dine tanker :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Århhhh. Jeg sidder selv helt og får våde øjne af dine tanker :biglove

:biglove Puha.. Glæder mig SÅ meget til at møde hende.. Da jeg stod og pakkede tasken (tog alt op jeg havde pakket, og fandt noget nyt).. Så tænkte jeg virkelig på at min lille pige faktisk skulle have det på! Før havde jeg bare pakket noget og tænkt "Hun skal jo bare have lidt bodyer osv på oppe på sygehuset".. Men nu fandt jeg noget, som passer sammen - fandt et sommersæt hvor der står "You are my sunshine" :7himmel Så det skal hun have på deroppe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det altså røv irriterende man ikke kan se hvor langt de forskellige er på mobilen - og ikke mindst at hukommelsen er så dårlig.

Hvor mangt har du igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det altså røv irriterende man ikke kan se hvor langt de forskellige er på mobilen - og ikke mindst at hukommelsen er så dårlig.

Hvor mangt har du igen?

Mig? jeg har lige over 5 uger til termin. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For filan det går stærkt....:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For filan det går stærkt....:-)

Helt vildt..

På en måde tænker jeg at NU må de næste uger bare gerne gå hurtigt..

Men så skrev min søster lige - hun fødte for en måned siden.. Og pludselig tænkte jeg "ih nej, tiden skal da gå langsomt, så det ikke pludselig er en måned siden jeg har født" :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blev pita brød, manden er på kur og så er koldskål jo bare ikke lige det sundeste, når men putter jeg ved ikke hvor mange kammerjunker i :whistling Kunne ikke lige nå at bage pitabrød, så det blev grove pita med masser af salat og tun, hjemmelavet dressing :)

Sidder på sofaen igen efter næsten 2 timers gåtur i det dejlige vejr med en kææææmpe is og mine fys øvelser til mine ømme baller/sekretærmuskler - tror snart jeg hopper i seng! De øvelser er naaas, men det gør endnu mere ondt at lade være med at lave dem. Det skal nok blive bedre når jeg har lavet dem i noget tid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tudetur..

Har pakket prinsessens taske til sygehuset, og fundet den body vi købte, da vi fandt ud af vi skulle have en lille pige.

Pludselig gik det op for mig at "om lidt" får vi vores skønne pige, og at jeg bare elsker hende SÅ højt allerede :boo Også flød det lige over, fordi hun netop som jeg tænkte det, begyndte at sparke HELT vildt, også kom jeg til at tænke på at jeg ikke skal være gravid særlig meget længere, og at jeg skal passe på hende, sådan.. "virkeligt" :rolleyes :boo

Det "sjove" var at jeg så kom til at tænke på min og kærestens sang.. Som bare også passer på min lille prinsesse :biglove

I knew I loved you before I met you

I think I dreamed you into life

I knew I loved you before I met you

I have been waiting all my life

Tud tud tud :biglove :7himmel

Ih, det er lige før jeg også tog en tudetur.

Den gang min lillebror blev født spillede de den sang i radioen, da jeg lige var kommet ind på stuen for at se ham for første gang :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, det er lige før jeg også tog en tudetur.

Den gang min lillebror blev født spillede de den sang i radioen, da jeg lige var kommet ind på stuen for at se ham for første gang :7himmel

Det er bare en fantastisk sang :7himmel Er lige blevet enig med mig selv om jeg vil finde alle de gode sange, og lave en afspildningsliste til mobilen, som vi kan høre på sygehuset :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh er træt af at være træt... ligger stadig i sengen og summer, ønsker mig et energi boost i fødselsdagsgave på tirsdag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER