TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Ej, hvor unfair at du skulle være nervøs helt uden grund :prik

Men ellers godt at alt så fint ud! :) Og ja, held og lykke med ikke at få det for varmt :rolleyes

Ja, jeg tænkte også hvad han tænkte på - Men altså, jeg må jo prøve at undgå solen. Lidt synd, for havde tænkt mig at bruge min barsel på at nyde den ;)

Det var rart at hjertelyden faldt, og at hun fik det godt... Var helt bekymret for den lille stakkel derinde jo :7himmel

Del dette indlæg

Har haft en nat fra helvede. Gik i seng med sindsygt ondt i bækkenet, så jeg kun kunne ligge på ryggen - og det betyder mange plukveer og garanti for krampe i lægene. Og ganske rigtigt, lå vågen til kl 4-5 stykker med plukveer, og min ene læg gik i krampe 2 gange, sidste gang så meget, at jeg vækkede C fordi jeg kastede mig rundt i sengen sådan. Min læg gør stadig ondt. <_<

Men på den positive side er jeg helt vild med, at min ticker siger "pumpkin" nu :bunny

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har haft en nat fra helvede. Gik i seng med sindsygt ondt i bækkenet, så jeg kun kunne ligge på ryggen - og det betyder mange plukveer og garanti for krampe i lægene. Og ganske rigtigt, lå vågen til kl 4-5 stykker med plukveer, og min ene læg gik i krampe 2 gange, sidste gang så meget, at jeg vækkede C fordi jeg kastede mig rundt i sengen sådan. Min læg gør stadig ondt. <_<

Men på den positive side er jeg helt vild med, at min ticker siger "pumpkin" nu :bunny

:kram og :ditto

Min helvedes nat skyldes dog ikke bækkensmerter, men halsbrand og en MEGET aktiv lille dreng, der tonser rundt og får det til at føles som om min krop er beboet af syv vilde aber om natten :rolleyes Men manglende søvn, lægkramper og vækket mand kan jeg også skrive under på <_<

Og "pumpkin" er bare så hyggeligt :7himmel Er selv ret vild med min "watermelon" :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fatter overhovedet ikke, hvordan jeg nogensinde har orket at være i praktik... Det er altså kun en uge siden at jeg stoppede, og idag er jeg bare MEGA smadret. Ok, har sovet dårligt, men jeg stod først op for en halv time siden, og kan knap nok overskue det møde, som jeg skal til over middag.

Ellers vil jeg helst bare gå rundt nøgen herhjemme og æde is... :rolleyes

Ville på INGEN måde have magtet at tage bussen klokken syv imorges og først have været hjemme ved fire-fem tiden i eftermiddag. :wacko

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er et stykke splat, klattet ud i sengen uden mulighed for at stå op, så smelter jeg og mine arme falder helt sikkert af.... hvad sker der for at jeg er så træt uden at kunne sove mere? måske i går var lidt for meget... hmm... forsøger stadig at finde min grænse, den er ikke helt logisk, men varmen hjælper nok ikke... og så hjælper det selvfølgelig ikke at have 3 mareridt i nat, hvor jorden gik under, en veninde faldt om og jeg blevet fanget i et hus af et spøgelse - ens hjerne er virkelig sær når det kommer til drømme...

tror jeg vil indvi hænge køjen i dag... det magter jeg lige præcis...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fatter overhovedet ikke, hvordan jeg nogensinde har orket at være i praktik... Det er altså kun en uge siden at jeg stoppede, og idag er jeg bare MEGA smadret. Ok, har sovet dårligt, men jeg stod først op for en halv time siden, og kan knap nok overskue det møde, som jeg skal til over middag.

Ellers vil jeg helst bare gå rundt nøgen herhjemme og æde is... :rolleyes

Ville på INGEN måde have magtet at tage bussen klokken syv imorges og først have været hjemme ved fire-fem tiden i eftermiddag. :wacko

Kender det virkelig godt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lorte aften igår. Manden og jeg havde et forfærdeligt skænderi. Og her til morgen var stemningen stadig øv. Er fuldstændig grædefærdig :-((((

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er et stykke splat, klattet ud i sengen uden mulighed for at stå op, så smelter jeg og mine arme falder helt sikkert af.... hvad sker der for at jeg er så træt uden at kunne sove mere? måske i går var lidt for meget... hmm... forsøger stadig at finde min grænse, den er ikke helt logisk, men varmen hjælper nok ikke... og så hjælper det selvfølgelig ikke at have 3 mareridt i nat, hvor jorden gik under, en veninde faldt om og jeg blevet fanget i et hus af et spøgelse - ens hjerne er virkelig sær når det kommer til drømme...

tror jeg vil indvi hænge køjen i dag... det magter jeg lige præcis...

Årh, hvem der bare havde en hængekøje!!! :loveshower

Og mareridtene kender jeg alt for godt... Min underbevidsthed er blevet virkelig led. Den giver mig vildt rare, smukke og kærlige drømme, der så i løbet af et splitsekund vender sig om til at blive forfærdelige mareridt :prik Bliver sgu da pisseforskrækket! :klap

Lorte aften igår. Manden og jeg havde et forfærdeligt skænderi. Og her til morgen var stemningen stadig øv. Er fuldstændig grædefærdig :-((((

:kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv, hvor ærgeligt

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øj, synes altså godt nok, at det er svært at få drukket 3 liter vand og endda mere her i varmen. 3 liter fylder altså meget! Selvom jeg da bestemt er tørstig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øj, synes altså godt nok, at det er svært at få drukket 3 liter vand og endda mere her i varmen. 3 liter fylder altså meget! Selvom jeg da bestemt er tørstig.

Enig!!! Jeg går og er småsvimmel hele tiden fordi jeg bare ikke KAN få drukket så meget <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enig!!! Jeg går og er småsvimmel hele tiden fordi jeg bare ikke KAN få drukket så meget <_<

Ja, jeg synes, jeg forsøger at have et glas vand ved min side hele tiden. Men så skal man tisse, og man skal jo også arbejde indimellem!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil lige dele denne side med jer. Det er en side med små videoer lavet af Rigshospitalets jordemødre. Min jordemoder er faktisk hende, der bl.a. snakker om mental forberedelse og intro :)

EDIT: det ser faktisk ud til, at det er hende, der er på mange af videoerne Det er hende med lyst langt hår :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg synes, jeg forsøger at have et glas vand ved min side hele tiden. Men så skal man tisse, og man skal jo også arbejde indimellem!

Præcis! Og så synes jeg bare at det er vigtigt at vandet kommer i maven i jævne mængder, for hvis jeg pludselig drikker et helt glas i rap, så er jeg nødt til at sidde meget MEGET stille for at det ikke kommer op igen :puke :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder lige og glæder mig helt vildt til fødslen... Tror det bliver en spændende oplevelse, og jeg glæder mig til at dele det med min søde mand. Og til at vi får vores lille dreng. :7himmel Og jeg glæder mig til bagefter - forhåbentlig - at kunne tage på patienthotellet, og bare være en lille familie :7himmel

(Vil bare lige sige det, nu hvor jeg lige tænker positivt om det, for det sker dælme også mange gange at jeg er hunderæd for det :P)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hjælper det hvis du putter en lille smule saft i? eller er det det samme? jeg veksler nemlig lidt, fordi jeg bliver så træt af vand i længden, så bare for at få lidt noget andet. Blander det meget tyndt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til jer der også har svært ved at få vand nok siger jeg bare: SODAVANDSIS! Lav dem evt selv.. Namme-nam ;)

Nu kunne jeg jo i går se hvor meget det påvirker min prinsesse, hvis jeg får det for varmt, eller ikke får vand nok - og jeg har sørget for at holde øje, og mindst drukket 2 liter vand (Alt andet er jo så ikke talt med).. Og det har jo bare SLET ikke været nok... Så det er bare SÅ vigtigt.. Men puha, synes også det er svært, fordi det bare fylder og man i forvejen render på toilet hvert kvarter jo <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Saft eller sodavandsis er et fint supplement. Jeg forsøger dog at holde mig så meget fra sukker som muligt, så det er mest vand, det bliver til.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil lige dele denne side med jer. Det er en side med små videoer lavet af Rigshospitalets jordemødre. Min jordemoder er faktisk hende, der bl.a. snakker om mental forberedelse og intro :)

EDIT: det ser faktisk ud til, at det er hende, der er på mange af videoerne Det er hende med lyst langt hår :D

:sc Så brugte jeg lige en halv time på at blive klogere! Hvor er du heldig med din jordemoder, hun virker bare sød og klog :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Saft eller sodavandsis er et fint supplement. Jeg forsøger dog at holde mig så meget fra sukker som muligt, så det er mest vand, det bliver til.

Man kan også bare fryse vand, i de der man ja, brugte da man var barn.. Så har du en "vand is", og det er faktisk ENORMT rart at sidde og knuske sådan en :)

Og man kan sagtens lave dem uden sukker - fx med at fryse med bær, eller bærsaft :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for link - det er nogle gode videoer!! :super :lovebk

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh... Skal agere professionel og fremlægge undersøgelsesresultater om 1½ time, og har det bare VARMT og som om jeg skal kaste op... :( Vil meget hellere gå og hygge herhjemme... Eller have en lur :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

:sc Så brugte jeg lige en halv time på at blive klogere! Hvor er du heldig med din jordemoder, hun virker bare sød og klog :)

Ja jeg synes også, at det er en mega god side :) Ja, hun er sød. Fik et lidt rocky startindtryk, men jeg er også overordnet rigtig godt tilfreds :)

Man kan også bare fryse vand, i de der man ja, brugte da man var barn.. Så har du en "vand is", og det er faktisk ENORMT rart at sidde og knuske sådan en :)Og man kan sagtens lave dem uden sukker - fx med at fryse med bær, eller bærsaft :)

Dét er en god ide :)

Tak for link - det er nogle gode videoer!! :super :lovebk

Jeg synes også, det er en super side!

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER