Besvaret August 10, 2012 Jeg vil føde indenfor de næste 24 timer please please PLEASE... :ditto :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2012 Jeg vil føde indenfor de næste 24 timer please please PLEASE... Det vil jeg egentlig også gerne. Nok mere realistisk for dig end for mig :D :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2012 Jeg vil føde indenfor de næste 24 timer please please PLEASE... Håber din bøn bliver hørt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2012 Øv en lorte nat. Allerede da jeg lagde mig gjorde det bildt ondt i lænden og bækkent og ned igennem venstre ben ( som forøvrigt knækkede sammen i smerte konstant i går. Derudover banker lillesøster sit hovede mod mit bækkent konstant. Håber dælme ikke hver nat bliver sådan resten af tiden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2012 Så ramte jeg terminen, men hvor er min baby?? KOM SÅ UD, det er altså ikke sjovt at vente mere <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2012 Heller ingen baby her <_< hvad skete der for august gruppens gode start? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2012 Heller ingen baby her <_< hvad skete der for august gruppens gode start? Den er gået lidt i stå synes jeg. <_< 2 dage til termin. Hvis det ikke havde været fordi jeg blev rykket til NF, ville jeg have været sat i gang og haft min baby ude nu. Utålmodigheden er stor... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2012 Jeg vil også lige brokke mig; Det føles ikke lige så godt at komme ind i uge 42 som det gjorde m feks uge 24 eller 32.... Håber at d snart sker noget.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2012 Jeg vil også lige brokke mig; Det føles ikke lige så godt at komme ind i uge 42 som det gjorde m feks uge 24 eller 32.... Håber at d snart sker noget.... Hørt!!!! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2012 Håber for jer alle der snart kommer nogle fine små babyer ud til jer :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2012 Håber for jer alle der snart kommer nogle fine små babyer ud til jer :-) Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2012 Har vidst stiftet bekendtskab med halsbrand... Åh nej... lad os håbe det er en engangsforestilling så du kan vente et par uger endnu inden det går rigtig løs! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2012 Fuck en skod morgen.. :'( På vej ud af indkørslen ser jeg mig jo for og hvem ligger så henne på vejen og er blevet slået ihjel.. Det gør min lille kat på kun 6 mdr. :'( Føj et grimt syn.. Så grædende går jeg ind til min udlejer for at få ham til at hjælpe mig og han blev også helt rørt.. Føj føj føj :'( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2012 Øv altså :( Man bliver bare så ked af det! Min kat forsvandt for godt et år siden efter jeg havde haft hende i 1 1/2 år, og jeg har grædt ufatteligt mange tårer over hende. Jeg håber at hun valgte en anden familie og det er derfor hun er væk, men jeg ved også at der er ret stor sandsynlighed for at hun nu er i kattehimlen :( Det er jeg virkelig ked af at høre! Lige da jeg flyttede ind havde jeg min anden kat med som jeg havde haft i godt et år og pludselig var hun og væk og så fik jeg ham her for godt 2 mdr. siden og nu han os væk og har kun boet der siden april :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2012 Fuck en skod morgen.. :'( På vej ud af indkørslen ser jeg mig jo for og hvem ligger så henne på vejen og er blevet slået ihjel.. Det gør min lille kat på kun 6 mdr. :'( Føj et grimt syn.. Så grædende går jeg ind til min udlejer for at få ham til at hjælpe mig og han blev også helt rørt.. Føj føj føj :'( Åh nej ven det er da frygteligt... kæmpe mange :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2012 Fuck en skod morgen.. :'( På vej ud af indkørslen ser jeg mig jo for og hvem ligger så henne på vejen og er blevet slået ihjel.. Det gør min lille kat på kun 6 mdr. :'( Føj et grimt syn.. Så grædende går jeg ind til min udlejer for at få ham til at hjælpe mig og han blev også helt rørt.. Føj føj føj :'( Åhh, kære du! det må være så forfærdeligt at se og opleve! føler med dig, har selv mistet to katte på den bekostning.... begge to fundet hjemme ved vores hus, i live... men med smadret bagparti!!! det er frygteligt altså en masse til dig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2012 Tak piger :) Heldigvis led han ikke.. nakken var brækket så det har været over hurtigt.. Men nu jeg bare helt alene igen til min lille datter kommer ud og underholder mig.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2012 Halvvejs :loveshower 20+0 :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2012 Halvvejs :loveshower 20+0 :biglove :balloon :balloon :balloon. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2012 Hmm synes trætheden er kommet igen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2012 Øv altså. På trods af jeg har spist dobbelt så mange jern piller så er min jern % dykkede igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2012 Syntes godt nok jeg begynder at trænge til noget ve-støv!!! Endnu engang mobber kroppen og sender falske forhåbninger... min stakkels mand render rundt med mobilen og tjekker hvert sekund... jeg gider knapt stå ud af sengen... hvad skulle dét alligevel hjælpe? Argh overtid = helvede! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2012 Syntes godt nok jeg begynder at trænge til noget ve-støv!!! Endnu engang mobber kroppen og sender falske forhåbninger... min stakkels mand render rundt med mobilen og tjekker hvert sekund... jeg gider knapt stå ud af sengen... hvad skulle dét alligevel hjælpe? Argh overtid = helvede! :ditto overtiden er virkelig strid!! Kæmpe krammer og MASSER af vestøv til dig, søde Maja :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2012 Syntes godt nok jeg begynder at trænge til noget ve-støv!!! Endnu engang mobber kroppen og sender falske forhåbninger... min stakkels mand render rundt med mobilen og tjekker hvert sekund... jeg gider knapt stå ud af sengen... hvad skulle dét alligevel hjælpe? Argh overtid = helvede! :bd :kram2 :goodluck :bd :kram2 :goodluck :bd :kram2 :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2012 Syntes godt nok jeg begynder at trænge til noget ve-støv!!! Endnu engang mobber kroppen og sender falske forhåbninger... min stakkels mand render rundt med mobilen og tjekker hvert sekund... jeg gider knapt stå ud af sengen... hvad skulle dét alligevel hjælpe? Argh overtid = helvede! Del dette indlæg Link to post Share on other sites