Besvaret August 6, 2012 Årh er bare fyldt med dårlig karma lige nu... ville så gerne lige finde mig selv og slappe af og nyde så jeg kan skubbe fødslen i den rigtige retning... men jeg er bare total hormonel og lige på grænsen til at tude... ØV ØV ØV!!! :huug :huug :huug :huug :huug :huug :huug :huug :huug Søde Majs.. Det skal nok gå selvom det er træls.. Og det er helt ok at have sådanne dage. Masser af kram og god karma til dig. :kram :kram :kram :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2012 Lige en lille update... røg til lægen igår, som ringede til gynækologisk forvagt... Hun rykkede min tid til scanning frem til på mandag - og bad lægen forberede mig på et udskrab, hvis ikke scanningen så anderledes ud end sidste mandag... :boo Da jeg blev scannet sidst talte vi også om -at der er en sandsynlighed for at det er gået til grunde... Men lægen sagde at det skulle vi ikke tale en masse om på daværende tidspunkt... Så når hun beder min egen læge forberede mig på et udskrab -så virker hun ikke særlig optimistisk -ovenpå at have hørt hvordan jeg har det -og hvordan det er gået siden mandag... Jeg håber stadig - og har slet ikke lyst til at skulle opleve at blive "skrabet ud"... Er der nogen af Jer der har prøvet det? SÅ!!!! UPDATE! Det gik uden udskrab! Jeg er SÅ lettet! Vi så en tydlig udvikling ift sidst. Jeg ER bare stadig meget tidlig (4-5 uger) -så hvordan jeg har kunne teste positiv på en hjemme-graviditetstest for 3 uger siden -det er lidt af en gåde! Men jeg er gravid! Skal ha' startet vandrejournal... :toot :hurra :glad :loveshower :loveshower Det er for sindsygt! Jeg er så glad! :yay Ved mange ting stadig kan gå galt, men jeg tror på at det er en fighter som hænger i nu! :loveshower Jeg er blevet tilbudt en scanning i næste uge (fredag) -hvor vi så forhåbentlig kan se hjerteblink! Ser frem til det... Selv om jeg umiddelbart er glad og lettet -så har det svært ved at nå helt ind... Og jeg håber fredag i næste uge, måske kan være med til at "gøre tricket"... Undskyld jeg ikke har kommenteret så meget på Jer andres indlæg... Forhåbentlig kan jeg bedre "være med" fra nu af... :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2012 SÅ!!!! UPDATE! Det gik uden udskrab! Jeg er SÅ lettet! Vi så en tydlig udvikling ift sidst. Jeg ER bare stadig meget tidlig (4-5 uger) -så hvordan jeg har kunne teste positiv på en hjemme-graviditetstest for 3 uger siden -det er lidt af en gåde! Men jeg er gravid! Skal ha' startet vandrejournal... :toot :hurra :glad :loveshower :loveshower Det er for sindsygt! Jeg er så glad! :yay Ved mange ting stadig kan gå galt, men jeg tror på at det er en fighter som hænger i nu! :loveshower Jeg er blevet tilbudt en scanning i næste uge (fredag) -hvor vi så forhåbentlig kan se hjerteblink! Ser frem til det... Selv om jeg umiddelbart er glad og lettet -så har det svært ved at nå helt ind... Og jeg håber fredag i næste uge, måske kan være med til at "gøre tricket"... Undskyld jeg ikke har kommenteret så meget på Jer andres indlæg... Forhåbentlig kan jeg bedre "være med" fra nu af... :balloons Tillykke! :hurra :hurra :hurra håber du får en god graviditet uden for mange bekymringer herfra! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2012 Søde Majs.. Det skal nok gå selvom det er træls.. Og det er helt ok at have sådanne dage. Masser af kram og god karma til dig. Tusind tak - fik tudet lidt ud ved manden og det hjalp - havde en meget bedre dag i går. I dag er jeg bare lidt ved siden af mig selv - ikke glad, ikke ked af det men bare UTROLIG træt SÅ!!!! UPDATE! Det gik uden udskrab! Jeg er SÅ lettet! Vi så en tydlig udvikling ift sidst. Jeg ER bare stadig meget tidlig (4-5 uger) -så hvordan jeg har kunne teste positiv på en hjemme-graviditetstest for 3 uger siden -det er lidt af en gåde! Men jeg er gravid! Skal ha' startet vandrejournal... :toot :hurra :glad :loveshower :loveshower Det er for sindsygt! Jeg er så glad! :yay Ved mange ting stadig kan gå galt, men jeg tror på at det er en fighter som hænger i nu! :loveshower Jeg er blevet tilbudt en scanning i næste uge (fredag) -hvor vi så forhåbentlig kan se hjerteblink! Ser frem til det... Selv om jeg umiddelbart er glad og lettet -så har det svært ved at nå helt ind... Og jeg håber fredag i næste uge, måske kan være med til at "gøre tricket"... Undskyld jeg ikke har kommenteret så meget på Jer andres indlæg... Forhåbentlig kan jeg bedre "være med" fra nu af... :balloons Årh hvor er det stort Mulle!!! Kæmpe kæmpe tillykke :hurra :super :yiepie :7himmel :balloons :balloon Jeg vil ønske dig en ukompliceret graviditet!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2012 Kan man tage en lur nu??? eller er det for sent på dagen??? er godt nok helt splattet!!! :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2012 Tusinde tak Minnie, Maj og Saga74 :loveshower Majs -man kan ALTID tage en lur! :lolhit Sov dejligt -håber du vågner frisk og u-splattet! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2012 SÅ!!!! UPDATE! Det gik uden udskrab! Jeg er SÅ lettet! Vi så en tydlig udvikling ift sidst. Jeg ER bare stadig meget tidlig (4-5 uger) -så hvordan jeg har kunne teste positiv på en hjemme-graviditetstest for 3 uger siden -det er lidt af en gåde! Men jeg er gravid! Skal ha' startet vandrejournal... :toot :hurra :glad :loveshower :loveshower Det er for sindsygt! Jeg er så glad! :yay Ved mange ting stadig kan gå galt, men jeg tror på at det er en fighter som hænger i nu! :loveshower Jeg er blevet tilbudt en scanning i næste uge (fredag) -hvor vi så forhåbentlig kan se hjerteblink! Ser frem til det... Selv om jeg umiddelbart er glad og lettet -så har det svært ved at nå helt ind... Og jeg håber fredag i næste uge, måske kan være med til at "gøre tricket"... Undskyld jeg ikke har kommenteret så meget på Jer andres indlæg... Forhåbentlig kan jeg bedre "være med" fra nu af... :balloons Hvor var dejligt for dig... Havde godt nok tænkt på hvordan det mon var gået.. Så skønt med en positiv update. Tillykke med det Mulle. :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2012 Tusinde tak Minnie, Maj og Saga74 :loveshower Majs -man kan ALTID tage en lur! :lolhit Sov dejligt -håber du vågner frisk og u-splattet! :D Hæ hæ ja... manden kom fog hjem inden jeg faldt hen så droppede det igen... han fik kun 3 timers søvn i nat så vi blev enige om at gå tidligt i seng i stedet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2012 Hvor var dejligt for dig... Havde godt nok tænkt på hvordan det mon var gået.. Så skønt med en positiv update. Tillykke med det Mulle. :glad Tak -også for tankerne! :kram :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2012 Yaaay MD scanning i morgen :biglove Uhh det bliver så dejligt at se hende igen :loveshower & hendes far har meldt sin ankomst så han også kan se hende og være en del af det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2012 Yaaay MD scanning i morgen :biglove Uhh det bliver så dejligt at se hende igen :loveshower & hendes far har meldt sin ankomst så han også kan se hende og være en del af det :) Årh hvor dejligt... Syntes det er så flot at i kan "finde ud af det" sammen... For jeres lille fælles skats skyld!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2012 Årh hvor dejligt... Syntes det er så flot at i kan "finde ud af det" sammen... For jeres lille fælles skats skyld!!! Ja det rart.. Men også lidt svært for vi er stadig i det stadie hvor der stadig er følser mellem os og vi savner hinanden og vil begge gerne være sammen igen men alligevel ikke og sådan.. Men vi ses en gang imellem og har nogle dejlige timer sammen hvor vi snakke om baby og økonomi og kærligheden.. Sååe både godt og skidt :) Men ALT for den lille er glad og har det godt :) Hun fortjener os begge i sit liv.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2012 Ja det rart.. Men også lidt svært for vi er stadig i det stadie hvor der stadig er følser mellem os og vi savner hinanden og vil begge gerne være sammen igen men alligevel ikke og sådan.. Men vi ses en gang imellem og har nogle dejlige timer sammen hvor vi snakke om baby og økonomi og kærligheden.. Sååe både godt og skidt :) Men ALT for den lille er glad og har det godt :) Hun fortjener os begge i sit liv.. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2012 SÅ!!!! UPDATE! Det gik uden udskrab! Jeg er SÅ lettet! Vi så en tydlig udvikling ift sidst. Jeg ER bare stadig meget tidlig (4-5 uger) -så hvordan jeg har kunne teste positiv på en hjemme-graviditetstest for 3 uger siden -det er lidt af en gåde! Men jeg er gravid! Skal ha' startet vandrejournal... :toot :hurra :glad :loveshower :loveshower Det er for sindsygt! Jeg er så glad! :yay Ved mange ting stadig kan gå galt, men jeg tror på at det er en fighter som hænger i nu! :loveshower Jeg er blevet tilbudt en scanning i næste uge (fredag) -hvor vi så forhåbentlig kan se hjerteblink! Ser frem til det... Selv om jeg umiddelbart er glad og lettet -så har det svært ved at nå helt ind... Og jeg håber fredag i næste uge, måske kan være med til at "gøre tricket"... Undskyld jeg ikke har kommenteret så meget på Jer andres indlæg... Forhåbentlig kan jeg bedre "være med" fra nu af... :balloons Stort stort tillykke med graviditeten. Sikken en lettelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2012 Yaaay MD scanning i morgen :biglove Uhh det bliver så dejligt at se hende igen :loveshower & hendes far har meldt sin ankomst så han også kan se hende og være en del af det :) Rigtig god fornøjelse imorgen til MD :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2012 Skal til 3. Graviditetstjek hos lægen i morgen. Bliver nok nød til at snakke med hende om de mange og slemme plukveer samt kraftig faldene aktivitets niveau. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2012 Har haft onde drømme i nat om at jeg begyndte at bløde og mistede... Kan jeg da ikke bare få en nat hvor jeg kan sove ordenligt uden trælse drømme???? Uhh de er så frygtelige de drømme. Har selv haft dem samt drømt vandet gik for tidligt igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2012 Ja det med de drømme er noget underligt noget... Nogle gange er mine bare mystiske og giver ingen mening, og andre gange er de rigtig grumme... Sov nu egentlig dejligt i nat, kan ikke lige huske min drøm så det har nok ikke været noget slemt. Men jeg var også træt efter sidste nat, hvor vores den mindste på 4, snart 5, synes hun skulle sove imellem os med resultatet at jeg blev sparket gentagne gange i hoved og mave, ved 1-tiden vækkede jeg min mand og spurgte om vi ikke kunne bære hende ind igen. Resultat? Jeg lå vågen fra deraf til omkring kl. 4... Og så op kl. 7 og have vækket børnene der stadig holder sommerferie for at køre derind i rytmen med at skulle op i skole og bh. igen. Og kl. 8.30 skulle jeg hente et vennepars søn på ca. halvandet og passe ham, og jeg skal hilse og sige at der er krudt i den knægt, man skal virkelig have øjnene på ham konstant ellers laver han ballade.. :) Vi tog et smut i storcentret i Aalborg og lurede også lige i den nærliggende Babysam, men der var ikke rigtig noget at komme efter, der var ikke lige en masse spændende tilbud. Men jeg fik købt et nyt kamera, det sidste vi havde købte vi da vi ventede vores første så det er 9 år gammelt, og der er da sket lidt på markedet siden da..:) Men nu kan vi da komme i gang med at få taget nogle mavebilleder herhjemme.. :yay Vi var først hjemme omkring kl. 16 og da var jeg fuldstændig smadret så fik lavet minimalt andet efterfølgende... Men man kan jo som bekendt ikke blæse og have mel i munden.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2012 Er simpelthen så træt idag.. Efter 3 dage med veninde fra Tyskland på besøg og alt muligt hygge i KBH, er jeg bare helt smadret... Manden skal lige ordne et par ting (ude af lejligheden), så overvejer om jeg skal tage en lur mens han er væk :whistling Og lige hurtigt pakke mit tøj til rejsen imorgen, så det ser ud til at jeg har lavet noget fornuftigt i stedet for at sove ;) Og så glæder jeg mig bare top meget til at komme til Italien imorgen og slaaaaaappe af i en hel uge.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2012 Jeg er så træt så træt så træt. Forstår ikke hvorfor det bliver ved. Jeg har virkelig krise hver dag omkring kl 13. Stop nu dumme træthed!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2012 Jeg er så træt så træt så træt. Forstår ikke hvorfor det bliver ved. Jeg har virkelig krise hver dag omkring kl 13. Stop nu dumme træthed!!! Troede bare det var mig, som stadig led af den trælse træthed <_< Ryger også ind i den mur af træthed omkring kl 13-14. Håber på at det snart bliver bedre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2012 Undrer mig over hvor tidligt man kan mærke liv :unsure Mærkede noget, der mindede om da jeg mærkede liv først med pigerne, nederst i maven ved skambenet i aftes og i morges. Det føltes som lette sommerfugle vinger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2012 Mmh så det snart :biglove Uh håber det gik godt - vi vil gerne have en update :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2012 Terminsdatoen er nået og der sker ikke en disse... er smadret efter en hyggelig dag med min søde søster og dejlige nevø i centret og håber nu på veer indenfor de næste 24 timer... Del dette indlæg Link to post Share on other sites