Besvaret August 4, 2012 Hvad da? Stort set dagligt har jeg ondt samme sted på maven.. og det bare underligt.. det mest når jeg ligger på siden eller går rundt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Altså min læge siger at det altid er bedre at ringe en gang for meget end en gang for lidt... SÅ når det bekymrer dig, så ring og få bekræftet at det er helt ok :-) :ditto det samme siger jordmoderen og alle andre man møder i systemet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Spekulerer over om søvn og graviditet måske bare ikke ER foreneligt??? Hvis jeg sover om natten, så har jeg sære drømme... Og jeg skal åbenbart absolut op kl 3 og tisse, og eftersom manden snorker tager det mig bare meeeega lang tid at falde i søvn... <_< Jeg sover natten igennem, hver nat! så den kan godt lade sig gøre ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Det er der jo bare aldrig når jeg er ude på sygehuset til jm eller scanning.. men må til at skrive ned hvor og hvordan og så nævne det der ude.. Har meget høj smerteterskel så det jo ikke sådan fordi det gør ondt det er bare irreterende og sådan har jeg det også med ligament smerter.. De gør heller ikke ondt de er bare træls.. :-/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Arg! Efter en hel dag med muren og virkelig onde mens-lignende smerter, som jeg virkeligt troede ville blive til noget, er det gået i sig selv igen. Føler mig slået hjem i det her "fødsels-ludo". Nu kan jeg starte forfra :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Arg! Efter en hel dag med muren og virkelig onde mens-lignende smerter, som jeg virkeligt troede ville blive til noget, er det gået i sig selv igen. Føler mig slået hjem i det her "fødsels-ludo". Nu kan jeg starte forfra :( Sådan havde jeg det i mandags, og blev snydt... så føler med dig.... og nu kan jeg se min terminsdag gå uden der er noget under opsejling... virklig frustrerende... så jeg håber du er mere heldig, og føder før termin.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Arg! Efter en hel dag med muren og virkelig onde mens-lignende smerter, som jeg virkeligt troede ville blive til noget, er det gået i sig selv igen. Føler mig slået hjem i det her "fødsels-ludo". Nu kan jeg starte forfra :( Hæ hæ det var en FANTASTISK beskrivelse :lol Men føler med dig... HADER den her vente position! Ske nu noget for pokker.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Sådan havde jeg det i mandags, og blev snydt... så føler med dig.... og nu kan jeg se min terminsdag gå uden der er noget under opsejling... virklig frustrerende... så jeg håber du er mere heldig, og føder før termin.... Hæ hæ det var en FANTASTISK beskrivelse :lol Men føler med dig... HADER den her vente position! Ske nu noget for pokker.... Tak :kiss Håber også for jer, at der snart sker noget! Utålmodigheden er virkelig uuholdelig :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 16 fulde uger i dag, og synes stadig at jeg mærker lidt tumult i maven fra tid til anden, og det er jo gode tegn, men æj, som jeg synes at ugerne snegler sig afsted. Der sker så meget med bebs derinde men vil bare gerne til at strutte og mærke flere og større bevægelser også... Kom så tid, gå nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Årh er bare fyldt med dårlig karma lige nu... ville så gerne lige finde mig selv og slappe af og nyde så jeg kan skubbe fødslen i den rigtige retning... men jeg er bare total hormonel og lige på grænsen til at tude... ØV ØV ØV!!! :huug :huug :huug :huug :huug :huug :huug :huug :huug Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 En masse :kram :kram :kram til dig Håber snart der kommer gang i fødslen :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 En masse :kram :kram :kram til dig Håber snart der kommer gang i fødslen :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd Tak :kiss fik lige tudet ud i mandens arme og fik snottet hele hans t-shirt til :oops det hjalp - så nu tror jeg at jeg vil forsøge at sove!!! Imorgen er en ny dag og den har bare at blive bedre!!! :sm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Overvejer om lillemanden vil til og ud... Får nogle smerter der starter fortil, trækker om i lænden og hele vejen ned i benene... Hvad mon det bliver til... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Overvejer om lillemanden vil til og ud... Får nogle smerter der starter fortil, trækker om i lænden og hele vejen ned i benene... Hvad mon det bliver til... Uh forhåbentligt en mini Fihl :bd :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Overvejer om lillemanden vil til og ud... Får nogle smerter der starter fortil, trækker om i lænden og hele vejen ned i benene... Hvad mon det bliver til... Ja nu skal han da bare til at komme ud, håber der sker noget nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Så er jeg over termin, August piger, længere holdt den gode start ikke.... Nu er det så bare hvor længe jeg skal vente!!!! Duer virklig ikke til det.... tudede over det igår... Folk siger jeg skal nyde den sidste tid med maven, og jeg forstår ikke hvordan jeg skal gøre det... når jeg bare har fået NOK af den store mave, og at være såå hæmmet i alt hvad jeg vil foretage mig!!!! og ja jeg ved godt jeg også vil være hæmmet når bebs kommer ud... men ikke på samme måde.... og det kan jeg bare snart ikke vente på længere..... igår kom jeg til at bruge alt for mange penge, jeg fik nemlig købt mig en heste trailer.... vi skulle have en... og igår skulle der bare ske noget....!! Min mand drillede med at nu måtte baby godt komme ud meget snart, for ellers blev det en dyr omgang med alt det ventetid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Så er jeg over termin, August piger, længere holdt den gode start ikke.... Nu er det så bare hvor længe jeg skal vente!!!! Duer virklig ikke til det.... tudede over det igår... Folk siger jeg skal nyde den sidste tid med maven, og jeg forstår ikke hvordan jeg skal gøre det... når jeg bare har fået NOK af den store mave, og at være såå hæmmet i alt hvad jeg vil foretage mig!!!! og ja jeg ved godt jeg også vil være hæmmet når bebs kommer ud... men ikke på samme måde.... og det kan jeg bare snart ikke vente på længere..... igår kom jeg til at bruge alt for mange penge, jeg fik nemlig købt mig en heste trailer.... vi skulle have en... og igår skulle der bare ske noget....!! Min mand drillede med at nu måtte baby godt komme ud meget snart, for ellers blev det en dyr omgang med alt det ventetid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Ja det er svært at bevare optimismen og specielt når alle folk spørger om der ikke snart sker noget.. Da jeg ventede min ældste søn, som er 14 år idag, der gik jeg 17 dage over tid, det får man heldigvis ikke lov til idag :) Det var os et sandt mareridt og husker det lige så tydeligt.. Håber snart baby kommer ud til jer :bd :bd :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Ja det er svært at bevare optimismen og specielt når alle folk spørger om der ikke snart sker noget.. Da jeg ventede min ældste søn, som er 14 år idag, der gik jeg 17 dage over tid, det får man heldigvis ikke lov til idag :) Det var os et sandt mareridt og husker det lige så tydeligt.. Håber snart baby kommer ud til jer :bd :bd :bd :bd :bd :bd MIn mor gik også 18 dage over med mig, dengang for 25 år siden... godt det ikke er sådan længere.... nu er der trods alt en ende på det, hvis ikke det sker af sig selv sådan snart.... Tak for Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Har en meget meget aktiv lillemand i mavsen :) Medmindre han sparker løs i sovende tilstand, så er han godt nok meget vågen, gad vide om det fortsætter efter han bliver født ?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Har en meget meget aktiv lillemand i mavsen :) Medmindre han sparker løs i sovende tilstand, så er han godt nok meget vågen, gad vide om det fortsætter efter han bliver født ?? Da jeg fortalte min jordemoder at jeg følte bebs aldrig sov derinde, fordi den var så aktiv hele tiden, sagde hun, at den nok var ved at bruge alt energien, så den kunne sove en masse når den kom ud tvivler på det kan sættes sådan op.... men vi grinede da lidt af det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Da jeg fortalte min jordemoder at jeg følte bebs aldrig sov derinde, fordi den var så aktiv hele tiden, sagde hun, at den nok var ved at bruge alt energien, så den kunne sove en masse når den kom ud tvivler på det kan sættes sådan op.... men vi grinede da lidt af det... Så forventer jeg skisme at få min nattesøvn, når han kommer ud uhhh det bliver skønt :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2012 Har kastet mig over at vaske babytøjet. Lidt upraktisk nu når det faktisk regner lidt og det sikkert er tusind år om at tørre. Men det er noget af det sidste jeg mangler, så nu skal der altså være. :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2012 Har kastet mig over at vaske babytøjet. Lidt upraktisk nu når det faktisk regner lidt og det sikkert er tusind år om at tørre. Men det er noget af det sidste jeg mangler, så nu skal der altså være. :whistling Men det er bare så hyggeligt at få fingre i babytøjet... :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2012 Arg! Efter en hel dag med muren og virkelig onde mens-lignende smerter, som jeg virkeligt troede ville blive til noget, er det gået i sig selv igen. Føler mig slået hjem i det her "fødsels-ludo". Nu kan jeg starte forfra :( Øv.. Sender ve-støv til dig.. For kom nu uuuud baby... :7himmel. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites