Besvaret August 3, 2012 PØJ PØJ til jer piger, der står i vente position :goodluck Kan godt forstå i er utålmodige nu, synes selv tiden er meget lang og er kun i uge 22 :angry Sover ikke om natten, føler mig som en elefant og døjer med bækkenet : ( Bliv nu december og det kan kun gå for langsomt :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 PØJ PØJ til jer piger, der står i vente position :goodluck Kan godt forstå i er utålmodige nu, synes selv tiden er meget lang og er kun i uge 22 :angry Sover ikke om natten, føler mig som en elefant og døjer med bækkenet : ( Bliv nu december og det kan kun gå for langsomt :toot Enig med at det godt må blive december :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Klokken er 5 om morgenen, og jeg har opgivet at sove videre for nu <_< Jeg er vågnet flere gange med plukkeveer og murren i underlivet, så nu har jeg taget to panodiler for at få lidt ro på og lagt mig med dynen på sofaen foran tv'et i stuen, så manden kan sove i fred... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Klokken er 5 om morgenen, og jeg har opgivet at sove videre for nu <_< Jeg er vågnet flere gange med plukkeveer og murren i underlivet, så nu har jeg taget to panodiler for at få lidt ro på og lagt mig med dynen på sofaen foran tv'et i stuen, så manden kan sove i fred... Håber og krydser til at det er din tur nu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Håber og krydser til at det er din tur nu ;) Tak ;) Panodilerne har hjulpet lidt, men det niver og jager stadig godt til... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Tak ;) Panodilerne har hjulpet lidt, men det niver og jager stadig godt til... Det lyder jo som gode tegn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Tak ;) Panodilerne har hjulpet lidt, men det niver og jager stadig godt til... Uh er Elina måske ved at være nysgerrig nok til at møde verden? :bd :bd :bd :bd :bd det håber jeg :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Øv ingen baby til mig i nat... andre der er mere heldige? Har sovet simpelthen så dybt og godt efter gårsdagens varme lavendel bad og stille musik til at falde i søvn til, på trods af muren og en rekord på ikke mindre en 10 toilet besøg på 8 timer <_< heldigvis har jeg været SÅ træt at de nærmest foregik i søvne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Enig med at det godt må blive december :loveshower Og januar : loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Jeg fik heller ikke min vilje i nat :rolleyes Men bortset fra hofter som gør for ondt til at ligge ned længere har jeg det fint, føler mig rimelig frisk og sidder og kigger ud i noget smukt sommervejr :7himmel 6 dage og 6 nætter endnu til vores aftale på Skejby... det klarer vi nok at vente, og det kan jo stadig nå at ske før. Har forresten haft en helt skør drøm: Vi var ude og kigge på ny hus/lejlighed og fik tilbudt et, hvor badeværelset var intet mindre end en arkitekttegnet svømmehal :D Der vil jeg bo! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Øv ingen baby til mig i nat... andre der er mere heldige? Har sovet simpelthen så dybt og godt efter gårsdagens varme lavendel bad og stille musik til at falde i søvn til, på trods af muren og en rekord på ikke mindre en 10 toilet besøg på 8 timer <_< heldigvis har jeg været SÅ træt at de nærmest foregik i søvne. Næ jeg var heller ikke heldig på trods af både Fødselspizza og vekage!! men jeg vidste jo på forhånd det var fup!! Kan fortælle at Pizzaen smagte ganske udmærket... Så det var lækkert mad vi fik igår, dog uden ønsket effekt.... Jeg har haft 3 toiletbesøg i nat, det ligger i den lave ende af hvad der er normalt... og jeg mærker ikke det mindste til noget idag... Jeg håber veerne kan komme pludseligt for ellers føler jeg godt nok der er lang vej endnu.... SÅ begynder jeg at tænke at jeg kommer til at skulle sættes igang.... Jeg vil føde nu i weekenden BASTA!! KOM NU UD BEBS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Bliver ved med at glemme at købe morgen mad hjem til.. Så tror mig og lille pigen vil køre ud og få fat i noget og så nyde det ved vandet :) Keder mig satme her i weekenden.. Det må godt bare blive mandag, tirsdag, onsdag og lørdag nu TAK !! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Næ jeg var heller ikke heldig på trods af både Fødselspizza og vekage!! men jeg vidste jo på forhånd det var fup!! Kan fortælle at Pizzaen smagte ganske udmærket... Så det var lækkert mad vi fik igår, dog uden ønsket effekt.... Jeg har haft 3 toiletbesøg i nat, det ligger i den lave ende af hvad der er normalt... og jeg mærker ikke det mindste til noget idag... Jeg håber veerne kan komme pludseligt for ellers føler jeg godt nok der er lang vej endnu.... SÅ begynder jeg at tænke at jeg kommer til at skulle sættes igang.... Jeg vil føde nu i weekenden BASTA!! KOM NU UD BEBS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke miste modet nu... vi har brug for at tro på det! :gp kan sige at varme brusebade gør NOGET her. Måske sætter det ikke direkte en fødsel i gang, men kroppen arbejder i hvert fald bagefter, gik fra ingenting til muren i maven på et kvarter og jeg har det stadig. Tror jeg vil forsøge mig med den pizza, den lyder lækker :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Spekulerer over om søvn og graviditet måske bare ikke ER foreneligt??? Hvis jeg sover om natten, så har jeg sære drømme... Og jeg skal åbenbart absolut op kl 3 og tisse, og eftersom manden snorker tager det mig bare meeeega lang tid at falde i søvn... <_< Jeg kan spare dig spekulationerne: det ÉR umuligt at forene. Tror jeg har sovet igennem 1 eller 2 gange siden uge 14+ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Ikke miste modet nu... vi har brug for at tro på det! :gp kan sige at varme brusebade gør NOGET her. Måske sætter det ikke direkte en fødsel i gang, men kroppen arbejder i hvert fald bagefter, gik fra ingenting til muren i maven på et kvarter og jeg har det stadig. Tror jeg vil forsøge mig med den pizza, den lyder lækker :sandie Ja vi skal tro på det.... men jeg har godt nok svært ved det... jeg er så rastløs... Ja prøv du pizzaen, den smager ganske godt.... Jeg overdrev lidt med krydderierne.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Næ jeg var heller ikke heldig på trods af både Fødselspizza og vekage!! men jeg vidste jo på forhånd det var fup!! Kan fortælle at Pizzaen smagte ganske udmærket... Så det var lækkert mad vi fik igår, dog uden ønsket effekt.... Jeg har haft 3 toiletbesøg i nat, det ligger i den lave ende af hvad der er normalt... og jeg mærker ikke det mindste til noget idag... Jeg håber veerne kan komme pludseligt for ellers føler jeg godt nok der er lang vej endnu.... SÅ begynder jeg at tænke at jeg kommer til at skulle sættes igang.... Jeg vil føde nu i weekenden BASTA!! KOM NU UD BEBS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja kom nu :bd og tillykke med terminsdagen i øvrigt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Synes det murrer rigtig meget i lænden her til mogen. Manden er i over en times kørsel væk, og han har sagt, at han gerne vil opdateres ved det mindste, men vil så nødigt at han skal tro at det er NU og så komme hjem og så er det slet ikke noget. Hvornår ville i give besked? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Synes det murrer rigtig meget i lænden her til mogen. Manden er i over en times kørsel væk, og han har sagt, at han gerne vil opdateres ved det mindste, men vil så nødigt at han skal tro at det er NU og så komme hjem og så er det slet ikke noget. Hvornår ville i give besked? Uh godt spørgsmål... er din familie hurtig fødere? Jeg tror jeg ville skrive en sms om at det murer men at jeg overhovedet ikke er sikker. Men så ved han at han skal være klar hurtigt hvis der bliver mere... og så ville jeg ringe hvis der kom rytme i det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Uh godt spørgsmål... er din familie hurtig fødere? Jeg tror jeg ville skrive en sms om at det murer men at jeg overhovedet ikke er sikker. Men så ved han at han skal være klar hurtigt hvis der bliver mere... og så ville jeg ringe hvis der kom rytme i det Vi er nemlig vildt hurtige fødere i min familie. Min mor fødte 1. Barn på halvanden time. Jeg har skrevet til ham at jeg har en del snydeveer, men ikke noget han skal lægge noget i. Han skrev tilbage, at han havde både radio og telefon på dig, men at jeg gerne måtte vente til efter DAD havde spillet :rolleyes Hehe, så det må jeg hellere. Nu har jeg barikeret mig med en dyne på sofaen, en varm kop te og gode film lige ved hånden. Så kan de veer bare komme, hvis de vil :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Synes det svært at læse min krop.. sådan med hvornår man bør være bekymret for bebs eller sig selv.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Vi er nemlig vildt hurtige fødere i min familie. Min mor fødte 1. Barn på halvanden time. Jeg har skrevet til ham at jeg har en del snydeveer, men ikke noget han skal lægge noget i. Han skrev tilbage, at han havde både radio og telefon på dig, men at jeg gerne måtte vente til efter DAD havde spillet :rolleyes Hehe, så det må jeg hellere. Nu har jeg barikeret mig med en dyne på sofaen, en varm kop te og gode film lige ved hånden. Så kan de veer bare komme, hvis de vil :P Hæ hæ... jamen så må baby da bare høre efter hvad far siger :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Synes det svært at læse min krop.. sådan med hvornår man bør være bekymret for bebs eller sig selv.. Hvad da? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Puh ha... det der med at stille sig på vægten kan virkelig smadre selvtilliden :( eneste trøst er at manden var sød at stille sig på vægten bagefter og konstatere at han stadig vejer mere end mig et HELT kilo :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Ih, hvor det murrer og værker i dag. Konstnt og hele tiden. Det er ligesom menssmerter flere gange værre end jeg har oplevet det under mens. Men der er ingen pause eller bølger i det. Det føles som om der er noget under opsejling, men ved virkelig ikke, hvor meget jeg skal lægge i det. :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Puh ha... det der med at stille sig på vægten kan virkelig smadre selvtilliden :( eneste trøst er at manden var sød at stille sig på vægten bagefter og konstatere at han stadig vejer mere end mig et HELT kilo :lol Jeg er fuldkommen ligeglad med vægten nu. Hvis jeg tager en masse på nu, so be it. Jeg kan ikke nå at gøre noget ved det nu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites